Mutta kun mulla ei ole mustia sellaisia täällä vielä...

Mulla on sellainen vihreä pipo, ja on ihme jos astun ulos ilman että se on päässäni. Tosin joskus oli riippuvuuteni siitä paljon pahempaa, kun oli pakko pitää sisälläkin. Enää ei sentään.Crazy_Clown kirjoitti:Wildchild ja Herkku:
Juurikin niiden hiusongelmien takia olen aika tyytyväinen että olen aika addiktoitunut pipoon.Mulla on sellainen vihreä pipo, ja on ihme jos astun ulos ilman että se on päässäni. Tosin joskus oli riippuvuuteni siitä paljon pahempaa, kun oli pakko pitää sisälläkin. Enää ei sentään.

Wildchild kirjoitti:Ongelmia on vain muutama.
Ensinnäkin, tahtoisin väriä päähäni mutta kun täysimetän, niin tarttuuko se väri päähän?

On taas niitä hetkiä, kun tekisi mieli vetää siiliksi... 
Lauantaina Stockalle. 

.
Ongelma on tietenkin se, että S-koon
Isommissa ko'oissa olkapäät
Vedän sideharsolla ihteni androgyyniksi, kele. 
Onk kuvei?Shay kirjoitti:on ollut semmoinen olo, etä rinnat ovat liian isot.

Shay kirjoitti:Olen viime aikoina käyttänyt varmaan koko trikoottoman aineksen puseroarsenaaliani, kun on
ollut semmoinen olo, etä rinnat ovat liian isot.Ongelma on tietenkin se, että S-koon
ihmisillä ei saisi olla rintoja ainakaan muuta mallia kuin lauta, sillä normaalitissien kanssa paijan
etumus nousee törtsöttämään kuin vauvamahaa odotellen.Isommissa ko'oissa olkapäät
ovat liian leveät ja hihat liian suuret. Tympäsee, kun muutamat lempipuseroistani ovat käytössä
paljastuneet näin typerän mallisiksi.Vedän sideharsolla ihteni androgyyniksi, kele.

Plei kirjoitti:Shay kirjoitti:Olen viime aikoina käyttänyt varmaan koko trikoottoman aineksen puseroarsenaaliani, kun on
ollut semmoinen olo, etä rinnat ovat liian isot.Ongelma on tietenkin se, että S-koon
ihmisillä ei saisi olla rintoja ainakaan muuta mallia kuin lauta, sillä normaalitissien kanssa paijan
etumus nousee törtsöttämään kuin vauvamahaa odotellen.Isommissa ko'oissa olkapäät
ovat liian leveät ja hihat liian suuret. Tympäsee, kun muutamat lempipuseroistani ovat käytössä
paljastuneet näin typerän mallisiksi.Vedän sideharsolla ihteni androgyyniksi, kele.
![]()
Tosin mie en mikään s-kokoinen kimuli ole, mutta rinnat ovat silti ylimitoitetut varsin moniin muuten sopiviin vaatteisiin. Eikä näitä tissejä saa mitenkään pienemmiksi. Vajaa vuosi sitten, kun laihduin (vahingossa) jonnekin alipainorajoille, rinnat laihtuivat viimeiseksi ja silti jäivät c-kuppiin. Olen katkera. Istuvia takkeja on hankala löytää, ja esim. liivit voi melkein poikkeuksetta sulkea pois vaatevarustuksesta, kun ei vain sopivia löydy.
Olen varmaan valittanut tästä pari kertaa aiemminkin fordehistoriani aikana. Mutta ku ärsyttää.
Edit. Olen yrittänyt etsiä tästä hyviä puolia kuitenkin. Yritän pitää mielessä, että koska lantiokin on isompaa mallia, on ainakin kurvit tasapainossa. Se, että lohduttaako tuo, on sitten eri asia.
theia kirjoitti:Tahtoisin sen verran lyhyet hiukset että ne sais pikkukeesille.
Se olis todennäköisesti hiukkasen khuul.
Go for it !
Tasoitus noin alkuunsa ainakin 15 senttiä. 

theia kirjoitti:Mä himoitsen nyt jostain kumman syystä tosi lyhyttä tukkaa, tyyliin Pink.

Jos haluaa jonkun hyvännäköisen juhlavaatteen, niin sen on melkein pakko olla hihaton. Mulla on aika leveät hartiat, niin oikein mikään kauluspaita tms ei istu. Jos se on harteista sopiva, niin muualta ei istu. Onneksi en ole vilukissa, niin hihattomuus ei häiritse, tai sit sen joutuu naamioimaan jollain huivilla. T-paidat onkin yleensä miesten puolelta. Housuja sentään löytyy suht helposti, ko hanuri on aivan tavallinen. Paitsi jos ei halua kiskoa niitä kainaloihin asti tai esitellä persvakoaan, mutta se nyt on vaan sitä muotia. 
Pvi kirjoitti:Opettelen ompelemaan ompelukoneellani.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa