Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Suvi » To 11 Syys 2008 22:02

Nyt on sitten punaiset sukkahousut. Tällä kertaa ihan oikean kokoisetkin.
Olen nyt sitten trendikäs. :gay:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » To 11 Syys 2008 22:52

No NIIN !

Menkat alko. Nyt si pääsin vihdoinkin kokeilemaan kuukuppia minkä hankin melkein kuukausi sitten. (siis silloin kun edelliset menkat oli just loppunu) Siis miten mä en ole jo aijemmin kuukuppia itelleni hankkinut :kauhistunut:
- se on mukava
- helppo (sitten kun sen parin kerran jälkeen oppii)
- ekologinen (ei roskaa)
- halpa (maksaa itsensä pian takasin ja kestää kauan.)

Nyt on aika hyvä fiilis. Ja sinänsäkkin on onni potkinut, ettei menkkani ole koskaan olleet kivuliaat. No okei, muutamana ekana tuntina voisin joskus jopa pyörtyä kivusta, mutta sitten sen jälkeen ei tunnu yhtikäs mitään.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 12 Syys 2008 13:11

Hyvä listaus tulikin jo. Aikaa ja kärsivällisyyttä. Ja muista rentoutua.

Mullakin se antenni oli ensin liian pitkä ja jäi tuntumaan ikävästi. Ekassa mallissa (Divacup) sitä ei saanut saksia liian lyhyeksi tai ne ei palauta rahoja, jos ei ole tyytyväinen. Olin ihan tyytyväinen, enkä palauttanut sitä kuppia, mutta kun vaihdoin Lunetteen niin oli kyllä niin iso ero enkä takaisin vaihda! Lunette nyt vain istuu mulle paremmin, se pienempi malli.

Kannattaa myös kokeilla eri asentoja laittamiseen ja poisottamiseen. Mä en voisi kuvitellakaan hoitavani hommaa kyykyssä tai pöntöllä istuessa. Mulla toimii seisaaltaan ja toinen jalka pöntönkannen päälle. Eli kokeilemalla löytyy se oma ja helpoin.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 12 Syys 2008 13:29

Kuppiasiaa vielä:

ennen antennin saksimista kannattaa kuitenkin tunnustella, että jääkö se häiritsemään vai ei. Mä testailin useamman päivän, ennen kuin totesin, että olin ensimmäisen kerran "liian syvälle" -säikähdyksen jälkeen jättänyt kupposen liian ulos. Jos olisin tokana kokeilupäivänä saksinut, niin liian lyhyt olisi tullut. En ole siis lyhentänyt antennia ollenkaan.

Ja tosiaan, kaikki taittelut, asettelu- ja poistoasennot etc. tulee sitten testailemalla, mikä on itselle paras. Annetut on vain aloitteluvinkkejä, eikä niitä tarvitse, eikä kannatakaan kauhean orjallisesti noudattaa.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 12 Syys 2008 14:47

Täälläkin pehmitellään omia asenteita kupittautumisen suhteen. Uuden opettelu tuntuu taas jotenkin ylitsepääsemättömän hankalalta. Ehkä sitten Suomessa, kun pääsee bideesuihkujen yms. luksussysteemien piiriin taas (kun olis ees vessassa lavuaari, niin se olis jo paljon, heh).
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja irvikissa » La 13 Syys 2008 18:53

Outolintu kirjoitti:Ekassa mallissa (Divacup) [...] mutta kun vaihdoin Lunetteen niin oli kyllä niin iso ero enkä takaisin vaihda! Lunette nyt vain istuu mulle paremmin, se pienempi malli.

Millä tavalla se istuu tarkemmin, mitä tarkoitat? Mullakin on Divacup, joka on kyllä muuten ihan jees, mutta en saa sitä aina aukeamaan (helposti tai ollenkaan). Joskus se taas aukeaa ihan automaattisesti ongelmitta. Voisikohan kupin vaihtaminen pienempisuiseen auttaa minuakin?
irvikissa

ViestiKirjoittaja Sippura » La 13 Syys 2008 19:42

Onpas täällä paljon kuppeilijoita :O: Itsekin voisin hankkia tuon kupin, olen nyt
niin monelta kuullut pelkästään hyviä kommentteja sen käyttöön liittyen.

Kävin eilen parturissa. Tukka leikattiin vähän uuteen malliin :D Toiselta puolelta
jätettiin karvat niin pitkäksi että ne saa vielä sipaistua korvan taakse ja toiselta
puolelta leikattiin lyhyemmäksi, korva kokonaan esille. Tukka tuntuu toiselta puo-
len loppuvan kesken, mutta eiköhän tähän pian totu. Kivaa vaihtelua :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 14 Syys 2008 12:46

Irvikissa: Se Divacup jotenkin jäi mulla aina aavistuksen liian alas ja alareunan kuviointi ja antenni rupesivat tuntumaan, joskus jopa tuntui ihan hankausta. Tätä kuitenkin tapahtui melko harvoin, ja koska kuppi oli ensimmäiseni, niin en osannut siitä niin huolestua. Oli se kuitenkin niin paljon mukavampi kuin siteet tai tamponit. Kupin vaihto tuli eteen, kun vanha oli jo kovin värjäytynyt (eikä puhdistunut sitten millään) ja silloin aloin pohtia vähän enemmän sitä istuvuutta. Huomasin, että Lunetella on pienempi malli (ajattelin myös Mooncuppia, joka käsittääkseni on myös hieman Divaa pienempi) ja kokeilin. Ja näinhän se oli, Lunette oli sopivampi. Nykyistä kuppia ei edes huomaa käytössä, istuu juuri sopivalle kohdalle.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Shay » Su 14 Syys 2008 15:30

Kävin sihtailemassa vaihtoehtoja kuukuppi.fissä, kun en mihinkään kauppaan, josta kuppeja löytyisi, saa
ihtiäni raahattua. En kyllä osaa päättää, mitä kannattaisi kokeilla. :seko: Lunette olisi suomalainen ja sen
pienempää mallia voisi kokeilla näin alkuun. En tiiä onko mun kuukautiset hirviän runsaat nykyään, että tarvisinko
isompaa kuppia... :raps: Pitäskö samalla tilata geishakuulat. :keijo: Mua ei saa päästää nettikauppaan...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Plei » Su 14 Syys 2008 16:34

Mieki voin varauksetta suositella Lunettea, tosin mulla ei niistä muista kupeista ole kokemusta.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Vanilla » Su 14 Syys 2008 19:34

Kuukuppi. :hymyhali:

Miekään en ole kokeillut muita kuin pikku-Lunettea, mutta eipäs ole ollut tarvettakaan vaihtaa. Voin siis suositella. Omani on nykyään käytännössä kokonaan antenniton, ei ole tässä puolen vuoden aikana ollut kertaakaan sellaista tilannetta, että olisin tarvinnut antennia.

Tässä kuussa rupesin kyllä kieltämättä turhankin huolettomaksi kupin kanssa, 12 tuntia meni pari kertaa yli peräti muutamalla tunnilla... :o Sen vain jotenkin unohtaa. Noh, eipä ole ollut mitään vakavia (tai vähemmänkään vakavia) seurauksia noinkaan pitkästä välistä.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 16 Syys 2008 20:57

Kuppi tuli jo postissa. :o: Pitää ostaa vaan pikku kattila ja ruveta kuppia keitteleen ja sitten
kokeileen. Viikonloppuna taitaa päästä jo kunnolla koklaamaan. :o: Geishapallotkin sitten tilasin.
Niitäkin pitäisi kokeilla. :o:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Deni » Ke 17 Syys 2008 00:09

No niin tytöt! Nyt olisi unelmien työpaikka tarjolla!

Klik!

:superhymy:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 17 Syys 2008 00:17

Emilia kirjoitti:Siinon muuten, jos joku tahtoo tukiaseksi tukiaisen paikalle. Ei tartte osata edes tanssia. :D

Deni kirjoitti:No niin tytöt! Nyt olisi unelmien työpaikka tarjolla!

Klik!

:superhymy:
Ei taida olla hirveesti menijöitä, kun on vieläkin sama ilmoitus, jonka Emilia laittoi jo syyskuun alussa. Menkää ny joku :virne:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja theia » Ke 17 Syys 2008 12:15

Mä kävin leikkaamassa hiukseni (kampaajakäynnit on ihan hirmusti lisääntynyt, edellinen kerta oli vaan pari kuukautta sitten!), tuli lyhkäsemmät ja rikotummat kun edellinen leikkaus. Värjättiin ne vielä mustaksi, ja oon ihan tykästynyt näihin. :D

Sen lisäksi shoppasin itselleni biletopin, joka on ehkä maailman ihanin. Se on halterneck-tyylinen, musta paita missä on tähtiä ja rintojen kohdalla sellainen... rypytys. En osaa yhtään selittää, mutta se on iiiihana. :sydän:
Sen lisäksi ostin myös Madonnan (se vaatemerkki) harmaan hopean hupparin, joka on kanssa ihana.

Oi. :tilt:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 17 Syys 2008 14:24

Mäkin kävin just ruokkiksella kampaajalla. Nyt on otsis :superhymy: Pitkästä aikaa. Outoa :superhymy:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 17 Syys 2008 21:31

Kävin myös leikkauttamassa maanantaina hieman hiuksia, ja värjäytin ne tummaksi. :superhymy:
Tai mikä lie tummanpunaisen sävyinen tämä nyt virallisesti onkaan.

Kiva, miten uusi väri tekeekään niin eri näköiseksi, ja tietenkin kun otsatukka on
taas oikean pituinen. Näillä mennään taas vähän aikaa.

Ja tein päätöksen, että nyt tosiaan kasvatan hiuksiani jonkun verran. Saa nähdä,
koska menee hermot. :p

Ai niin, ja mainostajien painostuksesta ostin Lumenen sitä uutta Blueberry-ripsaria.
En osaa sanoa, onko se nyt niin ihmeellistä kuin annettiin ymmärtää. Tai sitten
en vaan osaa. :p Harja on ehkä vähän turhan iso minun ripsilleni.

Kiviäkin kiinnosti, mutta kerroinpa silti.

Muksis. Kirjoitusvihreitä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Sippura » To 18 Syys 2008 08:00

Nyt mä vasta muistin, että lupasin elokussa raportoida niistä Extreme lashes -lisäripsistä :O:

Mulle siis laitettiin häitä edeltävänä päivänä sellainen demosetti, eli n. 20 ripseä per silmä.
Hinta oli puolet edullisempi mitä koko setti, eli 60 eukkia. Kosmetologi teippasi ensin ylä-
ja alaluomet liikkumattomiksi, niin että silmästä oli paljaana vain yläripset. Sitten hän ryh-
tyi asentamaan pidennyksiä yksi kerrallaan ripsen juureen. Lisäkkeet olivat eri mittaisia,
olisiko lyhimmät olleet 0,4 cm ja pisimmät 0,9 cm tai jotain sitä luokkaa.

Operaatio kesti vähän vajaa 2 tuntia, ja se tuntui aivan tarpeeksi pitkältä ajalta. Äidilleni
laitettiin aikaisemmin kesällä se koko setti ja siinä meni n. 4 tuntia :friikki: Niin pitkään en oli-
si itse malttanut paikallaan pysyä silmät teipattuina.

Kosmetologi kiinnitti lisäkkeet ripsiin niin, että ne tekivät silmiin sellaisen kissamaisen e-
fektin. Vaikea selittää sitä kiinnityskohtaa, mutta niitä 20 lisäkettä ei ripoteltu koko ylä-
ripsien alueelle vaan reunoille ylös. Vaikea selittää, saikohan joku selvää? :hullu:

Ripset piti pitää ensimmäiset 24 tuntia kuivana ja niitten kanssa piti käyttää niille tarkoi-
tettua ripsiväriä. Silmämeikin poistoaineessa ei saanut olla öljyä, lisäkkeiden kiinnityslii-
ma tykkäsi siitä kyttyrää.

Mulla nuo lisäripset kestivät suunnilleen 3 viikkoa, pikkuhiljaa ne varisivat pois. Silmämeik-
kiä käytin tuona aikana pariin kertaan ja silloinkin käytin omia ripsivärejä ja meikinpoisto-
aineita, en panostanut siihen erikoisripsariin tai öljyttömään meikinpoistoaineeseen, ripset
kestivät sitten sen minkä kestivät.

Ilman meikkiä ripset toivat silmiin näyttävyyttä, mutta kunnon silmämeikin kanssa lopputu-
los oli kyllä :tipahdus:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja theia » To 18 Syys 2008 10:53

Onk kuvei?
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Sippura » To 18 Syys 2008 22:01

Ei taida niin lähikuvia olla että näkyisi tarpeeksi tarkkaan :(
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 19 Syys 2008 03:38

Sippura kirjoitti:Ei taida niin lähikuvia olla että näkyisi tarpeeksi tarkkaan :(

Hetken mietin, että puhutte vieläkin kuukupeista :friikki:, kunnes onneksi muistin että ripsijatkeethan ne oli tällä kertaa kyseessä :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Pe 19 Syys 2008 16:51

Onkohan kukaan forden naishenkilöistä käynyt La Senzan liikkeessä Sellossa? Jos on, minkähänlainen kokovalikoima kyseisessä liikkeessä mahtaa olla? Kiinnostaisi käväistä liikkeessä, mutta Selloon asti meneminen on sen verran monimutkaista, ettei jaksaisi hukkareissua tehdä.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja kaneli » La 20 Syys 2008 11:03

Minä täällä hei taas...

Vaateriepuja pitäisi ihan kauhiasti ostaa, mutta opiskelijabudjetilla ei paljoa osteta. :(
Tanssivaatteita mä oon kuitenkin ostanut, jos jotain kiinnostaa. Neljä treenipukua, sukkahousut, pehmeät balettitossut ja kahdet varvastossut. Et jos joku haluu ostaa multa täysin käyttämättömät kärkkärit, myyn! :D

Minen oo kuukuppia uskaltanut kokeilla, oon varmaan vielä ainakin hetken epäekologinen. Nyt kaiken lisäksi joutuu jännäämään, alkaako mun menkat ollenkaan. Kun tuli vähän jälkiehkäisylle tarvetta. :nolo:

Mun hiukset lyheni ihan kamalasti, kun kesä oli kuivattanut ne tosi pahasti. Ikävä!
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Su 21 Syys 2008 18:16

kaneli kirjoitti:Vaateriepuja pitäisi ihan kauhiasti ostaa, mutta opiskelijabudjetilla ei paljoa osteta. :(

Millaisia vaatteita sitä pitäisi ostaa? Ihan perus arkivaatteitako? Meinaan vaan, kirppareiltahan löytyy halvalla. Itse ostan aina kaikki (paitsi alusvaatteet yms.) kirpparilta. Vaikka no tietysti, jos sattuu noudattamaan tiettyä tyyliä, niin kirppareilta voi sitten olla vaikea löytää. Ja riippuu nyt kirpparistakin tietysti...
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 21 Syys 2008 19:04

Crazy_Clown kirjoitti:
kaneli kirjoitti:Vaateriepuja pitäisi ihan kauhiasti ostaa, mutta opiskelijabudjetilla ei paljoa osteta. :(

Millaisia vaatteita sitä pitäisi ostaa? Ihan perus arkivaatteitako? Meinaan vaan, kirppareiltahan löytyy halvalla. Itse ostan aina kaikki (paitsi alusvaatteet yms.) kirpparilta. Vaikka no tietysti, jos sattuu noudattamaan tiettyä tyyliä, niin kirppareilta voi sitten olla vaikea löytää. Ja riippuu nyt kirpparistakin tietysti...

Mä oon tosi huono ihminen, mutta mä en vaan yhtään tykkää ostaa käytettyjä vaatteita tai koluta kirppareita. Tiedän, että sieltä voi tehdä vaikka mitä löytöjä halvalla, mutta mä en vaan tykkää laittaa päälleni vieraan ihmisen vanhoja vaatteita. Tuttujen kyllä, mut en ihan tuntemattomien. :hullu:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa