Elisenda kirjoitti:Ei olekaan lapsia, mutta kyllä mun mielestä siinä siihen viitataan.
Miksi aikuiset naiset viittaavat lapsiin, mutta aikuinen mies ei? Sukupuolista sortoako?

Elisenda kirjoitti:Ei olekaan lapsia, mutta kyllä mun mielestä siinä siihen viitataan.

Galileo kirjoitti:Ihmiset ovat vetäneet herneen aukkoonsa jonkun etiäisen perusteella, joka ei seuraa logiikkaa. On vain tunne, että tässä on jotain vialla, niin sitten ollaan tuohtuneita.
Tällaisia ajatuksia tuo mainos vaan minussa herättää. En silti ole erityisen tuohtunut, vaan ennemminkin ihmeissäni 

Nöf, nöf, nöf, nöf, nöf, quiik! 

Shay kirjoitti:Mua ärsyttää suuresti GSM-suomen mainokset. Se, jossa viiksipartaniekka sössöttää kuinka saadaan
uudet läppärit jne.
Shay kirjoitti:Mua ärsyttää suuresti GSM-suomen mainokset. Se, jossa viiksipartaniekka sössöttää kuinka saadaan
uudet läppärit jne. Vielä enemmän ärsyttää tähtimyyjän 8000 euron keskiansiot... Joopa joo...
Kuolo kirjoitti:Sinällää mieleenkiintosta miten avaramielisyyden muka kasvaessa lisääntyy ahadasmielisyys vähintään yhtä paljon. Telkkarissa saa ja pitää saada näyttää laajenmpi kirjo kaikenlaista, mutta jos joku on sit olevinaan väärin, valitetaan siitä varmasti.
Avaramieliset vihaa ahdasmielisiä ahdasmielisesti samalla kun ahdasmieliset vihaavat avaramielisiä ahdasmielisesti.
Lopputulos on pelkkää ahdasmielistä vihaamista
Galileo kirjoitti:Mutta ei ne mainoksen saparopäät ole lapsia tai teinejä vaan vanhoja kalkkunoita.
"Kaikille, joilla on miehen suu". No voi jestas, mun mielestä tuo ei kovinkaan kummalliselta maistunut. Alkaako mulla nyt sitten kasvaa parta? Häh? friikkis kirjoitti:Tyrkisk peber freeze -mainos."Kaikille, joilla on miehen suu". No voi jestas, mun mielestä tuo ei kovinkaan kummalliselta maistunut. Alkaako mulla nyt sitten kasvaa parta? Häh?
Naurettavaa mainontaa ja hirviä tapa käyttää hyväksi Turkinpippurin nimeä, sillä pastillit

friikkis kirjoitti:Tyrkisk peber freeze -mainos."Kaikille, joilla on miehen suu". No voi jestas, mun mielestä tuo ei kovinkaan kummalliselta maistunut. Alkaako mulla nyt sitten kasvaa parta? Häh?
Pitäskö tän nyt sit tarkottaa, että tää tuote on tarkotettu vain miehille ja matalaäänisille blondeille? 
Kuolo kirjoitti:friikkis kirjoitti:Tyrkisk peber freeze -mainos."Kaikille, joilla on miehen suu"
Mie en oikeen oo tajunnu mikä tässä mainoksessa on pointti

Juntit? 

DarkSide kirjoitti:Mainostetaan palvelua, joka näyttää soittajan nimen.
Lyyra kirjoitti:DarkSide kirjoitti:Mainostetaan palvelua, joka näyttää soittajan nimen.
Eikös puhelimet tee tuon ihan ilmaiseksi muutenkin?

DarkSide kirjoitti:"Kato, Räikkönen soittaa."
"Mitä, tunneksä Räikkösen?"
"No en, mutta pomo tuntee"
Mainostetaan palvelua, joka näyttää soittajan nimen.
Eipä taida Räikkönen soitella vaikka kuinka olisi kalliit palvelut käytössä.

Miten kuvasitkin niin osuvasti. Seeepraan raauhoooitus... 
Kuolo kirjoitti:Miun mielestä on vaan huolestuttavaa jos ruvetaan yhdistämään joukko aikuisia ihmisiä pedofiliaan. Todellisen asian vakavuus ehkä katoaa johonkin kun huudetaan noitaa vähän joka välissä.
Galileo kirjoitti:Radiosta pukkaa korvaan myös toista eeeerittäin nyppivää mainosta. Joku suojatie-hommeli jossa pieni kersa rääkyy jotain "suojatie tien yli vie se on seepra älä aja päälle" laulua sen kuuloisesti, että ajaisin heti päälle jos näkisin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa