Katsellaan nyt, miten käy. Kyl mä vielä ainaski oon ihan ookoo.

Mut silti, kuinka monen vuoden käytöstä te puhutte?

kaneli kirjoitti:No ehkä mulla on sit vähän armonaikaa...
Katsellaan nyt, miten käy. Kyl mä vielä ainaski oon ihan ookoo.
Mut silti, kuinka monen vuoden käytöstä te puhutte?

Mutta se olikin vain rasitusvamma.
Hautasin jo pienessä mielessäni itseni.
Viikon tauko piti pitää vasektomian jälkeen lenkkeilystä, mun oli ekalla lenkillä pakko keskeyttää.Tuntui tosi optimisteselta tuo viikon rehkintä rajoitus. Kipua tunnen varsinkin kun virtsarakko täyttyy, pissahätäkään ei tunnu normaalilta. Usein säntään kuselle kun hiffan että helsvetti kipu voi ilmaista pissahätääkin.Lorotankin kuin palokunnan hevonen.Tarvii soittaa lääkärille.sybe kirjoitti:Olisikohan tämä ikään kuin verrattavissa kuukautiskipuun![]()

kaneli kirjoitti:Mut silti, kuinka monen vuoden käytöstä te puhutte?

sybe kirjoitti:Mun vasektomia pikkasen tässä meitä huolettaa.Alavatsani on kipeä. En ole kokenut kipua ko. seudulla aimmin ja siksipä se kovin huolettaa.

Maija kirjoitti:Viestini sisältöarvo alitti juuri nollan.
Ajattelin, että eihän sitä naisketjussa kovin suuri siittiöarvo tarvitse ollakaan!
Pyh.kaneli kirjoitti:Mut silti, kuinka monen vuoden käytöstä te puhutte?

Söin pillereitä liki tauotta liki 20 vuotta. Eikä tässä nyt ihan kuula sekaisin olla. Mulle ne sopi.kaneli kirjoitti:Mut silti, kuinka monen vuoden käytöstä te puhutte?
ahkera kirjoitti:Sippura kirjoitti:Ja sitten on meitä, jotka toivovat että ne menkat myöhästyisivät tai mikä
parempaa: jäisi kokonaan pois juuri sen raskauden vuoksi...
Ja sit on meitä, jotka ei muista kokoaikaa kuinka onnekas onkaan ja valittaa vaan tästä monen kuukauden PMS:sta.
Sippuralle paljon uskomista menkkojen poisjääntiin.
kaneli kirjoitti:Mut silti, kuinka monen vuoden käytöstä te puhutte?
Puhumattakaan siitä, että kuukautiskierto saattoi olla ihan mitä tahansa 14 ja 34 päivän väliltä. Pillereillä nämä kaikki tasaantuivat, menkat tulivat kellontarkasti, kivut lievittyivät pieneksi nipistelyksi ja vitutus vaihtui pieneen kiukkuun silloin tällöin. Kylkyl, pillereistä oli suuri ilo mulle ja läheisilleni 
Ällistyksekseni pahin oire lopettamisesta oli pari finniä hiusrajassa. Nipistelykin tuntuu jopa vähentyneen. Kierto meni vähän sekaisin, mutta rauhoittui puolen vuoden sisään. Henkisiä oireita ei ole kuin helpotus siitä, että pääsin pillereistä eroon.Aurora B. kirjoitti:Ällistyksekseni pahin oire lopettamisesta oli pari finniä hiusrajassa. Nipistelykin tuntuu jopa vähentyneen. Kierto meni vähän sekaisin, mutta rauhoittui puolen vuoden sisään. Henkisiä oireita ei ole kuin helpotus siitä, että pääsin pillereistä eroon.

Yhdet mustat pitkät, toiset mustat yli polven ja harmaat tanssihousut vähän yli polven. Aika nakinkuorimaisia, mutta semmosia noi fitnesskuteet kai ovat.
Ostin sit kans upeat treenikengät, mustat joissa on turkoosi vuori ja pohjassa kans jotain turkoosia. Ostin myös kunnolliset urheluliivit ja turkoosin treenipaidan.
Ehe. Sitten kun mun podi on fitti niin verhoilen sen kireisiin tamineisiin, nää saa nyt tältä erää kelvata. 

Herkku kirjoitti:En ole käynyt täällä Huuhaassa pitkään aikaan ja tätäkin ketjua luin harppoen.
Pakko kysyä, ymmärsinkö Ahkeran viestin oikein...? :kärryiltä tippunut:
Ja nyt jos Eowynin ja ahkeran lisäksi on muita raskautu-
tsemppauksesta.

Farkkuhame about polveen, ja farkun alta puskee tylliä ihan simona. Ihana, ihana (laina)hame. 
Sippura kirjoitti:Ahkera, onnea ihan hirmuisesti! Toivottavasti myös loput raskauskuukaudet
menevät hyvin![]()
ahkera kirjoitti:Sippura kirjoitti:Ahkera, onnea ihan hirmuisesti! Toivottavasti myös loput raskauskuukaudet
menevät hyvin![]()
Kiitoksia onnitteluista. Sippuralle sen verran, että itse toivoisin edes niitten loppujen kuukausien menevän hyvin.
Tarkoitin siis sitä, että kun olet
Toivottavasti olosi paranee
sama ilmiö jos iskee stondis. Luullakseni minulla ei stondaa kun ajattelen tikkien poistoa. Tosin riisuminen sievän hoitajan edessä huolettaa
On se kait normaalia että toipuminen ottaakin hieman pitempään. Lähdin heti suosituksien salliessa (yhden viikon tauko operaation jälkeen) rankempaan liikuntaharratukseen eli lenkille. Mun lenkit on 1-2h vetoja, puoli tuntia olen lenkkeillyt ilman kipuilua.Jospa tänään pääsisi tunnin juoksemaan.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa