Californication

Californication

ViestiKirjoittaja theia » Ma 28 Huhti 2008 09:54

sain sellaisen käsityksen, että muutkin on seuranneet David Duchovnyn tähdittämää sarjaa Californication. Ohjelmahan pärähtää ruutuun maanantaina, klo 22.00, Neloisella.

Tykkäsin mainoksista etukäteen (+Duchovnystä :) ), jotekin tää "jos viikonloppuna on moraali vähissä, on maanantaina se kadoksissa" (tjsp) oli kovin iskevä.

Ääneen oon saanut nauraa, on kyllä hauska sarja. Ja innolla seuraan mm. Beccan kehittymistä rokkitytöksi (miksen minä voinut olla tuollainen 12 veenä!).

Mutta te muut, iskeekö, uppoaako?
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

Re: Californication

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 28 Huhti 2008 10:24

Kyllä osuu ja uppoaa :D

En muuten pysty kuvittelemaan ketään muuta kuin Duchovnya näyttelemään tuota osaa.
Mies osaa jotenkin niin antaumuksella heitellä lakonisia vuorolauseitaan, että panee mietityttämään paljonko siinä oikeastaan on mukana näyttelemistä..:?
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Kati » Ma 28 Huhti 2008 13:49

Mr. Smith kirjoitti:En muuten pysty kuvittelemaan ketään muuta kuin Duchovnya näyttelemään tuota osaa.
Mies osaa jotenkin niin antaumuksella heitellä lakonisia vuorolauseitaan, että panee mietityttämään paljonko siinä oikeastaan on mukana näyttelemistä?
Ymmärtääkseni tämä Californication on pääsääntöisesti jörnimistä tai siihen liittyvää oheistoimintoa tai sitten jomman kumman suunnittelua.
Ei siinä siis mitään näyttelemistä David tarvitse, hänhän on ainakin kärsinyt ellei kärsi vieläkin seksiaddiktiosta. Aikoinaan olin valmis parantamaan hänet, mutta olosuhteet eivät olleet suotuisat kohtaamisellemme.

Nelonenhan mainostaa maanantai-iltojaan moraali on hukassa -sloganilla.
Maikkarin sunnuntain myöhäisillat pistää sille kyllä varsin hanakasti hanttiin, ainakin tuolla liha narahtaa osastolla. Kanssanisäkäs kysyi tv:stä kuuluvien äänten perusteella, onko meille hankittu uusi viihdekanava vai miksi olohuoneessamme elostellaan niin estotta.

Mitään näistä en ole katsonut. Vain uutisia, ajankohtaisohjelmia ja dokumentteja, luonto erityisesti.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Purple » Ti 29 Huhti 2008 00:03

Tykkään.

Sarja on hauska, eikä Hank ole sarjan ainut hauska hahmo, tykkään tyttärestä ja äidistäkin. Charliessa on vähän totuttelemista, tyyppi on tässä ja Studio 60:ssä vaikka sen ajattelee edelleen Sinkkuelämää-Charlotten mieheksi. Duchovny on ihan nakutettu osaansa ja täytyy sanoa että niin paljon kuin Mulderia kiilusilmin katselinkin, nyky-Duchovny on vieläkin miellyttävämpi silmälle.

Vieläköhän mulla on jossain tallessa vanha David Duchovny -kalenteri..

Stay gold, Ponyboy. Oih. Tuli välitön hinku kaivaa Hinton hyllystä.
Purple

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 30 Huhti 2008 02:09

Kyllä uppoaa. Yksi harvoista sarjoista, joita en suostu olemaan näkemättä viikoittain. Huumori on kovin minun makuuni, eikä ajottaiset tissien vilautuksetkaan pahasta ole :juoni: Jotenkin en vaan onnistu pääsemään yli siitä, että sitä 16-vuotiasta tyttöä (Miaa?) näyttelee se pikkutyttö Nannysta (ja joka siis oikeesti on jo yli 20vee).

Kuva
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 05 Touko 2008 13:40

Ei uppoa ollenkaan. Paria jaksoa yritin katsoa, mutta jatkuva seksiseksiseksi-vouhotus ajoi pois telkan äärestä. En taida kuulua kohderyhmään. :sori:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 05 Touko 2008 15:02

Lumikki75 kirjoitti: jatkuva seksiseksiseksi-vouhotus ajoi pois telkan äärestä. En taida kuulua kohderyhmään. :sori:

Juu, se seksiseksi on jokin nuorten harrastama juttu vaimikäsenytoli. Ei sitä meilläkään ole. :nolo:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 05 Touko 2008 15:20

DarkSide kirjoitti:Juu, se seksiseksi on jokin nuorten harrastama juttu vaimikäsenytoli. Ei sitä meilläkään ole. :nolo:

:lol:
Eikäkun mä mieluummin harrastan kuin katselen toisten harrastamista. Varsinkin, jos se harrastaminen ja harrastamisen suunnitteleminen on niin typerästi toteutettu kuin tuossa Californicationissa.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja tiipetti » Ma 05 Touko 2008 15:49

En miekään mistään seksiseksiseksistä tiedä, mutta Californicationin seksijne.-voutohus napsuu.
Paljolti jo senkin takia, että sarjan seksiseksiseksi-viuhahtelu on sitä luokkaa, että homma
lipsahtaa jo korniuden puolelle. Samaan tyyliin kuin Samanthan peuhaamiset Sinkkuelämää-sarjassa.

Mutta suurin syy tykkäilyyn on tietenkin David Duchovnyssä. Hankin kaltaisiin tyyppeihin en tosielämässä
enää haksahtaisi, mutta Fox Muldereihin olen heikkona.

... vaikka olihan se tietty mukavaa, kun Californicationin ensimmäisessä jaksossa Duchovny
vilahti ruudussa paljain takamuksin.

:kyl:
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 05 Touko 2008 16:11

Californication ällötti aluksi juuri seksiseksiseksin takia, mutta on sitä sittemmin tullut välillä hetki katsottua. Vieläkään ei tosin seurattavien sarjojen listaan kuulu, joten henkilöt ja juonikuviot on hämärän peitossa.

Duchovny Mulderina vetosi, mutta Hankina se ei nappase.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 06 Touko 2008 09:11

Jännittävää, muhun taas David Duchovnyllä ei ole koskaan ollut minkäänlaista vaikutusta. Enemmänkin Plaah, kuin Ooh. :P
Eli Californicationin mainoskaan ei herättänyt minkäänlaista mielenkiintoa sarjaa kohtaan. Ja jäi katsomatta. Tuskin jäin paitsi paljostakaan edellisten kommenttien perusteella. Miekin katson mieluummin luontodokumentteja. :D
elegia

ViestiKirjoittaja Crux » Ti 06 Touko 2008 16:55

Täytyy ostaa tää DVD:nä sillä viime aikoina en ole päässyt tätä tiiraamaan koska uni on tullut ennen sarjaa.

Mutta parin ekan jakson perusteella ehdottoman hyvä sarja! Loistava suorastaan! Iskee vanhaa kunnon Buko-fania suoraan sydämeen. Tulee niin kovin Bukowski Hankista mieleen! Kuva
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja theia » Ti 06 Touko 2008 17:11

Mikäköhän mulla on, että sarjan seksi ei yhtään ole liikaa mulle. Ei ollut Sex in the Citynkään. Oonkohan vaan niin kiimainen teini, että... :lol:

David sopii rooliin, ei tule yhtään Mulder mieleen. Onneksi.

Jotenkin ne onelinerit aina välillä on vaan niin hupaisia.

Eilinen jakso oli jotenkin niin.. osuva. Että kuolemaan reagoi noin.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 06 Touko 2008 19:10

Olin vähän herkkänä eilen, niin tirautin sitten parit kyyneleet siinä, kun sitä Al Moodyn kirjettä lukivat.
Hank on jotenki ihku. Jos harrastaisin vanhoja äijiä, niin voisin lähteä sen mukaan kirjakaupasta tai jostain.. :D

Mua ei rassaa seksijutut tässä, siinä ne menee samoin kuin ruokailukohtauksetkin. Tykkään dialogista ja
henkilökemioista. Hankin ja Karenin suhde on kaikessa kieroudessaan ja Hankin koiranpentumaisessa perässäjuoksemisessaan niin ihastuttava.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja cyan » Ti 06 Touko 2008 19:45

Emilia kirjoitti:Olin vähän herkkänä eilen, niin tirautin sitten parit kyyneleet siinä, kun sitä Al Moodyn kirjettä lukivat.

:femmat: Mää kanssa itkin, tosin kahtoin tuon boksilta vasta tännään ko olin saanu kiskottua ihteni ylös. Näin vähän herkkää unta ja taisin olla vielä vähän sen unen pauloissa ko kosketti se kirjeenluku enemmän ko normaalisti kehtaisin ittelleni ees myöntää. :oops:

Muakaan ei nuo seksihommat niin häirihe, kai sitä on jo niin tottunu että sitä tullee kaikista tuuteista. Mää en oikein tiijä mikä tässä kiinnostaa, ko David ei niin hirviästi aiheuta väristyksiä (toki kyllähän sitä mieluusti kahtelee :D) eikä mulla nuo suhteetkaan niin kamalasti kiinnosta. Joka tappauksessa mää aijon seurata tätä ko vaikuttaa mielenkiintoselta. Hauskasta en niin tiijä ko en ossaa yksinäni nauraa.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
cyan

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 06 Touko 2008 22:47

theia kirjoitti:Mikäköhän mulla on, että sarjan seksi ei yhtään ole liikaa mulle. Ei ollut Sex in the Citynkään.

Ei muakaan Sex and the Cityn seksi haittaa, mutta tuon Californicationin sen sijaan tökkäsee. Esittämistavassa on ilmeisesti jotain erilaista, mikä ei muhun uppoa.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 19 Touko 2008 22:36

Eiii. :D Hitto mikä jakso.

Siis pliis, sanokaa että oikeassa elämässä ei tapahtu tollasta. Et kämppikset (tai muutenkaan parhaat kaverukset) ei yhtä aikaa pane samaa naista. Yyyyh... Ellottavaa.
Emilia

ViestiKirjoittaja moralhazard » Ma 19 Touko 2008 22:51

Duchovny jyrää.

Rooli sopii kuin sika päähän. Hurvotonta vuoropuhelua, hervottomia tilanteita, loistavaa viihdettä makuuni.
Duchovnyn naama kun oli palanut niin ikuisesti Mulderiksi että olin jo heittänyt toivoni. Mutta mitä vielä!
Roolihan on kuin tehty hälle!

Toivottavasti sarja ei pala loppuun nopeasti.
are you there?
moralhazard

ViestiKirjoittaja theia » Ti 20 Touko 2008 00:50

Emilia kirjoitti:Eiii. :D Hitto mikä jakso.

Siis pliis, sanokaa että oikeassa elämässä ei tapahtu tollasta. Et kämppikset (tai muutenkaan parhaat kaverukset) ei yhtä aikaa pane samaa naista. Yyyyh... Ellottavaa.
öö, tapahtuu. Sori. :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 20 Touko 2008 08:10

theia kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Eiii. :D Hitto mikä jakso.

öö, tapahtuu. Sori. :virne:
Öh. Hämmentävää. Tai siis, en mä tuommoista toisaalta jaksa edes ihmetellä. :D

Tuossa se tilanne oli kyllä jokseenkin yök. Hank vaan meni siihen makaamaan alasti mukaan, jotta kaveri saisi pimppiä. Mielenkiintoinen tapa osoittaa frendille solidaarisuutta. Ite en tosin viitsisi ihan noin pitkälle vaivautua edes ystävän vuoksi. Jotenkin pelkkä ajatus siitä, että harrastaisi seksiä parhaan kaverin kanssa (tai siis olisi mukana, kun se harrastaa seksiä), on ehkä jopa hieman vastenmielinen. Ei kaverin kanssa.
Emilia

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ti 20 Touko 2008 09:19

Emilia kirjoitti: Jotenkin pelkkä ajatus siitä, että harrastaisi seksiä on ehkä jopa hieman vastenmielinen.

Niinhän se on. Kuva
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja theia » Ti 20 Touko 2008 09:36

Emilia kirjoitti:
theia kirjoitti:öö, tapahtuu. Sori. :virne:
Väsyneenä ei kannata kirjoittaa - voisin vielä tarkentaa, että ei, en minä. Vaan ne tutut. :virne: Jäi vähän väärä kuva.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 20 Touko 2008 14:16

theia kirjoitti:
Emilia kirjoitti:
theia kirjoitti:öö, tapahtuu. Sori. :virne:
Väsyneenä ei kannata kirjoittaa - voisin vielä tarkentaa, että ei, en minä. Vaan ne tutut. :virne: Jäi vähän väärä kuva.

Niin niin ja seli seli :virne:

En mä nyt uskonutkaan, että sinä. :)
Emilia

ViestiKirjoittaja Gluu » Ti 03 Kesä 2008 09:10

Plääh. Jopas oli tylsä ja mielikuvitukseton päätösjakso ykköskaudelle. Melkein kuin olis Frendejä katsonut.

Mihin tästä sarjasta katosi kaikki särmä?

No, ensi viikolla Vic pistää taas pahoja poikia dunkkuun. :viileä:
Gluu

ViestiKirjoittaja theia » Ti 03 Kesä 2008 11:34

Haluisko joku vaikka vähän briiffata, notta mitä vimpassa jaksossa kävi? :kauriinsilmät:
theia
Pahvi

Seuraava

Paluu Leffa.tv