Kesällä vaatteita voi sentään ostaa, koska kevyissä ja hyvin laskeutuvissa kankaissa ei niin haittaa (vaikka nekin jättävät toivomisen varaa), että vaatteet ovat järjestäen muutaman sentin liian pitkiä. Talvella kankaat taas ovat niin jäykkiä ja raskaita, että ainakin minun silmään lopputluos näyttää pahalta. Aina kaikkialla sanotaan, että lyhyen ihmisen olisi hyvä käyttää istuvia vaatteita, mutta minkäs teet kun sellaisia ei löydy tästä maasta. Viime viikolla ostin pakon edessä takin, mutta sekin pussittaa selästä kuten kaikki muutkin takit. Sitten pitäisi ostaa siistit housut työhaastatteluita varten, mutta sekin on ihan mahdotonta, koska housut menevät kuitenkin pilalle siinä vaiheessa kun pitää alkaa lyhentämään lahkeita.
Olisi kiva näyttää huolitellulta ja ammattimaiselta, mutta kun en tiedä miten, varsinkaan tällä budjetilla. Voisin mielelläni teettää vaatteita tai sitten käydä esim. Lontoossa ostoksilla, mutta kun sitä varten pitäisi ensin saada töitä. Pahinta tässä on, että lankean kuitenkin pian ostamaan jotain täysin epäsopivaa, vaikka hyvin tiedän, että kannattaisi jättää vaatteet suosiolla kauppaan.

Auttaa tosi hyvin vielä siinäkin vaiheessa käytettynä, kun kyynärpäät tai kantapäät alkavat olla jo aikamoista korppua. Nytkin tuossa muutaman kymmenen sentin päässä on kyseinen voidetuubi.
Myös joitain muita rasvoja olen Dermosililtä käyttänyt. Kosmetiikkapuoleen en ole kuitenkaan tutustunut.
Tai siis kyllähän niitä näköjään pidetään, mutta... Onko mulla vain joku omituinen ajatushärö, joka sanoo, ettei vielä ole saapaskeli?
Sain äidiltä sellaiset mustat nahkasaappaat, matalakorkoiset. Haluaisin päästä käyttämään niitä. 
Olen todella tyytyväinen ostosreissuun. 

Tämä on sarjassamme näitä naisasioita, jotka mun tulisi varmaankin tässä iässä jo opetella. 
tai osaa nyppiä. Nyppisin varmaan jos osaisin.

Työkaveri kyllä sanoi, että en pääsis ajaa rekkaa tällä tukalla kuitenkaan. Ihan kiva leikkaus sinänsä, ja helppo! Mutta kyllä tänään on tullu ihan urpona peilailtua itteä näyteikkunoista, näyttää niin eriltä.