Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Maija » La 27 Syys 2008 01:25

:keijo:

Tapaus sarjassa "tätä et halunnut tietää", osa 156.

Tipahdin äsken wc-pönttöön. :keijo:

Saavuin juuri kotiin silmät väsymyksestä sumuisina ja pestessäni hampaita ajattelin istahtaa pöntön kannelle, kun en seistäkään jaksanut. Muuten hyvä, mutta kansi oli ylhäällä. :keijo:
Onneksi sentään pohjalla ei ollut muuta kuin vettä. :keijo:

Tuli vähän höntti olo.
Maija

ViestiKirjoittaja @gen.fi » La 27 Syys 2008 02:21

Oookkei...
Maijan ehkä pienemmäksi olin ajatellut (niinkuin kukaan olisi isompi minusta), mutta pönttöön?
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja theia » La 27 Syys 2008 03:06

Maija! Yks maailman parhaimmista! :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Maija » La 27 Syys 2008 11:16

@gen.fi kirjoitti:Oookkei...
Maijan ehkä pienemmäksi olin ajatellut (niinkuin kukaan olisi isompi minusta), mutta pönttöön?

Siis sivuttain. Wc-renkaan ollessa ylhäällä. :keijo:

Jokainen voi sitten taholla yrittää leikkiä wc-ankkaa. :keijo:
Maija

ViestiKirjoittaja pampula » La 27 Syys 2008 13:07

Maija :virne: aika hyvä suoritus tuo jo!

Äähh...siivouspäivinä on peppulista asua omakotitalossa. Ja vanhassa sellaisessa, jossa ei ole riittävästi säilytystilaa. Tää on kaaos :seko:.

Mutta ihan hyvä puuhata kotona. Pakko saada jotain muuta ajateltavaa kuin tuo ammuskeluhomma. Tällä paikkakunnalla ei vain ymmärrettävästi juuri nyt ole mitään muuta kuin se. ihan kuin ajanlasku olis alkanut uudestaan. Olo on kokoajan ihan sikaväsynyt ja jotenkin turta.

Ehkä meen siis jynssäämään vessanpönttöä. Se varmaan auttaa. Onneksi on tuota ahteriaki siunaantunu sentään sen verran, että luulen että voin välttyä tippumasta pönttöön!
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 27 Syys 2008 13:16

pampula kirjoitti:Pakko saada jotain muuta ajateltavaa kuin tuo ammuskeluhomma. Tällä paikkakunnalla ei vain ymmärrettävästi juuri nyt ole mitään muuta kuin se.

Voin vaan kuvitella, kun tuntuu jo täällä kaukanakin, ettei halua enää kuulla sanaakaan koko asiasta. Onnea sinne vessankuuraukseen. :)

~ ~

Täällä tylsäillään ja mietitään missä vaiheessa ryhti muuttui ja alkoivat nämä ajatukset..

:huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 27 Syys 2008 16:27

Jei.

Kävin apteekissa.

Ainoo vaan, että puoltoista tuntia piti ajella ympäriinsä ennen kun uskalsin sinne mennä :friikki:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja tahris » La 27 Syys 2008 18:29

Hölmö olo.
Olin kurssilla tämän päivän. Porukassa oli yksi ainoa mies, jonka kanssa olin työasioitten takia puhunut puhelimessa ja vaihtanut sähköpostia.
Ensimmäisen kerran näin ihan livenä, kun sovin, että hän hakee minut kyytiin (koska en omista autoa, bussit ei lauantaina kulje kurssipaikalle,
enkä halunnut lähteä pyöräilemään sinne asti). Nyt mä olen hölmösti ihastunut. Asiaa vaikeuttaa, että en tiedä, onko hän varattu ja onko hän edes
millään tavalla kiinnostunut minusta. Mutta on vain sellainen läikähtelevän hyvä ja lämmin olo sydämen sopukoissa.
Ensi lauantaina on myös kurssi ja myös HÄN osallistuu samalle kurssille. Olen kuin joku teinityttö onnettomasti ihastunut tietämättä,
mitä tästä seuraa, seuraako yhtään mitään, itkeä pillitänkö viikon päästä vai olenko onneni kukkuloilla.
Toisaalta tämä tunne on ihana, leijuva, hölmö, kikatteleva, ihana, mutta luultavasti sitten kuitenkin ihan yksipuolinen, pakko pitää vain
jalat maassa ja uskoa, ettei tällaista voi tulla eteen, ei ihan totta, missään nimessä, ei minulle. :huoh:
Mutta on ihanaa olla ihastunut, ehkä yritän nauttia nyt vain siitä. Itken sitten, kun siihen on aihetta. :tyttö:
möyks möyks Mutta pahoin pelkään, että hyvin tässä ei käy, itkuun tulee varmasti aihetta - kokemusta on - :huoh:
möyks möyks möyks :kikkare: Selvisi, että HÄN on kokoomuslainen. Mutta en itke tänään, vaan annan sydämen sopukoiden lämmittää mieltä.
Tätä on niin harvoin! :sydän: Sitten myöhemmin joskus on itkupäivä. :pillitys:
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

ViestiKirjoittaja Shay » La 27 Syys 2008 22:19

tahris kirjoitti: :kikkare: Selvisi, että HÄN on kokoomuslainen. Mutta en itke tänään, vaan annan sydämen sopukoiden lämmittää mieltä.

Sori, mutta.. :virne: Siis ihan kokoomuslainen. :virne: Voi ei! :virne:

Voimia ihastuneelle tahrikselle kuitenkin. :hymyhali: Inhottaa, kun ei tiiä, mitä toinen ajattelee
tuollaisessa tilanteessa.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Suvi » La 27 Syys 2008 22:34

Shay kirjoitti:
tahris kirjoitti: :kikkare: Selvisi, että HÄN on kokoomuslainen. Mutta en itke tänään, vaan annan sydämen sopukoiden lämmittää mieltä.

No, onhan se nyt aika paha. :O:

Vitsi, vitsi. Anteeksi kokoomuslaiset. :sori:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja shaana » Su 28 Syys 2008 02:06

Plåp. :tilt:

Olen takaisin! Huippuhauska viikko, ei voi muuta sanoa. Sydämen tykytyksiä Lontoon päässä kentällä, oli mulla matkalaukulla painoa 700 grammaa vajaa maksimipainon.. :jaaha: Rahat meni mutta ei haittaa, oli tosi hyvä reissu. Lontoo :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja tahris » Su 28 Syys 2008 02:28

Suvi kirjoitti:
Shay kirjoitti:

No, onhan se nyt aika paha. :O:

Vitsi, vitsi. Anteeksi kokoomuslaiset. :sori:

Naurakaa vaan, ei mua haittaa :D :halitus:
Eihän se kokoomuslaisuus ihan itse belsebuubista ole (vaikka melkein), mutta arvomaailma voi olla kenties erilainen kuin mulla.
Mua häiritsee kokoomuksen teennäinen "työväenpuolue"-imagon luominen nyt kuntavaaleissakin. Tai oikeastaan ällöttää, kun ne ei kuitekaan
ole millään tavalla meikäläisen, pienipalkkaisen työtä tekevän ihmisen asialla tai puolella. Teeskentelyä koko touhu tyynni.
Mut tää tyyppi, mistäs sen tietää, millanen se on. Mistäs sitä voisi tietää yhtään mitään. Ehkä parempi ettei tiedäkään. Kai.
Onhan tää aika naurettavaa, koska tällaisista tuntemuksista on jotensakin kauan aikaa, ja nyt ei osaa edes mennä nukkumaan.
Ihan pöhkö. :kauriinsilmät:
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
tahris

ViestiKirjoittaja Plei » Su 28 Syys 2008 10:10

Tahris, mie ymmärrän! :D Kuulostakoon miten pinnalliselta vaan, niin kokoomuslainen arvomaailma on yleisesti ottaen niin kaukana omastani, että jos kokoomuslainen mies ilmestyisi maailmaani, pyörittelisin päässäni ihan samoja asioita kuin Tahriskin. En toki sano, että kaikki siinä puolueessa olisivat samasta puusta veistettyjä, mutta silti varmasti menisi pähkäillessä ja ihmetellessä tovi jos toinenkin. (Niin ja en myöskään sano, että kokoomuslainen on aina ja väistämättä nounou. Ihan vain tarkennukseksi.)
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 28 Syys 2008 11:33

No joo, kyllä minäkin ymmärrän, eikä se minusta ole yhtään pinnallista olla huolissaan
mahdollisen ihastuksen puolekannasta. (Varmaan laitoin tuon vitsi -jutunkin tuohon, ettei
kukaan vetäisi hernettä nenään... tai jotain.) Arvomaailmat ovat tärkeitä. :)

En minäkään voi sietää Kokoomusta puolueena, mutta kokoomuslainenkin voi olla fiksu ja
kiva, niin kuin kuka tahansa, puoluekannasta riippumatta. :D

Olenpas tänään viisas. :friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja friikkis » Su 28 Syys 2008 11:54

Hei, mulla on myös ollut puoluekriisi joskus sellaisen semi-ihastuksen kanssa. En minä enää muista, että miten koko hommassa kävi, mutta muistan kyllä miten kaverit nauroi, kun pohdiskelin että mitä siitä tulisi jos alkaisin seurustella oikeistolaisen tyypin kanssa. Pitivät minua jotenkin pinnallisena. Minusta nuo puoluekannat kuitenkin kertovat jotain ajatusmaailmasta, että ihan hyvä niitä on pyöritellä mielessä. Mutta itse vedän välillä vähän turhan jyrkkiä johtopäätöksiä toisten poliittisista kannoista, että pientä parannettavaa omissa asenteissa kyllä olisi.

Ei mulla muuta. Paitsi että joku oikeasti varasti kaupan kassalla minun ekokassin, jossa lukee isolla KELPTOMAANI. Välillä tuntuu, että oma elämä on jotain b-luokan komediaa...
friikkis

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Su 28 Syys 2008 13:04

tahris kirjoitti:Mua häiritsee kokoomuksen teennäinen "työväenpuolue"-imagon luominen nyt kuntavaaleissakin. Tai oikeastaan ällöttää, kun ne ei kuitekaan
ole millään tavalla meikäläisen, pienipalkkaisen työtä tekevän ihmisen asialla tai puolella. Teeskentelyä koko touhu tyynni.

Mä olen äänestänyt Kokoomusta vuosikausia, ja muakin häiritsee tuo työväenpuoluehöpötys. Ei Kokoomus ole mikään työväenpuolue eikä sen kuulukaan sitä olla. Se on oikeistopuolue (joita myös tarvitaan, sanotte mitä sanotte :virne: ), joten miksi yrittää muuta väittää? Ikävää äänien kalastelua, en tykkää. :viha:

Ja mä olen mielestäni ihan mukava, vaikka mua kaiketi voi kokoomuslaiseksi sanoa (puoluekorttia ei kyllä taskussa ole). Ainakin voi sanoa oikeistolaiseksi.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 28 Syys 2008 14:27

Aika siistiä! Voin äänestää Suomen kunnallisvaaleissa Australiassa ihan täällä omilla huudeillani. Luulin, että vähintäänkin pitää lähteä Canberraan lähetystön ovia kolkuttelemaan (mitä en olisi tehnyt), mutta ei näköjään tarttekaan. Hieman epäselvää on, että onko mulla äänioikeutta, mutta minun järjen mukaan on. Eiköhän se parin viikon sisään selviä, kun äänioikeuslappuja aletaan lähettelemään.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Sade » Su 28 Syys 2008 19:56

friikkis kirjoitti:En minä enää muista, että miten koko hommassa kävi, mutta muistan kyllä miten kaverit nauroi, kun pohdiskelin että mitä siitä tulisi jos alkaisin seurustella oikeistolaisen tyypin kanssa. Pitivät minua jotenkin pinnallisena.

Miten ihmeessä on pinnallista, jos on sitä mieltä, että toisen ihmisen arvomaailmalla on merkitystä seurustelusuhteessa? Kertoohan puoluekanta kuitenkin jotain arvomaailmasta, ja käsittääkseni on ihan normaalia, että ihmiset toivovat kumppanin jakavan suht samanlaisen arvomaailman.

Ei niin, että sekään olisi pinnallista, jos ei pidä puoluekantaa kynnyskysymyksenä suhteelle. Jossain naistenlehdissä esimerkiksi on aina välillä juttuja pariskunnista, joiden arvot ovat jossakin suhteessa hyvin erilaiset - vaikkapa juuri niin että toinen on poliittisesti voimakkaasti kallellaan vasemmalle ja toinen oikealle. Tällaiset pariskunnat yleensä kertovat, että he nauttivat tästä erilaisuudesta, toistensa näkemysten haastamisesta ja väittelyistä. Minusta tuo on tavallaan hyvin ihailtavaa, mutta itsestäni ei tuollaiseen suhteeseen olisi. Minusta on kyllä mielenkiintoista kuulla erilaisia näkemyksiä ja yrittää ymmärtää niitä ja puolustaa omia mielipiteitäni, mutta en minä halua tehdä sitä jatkuvasti parisuhteessa.
Sade

ViestiKirjoittaja Shay » Su 28 Syys 2008 20:04

Mää en oo kyllä pitäny poliittista vakaumusta mitenkään ihmistä määrittelevänä asiana. :friikki:
Mun puolesta mies voi olla kommunisti, kokoomuslainen, vihreä tai mikälie, sillä eihän
poliittinen kanta määritä ihmisen mielipiteitä ja kantoja niin tiukasti, etteikö kahella täysin
eri puolilla poliittisesti olevilla ihimisillä voisi olla niin paljon yhteistä, että lähes sielunkumppaneita
olisivat. Kyllä mustakin on melko hullua määritellä ihiminen poliittisen kannan kautta... Mutta
mää nyt en ookkaan hirviän poliittinen ihiminen. :sori:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Su 28 Syys 2008 21:21

Minä taas en varmaan pystyisi jättämään poliittista kantaa huomiotta. Asian ei varmaan olisi niin väliä, jos oma kantani ei olisi vielä vakiintunut tai jos äänestäisin vähän mitä sattuu.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 28 Syys 2008 22:00

Sanoisin, että kannattaa ehkä kuitenkin tutustua ihmiseen ennen tuomitsemista johonkin järjestöön kuulumisen perusteella. Hitto jos poliittiseen puolueeseen kuuluminen määrittäiskin ihmisen johonkin tiettyyn muottiin kaikilta osa-alueiltaan, niin kusessa oltaisiin. Onneks ei oo kuitenkaan vielä keksitty koneita, joilla vois kopioida ihmisiä.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja tahris » Su 28 Syys 2008 22:09

Sehän riippuu niin paljon niiden kahden ihmisen välisestä kemiasta, että oikeasti sillä puoluekannalla ei ole niin vakavaa tai
häiritsevää merkitystä välttämättä. Paitti jos toinen on vaikka jonkun natsi-rasisti-sovinisti-maahanmuuttajia vihaavan tms.
puolueen jäsen tai kannattais semmoisia arvoja niin silloin häiritsisi, eikä siitä ikinä mitään tulisi. Eikä se mun mielestä sillon
olisi pinnallista, koska kyse on kuitenkin tosi tärkeistä arvoista.
Kiitti kaikille tuesta tässä vakavassa asiassa... jonka lopputuloksesta ei ole mitään aavistusta vielä.
Huoh, on tämä niin kummallista, kun luulin tässä jo, että mulla on tunteet jotenkin kuolleet, tai olen kovettanut itseni
suunnilleen mitään tuntemattomaksi, kun on noita kolhuja ollut ihan liiaksikin. Jo se, että uskallan ihastua, on mulle jo paljon,
tapahtuipa loppujen lopuksi sitten mitä tahansa. Mutta ehkä on ensi lauantaina perhosia vatsassa, kun odottelen kyytiä
(siis autokyytiä, pois ne tuhmat ajatukset mielistänne :keijo: )
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
tahris

ViestiKirjoittaja Maija » Su 28 Syys 2008 23:04

tahris kirjoitti:Paitti jos toinen on vaikka jonkun natsi-rasisti-sovinisti-maahanmuuttajia vihaavan tms.
puolueen jäsen tai kannattais semmoisia arvoja niin silloin häiritsisi, eikä siitä ikinä mitään tulisi. Eikä se mun mielestä sillon
olisi pinnallista, koska kyse on kuitenkin tosi tärkeistä arvoista.

Tätä olin tulossa itsekin sanomaan. Siinä vaiheessa, kun ukko on menossa maahanmuuttajia tervehtimään pesäpallomailan kera, mitkään muttakunsemuutenonniinmukavat eivät tule enää kysymykseenkään. Mutta tämä seikka nyt ei välttämättä ole mihinkään puolueeseen sidottu.

Itse en pidä puoluekantoja mitenkään merkittävinä kumppanin valinnassa, vaikka ne tietenkin jotain toisen arvomaailmasta kertovatkin. Toisaalta minun on helppo täältä huudella, kun en itse mitään puoluetta sen erityisemmin kannata. Pitäisi tuota omaa tietoutta sen verran lisätä, että politiikasta voisin jotenkin järkevästi keskustella, mutta se nyt ei kuulu mulla mitenkään top 5 -kiinnostuksen kohteisiin.

Eli toisin sanoen viestini sisältöarvo oli suunnilleen nolla. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja theia » Ma 29 Syys 2008 00:31

Hohhoijjaa, olipa villi viikonloppu. Piti olla rauhaisa, mutta sitten joutui lauantaina ilmaisen viinan bileisiin... Siellä soi älyhyvä musiikki ja oli kivaa :D varsinkin kun se poika kirjoitteli mulle erikivoja viestejä :hullu:

Mutta all in all, kivaa oli. Tänään sitten olin myöhäisellä brunssilla, istuttiin ravintelissa muutama tunti ja puhuttiin kaverin kanssa taas kaikkea fiksua. Vitun logiikkaa, mm.

Ja kaveri kertoi miten oli kehittänyt uuden harrastuksen... Takaa-ajolenkkeily. Kun lenkkeily on muuten niin tylsää ja merkityksetöntä, niin alkaa takaa-ajamaan toista. Eli siis sovitaan paikka x josta lähdetään ja sitten toinen juoksee edellä ja toinen yrittää ottaa kiinni :virne: niinku hippaa. Oli kyllä ihan älyttömän hauskaa kun pitkin Aleksia juostiin toinen toistamme kiinni.. hirvee kikatus ja ihmiset tuijotti. :virne: mutta tollasta mä voisinkin harrastaa!
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 29 Syys 2008 05:57

Eiks toi takaa-ajolenkkeily ois paljon hauskempaa kun lähtis seuraamaan jotain ihan tuntematonta? :pepsodent:
Kuolo
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa