Lyyra kirjoitti:Kertokaa siis, minkälainen puhelin mun kannattaa ostaa, kun kriteerit ovat seuraavat:
- sillä voi soittaa puheluita
- sillä voi lähettää tekstiviestejä
- maksaa sen verran vähän, että voi turvallisesti olettaa tekijän olevan alta 15-vuotias aasialainen

Lyyra kirjoitti:Edit: En tosin tiedä miten tulen nyt pärjäämään ilman puhuvaa kelloa, ajatus moisesta tulee kalvamaan mieltäni eikä jätä rauhaan ennen kuin sellaisen hankin..
Purple kirjoitti:Pomolla on uusi puhelin. Muutamaan kertaan ihmettelin miksi se sanoo ääneen kuka soittaa kun sen luuri soi. Ei se sano, sen puhelin sanoo.
Siis se kappalehan ei kerro minusta
Yabba kirjoitti: jokaiselle omat soittoäänet on ollut parempi ratkaisu jo useamman vuoden/luurin ajan.
. Muita syitä vaihtamiseen on, että DNAlla ei ole kunnollista kenttää työpaikallani, ja hieman on ihmetyttänyt sekin, ettei Helsingin keskustassa meinaa mennä tekstiviestit läpi. Olisi kiva saada liittymä, joka toimii kunnolla. Olisi siis kiva kuulla mielipiteitä ennekuin heitän itseni myyjien armoille.Santalaceae kirjoitti:Mikähän olisi tällä hetkellä mahdollisimman luotettava puhelinoperaattori?

Mulla oli aiemmin samanlainen, mutta siinä oli myös radio (, jota käytin ehkä pari kertaa). Ihan mukava puhelin ja vaikka näytön huonoudesta mua peloteltiinkin, päätin kyseisen puhelimen ostaa, kun edellinenkin oli ihan hyvä.

) ihan väärissä paikoissa
Itselläni on siis tällä hetkellä Noksu.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa