Laaksonen kirjoitti:1. Kalle: Billy Idol: Rebel Yell - Ihan ok valinta. Tosin näen jo silmissäni miten se hakee Billy Idol-maneereja.
Herkku kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:1. Kalle: Billy Idol: Rebel Yell - Ihan ok valinta. Tosin näen jo silmissäni miten se hakee Billy Idol-maneereja.
Kyllä se meni taas sinne Hetfield-osastolle, vaikka sille jo viimeksi siitä sanottiin.
Mooo, moo, mooooyyöööörrrhhhhhahh.

Plei kirjoitti::virne: Ei tuolla ehkä ihan tuota tarkoitettu, tahris.
). Peace.
Hei kaikki pitkästä aikaa

) tänään, mutta eipä sekään mikään maailmoja räjäyttävä veto ollut.
olo.Triple H kirjoitti:Hei kaikki pitkästä aikaa

Dnd kirjoitti:OT: Triple H tuli kaapista (jossa rekisteröityneitä nyymejä säilytetään). Tervetuloa!Triple H kirjoitti:Hei kaikki pitkästä aikaa
Tai ainakin minä olen. 
Shay kirjoitti:Dnd kirjoitti:OT: Triple H tuli kaapista (jossa rekisteröityneitä nyymejä säilytetään). Tervetuloa!Triple H kirjoitti:Hei kaikki pitkästä aikaa
Olemme kaivanneet.Tai ainakin minä olen.

Shay kirjoitti:Dnd kirjoitti:OT: Triple H tuli kaapista (jossa rekisteröityneitä nyymejä säilytetään). Tervetuloa!Triple H kirjoitti:Hei kaikki pitkästä aikaa
Olemme kaivanneet.Tai ainakin minä olen.

Mulla jotenkin pistää vastakarvaan se, että saan siitä jonkin viban että Saana yrittää olla niin kovin erilainen ja taiteellinen.Maija kirjoitti:Saanassa on vain jokin selittämätön asia, joka estää minua tykkäämästä hänestä.
en tuon paremmin osaa kuvailla sitä fiilistä.Triple H kirjoitti:Onko Pete muuten laulanut kertaakaan? Sen mitä olen itse huomannut, Pete vaan huutaa kovasti ja Nikula kannustaa vieressä ku mikäkin idiootti.

Laaksonen kirjoitti:Triple H kirjoitti:Onko Pete muuten laulanut kertaakaan? Sen mitä olen itse huomannut, Pete vaan huutaa kovasti ja Nikula kannustaa vieressä ku mikäkin idiootti.
Lauluahan se kovaa laulaminenkin on. Hänen tyylinsä on huutaminen.
Olisi kai suomalaisesta bänditarjonnasta nyt muitakin ehdok-

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa