Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ke 08 Loka 2008 10:26

Kamala vaatekriisi päällä, eikä tähän auta edes vaatteiden ostaminen kun ei kaupoista kuitenkaan löydä mitään sopivaa :huoh: Kesällä vaatteita voi sentään ostaa, koska kevyissä ja hyvin laskeutuvissa kankaissa ei niin haittaa (vaikka nekin jättävät toivomisen varaa), että vaatteet ovat järjestäen muutaman sentin liian pitkiä. Talvella kankaat taas ovat niin jäykkiä ja raskaita, että ainakin minun silmään lopputluos näyttää pahalta. Aina kaikkialla sanotaan, että lyhyen ihmisen olisi hyvä käyttää istuvia vaatteita, mutta minkäs teet kun sellaisia ei löydy tästä maasta. Viime viikolla ostin pakon edessä takin, mutta sekin pussittaa selästä kuten kaikki muutkin takit.

Sitten pitäisi ostaa siistit housut työhaastatteluita varten, mutta sekin on ihan mahdotonta, koska housut menevät kuitenkin pilalle siinä vaiheessa kun pitää alkaa lyhentämään lahkeita. :pillitys: Olisi kiva näyttää huolitellulta ja ammattimaiselta, mutta kun en tiedä miten, varsinkaan tällä budjetilla. Voisin mielelläni teettää vaatteita tai sitten käydä esim. Lontoossa ostoksilla, mutta kun sitä varten pitäisi ensin saada töitä. Pahinta tässä on, että lankean kuitenkin pian ostamaan jotain täysin epäsopivaa, vaikka hyvin tiedän, että kannattaisi jättää vaatteet suosiolla kauppaan.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 08 Loka 2008 15:38

Pvi kirjoitti:Mun tekee mieli suklaata, karkkia, jäätelöä, hampurilaisia, rasvaa...
Naamaan nouseepi näppysiä...
Onko kuvio tuttu ? Eikai ne vaan ole taas tulossa?
Kiukutus ärsytys ja kipeät rinnat. Ystävämme PMS!!!!
Ihmekös ei huvita mikään ja ärsyttää kaikki.

Samoin täällä. Kunnes olo menee taas pois. Ja tulee uudelleen. Ja menee pois. Ja tulee uudelleen...
Jatkuvaa vuoristorataa. :epäilevä:

Eniten inhottaa se, että alavatsa on aivan järjettömän turvoksissa tällä hetkellä. Se taas saa minut tuntemaan itseni rumaksi ja lihavaksi, mikä sitten oikein kivasti vaikuttaa yleiseenkin mielialaan. No, onneksi on hyvä syy tällä kertaa leipoa kaikkea hyvää ja sitten mussuttaa tyytyväisenä omia tekeleitä tv:n ääressä. Alkaisivat menkat jo, niin saisin normimasuni takaisin tämän kummun alta, eikä tarvitsisi äksyillä koko ajan.

Muuta ilmoa:
Olen rakastunut täysin Dermosilin tuotteisiin.
Varsinkin ko. puljun rajauskynistä sekä huulikiilloista olen pitänyt. Harmi, että nuo kynät on loppuunmyyty. :(

Monelle eläinystävälle tärkein ominaisuus Dermosil-tuotteissa on se, että ne on testattu dermatologisesti ilman eläinkokeita. Tuotteissa ei myöskään käytetä raakaöljyteollisuuden sivutuotteisiin kuuluvaa mineraaliöljyä, vaan kosmetiikka on pääsääntöisesti kasvipohjaista. Myös logistiikka ja pakkausoperaatio tehdään mahdollisimman ekologisesti: valmistaja tuo tuotteet suoraa Dermoshopin varastoon ilman turhia kuljetuksia välikädeltä toiselle, joten ympäristöä kuormitetaan vähemmän. Varastossa hyödynnetään kaikki valmistajalta saadut pahvilaatikot pakkaamalla asiakkaiden tilaamat tavarat niihin. Myös pakkausten koossa ja materiaalissa pyritään välttämään turhaa muovin ja pahvin käyttöä.

Näin kertoo Ellit. (Tätä en itse asiassa ole ennen tiennytkään, vaikka olenkin jo kauan Dermosilin tuotteita käyttänyt.)
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 08 Loka 2008 15:45

Mulla on kotikotona Dermosilin puhdistusvaahto ja täällä (ja kotikotona) Extra voide. Aivan mahtavaa voidetta. :palvoo: Auttaa tosi hyvin vielä siinäkin vaiheessa käytettynä, kun kyynärpäät tai kantapäät alkavat olla jo aikamoista korppua. Nytkin tuossa muutaman kymmenen sentin päässä on kyseinen voidetuubi. :D Myös joitain muita rasvoja olen Dermosililtä käyttänyt. Kosmetiikkapuoleen en ole kuitenkaan tutustunut.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » Ke 08 Loka 2008 17:48

Ruma olo. Oon saanut hankittua itselleni silmätulehduksen ja silmiä kutittaa ja ne on punaiset. Tuntuu myös että flunssa on (taas) tulossa.
Kamalan kiireistä ollut elämä viime aikoina, niin ei ole yhtään kerennyt kiinnittää huomiota ulkonäköön. Kiire loppuu huomenna ja ajattelin sen kunniaksi värjätä hiukset pitkästä aikaa ja kysyä voisko kaveri leikata hiukset vaikka ensi viikolla.
Ja sitten minun pitäisi tehdä jotain käsilleni... Minulla on muutenkin kuivuuteen taipuvainen iho ja nyt opiskelen alaa, jossa joudun koko ajan käsittelemään eri materiaaleja ja pesemään käsiä vähän väliä. Kädet on haavoilla ja ihoa kiristää. Ei hyvä.
valivali
:huoh:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ke 08 Loka 2008 21:42

Ostinpas viime viikolla hienon harmaan villakangastakin. :D Täällä päin ainakin on jo sen verran viileää, että olen pitänytkin sitä joka päivä. Tykkään siitä joka päivä enemmän.

Mulla on kenkäongelma. Voiko tähän aikaan vuodesta pitää pitkävartisia saappaita? :hullu: Tai siis kyllähän niitä näköjään pidetään, mutta... Onko mulla vain joku omituinen ajatushärö, joka sanoo, ettei vielä ole saapaskeli? :friikki: Sain äidiltä sellaiset mustat nahkasaappaat, matalakorkoiset. Haluaisin päästä käyttämään niitä.

Toisaalta nyt olisi oikein hyvä nilkkurikeli, mutta kun mun ainoat kivannäköiset nilkkurit ovat mokkaa. Ei syksyllä ja sadekeleillä voi pitää mokkakenkiä. :hullu: Pitäisi siis ostaa toisenlaiset nilkkurit, mutta kun ei mulla ole varaa sellaisiin nyt.

Terveisin Kenkävamma-Vani.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Sippura » To 09 Loka 2008 08:05

Vanilla kirjoitti:Mulla on kenkäongelma. Voiko tähän aikaan vuodesta pitää pitkävartisia saappaita?

Mun mielestä voi, oikein hyvin. Nythän on ne parhaat kelit kun ei ole sadekausi
vielä alkanut (ainakaan täällä omilla huudeilla) :D

Yritin itseasiassa eilen hakea sellaisia pitkähkövartisia saappaita (saapikkaita!),
mutta kaupat pursusivat vain mustia kenkiä. Ainoitakaan ruskeita saapikkaita en
löytänyt. Ja kun mulla on sääntö, että ruskeaa ja mustaa ei sekoiteta keskenään
pukeutumisessa, niin kengät jäivät ostamatta. Mulla on tällä hetkellä niin paljon
ruskeaa vaatekaapissa, että mustia kenkiä ei vaan kannata ostaa.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Gaffa » Pe 10 Loka 2008 21:56

Ostin uudet kengät.
Ne on oikeasti kapeammat varresta kuin tossa kuvassa.
Mut vihdoinkin löysin itselleni kengät. :sydän:
Gaffa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 11 Loka 2008 17:21

Olin tänään shoppailemassa äidin kanssa. Kirpparilta löysin kolme mieleistäni taulua. Uuden kämpän seinät ovat tällä hetkellä melko tyhjät ja halusin niihin jotain ostaa. Ja urheiluliikkeestä löytyi syys-/kevätkengät 70% alennuksella. Toivottavasti kyseiset kengät eivät päästä vettä läpi yhtä helposti kuin nykyiset kengät. Hintaa kengille jäi huimat 11,70 euroa. :superhymy: Olen todella tyytyväinen ostosreissuun. :D
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sippura » La 11 Loka 2008 17:28

Tämän hetken kenkävalikoima :gaah:

Oon nyt kiertänyt kolmen kaupungin suurimmat kenkäliikkeet ja voi äiti
mitä valikoimaa siellä on tarjolla. Mun makuun aivan karseita läpsyttimiä,
joiden kärkien muotoilu on jotain niin järkyttävää ettei mitään järkeä. Sel-
laisia ihme kusiluikkareita missä ei ole minkäännäköistä särmää tai tyyliä,
hyissaatana.

Mä ostan niiiiiin seuraavat kenkäni täältä, ja kuljen jatkossa kesät talvet
buutseissa, on ainaki sitte särmää. Ni kerta. :nirppa:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Emilia » La 11 Loka 2008 20:01

Mäpä asunkin melkein Boot Factoryn vieressä. Kämppis asioi siellä ja oli kuulemma parasta palvelua pitkään aikaan. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Sippura » La 11 Loka 2008 23:05

Haa, hienoa kuulla hyvästä palvelusta :D Nyt täytyy katsoa kalenterista sopiva lauantai
Helsingin reissulle, nettisivujen perusteella valikoimassa on muutamatkin omaan makuun
sopivat buutsit. Ja jos ei valmiina löydy sopivia, niin sitten teetetään.
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 13 Loka 2008 17:04

Äiti värjäsi hiukseni lauantaina. Nyt ovat taas juurikasvut hetken poissa. :D Samaa väriä käytin kuin ennenkin. :kaavoihin kangistunut:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 13 Loka 2008 21:46

Mä nypin kulmakarvoitustani ensimmäistä kertaa itse tänään. :friikki:
Mulla kun on tumma ja tuuhea tämä mainittu karvoitus, niin sitä ei tarttisi laittaa koskaan muuten ko nyppiä vähän muotoon. Oli vähän uuvatti olo, kun tuntuu että vaikka kuinka nyrhisi niin ei se mihinkään muotoon nyppiydy. :virne: Tämä on sarjassamme näitä naisasioita, jotka mun tulisi varmaankin tässä iässä jo opetella. :jaaha:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ma 13 Loka 2008 22:07

Mä en osaa nyppiä kulmakarvoja.
Kulmakarvani ovat tosin niin vaaleat ja suht siistit luonnostaan, etten jaksa niihin kauheasti panostaa.
Olen haaveillut jo pitkään tummista ja kivan muotoisista kulmakarvoista, mutta en kuitenkaan jaksa tehdä mitään asialle.
Sitä paitsi, jos värjäisin kulmakarvat, vaatisi se muutakin ehostusta.
Gaffa

ViestiKirjoittaja theia » Ma 13 Loka 2008 22:10

En mäkään nypi :o: tai osaa nyppiä. Nyppisin varmaan jos osaisin.

Pitäis varmaan käydä ammattilaisella että laittais noi muotoon, sitten stray-karvoja nyppimään sen jälkeen.

tekee mieli uusia vaatteita.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ma 13 Loka 2008 22:26

Maija kirjoitti:Olen rakastunut täysin Dermosilin tuotteisiin.

Kuinka sattuikin, kannoin juuri tänään viimeisimmän dermotilauksen postista kotiin. Mullakin on monta lempituotetta sieltä. Erityisen lämpimästi suosittelen Fresh Balance -antiperspiranttia. On toiminut ainakin itselläni paremmin kuin mikään muu. Tällä kertaa tilasin kokeeksi myös yhden Energie -rollin. Kivaa Dermosilissa on sekin, että tilauksen mukana tulee paitsi se "tilaukseen kuuluva kaupanpäällinen", joskus myös bonuslahjoja. Tällä kertaa osui vieläpä nappiin, tuli kasvojen pesuaine, jota olen aiemminkin käyttänyt ja tykännyt.

Täyttöpakkauksia toivoisin kyllä. Ei se ole mitään muovinsäästöä, että joka kerta pitää heittää menemään semmoinen iso pumppupullo. Muutamalle olen keksinyt kierrätyskäyttöä, mutta ei niitäkään tarpeita loputtomasti ole.

Ostin tänään villatakin. NoaNoasta. (Ihana!) Ja lauantaina saappaat. Nilsonilta. (Ihanat!) Villakangastakki ja nilkkuritkin ovat uudet (ja ihanat!). Alan olla valmis talveen. Vähän hirvittää tämä hassaaminen, mutta toisaalta kaikki on tarpeeseen ostettu. Kaikki vanhat opiskeluaikana ostetut talvikamppeet on loppuunkulutettu.
irvikissa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 13 Loka 2008 22:47

En jaksa kovinkaan usein nyppiä kulmakarvojani. Lähinnä silloin tulee kulmakarvoja nypittyä, kun jotkin juhlat on tulossa ja kulmakarvat alkavat olla liian lähellä toisiaan. Pidän kulmakarvani kuitenkin melko luonnollisen näköisinä. En tykkää (yleensä. Pokkeustapauksiakin toki on.) ohuiksi nypityistä kulmakarvoista, joista huomaa, että niitä on nypitty - ja paljon. Suurin syy siihen, että kulmakarvani ovat melko luonnollisessa tilassa, on laiskuus. En vain viitsi nypiä niitä. :tilt:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 14 Loka 2008 07:02

Mä nypin kulmat joka aamu :tilt: Se käy kätevästi siinä samalla kun meikkailee, ensin
muutamat ylimääräiset karvat pois ja sitten meikki. Tietty jos tarvii enemmän sii-
voilla, niin sitten nyppimiselle täytyy varata paremmin aikaa, muuten punottaa kul-
mat niin ettei mitään rajaa. Mun kulmat on niin vaaleat, että niitä täytyy myös vär-
jäillä vähän väliä. Suunnilleen kolmen viikon välein laitan kestovärit vaikuttamaan
ja avot, taas on siistit kulmat :D

Mulla on vähän kulmafetissintynkää, yleensä kiinnitän ihmisten kasvoja lähemmin
tutkiessani ensimmäisenä huomiota kulmakarvoihin, oli sitten kyseessä mies tai
nainen :p
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 14 Loka 2008 10:06

Mä nypin mun kulmat säännöllisesti. Oisin ollu ihan hukassa, jos olisin taas joutunut asumaan kämpässä, jonka kylppärissä ei ole kunnon valaistusta. Ku eihän silloin näe nyppiä kulmia. :epäilevä:
Oon aika tarkka omista kulmistani ja oon vähän sillä silmällä katellut myös pojan kulmia. Tekis niiiiin mieli nyppiä niitä, mutten usko, että poika arvostaisi tätä elettä kovinkaan paljon. :hullu:

Mä shoppasin eilen kahdet farkut, kiitos vaan JC:n ihanalle pojalle! :sydän:
Lisäksi ostin Vilasta jonkun tunikan tapaisen virityksen joulubileitä varten sekä Spirit Storesta upeat kengät. Poikkis myös vähän lupaili, että ostaisi mulle yhdet ihanat saappaat, mutta se jää nähtäväksi. Ne ois kyl ihan mielettömän hienot!

Nyt meen kampaajalle, olen siis tyttö. :kauriinsilmät:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja pampula » Ti 14 Loka 2008 10:17

Kävin eilen jokseenkin extempore parturissa: nyt ei juuri oo hiuksia. Ei oo ikinä ollu näin lyhyet, ihan poikatukka ja jos suoraan sanotaan niin aika :gay: Työkaveri kyllä sanoi, että en pääsis ajaa rekkaa tällä tukalla kuitenkaan. Ihan kiva leikkaus sinänsä, ja helppo! Mutta kyllä tänään on tullu ihan urpona peilailtua itteä näyteikkunoista, näyttää niin eriltä. :kauhistunut:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 14 Loka 2008 10:22

OT

kaneli kirjoitti:oon vähän sillä silmällä katellut myös pojan kulmia. Tekis niiiiin mieli nyppiä niitä, mutten usko, että poika arvostaisi tätä elettä kovinkaan paljon.

Arvaa paljonko suostuttelua tarvittiin, että Mies antoi mun nyppiä sen kulmat
häitten alla? Paljon :virne: Kauheeta huutoahan se oli, toinen ihan kyyneleet silmis-
sä valitti ja ihmetteli, että miten naiset kykenee tähän liki päivittäin.

Mutta kyllä se sitten myönsi, että ihan siistit niistä puskista loppujen lopuksi tuli :tilt:

/OT
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ti 14 Loka 2008 13:15

Hoo, muistinpa nyppiä kulmakarvat tämän ketjun ansiosta. Kiitos! Yleensä muistan vasta kun olen jo laittanut meikit nassuun, jolloin en enää viitsi nyppiä. Nypityt kulmat ovat huomatavasti siistimmät kuin nyppimättömät, joten kannattaisi kyllä muistaa.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 14 Loka 2008 14:25

Sippura kirjoitti:Arvaa paljonko suostuttelua tarvittiin, että Mies antoi mun nyppiä sen kulmat
häitten alla? Paljon :virne: Kauheeta huutoahan se oli, toinen ihan kyyneleet silmis-
sä valitti ja ihmetteli, että miten naiset kykenee tähän liki päivittäin.

Enemminhän nenäkarvojen nyppiminen sattuu kun kulmien :O: Ja ei. En nypi kulmiani, mutta pakko oli kokeilla paljon se sattuu :virne:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 14 Loka 2008 16:13

Kuolo kirjoitti:Enemminhän nenäkarvojen nyppiminen sattuu kun kulmien :O:

Kuka niitä nenäkarvoja nyppii, kun siihen on trimmerikin keksitty. Miekkonen tosin on valittanu siitä, että ne karvanpätkät saattaa mennä henkeen, jos ei muista ensin hengittää ulospäin.

Omat kulmakarvat on luonnostaan sen verran tummat ja rehevät, että kulmia on pakko nyppiä säännöllisesti. Muuten näyttää ihan kamalalta.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ti 14 Loka 2008 16:16

Olen erittäin laiska nyppimään kulmakarvojani. Tokihan se olisi helpointa tehdä joka aamu, mutta en vaan koskaan saa aikaiseksi. Nypin ehkä parin viikon välein, ja joka kerta prosessiin liittyy aivastelua (mie en vieläkään ymmärrä miksi!), kyyneliä ja turhautumista.

Tästä tulee ehkä vähän sellainen noidankehä - koska kulmakarvojen nyppiminen on joka kerta yhtä kamalaa, en jaksa tehdä sitä usein, ja koska en tee sitä usein, se on joka kerta yhtä kamalaa.

Aina joskus, jos on oikein kiire ja kulmakarvat näyttävät siivottomilta, sheivaan ylimääräiset nopsasti pois. (Siis lähinnä hajakarvat varsinaisten kulmakarvojen alapuolelta, en siis kaljuksi asti.) :keijo:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa