Big Brother 2008, neljäs kierros

Re: Big Brother 2008, neljäs kierros

ViestiKirjoittaja Kati » Su 14 Syys 2008 23:08

ismo vaara kirjoitti:
Kati kirjoitti:Mikäli vasta näkemäämme on uskominen, on se vissiin niillä yhden lapsen alulle pannut. Vai pitääkö sanoa sillä.

Kersa näytille, sitten voin harkita tuota mahdollisuutta.
Elämme ihmeiden aikaa joten voi sitä lisäyksiköitä tuottaa keinoin joissa ei kyseistä värkkiä juurikaan kaivata.

Kersa näytille? Toinen ja kolmas lause tässä artikkelissa voivat hieman valaista asiaa.
Riittäiskö positiivinen raskaustesti? Valokuva siitä?

Mutta että tämä raskausjuttu on juoni? Julkisuuskikka? Tapa kerätä jatkossa sympatiaa -> ääniä Adelle? Jos joku raskaana onkin, niin ei ainakaan Andreakselle? Että tämä on - ei kai vaan!!! - salaliitto?
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja ismo vaara » Su 14 Syys 2008 23:19

Kati kirjoitti:Kersa näytille? Toinen ja kolmas lause tässä artikkelissa voivat hieman valaista asiaa.
Riittäiskö positiivinen raskaustesti? Valokuva siitä?

Onko raskaustesti jossain sitten esillä tai tuo valokuva? Tosin nämä todistaisivat vain että Andreaksen kumppani on raskaana, ei sitä että Andreas olisi isä.

Kyllä tällä raskaus jutulla jotenkin tuotannon puolelta ollaan pelattu ja tullaan pelaamaan. Toivotaan vain että tuollaista siirappia mitä lähetyksessä tänään nähtiin ei tarjota enää katsojille.
ismo vaara

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 14 Syys 2008 23:23

Taitaa ismo olla Markon kätyri :salaliitto:

Terv. Juorukerho (me kuulemma voitettiin tänään)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Su 14 Syys 2008 23:30

Lähetys oli kyllä aika ööh tunnerikas, kyllä raavastakin miestä kirpasi Andyn reaktio. No sitten asiaan eli kaunakirjoitteluun :D

BBPlazan varjoäänestys haukkas peetä, ei oo kuulemma kuin kerran aiemmin mennyt näinä. Ristiriitainen pudotus, Cheryll kyllä paransi keskiviikon jälkeen roimasti ja on myönnettävä, että C:tä on kyllä kiva katsoa :pahasetä: . Paskanjauhaminen jatkui viime yönnä kun Tero ja Johan vuorostaan iskivät tikaria muiden selkään. Oletteko muuten huomanneet, että lapanen eli Harri on ihan ollut alamaissa viime päivät, on tainut tuo Cherryn uusi elämä ottaa lujille. Harri onkin ollut aika vastenmielinen lurker-hahmo.

Markohan joutui "skandaalin" keskelle ja pudotus sopii tuotantotiimille. Marko alkoi hiipumaan tällä viikolla.

Terolla on lähes yksi puheenaihe, kun harvoin avaa kitaansa, se on -Tero :D

Uusista Tuuli on nätti ja toivon mukaan hänen päänsä on muutakin kuin pipoa varten. Jätkät, varsinkin se Antti (taas yks venäläinen tohon taloon?) oli kauhea näky, tuollaiset keesit olivat muotia kaksi vuotta sitten, nyt on jo eri muodit. Voiko Tuuli järjestää Johanin ja Mariannan kanssa draamaa, se jää nähtäväksi.

Mia ja Manta ovat seuraavat putoojat, vuoroviikoin, kyllä noi uudet antaa noille pisteitä, samoin Johanin jengi antaa molemmille pisteitä. Mia oli eräänlainen musta hevonen, mutta pilasi koko homma olemattomilla hermoillaan, Manta on taas oman juorujenginsä alfanaaras, molempia ei tulla kaipaamaan. Eli hyvästit jo nyt heille!

PS Tuleekohan tuplapudotuksia vielä?
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja ismo vaara » Su 14 Syys 2008 23:43

Pascal Lemoix kirjoitti:Taitaa ismo olla Markon kätyri :salaliitto:

Terv. Juorukerho (me kuulemma voitettiin tänään)

Myönnetään että olin/olen Markon kannattaja. Minulle on melko sama millainen henkilö BB asukki on eristettynä muista, tärkeämpää on kuinka muut reagoivat häneen. Mielestäni Marko herätti mielenkiintoisia ja hyvin voimakkaita reaktioita vaikka henkilönä oli tylsän järkevä ja tasapaksu.
Lisäksi hän koki pientä vääryyttä ja väärinymmärrystä joka herätti minussa vastentahtoisia sympatia reaktioita.
ismo vaara

ViestiKirjoittaja Kati » Su 14 Syys 2008 23:46

ismo vaara kirjoitti:Onko raskaustesti jossain sitten esillä tai tuo valokuva? Tosin nämä todistaisivat vain että Andreaksen kumppani on raskaana, ei sitä että Andreas olisi isä.

Kyllä tällä raskaus jutulla jotenkin tuotannon puolelta ollaan pelattu ja tullaan pelaamaan. Toivotaan vain että tuollaista siirappia mitä lähetyksessä tänään nähtiin ei tarjota enää katsojille.

My bad. En tullut yhtään ajatelleeksi, että joku menisi toitottamaan raskauttaan televisioon ja keksisi, että kerrotaan, että toi on tän mun lapsen isä vaikka se ei olekaan. Joku rachelkauppila ehkä, mutta ei se Andreaksen kumppani ihan niin kouholta vaikuttanut.
Enkä tullut ajatelleeksi sitäkään, että tuotanto sanoisi, että loistoidea, annetaan sen luulla, että siitä tulee isä ja kerrotaan sitten vaikka parin viikon päästä, että aprillia, heti luuli, kumihuuli.

Vai - tietääkö ismo sittenkin jotain enemmän tästä raskaudesta? Jotain, joka on nyt rivien välissä piilossa? Miksi hän tuntuu olevan niin varma asiastaan?
Tässä alkaa väistämättä nähdä tietyt merkit ilmassa...

Itse otan mieluummin vastaan siirappia kuin niitä kuolaisia nuolubileitä altaassa tai peiton alla nyhertämistä. Ne on vaan niin väsynyttä touhua.
Nykyään meilläkin osataan esittää rankkoja BB-asukkaita niin hyvin, että oikeat tunnereaktiot vaikuttaa esitetyiltä. Eikös se Maria heti huudellutkin asukkaiden palatessa Andreaksen luo, että se esittää? Andreaksen käytös taisi vaikuttaa oudolta, siitä kun puuttui talon tunneilmaisussa normaalisti käytetty möykkä ja räyhääminen.
Viimeksi muokannut Kati päivämäärä Su 14 Syys 2008 23:50, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kati

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 14 Syys 2008 23:48

No, kannattaahan toki saa ketä vaan, mutta ihan jokaiseen salaliittoteoriaan ei välttämättä kannata uskoa, vaikka vitutus olisi luokkaa "hipoo ääretöntä". Tosi se vasta julmaa onkin.

Jotenkin on vaikea uskoa väärennettyyn äänestystulokseen, koska asukkaita on ennenkin häädetty kesken kaiken, jos siihen on ollut tarvetta. Ja siitähän olisi saatu vain yksi "äxön-käänne" lisää, jos äänestysvoittaja Marko olisi häädetty vaikka ensi keskiviikkona.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 14 Syys 2008 23:56

Pascal Lemoix kirjoitti:No, kannattaahan toki saa ketä vaan, mutta ihan jokaiseen salaliittoteoriaan ei välttämättä kannata uskoa, vaikka vitutus olisi luokkaa "hipoo ääretöntä".

Mä luulin, että ismo vitsailee. :o:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Ma 15 Syys 2008 07:34

Mä olin myös tippa silmäkulmassa kun Andreas luhistui oven eteen ja huudahti "jag älskar dig". Oli herkkää - ja tervetullutta vaihtelua.

Uusista ei oo vielä muuta sanottavaa kuin että yhen pojan (Antin?) motto oli varastettu Saran biisistä ("elän nyt, kuolen kuitenkin"). :nirppa:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 15 Syys 2008 07:47

Kyllä mäkin herkistyin kun seurasin Andreaksen reaktiota. Onkohan se miettinyt talosta lähte-
mistä raskaustiedon saatuaan?

Uudet tyypit oli haukotusosastoa. Tuuli vaikutti heti siltä, että kähinää on luvassa Mariannan
kanssa, muut vaikutti vaan tylsiltä. Mä odotin koko ajan, että sinne ois mennyt edes yksi yli
kolmekymppinen, mutta turha toivo.

Edit. Ai niin, Marko. Aivan loistavaa ettei sitä ettäniintuotaa tarvitse kuunnella enää :woohoo:
Viimeksi muokannut Sippura päivämäärä Ma 15 Syys 2008 08:57, muokattu yhteensä 1 kerran
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ma 15 Syys 2008 08:50

Huh, onneksi Marko lähti. Limanuljaskuus alkoi näkyä kotikatsomoonkin asti, ja talon naisten yökköreaktiot olivat niin aitoja, että uskon että Markon seurassa oli oikeasti vaivaannuttava olla. En ole ikinä tainnut äänestää näin varhaisessa vaiheessa, mutta nyt uhrasin pari euroa siitä hyvästä, että talolaisten ei tarvitse Markoa enää katsella. Tuollaiseen ällöyteen törmää niin usein esim. työelämässä, ettei ole enää mitään mielenkiintoa katsoa sellaista televisiosta.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Purple » Ma 15 Syys 2008 10:02

Mä en Markosta saanut limaista kuvaa, vaivaannuttavan kylläkin, ja siksi hyvä että poistui talosta. Naisasukkaitten ällötysreaktiot, etenkin Mariannan ja Marian, panin paskanjauhannan piikkiin. Heillä tuntui olevan niin vahvasti päätettynä, että Marko on inhottava/kätyri/paha, että sama kai olisi ollut mitä mies tekee, inhottava mikä inhottava.

Andreaksen reaktio vauvauutiseen ei saanut kyynelkanavia vikkeliksi, vaikka liikuttavasti olikin hoidettu, mutta huolestutti. Tyyppihän on talossa kertonut, että on saanut parikymppisenä armeijassa sydänkohtauksen, odotin, että koska tarvitaan ensiapua paikalle. Käsien puutuminen ei kuulostanut kovin hyvältä.

Johanin reaktioita uutiseen seurasin. Talossa asiasta ei ole puhuttu, mutta juorulehdet ovat kirjoittaneet, että Johanistakin on tulossa isä. Miehen ex on (kuulemma) raskaana ja asia on ollut tiedossa jo ennen taloon lähtöä. Aika vakavalta Johanin ilmeet näyttivät ja pariinkin otteeseen kävi halaamassa Andreasta tiukasti.

Uusista ei noin lyhyen pätkän perusteella osaa vielä paljoakaan sanoa. Tuulin puhe kuulosti kovasti yhdeltä tutulta, samanlaista nopeaa pälätystä. Anniina vaikutti esittelyn perusteella tylsältä, ehkä jännitti haastattelussa niin että joka toinen vastaus alkoi "emmä tiä", eikä Jari-Mattikaan äkisti mielenkiintoa herättänyt. Antin muistan olleen jo Asukkaaksi taloon -ohjelmassa, aiheuttaa varmasti säätämistä talossa.

Tältä viikolta odotan viikkotehtävää, jossa vanhojen on pakko hengailla uusien kanssa, ei missään nimessä jakoa ryhmiin. Mielelläni näkisin myös jonkun panevan Marialle vastaan.

Vapulle voisi joku vihjaista, että jos ei joka kerran, kun tulee pienikin virhe tai takeltelu, jäisi tilanteeseen sanomalla että nyt kyllä juontajakin jo sekoilee. Ehkä ne virheetkään ei sitten näyttäisi niin selviltä. Nätti tukka sillä kyllä on.
Purple

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ma 15 Syys 2008 10:06

En tiedä johtuuko osaksi siitä, että Andreas on selkeästi oma suosikki talossa, mutta kyynel tirahti myös Laaksosen silmistä, kun katsoi Andreaksen tunnemyrskyä. :pillitys:

Ehkä olen ainoa laatuaan, mutta tämän vuoden BB vaikuttaa kaikista mielenkiintoisimmalta. On ärsytyksen kohteita ja on myös suosikkeja. Ehkä hieman enemmän toivoisi yhteistä kivaa päivä/viikkotehtävien muodossa. Viime viikon viikkotehtävä ajoi mahtavasti tehtävänsä, jännitteitä saatiin aikaiseksi ja alkoholi oli kuin bensaa liekkeihin. Saatiin draamaa aikaiseksi. Perjantai-öinen oli paikoitellen ahdistavaa ja paikoitellen valaisevaa katsottavaa. Niko antoi todellakin Johanin kuulla kunniansa. Johanin pisteet nousivat. Ärsyttävää draamaqueeneilyä Nikolta, mutta Johan kiltisti kuunteli mitä oli sanottavana ja myönsi sen, että hän tietää olevansa välillä ylimielinen ja, että siinä hänellä on kasvunpaikka. Tero käyttäytyi myös erittäin hyvin ottamalla Nikon kaksinkeskiseen puhutteluun. Oli hienoa huomata, miten se huutelu loppui ja Niko kuunteli. Mia veti kännikilarit, mutta en usko, että olis vielä lähdössä mihinkään. Cheri saa varmaan ääniä tämän viikon nimeämisissä ja uskoisin myös, että Marialle tulee pisteitä.

Yks outous tuolla talon ihmisissä ihmetyttää. Kaikki kuvittelee olevansa valmiita ihmisiä. Parikymppiset toistelee: "Musta nyt tuli tämmöinen, en mä voi itselleni mitään." Ai, että se oli siinä. Et enää ihmisenä kasva ja et voi muuttaa tapojasi? Minkäs teet? Onko 50v:kään vielä valmis? Eikö hänelläkin ole vielä kehittymistä?

Uusista asukkaista ensireaktiot: Naiset näyttäviä. (Jari-)Matti esittelyvideon perusteella limainen, mutta talossa aika rento ja nokkela. Antti esittelyvideon perusteella ylimielinen ja talossa tuntui vähän olevan ylimielinen. Ans kattoo..
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Sade » Ma 15 Syys 2008 20:34

Laaksonen kirjoitti:Yks outous tuolla talon ihmisissä ihmetyttää. Kaikki kuvittelee olevansa valmiita ihmisiä. Parikymppiset toistelee: "Musta nyt tuli tämmöinen, en mä voi itselleni mitään." Ai, että se oli siinä. Et enää ihmisenä kasva ja et voi muuttaa tapojasi?

Olen ihmetellyt samaa. Kuvioon kuuluu myös se, että toisten kyllä pitäisi muuttaa itsessään vaikka mitä, mutta itse "vaan ollaan tämmösiä". Yhtenäkin päivänä Maria valitti (vaihteeksi ei-selän-takana) jollekulle, kuinka tämän pitäisi vähän muuttaa käytöstään tai asennettaan tai mitä lie, ja suunnilleen seuraavassa lauseessa Maria puolusteli omaa "suorapuheisuuttaan" sillä että hän vain on tällainen. :jaaha:

Asukkaat uskovat olevansa paitsi valmiita myös parempia kuin seuransa. Näin voisi ainakin päätellä pudonneiden asukkaiden kommenteista Vapun "Mikä meni pieleen?" -kysymykseen. "Mä en ehkä tule toimeen tuollaisten diivailijoiden kanssa. :nirppa:" "Mä ole ehkä vähän liian vahva persoona. :nirppa:" Vika ei missään nimessä voi olla itsessä - se on muissa.

Marko lähti. :woohoo: Olen hyvin helpottunut, koska Marko ei ollut minulle sellainen inhokki, jota olisi ollut mitenkään hauska inhota, vaan Markon katsominen oli yleensä kiusallista, vaivaannuttavaa ja luotaantyöntävää. Tosin muutaman viimeisen päivän aikana Marko oli ainakin koosteissa suht näkymätön - johtuiko sitten leikkauksesta vai oliko Markolla kisaväsymystä vai oliko hän tietoinen yleisestä Markon vastaisesta rintamasta talossa.

Johan on oikeassa siinä, että tupakkiringillä on oma juorukerhonsa. En kuitenkaan usko, että tämä närkästyttää Johania mistään kovin moraalisista syistä, koska tilaisuuden tullen Johan kyllä näyttäisi osallistuvan mustamaalaamiseen ihan mielellään. Johania vain ottaa päähän, kun hän ei olekaan talon kingi.

Sinänsä ihan mielenkiintoista olisi miettiä sitä, että jos Maria, Andreas ja Niko todella sanelisivat sen, ketkä talossa saavat nimeämispisteitä, niin miten kolme ihmistä saisi yli kymmenen hengen yhteisössä niin suuren vaikutusvallan. Itse en usko, että juorukerholla olisi ihan hirveästi ollut vaikutusta ainakaan tähänastisiin nimeämisiin. Nimetyt ovat olleet ihan selkeästi jotenkin ulkopuolisia tai joukkoon sopeutumattomia - juuri sellaisia joita muinakin vuosina on alussa nimetty. Kukaan ei myöskään ole sattunut olemaan mikään kansan suosikki, josta olisi ollut uudeksi Pertuksi/Miraksi/Kadiksi.
Sade

ViestiKirjoittaja Purple » Ma 15 Syys 2008 20:52

Sade kirjoitti:Sinänsä ihan mielenkiintoista olisi miettiä sitä, että jos Maria, Andreas ja Niko todella sanelisivat sen, ketkä talossa saavat nimeämispisteitä, niin miten kolme ihmistä saisi yli kymmenen hengen yhteisössä niin suuren vaikutusvallan. Itse en usko, että juorukerholla olisi ihan hirveästi ollut vaikutusta ainakaan tähänastisiin nimeämisiin. Nimetyt ovat olleet ihan selkeästi jotenkin ulkopuolisia tai joukkoon sopeutumattomia - juuri sellaisia joita muinakin vuosina on alussa nimetty. Kukaan ei myöskään ole sattunut olemaan mikään kansan suosikki, josta olisi ollut uudeksi Pertuksi/Miraksi/Kadiksi.

Mä uskon, että juoruringillä on tietty valta, jopa nimeämisiin. Tarpeeksi monta kertaa kun ottaa puheeksi, että kyllä mua sitten se ja se ärsyttää, kuulija alkaa myötäillä mielipidettä, varsinkin tuollaisessa ympäristössä. En väitä, että toiminta olisi harkittua pelaamista, mutta että haukkumisella on vaikutuksensa.

Toista tapaa vaikuttaa nimeämisiin mietin kanssa. Maria sanoi Cheryllista, että sillä on tuntunut kovasti olevan koti-ikävä (en ole ihan varma mitä on näytetty koosteessa, mutta viikon vanhat tapahtumat eivät kai ketään enää spoilaa). Otti asian puheeksi ainakin pariin otteeseen. Tämä siis ennen nimeämisiä, tai niiden ollessa käynnissä. Viime vuodesta muistan, miten useampikin asukas perusteli nimeämisiään sillä, että nimetyllä on tällä viikolla ollut kova ikävä kotiin. Jollekin pitää pisteensä antaa ja kaverille niitä on ikävä antaa, voi perustella (sekä itselleen ja toiselle), että ihan hyvää hyvyyttänihän minä tässä pisteitä annan. Toinen kerta kotiin hinkuaa, enhän toki muuten.
Purple

ViestiKirjoittaja Sade » Ma 15 Syys 2008 21:24

No joo, uskoisin ehkä enemmän tuohon vaikutusvaltaan, jos vain juorukolmikko puhuisi pahaa, ja vain tietyistä tyypeistä. Mutta eihän tuolla talossa tänä vuonna muuta tehdäkään kuin puhutaan pahaa selän takana. Puhujat ja kohteet vaihtuvat, mutta mollaamisen määrä on vakio.
Sade

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Ti 16 Syys 2008 00:45

Mä en usko että kolme ihmistä pystyy vaikuttamaan mihinkään, max ne voi antaa yhdelle kuusi pojoa, enemmän uskon että uudet laittaa tuulemaan, ja varmaan laittavat Marian ja Mian äänestykseen ja Nikon voi joutua myöhemmin myös pulaan, ei noi nelosetkaan yksin saa kaikkia ihnokkejaan ulos, mutta sen verran Johanin porukka on kypsynt Mariaan. Sen lisäksi Tero ja lurker-Harri ovat Mialle pisteitä aiemmin antaneet, että tuskin muuttavat sitä nyt. Uudet voivat saada Andenkin tiukkaan tilanteeseen.

Cherry on nyt turvassa useita viikkoja, uusista Antti on varmaan eka joka joutuu tulilinjalle.

Uudet eivät minusta ole mitenkään muutosvoimainen porukka, ainakaan näin alun perusteella. Mutta äänestykset he kyllä sekoittavat. Mia ja Maria ovat jo käytännössä ulkona talosta, sunnuntain äänestykset ovat vain muodollisuus.

Mian ja Marian suosio on rohamtanut myös BBplazassa.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 16 Syys 2008 19:34

theia kirjoitti:Mä olin myös tippa silmäkulmassa kun Andreas luhistui oven eteen ja huudahti "jag älskar dig". Oli herkkää - ja tervetullutta vaihtelua.

Ai niinkö se huusikin. Mun kuullunymmärtäminen on nähtävästi huono, kun mielsin sen parkaisun
joksikin epämääräiseksi siansaksaksi. :tilt: Ruotsi 8. :tp:

Mariannan sekoilut uusien tyttöjen tullessa oli hykerryttävää katseltavaa. Siis eihän se tosiaan
Johanista tykkää, mutta eihän Johan nyt saa mennä kahta metriä lähemmäs ketään tyttöä tai kattoa
ketään niistä tai jutella kenenkään kanssa. :töktök: Marianna taitaa pelleillä avoimissa suhteissa, koska
sillä on krooninen petetyksi tulemisen pelko. :keittiöpsykologi:

Tuuli vaikutti ärsyttävältä. Ansku ihan normaalilta. Antista en saanut kovin selkeää kuvaa. Jari-Matin
nussimisjutuista (esittelyssä) tuli heti Jarkko mieleen. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 16 Syys 2008 23:35

Höh, menivät sitten poistamaan Mariannan talosta. Mä aloin tosissaan tykätä siitä ja sen piilovittuilusta. Uusista asukeista ei oikein kunnollista kuvaa oo vielä kahden jakson perusteella saanu. Mä tykkään myös Nikon suorapuheisuudesta, vaikkakin alkoholilla tuntuu olevan siihen lähes aina osansa. Drama Queen -käytöstä kun jättäis vähän pois, niin nousis varmaan mun suosikiks. Marianne ja Tero on tällä hetkellä sellasia mitään sanomattomia asukkaita. Inhokkeja onkin sitten iso liuta. Maria, joka ei koskaan puhu paskaa toisista selän takana, paitsi tupakoidessaan ja vähän muutenkin. Se on tullu koko ajan vaan kovaäänisemmäks ja muutenkin ärsyttävämmäks. Andreas on niin mielin kielin aina kasvotusten kaikkien kanssa, mutta myös hän osallistuu hanakasti selän takana paskan puhumiseen. Johan on vaan jotenkin niin limanen ja kaikkitietävä, että... Harri on säälittävä. Cheryll on ihme hössöttäjä, jonka puheesta puolet on pelkkiä täytesanoja. Välillä Cheryll tuntuu myös aika tyhjäpäiseltä, mutta on siltä fiksujakin juttuja kuultu. Mia pysyy edelleenkin suosikkinani. Hänessä mikään ei ole minua ärsyttänyt vielä.

Tämän hetken Jorssi-ranking (uudet mukana mutu-tuntuman perusteella):

Mia
Niko
Anniina
Marianne
Tuuli
Tero
Andreas
Cheryll
Jari-Matti
Harri
Antti
Johan
Maria
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Ke 17 Syys 2008 00:08

Huomisessa nimeämisissä saa Manta äänivyöryn ja kotimatka odottaa sunnuntaina murhaavalla äänivyöryllä. Mia on vastapeluri, mutta selvinnee nyt, mutta ens viikolla tulee noutaja.

Harvinaisen tylsä viikkotehtävä, haukotuttaa kun katselee. Nää roolipelit on kyllä armotylsiä. Samanlainen oli viime viikkoinen paskatehtävä.

Ainakin tämän vuodessa BB-tehtävät ovat olleet järkyttävän huonoja!! Ei jännitystä....Sentään luvassa korttipeliä.

Uudet asukkaat eivät ole vakuttaneet. Tuskin heitä finaalissa nähdään. Tero on nyt kyllä aika lähellä voittoa, jopa ylivomaista sellaista, vedonlyöntitoimistotkin tukevat näitä odotuksia. Tero ei minua vakuuta ihmisenä, mutta kun muut ovat joko samanlaista tapettia tai sitten "psykoja", niin voidaan hommaa pitää jo aika selvänä.

Tulossa! Ei spoileria
Pe jengi saa vieraita, ja ke tai to pitäisi tulla "yllätysvieras! taloon? Uusi asukas? Julkku?
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Kati » Ke 17 Syys 2008 09:00

SimonTemple kirjoitti:Tulossa! Ei spoileria
Pe jengi saa vieraita, ja ke tai to pitäisi tulla "yllätysvieras! taloon? Uusi asukas? Julkku?

En oikein ymmärrä tätä. Talosta on tullut ihme hollitupa, jengiä lappaa ovista ja ikkunoista solkenaan. Se siitä eristetään maailmasta ja pidetään ihan vain keskenään -meiningistä.

Jopa uusien asukkaiden tulo on jossain määrin kärsinyt inflaation. Ekalla kerralla se oli yllättävää kaikille, tokalla kerralla siinä oli pieni jännityselementti mukana ja nyt vain lasketaan päiviä, että milloinkakohan ja montako kerrallaan niitä mahtaakaan tulla. Uusia asukkaita inhotaan jo ennen kuin he ovat taloon edes astuneet. "Minä en ainakaan ala jos joku uusi tulee. Paitsi jos on hyvännäköinen niin voin antaa. Mutta ala en!"

Tero nostaa mun silmissä osakkeitaan koko ajan. Uusien tulon jälkeen juorujengin motkottaissa Tero totesi tyynesti, että hänestä oli hyvä, että uusia saatiin taloon, pistää kuvioitakin uusiksi. Sen ensimmäinen reaktio ei ollut puukko. Lisäksi se koettaa olla noissa tehtävissä mukana, oli rooli mikä tahansa.
Uusien Anniinassa on ilmeisesti ihan hyvää henkeä. Meille voitaisiin näyttää heitä nyt vähän enemmän. Antin kököt flirtit uskotaan jo. Se eilinen politiikkakeskustelu Cheryllin kanssa, muahahahahah!

Tämän viikon tehtävä on kyllä tylsä. Miksei tuolle hermoheikolle, räjähdysalttiille, huonoitsetuntoiselle ja ei me mutta isoveli -henkiselle porukalle anneta tehtävää, jossa on opeteltava joku taito? Joku nuorallatanssi, jonglööraus tms. He kun ovat vakaasti sitä mieltä, että itse aina tekevät kaikkensa ja vielä asenteella, niin olisi kiva nähdä miten toimitaan sitten kun on joku mitta, joka pitää täyttää, jotta tekeminen tulisi näytettyä.

Tuo asenneasiakin. "Kyllä mulla oli asennetta." Totta, kyllä sen peräsuolesta tulevan negatiivisuudenkin voi asenteeksi laskea.

Rempseäksi luulemani, mutta sittemmin mäkättäjäksi osoittautunut Maria kammottaa mua. Jos puheenparteni ja ääneni joskus muuttuu sellaiseksi, saan kuulemma muuttaa kotoa, välittömästi.
Kati

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 17 Syys 2008 09:43

Olen Katin kanssa samoilla linjoilla uusien asukkaiden lappaamisesta taloon, inflaation se on tosiaan kärsinyt. Siinä ei ole enää mitään yllättävää. Ehkä ymmärtäisin paremmin, jos joskus leikin ollessa hieman pidemmällä, jonkun itse lähtiessä tai jostain muusta syystä kuin häätöäänestyksestä poistettu kilpailija korvattaisiin jollain tyypillä, mutta näitä tulee alvariinsa ja monta kerrallaan. Parempi että olisi sama porukka alusta loppuun, olisi sitten vaikka joskus yllätysviikko ettei poisteta ketään tms.

Näistä uusista en ole saanut vielä oikeastaan mitään mielikuvaa, en ole muutamaan päivän katsonut, eikä eilisestä koosteesta oikein kyennyt mitään rakentamaan. Cheri on kyllä aivan uskomaton paukapää ja Maria uskomaton tantta. Johanin tippa linsissä Mariannan katoamisen jälkeen, sitäkin piti näyttää turhan kauan. Jostain syystä ( :p ) kukaan asukkaista ei miellytä minua millään tavalla tällä hetkellä, ja katson BB:n vain jos satun vahingossa telkun äärelle illalla. Viikkotehtävä on inha ja tota märinää ja märehtimistä talossa ei oikein jaksa katsoa. Mä olisin halunnut tätä ja mä tota, mä en oikein kykene tähän ja en ymmärrä tätä ja tuota ja miksi toiset saa ja minä en koskaan plääplää. :jaaha:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 17 Syys 2008 10:03

Maria mäkättää itsensä pian äänestykseen. Keittiöepisodi. :ei: Sanoiko se "syökää paskanne"? Viehättävä ihminen.

Nikon Manta-imitaatio oli hulvaton, lisää tuollaista. Tykkään paljon enemmän tuollaisesta Nikosta kuin edellisen jakson pk-huoneen "Voi minkä yllätyksen meille järjestitte!" -tekoelkeistä. Niko onkin yksi harvoista asukkaita, joka yleensä mitään tunteita herättää.

Tuulia mä en oikein ymmärrä. Mitä sen päässä pyöri kun päätti ottaa läheistä lakanakontaktia Johaniin? Se on seurannut sekä asukkaiden että katsojien reaktioita aiempiin sänkytohinoihin, ei kai se voi kuvitella jotenkin nostavansa pisteitä (kenenkään muun kuin Johanin silmissä) tuolla? Eikä kyse puutoksestakaan voi olla, justhan se vasta tuli taloon. Ja kun ei se edes hirveesti tunnu tykkäävän Johanista. En vaan tajua.

Toinen puutosasia, Marianna. Selitti kummallista mustasukkaisuuskuviotaan sillä, että hän on tottunut saamaan seksiä usein ja täällä kun ei saa, ja panna en aio, niin sitten ainakin pitää saada läheisyyttä. Molempia ilman ei voi olla, ei vaan voi, ja sit tulee tuollainen tyttö sekaamaan kuviot. Jos ihmisen on noin vaikea olla ilman seksiä tai ainakin kylkiseuraa, suhteessa olevan ihmisen vieläpä, niin miksi se tulee bb-taloon?
Purple

ViestiKirjoittaja Deni » Ke 17 Syys 2008 10:07

Toisella foorumilla viitattiin useammankin kerran siihen, että Tuuli ja Johan tuntisivat entuudestaan, ja että niiden tuttavuus olisi tasoa "satunnainen panokaveri". En tiedä, mihin tuo väite perustuu, kun en itse ole ehtinytjaksanut seurata koosteita enkä liveä, mutta ensimmäisen yön sylikkäinnukkuminen tuntui sen verran oudolta että väite tuntuisi jotenkin uskottavalta.

Mistä päästäänkin mun suurimpaan ketutuksenaiheeseen. Eikö oikeasti taloon olisi löytynyt neljäätoista toisilleen vierasta asukkia? Ihan varmasti olisi, jos väkeä oltaiisin otettu muualtakin kuin Onnelan jonosta. Asukit on niin homogeenistä sakkia että tympäisee.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 17 Syys 2008 10:17

Deni kirjoitti:Mistä päästäänkin mun suurimpaan ketutuksenaiheeseen. Eikö oikeasti taloon olisi löytynyt neljäätoista toisilleen vierasta asukkia? Ihan varmasti olisi, jos väkeä oltaiisin otettu muualtakin kuin Onnelan jonosta. Asukit on niin homogeenistä sakkia että tympäisee.

Pakko sanoa totaalikomp. Onko Suomi niin saatanan pieni mesta, ettei löydy toisilleen tuntemattomia tyyppejä? Aina on samoista cityistä useampi tyyppi ja jotkut aina tuntevat jollain tasolla. :epäilevä: Sedulat rokrok! :friikkipeukku: Vai katsoisiko kukaan takahikiältä revityn Peran edesottamuksia talossa? Kyllä mä kattosin ennemmin kun näitä kiiltokuvamaisia irvikuvia, pelottavaa läpileikkausta maamme nuorista aikuisista. Eh.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv