Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja theia » Ke 01 Loka 2008 12:01

Saapikkaat kuulostaa musta hirveän vanhahtavalta :o: eli käytän saappaita. Nilkkurit on sitten lyhyemmät. :tilt:

Josta puhuen, haluaisin uudet saappaat, kun nyt on monet housutkin joiden kanssa niitä voin käyttää. Ja jotenkin tosi hassua, miten oma tyylikin muuttuu "no way"stä "yes way"ksi :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 01 Loka 2008 17:34

Saappaat ulottuvat likimain polveen, saapikkaat jäävät pohkeen puoliväliin matkalla polvea kohti ja nilkkurit ovat ne varrettomat.
:pönde:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 01 Loka 2008 19:21

Olen myös luullut, että saappaat ja saapikkaat ovat sama asia. En minä kuitenkaan
niitä osaa erottaa ( :p), niin puhun myös edelleen saappaista, vaikka tarkoittaisin
saapikkaita.

Ei kai muuta tyttöasiaa, paitsi että hiukseni ovat kasvaneet sen verran, että ne
saa jo ponnarille, ja eilen väänsin letit itselleni.

Jihaa! :sekopää:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 01 Loka 2008 19:43

Suvi kirjoitti:Olen myös luullut, että saappaat ja saapikkaat ovat sama asia. En minä kuitenkaan
niitä osaa erottaa ( :p), niin puhun myös edelleen saappaista, vaikka tarkoittaisin
saapikkaita.

Olen myös luullut, että saappaat ja ssapikkaat ovat sama asia. En itse käytä koskaan saapikas-sanaa. Toisaalta kyllä saapas-sanasta tulee ekana mieleen kumpparit.

Tänään oli pakko pestä pyykit, vaikka niitä ei hirveästi ollutkaan. Piti saada yks tietty toppi pestyä, jotta voin laittaa sen perjantaina bileisiin. :) Edellisellä kerralla unohdin sen pestä ja en viitsi kuitenkaan kirpparipöydästä ostettua vaatetta laittaa pesemättä päälle. Kiva, kun saa laittautua nätiksi (Ajattelin tyttöillä oikein kunnolla ja laittaa hameenkin päälle.) ja lähteä ystävän kanssa bilettämään. :jami:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja kaneli » Ke 01 Loka 2008 20:43

Mun pitäis nyt sit aloittaa seuraavien menkkojen yhteydessä pillerit. Mulle määrättiin Diane Novat, kun ne auttaa samalla mun iho-ongelmiin ja saan Kelalta korvauksia. Vähän pelottaa, kun mä en oo pillereitä ikinä syöny ja oon kuullu kaikkia kauhutarinoita siitä, miten ne on vieneet halut tai aiheuttaneet hirveitä mielialanvaihdoksia. :hullu:

Ei mulla muuta tyttöasiaa taida ollakaan.
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 01 Loka 2008 21:47

Kaveri on napsinut noita Diane Novia teinistä saakka ja on kuulemma ollut tyytyväinen. Joskus koetti vaihtaa vähähormonisempiin, mutta naama siinä kuulemma räjähti ja pääkin alkoi hajoilla, joten vaihtoi takaisin. Eli ainakin yksi hyvä kokemus tuosta merkistä löytyy. :)

Ite hommasin kuukupin. En oo vielä koettanut.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ke 01 Loka 2008 23:25

Äh, kai munkin on sitten kerrottava omat mielipiteeni tuosta saapas-jutusta.

Eli tosiaankin, sanasta "saapas" tulee mileen kumppari. Jos puhun kumppareista/saappaista, niin käytän ihan kumpaa sanaa vain. Saapikkaat ovat sitten juurikin sellaiset naiselliset ja korolliset. Mutta sitten jos on korkeapohjainen/koroton, niin niistä kyllä taidan käyttää sanaa bootsi. Meinasin sanoa, että sellaisista hieman raskaamman oloisista, jotka eivät ole yhtä sirot kuin saapikkaat, mutta kyllä ne voivat joskus sirotkin kyllä olla. Eli en oikein osaa sanallisesti kuvailla, mikä välttämättä erottaa aina saapikkaita ja bootsieja toisistaan. Sen vain tietää kun näkee, että kumpi on kyseessä. Ja varren pituudella ei ole mulle muuta merkitystä, kuin että nilkkuri on varreton "saapikas". Jos sitten taas on bootsin kaltainen mutta varreton, niin sitten ne ovat yleensä vain kengät :virne:
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Leirum » To 02 Loka 2008 01:21

shaana kirjoitti:Saappaat ulottuvat likimain polveen, saapikkaat jäävät pohkeen puoliväliin matkalla polvea kohti ja nilkkurit ovat ne varrettomat.
:pönde:

Nii just! :D Ja saapas on minulle sellainen yläkäsite, jonka alalajeja kumisaappaat ja ratsastusaappaat ja kaiken maailman saappaat on. (Jos vaikkapa kenkäkaupan mainoksessa sanotaan ilmiselviä saapikkaita nilkkureiksi niin se ärsyttää melkein yhtä paljon kuin jos vaatteita sanotaan asusteiksi.)

Kielitoimiston sanakirja ei muuten tunne sanaa pöytäjuhla. Ei sillä että se mitään meinaisi. :) En ollu ite koskaan kuullutkaan tuota sanaa! Meidän flegu-ainejärjestö ei järjestä mitään tollasta kivaa (sitsejä?), joten en ollu törmännyt siinäkään yhteydessä. Pöytäjuhla = ihan vaan illallinen/päivällinen? Vaivaa näköjään.
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 02 Loka 2008 09:38

Leirum kirjoitti:Kielitoimiston sanakirja ei muuten tunne sanaa pöytäjuhla. Ei sillä että se mitään meinaisi. :) En ollu ite koskaan kuullutkaan tuota sanaa! Meidän flegu-ainejärjestö ei järjestä mitään tollasta kivaa (sitsejä?), joten en ollu törmännyt siinäkään yhteydessä. Pöytäjuhla = ihan vaan illallinen/päivällinen?

Pöytäjuhlat ja sitsit ovat sama asia. Toki pöytäjuhlat voi helposti korvata sanalla illallinen tai päivällinen, mutta pöytäjuhla on molempia kuvaava sana. :) Sitä käyttäessä ei tarvitse sen kummemmin eritellä juhlan ajankohtaa. Mutta juu. Vaikka kielitoimiston sanakirja ei pöytäjuhla-sanaa, melko yleisessä käytössä se kuitenkin on. Mutta ei tästä sen enempää.

Tänään on taas ainainen vaateongelma. Haluaisin välillä laittaa jotain vähän erilaista päälle, mutta loppujen lopuksi päätyy samanlaiseen yhdistelmään, jota on ennenkin käyttänyt.

Uusia farkkuja pitäis ostaa, mutta en millään jaksaisi lähteä etsimään. Ne on usein niin hirmuisen kalliitakin. Ehkä odottelen taas joulun jälkeisiä alennusmyyntejä. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » To 02 Loka 2008 14:38

Päiviä rouvat ja neidit!

Järisyttäviä uutisia: kupittelu alkoi noin 7 minuuttia sitten! :D
Tuntemus on vähän hassu. Ei satu, mutta tuntuu ehkä pikkuisen, tai sitten vainoharhailen. Miulla on käytössä Diva, joka on ilmeisesti aika pitkä. Taian saksia tuon antennin hiiteen, vaikka takuu meniskin. Enkä myöskään tiiä aukesko kuppi kunnolla - todnäk ryysäsin sen ihan liian ylös, mutta yritin sormella tunnustella ja aika tiiviiltä vaikutti.

Jänskätys :sekopää:
Kannetaan omenoita laavuun - siellä on tämän firman konttori.
surunmurhaaja

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 02 Loka 2008 15:06

Eikös kupittelussa ollu yks pointti nimenomaan, että se ei tunnu? Ja jos tuntuu, niin se on asennettu väärin? :riips:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » To 02 Loka 2008 15:22

Sitä miekkiin, mutta kö mie en oo yhtään varma johtuuko tää jänskätyksestä vai onko ihan normeja menkkatutinoita. Mie luulen, että kannattaa saksia tuo antenni ja koittaa seuraavalla kerralla laittaa alemmaksi. Muun huolen ohella jännitän myös hutivuotoja. :friikkipomppu:

Oon kuitenkin päättänyt selvitä. Tää on liian hyvä keksintö missattavaksi. :D
Kannetaan omenoita laavuun - siellä on tämän firman konttori.
surunmurhaaja

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 02 Loka 2008 16:06

surunmurhaaja kirjoitti:Oon kuitenkin päättänyt selvitä. Tää on liian hyvä keksintö missattavaksi. :D

:femmat:

Mä hankin kupin varmaan jo vuosi sitten, mutta alku oli aika hankalaa. Koko ajan tuli ohivuotoja, enkä keksinyt mistä se johtuu. Jätin sitten kupin kaapin nurkkaan häpeämään pitkäksi aikaa. Viime menkkojen aikaan päätin, että nyt kyllä vielä kokeilen kuppia, kun sen kerran olen hankkinut ja sitä niin kovasti kehutaan. Ja nyt kaikki menikin oikein hyvin, ei tullut ohivuotoja ja kuppia sai huoletta pitää sen 12 tuntia. Ihanaa! :sydän: Varmaan menee kuitenkin vielä useammat menkat, ennen kuin ihan täysin kuppiin (tai oikeastaan itseeni kupin käyttäjänä) luotan.
lumikukka

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » To 02 Loka 2008 19:05

Mulla ei ollut kyllä kupin kanssa oikeestaan mitään ongelmia. Ainoat ongelmat olivat kahdella ekalla keralla se, että laittaminen, ja varsinkin pois ottaminen tuntui vaikealta. Mutta ikinä ei ollut ohivuotoja, kuppi aukesi aivan ilman mitään ongelmia ja asettui hyvin ja oikealle kohdallekkin ja keikkea.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Shay » To 02 Loka 2008 20:11

Määkin kokeilin hankkimaani kuppia ja melko tyytyväinen olen. Mulla on Luneten pienempi koko, joka
näyttää riittävän ihan hyvin pahinta päivää lukuunottamatta, mutta silloinkin tamponiin verrattuna
on suorastaan verratonta, että ohivuotoja ei tuu, vaikka kuppi olisikin tarkoitettua täydempi. Loppuviikosta
oli vaikeuksia saaha kuppia aukeamaan kunnolla ja piti töissä kerran vaihtaa takaisin perinteisiin, kun
ei vaan kuppi suostunu aukiamaan. Antennin saksin lopulta melkein kokonaan pois, kun rupesi
ekana päivänä salilla total abdominalilla rutistellessa tuntumaan ilkiästi.

Suosittelen. :D
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja irvikissa » Su 05 Loka 2008 13:58

Hei naiset! Ajattelin vaihtaa kasvopesuainetta. Onko kellään kokemusta Cliniquen Facial soap -palasaippuasta? Onko itse saippua hyvä, entä se muovikotelo? Onko kotelo semmoista kovaa ja ohutta muovia, joka halkeaa pudotessaan lattialle?

Entä onko kellään kokemusta tilaamisesta StrawberryNetistä?
irvikissa

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 06 Loka 2008 07:39

Oijoijoijoi :täpinä:

Satuin viikonloppuna vaatekaupoille, ja syliin lähes kirjaimellisesti tipahti
puoleen reiteen ulottuva, harmaa, kaksinappirivinen villakangastakki :tipahdus:
Edellisvuonna missasin unelmien takin jättämällä sen ostamatta heti kun löy-
sin sen, nyt en tehnyt samaa virhettä. Voi kun lämpötilat viilenisivät vielä
hiukan niin saisi ottaa sen käyttöön!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 06 Loka 2008 15:53

Hei arvatkaa mitä löysin! :D
Lähestulkoon täydellisen karvanpoistajan!

Silkymit on halpa, helppokäyttöinen, tuskaton ja täysin kemikaaliton ihana pikkuasia. En tiiä saako näitä Suomesta, mutta netistä luulis pystyvän tilaamaan. Eka käytön jälkeen olen aika tyytyväinen, ja luulenpa, että tekniikkaa hiomalla onnistun ensi kerralla jo paljon paremmin!

Käytännössä tämä on pieni pahvinpalanen, jonka ulkopinta muistuttaa sitä sellaista kynsiviilassa olevaa hiekkapaperimaista juttua. Ja sillä sitten hierotaan karvat pois. Ja toimii! Samalla kertaa iho kuoriutuu hellävaraisesti.

Paketissa on kolme "lapasta", ja niitä voi käyttää useamman kerran uudelleen. Hintaa tällä oli jotain 4-5 euroa (AU$7,95). Britanniasta näyttäisi netistä löytyneiden arvioiden perusteella saavan halvemmalla.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja kaneli » Ma 06 Loka 2008 19:00

Lyyra kirjoitti:Hei arvatkaa mitä löysin! :D

Silkymit on halpa, helppokäyttöinen, tuskaton ja täysin kemikaaliton ihana pikkuasia. En tiiä saako näitä Suomesta, mutta netistä luulis pystyvän tilaamaan. Eka käytön jälkeen olen aika tyytyväinen, ja luulenpa, että tekniikkaa hiomalla onnistun ensi kerralla jo paljon paremmin!

Käytännössä tämä on pieni pahvinpalanen, jonka ulkopinta muistuttaa sitä sellaista kynsiviilassa olevaa hiekkapaperimaista juttua. Ja sillä sitten hierotaan karvat pois. Ja toimii! Samalla kertaa iho kuoriutuu hellävaraisesti.

Paketissa on kolme "lapasta", ja niitä voi käyttää useamman kerran uudelleen. Hintaa tällä oli jotain 4-5 euroa (AU$7,95). Britanniasta näyttäisi netistä löytyneiden arvioiden perusteella saavan halvemmalla.

Kyllä noita ainakin Stockalta ja Sokokselta löytyy. Tosin niitä lappusia suositellaan ainoastaan jalkakarvojen poistoon. Jos sopivat myös kainaloille, niin voisin kokeilla! :D
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 07 Loka 2008 05:25

Lisatutkimukset paljastivat, etta niita saa myos biksurajalle ja kasvoille (laput ovat vain erikokoisia). Kainaloihin ei. Suurin ongelma lienee, etta kainalon ihoa ei saa tarpeeksi kirealle. Hyva tietaa, etta Suomestakin loytyy, niin ei tarvi taalta hamstrata (koska en usko, etta nuo ikuisesti kestavat, vaikka useamman kayttokerran kestavatkin).
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 07 Loka 2008 20:28

Saako noilla sääret sileiksi?! :o:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Sade » Ti 07 Loka 2008 20:50

Lyyra kirjoitti:Hei arvatkaa mitä löysin! :D

Luulin, että puhutaan sellaisesta kapineesta, jolla poistetaan karvoja esim. vaatteista. Luin kiinnostuneena eteenpäin, koska täydelliselle karvanpoistajalle olisi kahden kissan taloudessa aina silloin tällöin tarvetta. En tajunnut erhettäni edes siinä vaiheessa, kun pääsin tähän asti:

Samalla kertaa iho kuoriutuu hellävaraisesti.

Ihmettelin vain miksi Lyyra haluaa poistaa karvoja iholtaan.

:töktök:
Sade

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 07 Loka 2008 23:16

Sade :virne:

Aattelin tehä huomenna tyttöjutun ja ostaa tallentavan digiboksin. Nih. Tyttöjuttu siinä missä muutkin. :sori: On se sentään hullut päivät...... Taidan mennä heti aamusta, ni ei tarvi enää iltapäivällä.. :raps:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 07 Loka 2008 23:56

Mun tekee mieli suklaata, karkkia, jäätelöä, hampurilaisia, rasvaa...
Naamaan nouseepi näppysiä...
Onko kuvio tuttu ? Eikai ne vaan ole taas tulossa?
Kiukutus ärsytys ja kipeät rinnat. Ystävämme PMS!!!!
Ihmekös ei huvita mikään ja ärsyttää kaikki.
Tässä siis teilekin varoituksen sana...
---
Ostin vaatetta. Aika paljon vielä, vaikka ei oikeastaan olisi hirvittävää
tarvetta uusille rytkyille. No nyt on sitten mustaa ja harmaata valikoimaa.
Mekonkin ostin, vaikka ei ehkä ihan heti ole mitään mekkotilasuutta
tiedossa. Ehkä elin toiveissa, että joku kutsuisi minut illalliselle...
Toiveostoksia ja haavekuvia.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 08 Loka 2008 06:16

Shay kirjoitti:Saako noilla sääret sileiksi?! :o:

Saa saa.

Sade kirjoitti:Ihmettelin vain miksi Lyyra haluaa poistaa karvoja iholtaan.

Ala huoli, oon ite miettiny samaa aika usein.. :riips:
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa