eli käytän saappaita. Nilkkurit on sitten lyhyemmät. 
Josta puhuen, haluaisin uudet saappaat, kun nyt on monet housutkin joiden kanssa niitä voin käyttää. Ja jotenkin tosi hassua, miten oma tyylikin muuttuu "no way"stä "yes way"ksi

eli käytän saappaita. Nilkkurit on sitten lyhyemmät. 

), niin puhun myös edelleen saappaista, vaikka tarkoittaisin
Suvi kirjoitti:Olen myös luullut, että saappaat ja saapikkaat ovat sama asia. En minä kuitenkaan
niitä osaa erottaa (), niin puhun myös edelleen saappaista, vaikka tarkoittaisin
saapikkaita.
Edellisellä kerralla unohdin sen pestä ja en viitsi kuitenkaan kirpparipöydästä ostettua vaatetta laittaa pesemättä päälle. Kiva, kun saa laittautua nätiksi (Ajattelin tyttöillä oikein kunnolla ja laittaa hameenkin päälle.) ja lähteä ystävän kanssa bilettämään. 

shaana kirjoitti:Saappaat ulottuvat likimain polveen, saapikkaat jäävät pohkeen puoliväliin matkalla polvea kohti ja nilkkurit ovat ne varrettomat.
Ja saapas on minulle sellainen yläkäsite, jonka alalajeja kumisaappaat ja ratsastusaappaat ja kaiken maailman saappaat on. (Jos vaikkapa kenkäkaupan mainoksessa sanotaan ilmiselviä saapikkaita nilkkureiksi niin se ärsyttää melkein yhtä paljon kuin jos vaatteita sanotaan asusteiksi.)
En ollu ite koskaan kuullutkaan tuota sanaa! Meidän flegu-ainejärjestö ei järjestä mitään tollasta kivaa (sitsejä?), joten en ollu törmännyt siinäkään yhteydessä. Pöytäjuhla = ihan vaan illallinen/päivällinen? Vaivaa näköjään.Leirum kirjoitti:Kielitoimiston sanakirja ei muuten tunne sanaa pöytäjuhla. Ei sillä että se mitään meinaisi.En ollu ite koskaan kuullutkaan tuota sanaa! Meidän flegu-ainejärjestö ei järjestä mitään tollasta kivaa (sitsejä?), joten en ollu törmännyt siinäkään yhteydessä. Pöytäjuhla = ihan vaan illallinen/päivällinen?
Sitä käyttäessä ei tarvitse sen kummemmin eritellä juhlan ajankohtaa. Mutta juu. Vaikka kielitoimiston sanakirja ei pöytäjuhla-sanaa, melko yleisessä käytössä se kuitenkin on. Mutta ei tästä sen enempää.

surunmurhaaja kirjoitti:Oon kuitenkin päättänyt selvitä. Tää on liian hyvä keksintö missattavaksi.

Varmaan menee kuitenkin vielä useammat menkat, ennen kuin ihan täysin kuppiin (tai oikeastaan itseeni kupin käyttäjänä) luotan.

Lyyra kirjoitti:Hei arvatkaa mitä löysin!
Lähestulkoon täydellisen karvanpoistajan!
Silkymit on halpa, helppokäyttöinen, tuskaton ja täysin kemikaaliton ihana pikkuasia. En tiiä saako näitä Suomesta, mutta netistä luulis pystyvän tilaamaan. Eka käytön jälkeen olen aika tyytyväinen, ja luulenpa, että tekniikkaa hiomalla onnistun ensi kerralla jo paljon paremmin!
Käytännössä tämä on pieni pahvinpalanen, jonka ulkopinta muistuttaa sitä sellaista kynsiviilassa olevaa hiekkapaperimaista juttua. Ja sillä sitten hierotaan karvat pois. Ja toimii! Samalla kertaa iho kuoriutuu hellävaraisesti.
Paketissa on kolme "lapasta", ja niitä voi käyttää useamman kerran uudelleen. Hintaa tällä oli jotain 4-5 euroa (AU$7,95). Britanniasta näyttäisi netistä löytyneiden arvioiden perusteella saavan halvemmalla.

Lyyra kirjoitti:Hei arvatkaa mitä löysin!
Lähestulkoon täydellisen karvanpoistajan!
Samalla kertaa iho kuoriutuu hellävaraisesti.

On se sentään hullut päivät...... Taidan mennä heti aamusta, ni ei tarvi enää iltapäivällä.. 
Shay kirjoitti:Saako noilla sääret sileiksi?!
Sade kirjoitti:Ihmettelin vain miksi Lyyra haluaa poistaa karvoja iholtaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa