Mainokset mediassa

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 07 Loka 2008 13:51

Elisenda kirjoitti:Ei olekaan lapsia, mutta kyllä mun mielestä siinä siihen viitataan.

Miksi aikuiset naiset viittaavat lapsiin, mutta aikuinen mies ei? Sukupuolista sortoako? :hämillään:

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ti 07 Loka 2008 14:19

Galileo kirjoitti:Ihmiset ovat vetäneet herneen aukkoonsa jonkun etiäisen perusteella, joka ei seuraa logiikkaa. On vain tunne, että tässä on jotain vialla, niin sitten ollaan tuohtuneita.

Ei minulla ainakaan ole vielä palkokasvia nenässä, on vaan tunne ja etiäinen, että joku tuossa mainoksessa on pielessä. Esim. se, että tuon ikäiset kalkkunat ovat niin sinisilmäisiä, että tarvitsevat mokkulan apua selvitäkseen huonoista lähentely-yrityksistä. Tai sitten se, että lähentely ja häirintä olisikin niin yksinkertainen ilmiö, että siitä selviää mokkulan avulla. Ehkä eduskunnan häirintäskandaaliltakin olisi vältytty, jos naiskansanedustajilla tai -avustajilla olisi ollut omat mokkulat :raps: Tällaisia ajatuksia tuo mainos vaan minussa herättää. En silti ole erityisen tuohtunut, vaan ennemminkin ihmeissäni :sori:
Santalaceae

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 07 Loka 2008 14:26

No miten se lähentely yritys nyt eroaa yleisesti miesten toiminnasta :epäilevä:
:kailotus: Nöf, nöf, nöf, nöf, nöf, quiik!
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 11 Loka 2008 23:08

Sponsoriviesti formulalähetyksissä: "Glitnir on sijoittajan pankki." :epäilevä:

Okei, mainos on ostettu koko kaudeksi, mutta luulisi, että kyseisen pankin mainos on vähintäänkin epäuskottava. En tiedä, onko jopa firmalle itselleen negatiivinen. Joskus olisi ehkä parempi olla hiljaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » La 11 Loka 2008 23:14

Mua ärsyttää suuresti GSM-suomen mainokset. Se, jossa viiksipartaniekka sössöttää kuinka saadaan
uudet läppärit jne. Vielä enemmän ärsyttää tähtimyyjän 8000 euron keskiansiot... Joopa joo... :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Sippura » La 11 Loka 2008 23:18

Shay kirjoitti:Mua ärsyttää suuresti GSM-suomen mainokset. Se, jossa viiksipartaniekka sössöttää kuinka saadaan
uudet läppärit jne.

Ja mä oon aivan varma, että se puhe on lisätty siihen mainokseen jälkikäteen.
Ihan tasan se ääni ei ole sen viiksipartaniekan.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ma 13 Loka 2008 12:06

Shay kirjoitti:Mua ärsyttää suuresti GSM-suomen mainokset. Se, jossa viiksipartaniekka sössöttää kuinka saadaan
uudet läppärit jne. Vielä enemmän ärsyttää tähtimyyjän 8000 euron keskiansiot... Joopa joo... :epäilevä:

Komp! Se on aivan raivostuttava mainos! Varsinkin se miehen ääni. Hhhhyyyyi. Kanava vaihtuu aina välittömästi.
lumikukka

ViestiKirjoittaja Leirum » To 16 Loka 2008 01:32

Kuolo kirjoitti:Sinällää mieleenkiintosta miten avaramielisyyden muka kasvaessa lisääntyy ahadasmielisyys vähintään yhtä paljon. Telkkarissa saa ja pitää saada näyttää laajenmpi kirjo kaikenlaista, mutta jos joku on sit olevinaan väärin, valitetaan siitä varmasti.
Avaramieliset vihaa ahdasmielisiä ahdasmielisesti samalla kun ahdasmieliset vihaavat avaramielisiä ahdasmielisesti.

Lopputulos on pelkkää ahdasmielistä vihaamista :huoh:

Maailmassa on paljon tekopyhää ahdasmielisyyttä, mutta jos otetaan esimerkiksi nämä paljon puhuttavat DNA-mainokset, niin kyse on kontekstista. Televisiossa näytettävä fiktiivinen draamasarja voi käsitellä esim. pedofiliaa, ilman että se nostaa kenenkään karvat pystyyn, mutta kun taas mainoksessa, jonka on tarkoitus vaikuttaa ihmisiin positiivisesti, käytetään pedofiliaa huumorimielessä, on vaikutus erilainen. Mainonta on muutenkin arka paikka, koska siinä on niin kärjistetysti kyse ihmisten kosiskelusta ja mainonnassa myös pakostakin mennään äärimmäisyyksiin.
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja Leirum » To 16 Loka 2008 01:38

Galileo kirjoitti:Mutta ei ne mainoksen saparopäät ole lapsia tai teinejä vaan vanhoja kalkkunoita. :O:

Ei ole edelleenkään ollenkaan kyse siitä, kuinka vanhoja mainoksen näyttelijät ovat tai kuinka suuri ikäero mainoksen miesnäyttelijällä ja naisnäyttelijöillä on. Ihan sama vaikka olisivat samanikäisiä. Mainoksessa annetaan ymmärtää ja viitataan, mikä on kaikkein tärkeintä, koska on kyse mainoksesta ja mielikuvilla pelaamisesta. Se nyt vaan on niin, että ainakin länsimaisessa kulttuurissa (+ Japanissa!) univormupukuiset saparopäiset tytöt (partio, koulupuku) edustavat jotakin seksuaalisesti värittynyttä. Ja kun sen yhdistää inhaan mieheen ja valta-asetelmaan, niin avot! Eikokoisia herneitä singahtelee eri syvyyksiin sieraimiin. Ihan hyvä, että on olemassa reaktio.

Selvästikin mainos on jakanut mielipiteitä, ja itse en esimerkiksi miellä mainoksia mitenkään neutraaleiksi tai hauskoiksi, koska ensi näkemältä reaktioni oli juuri se kielteinen.
Leirum

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 16 Loka 2008 12:45

Miun mielestä on vaan huolestuttavaa jos ruvetaan yhdistämään joukko aikuisia ihmisiä pedofiliaan. Todellisen asian vakavuus ehkä katoaa johonkin kun huudetaan noitaa vähän joka välissä.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja sybe » To 16 Loka 2008 12:54

Partio ja suunnistus on siitä mukavia lajeja että niissä tapaa kaikenikäisiä. En oikein näe mitä pedofiilia tuossa DNA:n partio aiheisessa mainoksessa oli, tytöt vaikutti aikuisilta.Ehkäpä se onkin juuri tässä, joku tulkitsi partiomainoksen neitoset alle 18v ikäisiksi. Minusta mainos oli vain tökerö. Paha sitä ikää on joskus mennä arvailemaan, kaupan kassoilla olen huomannut tuskaisia kaupantätejä.
Sonyn GPS mainos Novassa: "..tällä GPS laitteella paljastat myös nopeusvalvonnan kameratolpat" heh, mainos tuli Novan liikennekatsauksen lomassa.Nova koittaa muutoinkin olla liikennevalistaja.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja friikkis » To 16 Loka 2008 13:07

Tyrkisk peber freeze -mainos. :viha: "Kaikille, joilla on miehen suu". No voi jestas, mun mielestä tuo ei kovinkaan kummalliselta maistunut. Alkaako mulla nyt sitten kasvaa parta? Häh?

DNAn partiomainos ei herättänyt tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Mutta sellaset kengät mä haluan, jotka on niiden akkojen jaloissa.
friikkis

ViestiKirjoittaja Shay » To 16 Loka 2008 13:10

friikkis kirjoitti:Tyrkisk peber freeze -mainos. :viha: "Kaikille, joilla on miehen suu". No voi jestas, mun mielestä tuo ei kovinkaan kummalliselta maistunut. Alkaako mulla nyt sitten kasvaa parta? Häh?

:femmat: Naurettavaa mainontaa ja hirviä tapa käyttää hyväksi Turkinpippurin nimeä, sillä pastillit
maistuivat ihan tavallisille Mynthoneille. Täyttä roskaa! :nirppa:

Nyt rupes tekeen mieli Turkinpippureja. :kuola:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja sybe » To 16 Loka 2008 13:45

Enpä ole ostanut turkinpippuria muuhun käyttöön kuin vaimon ja minun kestosuosikin, salmiakkikossun valmistukseen. Siihen tarkoitukseen se sopii, mutta en mä muutoinkaan syö nameja.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 16 Loka 2008 14:18

friikkis kirjoitti:Tyrkisk peber freeze -mainos. :viha: "Kaikille, joilla on miehen suu". No voi jestas, mun mielestä tuo ei kovinkaan kummalliselta maistunut. Alkaako mulla nyt sitten kasvaa parta? Häh?

Mie en oikeen oo tajunnu mikä tässä mainoksessa on pointti :sori: Pitäskö tän nyt sit tarkottaa, että tää tuote on tarkotettu vain miehille ja matalaäänisille blondeille? :riips:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Sippura » To 16 Loka 2008 14:51

Kuolo kirjoitti:
friikkis kirjoitti:Tyrkisk peber freeze -mainos. :viha: "Kaikille, joilla on miehen suu"

Mie en oikeen oo tajunnu mikä tässä mainoksessa on pointti

Mun mielestä näitten mainosten pointti on ollut vaan ärsyttäminen ja provosointi.
Että vaan miehet voivat syödä noita pastilleja. Tai no, ehkä jotkut naisetkin vaikka
niistä nyt ei niin mihinkään ole
:nirppa:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 16 Loka 2008 16:52

Vaikuttaa kyl oudolta markkinoinnilta :O:

Mikä sitten tommoselle on kohderyhmä, joka halutaan tavottaa? :riips: Juntit? :friikki:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 17 Loka 2008 00:31

"Kato, Räikkönen soittaa."
"Mitä, tunneksä Räikkösen?"
"No en, mutta pomo tuntee"

Mainostetaan palvelua, joka näyttää soittajan nimen.

Eipä taida Räikkönen soitella vaikka kuinka olisi kalliit palvelut käytössä. :epäilevä:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 17 Loka 2008 04:04

DarkSide kirjoitti:Mainostetaan palvelua, joka näyttää soittajan nimen.

Eikös puhelimet tee tuon ihan ilmaiseksi muutenkin?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Yabba » Pe 17 Loka 2008 10:39

Lyyra kirjoitti:
DarkSide kirjoitti:Mainostetaan palvelua, joka näyttää soittajan nimen.

Eikös puhelimet tee tuon ihan ilmaiseksi muutenkin?

Mut tää palvelu käyttää gprs yhteyttä tarkistamalla tuntemattoman numeron verkossa sijaitsevasta numerotietokannasta, eli kun puhelu tulee numerosta 040-123 4567 (jota ei vielä ole luuriin tallennettu) tää ohjelma lähettää numeron tietokantakyselynä palvelimelle (eniro tai minkä palvelu tää nyt olikaan) ja saa vastaukseksi Matti Meikäläinen. Näin anakin minä olen sen toiminnan itselleni sumplinu.

Tieten tossa on se hauska juttu, että jos ei ole datapakettia (internettiä puhelimessa) niin se on mukavasti hintaa lisää per tuntematon numero :piru:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 17 Loka 2008 10:56

Olutmainos kiellettiin Englannissa

Eli jos aikuinen ihminen käyttäytää olutmainoksessa hassusti, se on nuorille suunnattua mainontaa. Mä en kyllä ymmärrä taas ollenkaan. :tilt:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 17 Loka 2008 14:03

DarkSide kirjoitti:"Kato, Räikkönen soittaa."
"Mitä, tunneksä Räikkösen?"
"No en, mutta pomo tuntee"

Mainostetaan palvelua, joka näyttää soittajan nimen.

Eipä taida Räikkönen soitella vaikka kuinka olisi kalliit palvelut käytössä. :epäilevä:

Viimeksi eilen valittelin ääneen kun on niin surkea mainoksen tekele.

Radiosta pukkaa korvaan myös toista eeeerittäin nyppivää mainosta. Joku suojatie-hommeli jossa pieni kersa rääkyy jotain "suojatie tien yli vie se on seepra älä aja päälle" laulua sen kuuloisesti, että ajaisin heti päälle jos näkisin.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 17 Loka 2008 14:10

Gali :rotflmao: Miten kuvasitkin niin osuvasti. Seeepraan raauhoooitus... :umpfh:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Leirum » Pe 17 Loka 2008 14:12

Kuolo kirjoitti:Miun mielestä on vaan huolestuttavaa jos ruvetaan yhdistämään joukko aikuisia ihmisiä pedofiliaan. Todellisen asian vakavuus ehkä katoaa johonkin kun huudetaan noitaa vähän joka välissä.

Se mitä yritin sanoa on näköjään sujahtanut ohi kuin rasvattu salama.
Leirum

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Pe 17 Loka 2008 14:26

Galileo kirjoitti:Radiosta pukkaa korvaan myös toista eeeerittäin nyppivää mainosta. Joku suojatie-hommeli jossa pieni kersa rääkyy jotain "suojatie tien yli vie se on seepra älä aja päälle" laulua sen kuuloisesti, että ajaisin heti päälle jos näkisin.

Juu. Aivan samat ajatukset kiertelivät päässäni. :juoni:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa