Jorssi kirjoitti:Mulla ei varmaan koskaan aiemmin elämässäni ole ollu näin sitkeetä mustelmaa, joka kaiken lisäks vielä keksii päivittäin uusia paikkoja, joihin levitä. Onko tää ees normaalia?

Crazy_Clown kirjoitti:Yhtä asiaa en vain jaksa ymmärtää;
Kaverini kertoi, että hänen luokkalaisens aolivat naureskelleet koko jutulle.

No hyvä, etten oo friikkimustelmani kanssa yksin.Lumikki75 kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Mulla ei varmaan koskaan aiemmin elämässäni ole ollu näin sitkeetä mustelmaa, joka kaiken lisäks vielä keksii päivittäin uusia paikkoja, joihin levitä. Onko tää ees normaalia?
Normaalista en tiedä, mutta mulla on ainakin ollut tuollaisia mustelmia.
Se muuten jatkaa leviämistään ja tummuu nyt kivasti. En malta odottaa mitä seuraavaksi tapahtuu. 
Alkoi jo eilen illalla. No toisaalta, vihdoin! En olis jaksanu sitä puolikuntoisuutta.. Ehkä tää menee nyt ohikin jossain välissä.
En kyllä varmana mihkään jambaklubiin rekkaudu, joten täytyy kikkailla jotenkin muuten..
Vesien piti olla poikki joidenkin venttiilienvaihtotöiden takia aamusta puoleenpäivään, mutta eipä tule edelleenkään vettä. Yritin äsken töistä tultuani pistää pesukonetta pyörimään ja oli tarkoitus tehdä ruokaakin, mutta ei kai tässä auta kuin odotella ja käydä varalta ostamassa vettä ja jotain puhdistuspyyhkeitä kaupasta.
Sitä vois syödä pitkästä aikaa.
Emilia kirjoitti:**
Pakko saada soittoääni![]()

Jos saisi nukkua vähän pitem-
DarkSide kirjoitti:Muistaako kukaan enää sellaista radiokanavaa, jonka nimessä oli äksä?
En ole sitä kovin paljoa enää kuunnellut, mutta Ollin ja Tuomaksen jorinoille on aina välillä ollut kiva hörötellä. Nyt sekin on sitten loppu. Tuomas lähti.
Toisaalta ihan hyvä, sillä Olli ja Juuso (se uusi juontaja) eivät olleet hyvä juontajapari, heiltä puuttui se tietynlainen kemia. Mitä sitä nyt kuunnellaan? 

Kaarina kirjoitti:Mitä sitä nyt kuunnellaan?
Kaarina kirjoitti:Nyt sitten Ollikin lopetti aamun juontamisen.![]()
Sippura kirjoitti:Jos saisi nukkua vähän pitempään kuin aamuneljään, yöunet on jääneet vähän turhan lyhyiksi viime öinä.
Katse kääntyy tässäkin vaiheessa karvaisten nelijalkaisten suuntaan

Duussi kirjoitti:Kaarina kirjoitti:Mitä sitä nyt kuunnellaan?
X3M:n A-lagetia! Lähtee päivä käyntiin med en jättekiva kielikylpy sådär vetdu.

Lumikki75 kirjoitti:Lopullinen muutto on maanantainta tai tiistaina (ei olla vielä päätetty kumpi on parempi), enkä mä ole vielä pakannut paljon mitään. Tulee kiireinen viikonloppu.
Maanantaina pitäisi muuttaa elämänsä Norjaan. Ei mulla mitään lentolippuja ole.
Ja tavaroita tässä netteilyn ohella yritän pakkailla. Kämpässä kuulemma on astiatkin, joten ei tartte kuin lähinnä vaatteita mukaan. Mutta on niitäkin aika paljon.
Kaikista kivintä on se, että (mahdollisen?) tulevan vuokranantajan kanssa pitäisi sopia tapaamisaika maanantaiksi, josta riippuu paljon jo mun aikataulu lentojen suhteen. Linjalta kuuluu vain rutinaa ja suhinaa. Ekalla kerralla vastaaja (tai näin oletin). Tokalla kerralla joku vastaa, mutta kumpikaan ei saanut toisesta mitään selvää. Tänään toisessa päässä tervehtii taas vastaaja. Ja tekstiviesti ei mene perille, kun yritin sanoa, että olisiko sähköposti helpompi. Ei silleen yhtään ressaa tai mitään.

Outolintu kirjoitti:Välillä on sellainen olo, että mitä helvettiä sitä on taas mennyt elämälleen tekemään. Sitten joskus iskee aina se toivonkipinä, että kyllä mä selviän. Siitä tulee kivaa ja opin kielen ja ihmiset on mukavia. Mutta entäs jos ei olekaan?!

[/vakuuttelu]
Maanantaina tuntu, että eihän tämä viikko lopu ikinä, mutta kummasti se loppu vaan häämöttää. Parasta tässä päivässä on se, että mä nään hanipuppeliukkelin!
(Hyi saakeli, en mä oikeesti oo tollanen lässyttäjä.) Kolmen tunnin ajomatka Joensuuhun edessä, ohhoijakkaa. Mutta ei auta, on sitä vaan lähdettävä. 

Mutta eihän se ja väärä-Juuso ollut yhtään hyvä pari, kuten joku jo sanoikin.
YleX on perseestä. Kai pitää ruveta kuunteleen Radio Rockia niinku

theia kirjoitti:Paitsi että en pysy pöksyissäni!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa