Olen nyt sitten trendikäs.

Outolintu kirjoitti:Ekassa mallissa (Divacup) [...] mutta kun vaihdoin Lunetteen niin oli kyllä niin iso ero enkä takaisin vaihda! Lunette nyt vain istuu mulle paremmin, se pienempi malli.
Itsekin voisin hankkia tuon kupin, olen nyt
Toiselta puolelta 
Lunette olisi suomalainen ja sen
Pitäskö samalla tilata geishakuulat.
Mua ei saa päästää nettikauppaan...
Sen vain jotenkin unohtaa. Noh, eipä ole ollut mitään vakavia (tai vähemmänkään vakavia) seurauksia noinkaan pitkästä välistä.
Pitää ostaa vaan pikku kattila ja ruveta kuppia keitteleen ja sitten
Geishapallotkin sitten tilasin.
Emilia kirjoitti:Siinon muuten, jos joku tahtoo tukiaseksi tukiaisen paikalle. Ei tartte osata edes tanssia.
Ei taida olla hirveesti menijöitä, kun on vieläkin sama ilmoitus, jonka Emilia laittoi jo syyskuun alussa. Menkää ny joku

Pitkästä aikaa. Outoa 

Harja on ehkä vähän turhan iso minun ripsilleni.
Niin pitkään en oli-

Sippura kirjoitti:Ei taida niin lähikuvia olla että näkyisi tarpeeksi tarkkaan
, kunnes onneksi muistin että ripsijatkeethan ne oli tällä kertaa kyseessä 

kaneli kirjoitti:Vaateriepuja pitäisi ihan kauhiasti ostaa, mutta opiskelijabudjetilla ei paljoa osteta.
Crazy_Clown kirjoitti:kaneli kirjoitti:Vaateriepuja pitäisi ihan kauhiasti ostaa, mutta opiskelijabudjetilla ei paljoa osteta.
Millaisia vaatteita sitä pitäisi ostaa? Ihan perus arkivaatteitako? Meinaan vaan, kirppareiltahan löytyy halvalla. Itse ostan aina kaikki (paitsi alusvaatteet yms.) kirpparilta. Vaikka no tietysti, jos sattuu noudattamaan tiettyä tyyliä, niin kirppareilta voi sitten olla vaikea löytää. Ja riippuu nyt kirpparistakin tietysti...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa