Tykkäsin mainoksista etukäteen (+Duchovnystä
Ääneen oon saanut nauraa, on kyllä hauska sarja. Ja innolla seuraan mm. Beccan kehittymistä rokkitytöksi (miksen minä voinut olla tuollainen 12 veenä!).
Mutta te muut, iskeekö, uppoaako?
Ymmärtääkseni tämä Californication on pääsääntöisesti jörnimistä tai siihen liittyvää oheistoimintoa tai sitten jomman kumman suunnittelua.Mr. Smith kirjoitti:En muuten pysty kuvittelemaan ketään muuta kuin Duchovnya näyttelemään tuota osaa.
Mies osaa jotenkin niin antaumuksella heitellä lakonisia vuorolauseitaan, että panee mietityttämään paljonko siinä oikeastaan on mukana näyttelemistä?
Jotenkin en vaan onnistu pääsemään yli siitä, että sitä 16-vuotiasta tyttöä (Miaa?) näyttelee se pikkutyttö Nannysta (ja joka siis oikeesti on jo yli 20vee).

Lumikki75 kirjoitti: jatkuva seksiseksiseksi-vouhotus ajoi pois telkan äärestä. En taida kuulua kohderyhmään.

DarkSide kirjoitti:Juu, se seksiseksi on jokin nuorten harrastama juttu vaimikäsenytoli. Ei sitä meilläkään ole.

Emilia kirjoitti:Olin vähän herkkänä eilen, niin tirautin sitten parit kyyneleet siinä, kun sitä Al Moodyn kirjettä lukivat.
Mää kanssa itkin, tosin kahtoin tuon boksilta vasta tännään ko olin saanu kiskottua ihteni ylös. Näin vähän herkkää unta ja taisin olla vielä vähän sen unen pauloissa ko kosketti se kirjeenluku enemmän ko normaalisti kehtaisin ittelleni ees myöntää. 
theia kirjoitti:Mikäköhän mulla on, että sarjan seksi ei yhtään ole liikaa mulle. Ei ollut Sex in the Citynkään.
öö, tapahtuu. Sori. :virne:Emilia kirjoitti:Eiii. :D Hitto mikä jakso.
Siis pliis, sanokaa että oikeassa elämässä ei tapahtu tollasta. Et kämppikset (tai muutenkaan parhaat kaverukset) ei yhtä aikaa pane samaa naista. Yyyyh... Ellottavaa.
Öh. Hämmentävää. Tai siis, en mä tuommoista toisaalta jaksa edes ihmetellä. :Dtheia kirjoitti:öö, tapahtuu. Sori. :virne:Emilia kirjoitti:Eiii. :D Hitto mikä jakso.
Siis pliis, sanokaa että oikeassa elämässä ei tapahtu tollasta. Et kämppikset (tai muutenkaan parhaat kaverukset) ei yhtä aikaa pane samaa naista. Yyyyh... Ellottavaa.
Emilia kirjoitti: Jotenkin pelkkä ajatus siitä, että harrastaisi seksiä on ehkä jopa hieman vastenmielinen.

Väsyneenä ei kannata kirjoittaa - voisin vielä tarkentaa, että ei, en minä. Vaan ne tutut. :virne: Jäi vähän väärä kuva.Emilia kirjoitti:Öh. Hämmentävää. Tai siis, en mä tuommoista toisaalta jaksa edes ihmetellä. :Dtheia kirjoitti:öö, tapahtuu. Sori. :virne:
theia kirjoitti:Väsyneenä ei kannata kirjoittaa - voisin vielä tarkentaa, että ei, en minä. Vaan ne tutut. :virne: Jäi vähän väärä kuva.Emilia kirjoitti:Öh. Hämmentävää. Tai siis, en mä tuommoista toisaalta jaksa edes ihmetellä. :Dtheia kirjoitti:öö, tapahtuu. Sori. :virne:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa