Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 23 Syys 2008 08:13

Mun kuusi vuotta sitten myymäni auto, jonka viimeksi silloin näin, kaartoi eilen kämpän edestä kun olin lompsimassa himaan. Oliko se kismet? Kismetillä on näköjään viikset, jos se oli se joka ajoi autoa.

Muutaman viikon etsintäni päättyi, kun lopulta löysin sopiva valmispuvun. Housut kun vielä lyhennetään, niin olen tyylikkään viileä cool.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 23 Syys 2008 20:01

Myöhästyneet onnittelut Ätille!

Ja mukava kuulla, ettei Maijan serkulle ja kaverille käynyt tuon pahemmin.

------

Taisin joskus jossain ketjussa valittaa pohjettani, johon tippui kaapiston liukuovet. Nyt se rupee pikkuhiljaa paranemaan. Vielä tuntuu ihan kun ihon alla olis joku ihmeellinen kuori, joka on siis kovempi, kun mun normaali löysä pohkeeni. Nyt kuitenkin mustelma pohkeesta on valunut nilkkaan. Se on aivan luumun värinen ja kipiä. Aiemmin se mustelma levis koko jalkaan polven alapuolelta. Siis jopa pohkeen läpi säären puolelle. Mulla ei varmaan koskaan aiemmin elämässäni ole ollu näin sitkeetä mustelmaa, joka kaiken lisäks vielä keksii päivittäin uusia paikkoja, joihin levitä. Onko tää ees normaalia?
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja pampula » Ke 24 Syys 2008 12:16

Kuuluu vähän pyllyä. Välillä ahistus hyökyy päälle. Yritän jotenki mielessäni käsitellä tuota koululla tapahtunutta juttua, mutten osaa. Yöllä valvoin pitkään ja mietin, että kuinkakohan kauan tällanen olo kestää. Ja sitte ku oma olo helpottaa, nii usein tulee mieleen ne toiset. Ne jotka on oikeesti nyt siel paikanpäällä. Itehän oon työharjottelussa, tää on helppoo. Ja toisaalta taas ois helpompi olla koulussa. Nyt tuntuu että täällä ihmiset vaan ihmettelee että miksi itken tai miksi tuntuu niin paskalta. En jaksaisi selittää. En jaksa selittää että vaikken menettänytkään ystäviäni, niin totta hemmetissä oon huolissani koulukavereista ja opeista. Ja kyllähän toi nyt vaikuttaa turvallisuudentunteesen, joka on mulla muutenki aina ollut heikko. Ja just nyt ajatus Kauhajoen keskustaan menemisestäkin tuntuu vastenmieliseltä.
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 24 Syys 2008 12:26

Jorssi kirjoitti:Mulla ei varmaan koskaan aiemmin elämässäni ole ollu näin sitkeetä mustelmaa, joka kaiken lisäks vielä keksii päivittäin uusia paikkoja, joihin levitä. Onko tää ees normaalia?

Normaalista en tiedä, mutta mulla on ainakin ollut tuollaisia mustelmia. :virne:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ke 24 Syys 2008 15:32

pampula parka. :paijaus:

Tottakai se nyt huolestuttaa, mielestäni se on aivan päivän selvää.

Yhtä asiaa en vain jaksa ymmärtää;
Kaverini kertoi, että hänen luokkalaisens aolivat naureskelleet koko jutulle. :epäilevä:

No mutta, ei siitä sen enempää. Kokoajan muutenkin vältellyt aihetta, en vain haluaisi puhua siitä.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 24 Syys 2008 17:31

Crazy_Clown kirjoitti:Yhtä asiaa en vain jaksa ymmärtää;
Kaverini kertoi, että hänen luokkalaisens aolivat naureskelleet koko jutulle. :epäilevä:

Lienee eräänlainen selviytymistapa. Kun eteen tulee asia, joka pelottaa ja hämmentää eikä oikein tiedä miten siihen suhtautua, homman leikiksi lyöminen saa aikaan sellaisen tunteen, että sitä asiaa pystyy edes jollain tapaa hallitsemaan/käsittelemään.

- - -

Tänään oli talokaupan viimeistely. Nyt sitä ollaan sitten tiukasti naimisissa Nordean kanssa - mutta toisaalta ollaan myös talonomistajia.
Lopullinen muutto on maanantainta tai tiistaina (ei olla vielä päätetty kumpi on parempi), enkä mä ole vielä pakannut paljon mitään. Tulee kiireinen viikonloppu. :pahis:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 25 Syys 2008 15:59

Lumikki75 kirjoitti:
Jorssi kirjoitti:Mulla ei varmaan koskaan aiemmin elämässäni ole ollu näin sitkeetä mustelmaa, joka kaiken lisäks vielä keksii päivittäin uusia paikkoja, joihin levitä. Onko tää ees normaalia?

Normaalista en tiedä, mutta mulla on ainakin ollut tuollaisia mustelmia. :virne:
No hyvä, etten oo friikkimustelmani kanssa yksin. :virne: Se muuten jatkaa leviämistään ja tummuu nyt kivasti. En malta odottaa mitä seuraavaksi tapahtuu. :popkorni:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Emilia » To 25 Syys 2008 16:03

Äh, nyt tuli kuume. :( Alkoi jo eilen illalla. No toisaalta, vihdoin! En olis jaksanu sitä puolikuntoisuutta.. Ehkä tää menee nyt ohikin jossain välissä.
**
Pakko saada soittoääni :virne: En kyllä varmana mihkään jambaklubiin rekkaudu, joten täytyy kikkailla jotenkin muuten..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja ceuro » To 25 Syys 2008 16:58

Nyt ärsyttää ja haittaa elämää se, että hanasta ei tuu vettä. :kiroilu: Vesien piti olla poikki joidenkin venttiilienvaihtotöiden takia aamusta puoleenpäivään, mutta eipä tule edelleenkään vettä. Yritin äsken töistä tultuani pistää pesukonetta pyörimään ja oli tarkoitus tehdä ruokaakin, mutta ei kai tässä auta kuin odotella ja käydä varalta ostamassa vettä ja jotain puhdistuspyyhkeitä kaupasta.

Jee, nettipurnaamisesta oli näköjään hyötyä. Nyt, reilun puolen tunnin päästä: Vettä! :D
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
ceuro

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 25 Syys 2008 20:40

Perinteinen krapulapäivän ilta -fiilis. Tekisi mieli kaikenlaista rasvaista ja suolaista. Pitsaa, sipsiä jne. Kauppaan ei kuitenkaan jaksaisi lähteä. Täytynee tyytyä leipään ja mandariiniin. Ai niin. Onhan mulla kaapissa hapankorppua. :kuola: Sitä vois syödä pitkästä aikaa.

Olo on saamaton. Tenttiin pitäis lukea, mutta ei jaksaisi. Ehkä huomenna sitten. Nyt on paljon mielenkiintoisempaakin tekemistä kuin opiskelu, kuten Muumien katsominen. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » To 25 Syys 2008 23:30

Emilia kirjoitti:**
Pakko saada soittoääni :virne:

Ehaha! :virne:
Tuo on hauska!

Ei mulla ole raportoitavaa. Tai no, on, mutta se meneekin sitten tuonee ihmissuhteiden puolelle. :p
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 26 Syys 2008 03:10

Alkaa nämä toimettomat päivät käymään hermoille. Mulle tarjottiin töitä, mutta hanke ei sitten toteunutkaan. Se olis tuonu kauan kaivattua rutiinia elämään. Pitäis saada itteä nyt niskasta kiinni, ja alkaa huolehtimaan deadlineista kerrankin ajoissa. Oon huono tekemään mitään ns. pakollista, jos joku ei oo pakottamassa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 26 Syys 2008 09:22

Hemmetti. Ekaa kertaa käytössä ollut ihanainen pellavakaitaliina koki kovia
työpäivän aikana, kun joku tai jotkut karvaiset nelijalkaiset olivat saaneet
kaadettua vesilasin sen päälle. Tammipöydästä oli mukavasti imeytynyt jo-
tain kyllästeainetta liinaan eikä se lähtenyt puhtaaksi kuudenkympin pesus-
sa. Uskaltaakohan vaaleaa pellavaliinaa käsitellä jollain vähän stydimmällä
pesuaineella - kokemuksia anyone?

Edit. Pikainen kuukletus kertoo, että vaikeita tahroja voi yrittää poistaa en-
nen pesua marseille- tai sappisaippualla. Täytyypä koittaa, vaikkei siitä vält-
tämättä ole apua enää yhden pesukerran jälkeen.

Ihanaista että viikonloppu on tuloillaan :hymyhali: Jos saisi nukkua vähän pitem-
pään kuin aamuneljään, yöunet on jääneet vähän turhan lyhyiksi viime öinä.
Katse kääntyy tässäkin vaiheessa karvaisten nelijalkaisten suuntaan :epäilevä:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Kaarina » Pe 26 Syys 2008 10:06

DarkSide kirjoitti:Muistaako kukaan enää sellaista radiokanavaa, jonka nimessä oli äksä?

En ole sitä kovin paljoa enää kuunnellut, mutta Ollin ja Tuomaksen jorinoille on aina välillä ollut kiva hörötellä. Nyt sekin on sitten loppu. Tuomas lähti. :isosilmä:

Nyt sitten Ollikin lopetti aamun juontamisen. :( Toisaalta ihan hyvä, sillä Olli ja Juuso (se uusi juontaja) eivät olleet hyvä juontajapari, heiltä puuttui se tietynlainen kemia. Mitä sitä nyt kuunnellaan? :huoh:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Duussi » Pe 26 Syys 2008 10:18

Kaarina kirjoitti:Mitä sitä nyt kuunnellaan? :huoh:

X3M:n A-lagetia! Lähtee päivä käyntiin med en jättekiva kielikylpy sådär vetdu.
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Duussi

ViestiKirjoittaja Purple » Pe 26 Syys 2008 10:29

Kaarina kirjoitti:Nyt sitten Ollikin lopetti aamun juontamisen. :(

Just olin samaa tulossa valittamaan. Ääh. Kaikki suosikkityypit katoaa äänestä. Tai ei nyt vielä ihan kaikki mut silti, Olli on Olli. Harmi.

Sippura kirjoitti:Jos saisi nukkua vähän pitempään kuin aamuneljään, yöunet on jääneet vähän turhan lyhyiksi viime öinä.
Katse kääntyy tässäkin vaiheessa karvaisten nelijalkaisten suuntaan

Good luck with that. Kun katti oli pieni, se ei oikein halunnut öisin nukkua vaan kirjaimellisesti hyppi seinille. Kolmen neljän kuukauden aikana nukuin korkeintaan kymmenen yötä kunnolla. Olin melko pirteä ja iloinen. Toivottavasti teillä on rauhallisia öitä vähän useammin. :)
Purple

ViestiKirjoittaja Kaarina » Pe 26 Syys 2008 10:31

Duussi kirjoitti:
Kaarina kirjoitti:Mitä sitä nyt kuunnellaan? :huoh:

X3M:n A-lagetia! Lähtee päivä käyntiin med en jättekiva kielikylpy sådär vetdu.

Ei taida meillä X3M kuulua radion kautta ja koneella olen harvoin aamuisin. Meillä tosin kuuluu muutama Ruotsin radiokanava, joten sitä kielikylpyä sitten sieltä. :keijo:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 26 Syys 2008 11:37

Lumikki75 kirjoitti:Lopullinen muutto on maanantainta tai tiistaina (ei olla vielä päätetty kumpi on parempi), enkä mä ole vielä pakannut paljon mitään. Tulee kiireinen viikonloppu. :pahis:

Samis. :virne: Maanantaina pitäisi muuttaa elämänsä Norjaan. Ei mulla mitään lentolippuja ole. :pepsodent: Ja tavaroita tässä netteilyn ohella yritän pakkailla. Kämpässä kuulemma on astiatkin, joten ei tartte kuin lähinnä vaatteita mukaan. Mutta on niitäkin aika paljon. :nolo: Kaikista kivintä on se, että (mahdollisen?) tulevan vuokranantajan kanssa pitäisi sopia tapaamisaika maanantaiksi, josta riippuu paljon jo mun aikataulu lentojen suhteen. Linjalta kuuluu vain rutinaa ja suhinaa. Ekalla kerralla vastaaja (tai näin oletin). Tokalla kerralla joku vastaa, mutta kumpikaan ei saanut toisesta mitään selvää. Tänään toisessa päässä tervehtii taas vastaaja. Ja tekstiviesti ei mene perille, kun yritin sanoa, että olisiko sähköposti helpompi. Ei silleen yhtään ressaa tai mitään.

Välillä on sellainen olo, että mitä helvettiä sitä on taas mennyt elämälleen tekemään. Sitten joskus iskee aina se toivonkipinä, että kyllä mä selviän. Siitä tulee kivaa ja opin kielen ja ihmiset on mukavia. Mutta entäs jos ei olekaan?! :hullu:

:sekopää:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 26 Syys 2008 12:05

Outolintu kirjoitti:Välillä on sellainen olo, että mitä helvettiä sitä on taas mennyt elämälleen tekemään. Sitten joskus iskee aina se toivonkipinä, että kyllä mä selviän. Siitä tulee kivaa ja opin kielen ja ihmiset on mukavia. Mutta entäs jos ei olekaan?! :hullu:

Jos ihan päin honkia menee, niin tulet vain takaisin Suomeen :tilt:

Ja asuntopaniikkia voit yrittää lievittää esim. etsimällä netistä jotain huokeita majoitusvaihtoehtoja tulevalta paikkakunnalta (osoitteet itselle ylös), jos vaikka käy niin ikävästi, ettet saa ehkä tulevaa vuokranantajaa kiinni. Että on paikka, mihin päänsä yöksi kallistaa.

[vakuuttelu]Kyllä se siitä suttaantuu, siitä tulee kivaa ja opit kielen ja ihmiset on mukavia :D [/vakuuttelu]

Omat ilmoitukset:
Työt häirittee foorumointia :o:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Janet » Pe 26 Syys 2008 12:23

Jaahas, se on taas perjantai! :superhymy: Maanantaina tuntu, että eihän tämä viikko lopu ikinä, mutta kummasti se loppu vaan häämöttää. Parasta tässä päivässä on se, että mä nään hanipuppeliukkelin! :sydän: (Hyi saakeli, en mä oikeesti oo tollanen lässyttäjä.) Kolmen tunnin ajomatka Joensuuhun edessä, ohhoijakkaa. Mutta ei auta, on sitä vaan lähdettävä. :D

Hauskaa viikonloppua siis kaikille!
Janet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 26 Syys 2008 13:02

Taitaa olla niin, että tänään on juhlapäivä :täpinä:

Mikäkö?

No krapulapäivän aatto tietenkin! :keijo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 26 Syys 2008 16:36

Ollikin sitte mäni. :huoh: Mutta eihän se ja väärä-Juuso ollut yhtään hyvä pari, kuten joku jo sanoikin.
Ehkä annan uudelle Matille mahollisuuden, mutta väärä-Juusoa ei jaksais kuunnella. YleXltä ei taija tulla
enää muita hyviä ohjelmia kuin Keskusradio ja X-ryhmä (Veli), mutta nekin tulevat sellaiseen aikaan,
ettei niitä tule kuunneltua. :huoh: YleX on perseestä. Kai pitää ruveta kuunteleen Radio Rockia niinku
muutki meillä töisä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja theia » Pe 26 Syys 2008 17:23

Ylitöitä mä täällä teeeeeeen... pari tuntia tänään ja sitten vielä ensi viikolla lisää että saa sen yhden perjantain vapaaksi.
Nytkin on hyvä syy - kaveri pääsee myöhemmin töistä, niin tässä samalla odottelen sitä... Kaikki hyötyy :D

Aikalailla aaltojen päällä mennään tällä hetkellä, sitä pyörrettä odotellessa.. kai sekin pian sieltä tulee, mutta vielä on rauhallista. :D

Paitsi että en pysy pöksyissäni, oon koko ajan ihan adhd ja mä en kestä odottaaaaaa!
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 26 Syys 2008 17:50

Hämmentävän sekavasti hyppii ajatukset paikasta toiseen, mutta pitkästä aikaa on semmoinen olo, että voi tehdäkin jotain.
Mukavata.
Sekavaa
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 26 Syys 2008 18:05

theia kirjoitti:Paitsi että en pysy pöksyissäni!

:pahasetä:

Söin epäilyttäviä simpukoita kun ystävä kutsui illalliselle. Oli kiva nähdä kaveria, nyt vaan tuntuu että tais olla simpukat vähän huonoja..

Lisäksi vaikuttaa vähän siltä, että oon vähän luovuttanut sen tietyn ihmisen suhteen, mutta se kuuluis ehkä ihmissuhdeilmariin.

Edit: Ja puolitoista tuntia ylläolevan kirjoittamisen jälkeen tuntuu siltä, ettei huvittais mennä nukkumaan. Klo näyttää kohta 2:30.
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa