Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Pe 31 Loka 2008 16:33

Itselläni ei ollu mitään ongelmaa tai ällötystä kupin puhdistamisenkaan kanssa. Ei ensimmäiselläkään kerralla. Itseasiassa, ne siteet/tamppoonit puolihyytuneine verikönttineen aina oksetti enemmän.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » To 06 Marras 2008 20:07

Tänään tapahtui ihme. Ostin kengät ja ne EI ollu Addun superstar kakkoset! :woohoo:

Siis tiiättekö, kun mie oon viimeiset.... kaheksan vuotta vetänyt aina tennareilla (ellei oo ihan pakko vaihtaa juhlakenkiin), niin nyt lompsin kenkäpuotiin ja ostin ihan hyvin tavalliset mustat nilkkurit. En meinannu omia jalkojani niissä tunnistaa! Myyjä kehotti vaihtamaan muoviset korkolaput kumisiin suutarilla ja miun oli ihan pakko kysyä, että mikä hiivatti on korkolappu. :isosilmä:

Huomenna koeajan ne illalla baaririnksalla. :D
Kannetaan omenoita laavuun - siellä on tämän firman konttori.
surunmurhaaja

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 06 Marras 2008 22:27

Mä olen tehnyt kaikkien aikojen ennätyksen kenkien suhteen: kiertänyt ainakin 10 liikettä ostamatta mitään! Jos mä olisin lottomiljonääri tai olisin löytänyt sen rikkaan ja anteliaan kalatehdasmiljonäärin, niin ostaisin kaikkia ihania saappaita ja korkokenkiä. Mutta niillä ei oikein ole turvallista taivaltaa liukkaalla, etenkään paikallisissa mäissä, joita riittää. Korottomat kengät ovat olleet sitten mallia Moonbootsista seuraava, enkä ole edes sovittanut niin rumia. Tänään oli sitten pakko toimia, ja ostin "lenkkarit". Ei ne ole mun tyyliin sopivat, eikä kovin naiselliset, mutta ovat Gore-texia ja pitävät siis vettä ja varmaan vähän kylmääkin. Eikä luista pohjista.

Tiistaina kävin etsimässä sekä matalia kenkiä että työkenkiä. En löytänyt, joten turhautuneena jouduin ostamaan korkosaappaat. :virne: Mutta kun mulla ei ole mustia sellaisia täällä vielä...
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 07 Marras 2008 16:30

Tuskastuin ja lähdin hakemaan housuja. Pakko oli jotkut löytää, kun viimeksi olen housut ostanut joskus vuonna 2006, ja nuo alkoivat olla jopa mun asteikolla rähjäiset. No, menin kauppaan ja otin ensimmäiset suht. siistit. Vähän modailin leikkaamalla läppätaskut persiistä pois. Ihan kivat tuli. Ja hintaa kymppi. :D

Nyt on tukkaväri päässä. Tänä iltana olen kylillä Hehkeys. :gay:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja heartless » Pe 07 Marras 2008 17:02

Mua kohtasi eilen iloinen naisyllätys. Lempparikampaaja on pistänyt oman firman pystyyn ja kävin sitten siellä ensimmäistä kertaa. Sain kivan tukan, shampoota ja hoitoainetta ja selvisin reilusti halvemmalla kuin vanhassa paikassa! Järkeilin säästäneeni useamman kympin, joten sen kunniaksi ostin sitten tänään hameen. :viileä:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Herkku » Pe 07 Marras 2008 22:12

Voi älkää! Kun ehdottomasti pitäis saada hiuskuontalo uuteen uskoon, mutta mitähän tällekään kukaan pystyy?!

Raskauteen liittyvät hormonikuviot tiputtivat ripeässä tahdissa varmaan 70 % hiuksista ja nyt kasvaa pitkän ja ohentuneen huiskan seassa paksu sänki. Tekis mieli leikata ihan lyhyt malli, mutta sitä pitää sitten olla jatkuvasti siistimässä, enkä viittis ottaa sellasta säännöllistä menoerää, kun jään jonkun ajan päästä kituuttamaan kotihoidon tuella pitkäksi aikaa. Eikä tuo kasvanut sänki taida olla vielä niin pitkää, että saisi mitään älykästä aikaiseksi lyhyelläkään mallilla. En sitten ilmeisesti tee mitään, paitsi tyydyn näyttämään epämääräiseltä. Ootan kyllä kovasti, että sais piristystä ja ryhtiä hiuksiin ja sitä kautta koko olemukseen.
It's not denial. I'm just very selective about the reality I accept. - Calvin
Herkku

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 10 Marras 2008 13:10

Yksi hiuksiongelmallinen ilmoittautuu myös.

Kampaajalle pitäis päästä, mieluusti jo tällä viikolla. Ongelmia on vain muutama.
Ensinnäkin, tahtoisin väriä päähäni mutta kun täysimetän, niin tarttuuko se väri päähän? Esikoista
imettäessä ainakin kotiväri tarttui hyvin huonosti; piti tulla blondi, väri vaaleni ehkä asteen-pari..
Sitten, en tiedä mitään hyvää kampaajaa täällä pääkaupungissa vaikka olen asunut täällä jo sen neljä
vuotta. Yleensä olen käynyt pohjoisen lomilla tutulla kampaajalla, mutta nyt ei pysty odottamaan
seuraavaa reissua sinne. Hiuksi kun rupeaa muistuttamaan harakanpesää.
Kolmas ongelma on hiusmalli, mutta siitä en pahemmin kyllä jaksa ressata. Taidan antaa kampaajan
haltuun sen ongelman. :keijo:

Mutta ehkä parasta on, että olen vihdoin saanu miehen lupaamaan leikkauttaa pitkät hiuksensa pois. :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 10 Marras 2008 13:25

Wildchild ja Herkku:

Juurikin niiden hiusongelmien takia olen aika tyytyväinen että olen aika addiktoitunut pipoon. :virne: Mulla on sellainen vihreä pipo, ja on ihme jos astun ulos ilman että se on päässäni. Tosin joskus oli riippuvuuteni siitä paljon pahempaa, kun oli pakko pitää sisälläkin. Enää ei sentään.

Mutta toisaalta, mulla ei nyt pahemmin hiusongelmia olekkaan, kun tuli kesällä ne rastat hankittua. tai no siis keskelle, sivulta kasvatan edelleen, kun ei niihin vieläkään rastoja saa. Mutta kohta saa, kokeilin tässä yksi päivä. Tai noh, onhan näissäkin se ongelma kun tahtovat kokoajan kasvaa yhteen ja pitäisi kokoajan olla niitä erilleen repimässä...
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 10 Marras 2008 13:42

Crazy_Clown kirjoitti:Wildchild ja Herkku:

Juurikin niiden hiusongelmien takia olen aika tyytyväinen että olen aika addiktoitunut pipoon. :virne: Mulla on sellainen vihreä pipo, ja on ihme jos astun ulos ilman että se on päässäni. Tosin joskus oli riippuvuuteni siitä paljon pahempaa, kun oli pakko pitää sisälläkin. Enää ei sentään.

Tästä syystä olen ollut onnellinen, että sää on ruvennut kylmenemään ja on voinut tosiaankin
käyttää pipoa. Mutta omaa mieltä stressaa tää kuontalo. :hullu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Shay » To 13 Marras 2008 21:28

Wildchild kirjoitti:Ongelmia on vain muutama.
Ensinnäkin, tahtoisin väriä päähäni mutta kun täysimetän, niin tarttuuko se väri päähän?

En oikeen eka tajunnu miten täysi mettä liittyy hiuksiin. :keijo:

Mun hiukset on liian pitkät, mutta kasvatan niitä ja juurikasvu on taas omasta mielestä liian
näkyvä, mutten vihti värjätä taas. :töktök: On taas niitä hetkiä, kun tekisi mieli vetää siiliksi... :epäilevä:

Ostin muuten ihanat Björn Borgin alkkarit ja haluan lissää. :täpinä: Lauantaina Stockalle. :täpinä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 19 Marras 2008 00:02

Heihou tyttöjuttuu (tai saattaa olla poikainjuttuakin, miten nyt haluaa aatella). Kuulin että Body Shopilla on ainakin joskus ollut myynnissä mustapäärauta, jolla saisi itse puhdistettua mustapäitä. Tiedättekö, onko BS:llä vielä tuota myynnissä (nettisivuilla ei mainittu) ja kuinka semmosta käytetään? Myös muiden mahdollisten merkkien vastaavat tuotteet kelpuutetaan.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 19 Marras 2008 01:03

Netissä on juttua, jos haet sanalla "mustapäärauta". Vaikuttaa ihan höpöhommalta... Hiuspinnin mutka ajaa saman asian. Painetaan siis pinnin mutka mustapään "kylkeen" ja pukataan se pihalle. Raudassa on nähtävästi pieni reikä, jonka reunoilla tehdään sama temppu.
Fantsu

ViestiKirjoittaja heartless » Ke 19 Marras 2008 01:27

Mulla on ollut semmoinen rauta, en välttämättä suosittelisi sitä. Tai no, saa sillä osan mustapäistä pois, mutta homma on hidasta eikä se toimi kaikkien mustapäiden kohdalla eikä kaikissa kohdin ihoa. Lähinnä sillä oon saanu pois poskilla olevat, muutenkin helposti poistettavat mustapäät. Lisäksi raudan puhdistaminen on ärsyttävää, kaikki lika jää siihen reikään. :umpfh:

Mustapäiden ym. poistoon suosittelisin ennemmin esimerkiksi niitä Nivean clear-up strips- lappuja tai Body Shopin Tea Tree(?) naamiota, johon epäpuhtaudet tarttuvat samaan tyyliin kuin noihin Nivean lappuihin..
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 19 Marras 2008 08:05

Mullakin on mustapäärauta, mutta en saa sillä tuloksia. Tuntuu, että mustapäät
vaan jämähtää tiukemmin nenään kun tuolla yrittää survoa. Kasvojen höyryttä-
minen lämpimällä vedellä varmaan auttaisi, mutta siihen olen aivan liian laiska :hullu:

Jos kovasti tiukassa olevat mustapäät on ongelma (kuten mulla) ja ongelmanrat-
kaisuun on laittaa kolmisenkymppiä valuuttaa, niin suosittelen Bionin Blackhead/
whitehead dissolveria. Nestemäistä tököttiä sivellään ensin aamuin illoin puhdis-
tuksen jälkeen ennen rasvaamista mustapääongelma-alueille ja jatkossa kerran
päivässä, parin viikon päästä ero on huomattava. Olen käyttänyt ainetta kesästä
lähtien, enkä voi kuin suositella tuotetta :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja damn » To 20 Marras 2008 14:24

Hengailin aamulla kaupungilla, kun en koulussa viihtynyt ja kampaamon ohi kulkiessa päätin vihdoinkin tehdä hiusongelmani eteen jotain. Kävelin sisään ja kysyin onko vapaita hiustenleikkuuaikoja ja pääsinkin samantien kampaajan käsittelyyn. En ole leikkuuttanut hiuksiani melkein kahteen vuoteen, koska minulla oli kasvatusoperaatio menossa(suomeksi:olin laiska enkä jaksanut mennä kampaajalle...) ja viime aikoina minua on häirinnyt hiusten huono kunto. Nyt on sitten kivasti leikatut hiukset ja parempi fiilis :superhymy:.
Viime aikoina on ollut kamalia rumatyhmälihava-päiviä ja muutenkin ollut tosi ankea olo ja mikään ei kiinnosta. Pitää nyt edes yrittää itsestään alkaa taas parempaa huolta pitämään, että edes jollain tavalla olisi mukava olla.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Shay » To 20 Marras 2008 20:58

Olen viime aikoina käyttänyt varmaan koko trikoottoman aineksen puseroarsenaaliani, kun on
ollut semmoinen olo, etä rinnat ovat liian isot. :norsu: Ongelma on tietenkin se, että S-koon
ihmisillä ei saisi olla rintoja ainakaan muuta mallia kuin lauta, sillä normaalitissien kanssa paijan
etumus nousee törtsöttämään kuin vauvamahaa odotellen. :norsu: Isommissa ko'oissa olkapäät
ovat liian leveät ja hihat liian suuret. Tympäsee, kun muutamat lempipuseroistani ovat käytössä
paljastuneet näin typerän mallisiksi. :norsu: Vedän sideharsolla ihteni androgyyniksi, kele. :norsu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 20 Marras 2008 22:00

Shay kirjoitti:on ollut semmoinen olo, etä rinnat ovat liian isot.
Onk kuvei? :pahasetä:

:moro:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 21 Marras 2008 11:45

Shay kirjoitti:Olen viime aikoina käyttänyt varmaan koko trikoottoman aineksen puseroarsenaaliani, kun on
ollut semmoinen olo, etä rinnat ovat liian isot. :norsu: Ongelma on tietenkin se, että S-koon
ihmisillä ei saisi olla rintoja ainakaan muuta mallia kuin lauta, sillä normaalitissien kanssa paijan
etumus nousee törtsöttämään kuin vauvamahaa odotellen. :norsu: Isommissa ko'oissa olkapäät
ovat liian leveät ja hihat liian suuret. Tympäsee, kun muutamat lempipuseroistani ovat käytössä
paljastuneet näin typerän mallisiksi. :norsu: Vedän sideharsolla ihteni androgyyniksi, kele. :norsu:

:femmat: :epäilevä:

Tosin mie en mikään s-kokoinen kimuli ole, mutta rinnat ovat silti ylimitoitetut varsin moniin muuten sopiviin vaatteisiin. Eikä näitä tissejä saa mitenkään pienemmiksi. Vajaa vuosi sitten, kun laihduin (vahingossa) jonnekin alipainorajoille, rinnat laihtuivat viimeiseksi ja silti jäivät c-kuppiin. Olen katkera. Istuvia takkeja on hankala löytää, ja esim. liivit voi melkein poikkeuksetta sulkea pois vaatevarustuksesta, kun ei vain sopivia löydy.

Olen varmaan valittanut tästä pari kertaa aiemminkin fordehistoriani aikana. Mutta ku ärsyttää.

Edit. Olen yrittänyt etsiä tästä hyviä puolia kuitenkin. Yritän pitää mielessä, että koska lantiokin on isompaa mallia, on ainakin kurvit tasapainossa. Se, että lohduttaako tuo, on sitten eri asia. :epäilevä:
Plei

ViestiKirjoittaja theia » To 27 Marras 2008 14:33

Mä himoitsen nyt jostain kumman syystä tosi lyhyttä tukkaa, tyyliin Pink.

En tiiä vaan uskallanko ihan noin lyhyeksi. Tahtoisin sen verran lyhyet hiukset että ne sais pikkukeesille.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pvi » To 27 Marras 2008 15:35

Plei kirjoitti:
Shay kirjoitti:Olen viime aikoina käyttänyt varmaan koko trikoottoman aineksen puseroarsenaaliani, kun on

:femmat: :epäilevä:

Tosin mie en mikään s-kokoinen kimuli ole, mutta rinnat ovat silti ylimitoitetut varsin moniin muuten sopiviin vaatteisiin. Eikä näitä tissejä saa mitenkään pienemmiksi. Vajaa vuosi sitten, kun laihduin (vahingossa) jonnekin alipainorajoille, rinnat laihtuivat viimeiseksi ja silti jäivät c-kuppiin. Olen katkera. Istuvia takkeja on hankala löytää, ja esim. liivit voi melkein poikkeuksetta sulkea pois vaatevarustuksesta, kun ei vain sopivia löydy.

Olen varmaan valittanut tästä pari kertaa aiemminkin fordehistoriani aikana. Mutta ku ärsyttää.

Edit. Olen yrittänyt etsiä tästä hyviä puolia kuitenkin. Yritän pitää mielessä, että koska lantiokin on isompaa mallia, on ainakin kurvit tasapainossa. Se, että lohduttaako tuo, on sitten eri asia. :epäilevä:

Kukapa olisi sellainenen keskiarvo, että löytäisi kaupasta kymmenellä eurolla vaatteita, jotka istuisivat kuin räätälin mittojen mukaan tekemät?
Vaate- ja muotimaailman meininki on varsin ristiriitainen. Laitetaan rinnattomat tikut esittelemään vaatteita, jota ei normielämässä voi käyttää. Joo, kyllähän se on taidetta ja hyvä, niin saa ollakin. Valitettavasti tämä aina uutta puskeva markkinointitaide vaikuttaa meihin ja houkuttelee uudistumaan, eli kuluttamaan vaatteita. Massojen tarpeeseen ostaa uutta ja muodinmukaista on sitten kyhätty isoja systeemejä, jossa tarjotaan yhden koon mukaan ja mahdollisimman halvalla tehtyjä vaatteita. Näin kaikki voivat osallistua muodin maailmaan vaihtaa tyyliä ja leikitellä ihan juuri niin paljon kun vaan jaksaa. Alkupräisen ja ihaillun rinnattoman maillin päällään kantamat käsin ommellut fantasiat ovat muuttuneet ensimmäisessä pesussa kieroon kääntyviksi saumoiksi ja haalistuviksi väreiksi.

Opettelen ompelemaan ompelukoneellani. Haluaisin päästä eroon halusta osattaa uusia vaatteita vain siksi, että huomaan kadulla kulkiessani olevani jotenkin puuttellinen. Haluaisin näyttää kauniilta. Kuljen usein verkkareissa. Niissä on jo reikiä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja shaana » To 27 Marras 2008 17:49

theia kirjoitti:Tahtoisin sen verran lyhyet hiukset että ne sais pikkukeesille.

:o: Se olis todennäköisesti hiukkasen khuul. :o: Go for it !

Naisasiaa, onko sellaistakin ? hmm. Omaa karviotusta olisi kiva saksia, mutten raaski. Jos joku haluaa tulla tasottaan mun hiuskasvuston latvoja, niin teretulemasta! :keijo: Tasoitus noin alkuunsa ainakin 15 senttiä. :virne:
Kynsiä tahtoisin laittaa, löysin niitä tarrojakin ranskiksen laittoa ehkä helpottamaan. Laitan kun ehdin, yritän tänään. :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja urakka » To 27 Marras 2008 21:43

theia kirjoitti:Mä himoitsen nyt jostain kumman syystä tosi lyhyttä tukkaa, tyyliin Pink.

Kas, mullahan on Pinkin tukka vähän lyhyempänä versiona. Ilmankos on ollutkin niin khuuli olo ja laulattanut. :virne:

Mutta tissikeskusteluun haluan ottaa osaa.
Isorintaisilla on vielä helppoa, mutta kun otetaan sellainen uimarin-kroppa ko meikäläisellä, niin ei paljon naurata, varsinkaan ko se on ihan luojanluoma. Leveä rintakehä, mutta pienet munkit, eli rintsien osto vaatii jo taitoa. Jostain kumman syystä a-kuppia ei tehdä kaikista malleista sinne 80-85 asti, ja jostain syystä ne a-kupilliset on myös usein vaaleanpunaisia tai muuten vaan pikkutyttöjen vaatteiden näköisiä. A on joku väliinputoajien koko, olen kuitenkin aikuinen, haluaisin joskus käyttää hyvännäköisiä alusvaatteita, mutta saa tyytyä joko johonkin a) oudon värisiin b)turhan topattuihin c) mustiin/valkeisiin t-paitarintsikoihin tai d)kalliisiin. :epäilevä:

Ja puserot! :gaah: Jos haluaa jonkun hyvännäköisen juhlavaatteen, niin sen on melkein pakko olla hihaton. Mulla on aika leveät hartiat, niin oikein mikään kauluspaita tms ei istu. Jos se on harteista sopiva, niin muualta ei istu. Onneksi en ole vilukissa, niin hihattomuus ei häiritse, tai sit sen joutuu naamioimaan jollain huivilla. T-paidat onkin yleensä miesten puolelta. Housuja sentään löytyy suht helposti, ko hanuri on aivan tavallinen. Paitsi jos ei halua kiskoa niitä kainaloihin asti tai esitellä persvakoaan, mutta se nyt on vaan sitä muotia. :keijo:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 28 Marras 2008 16:11

Pvi kirjoitti:Opettelen ompelemaan ompelukoneellani.

Mie olen tässä viime aikoina pyöritellyt ajatusta, että ostaisin nyt viimein ompelukoneen itselleni. Joskus teininä tein aika paljon vaatteita itselleni, mutta kotoa muutettuani ei ole ollut mahdollisuutta ompelukoneeseen kuin satunnaisesti. Jostain kun löytyisi rahat koneeseen, olisi noin maailman parasta. Sitten voisi tuunailla ja tehdä ihan uuttakin. :sydän:
Plei

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Pe 28 Marras 2008 23:20

Ompelusta puheen ollen.
Olen jo pitkään haaveillut samantyyppisestä takista, kuin mikä Willy Wonkalla on, siis Burtonin versiossa. Tosin en ole edes katsellut, jos missään myytäisiin mitään sinne päinkään olevia, mutta silti ajattelin että sellainen olisi kai pakko tehdä itse. Ongelma vai on se, etten osaa. Enkä edes halua opetella. Eli pitäisi löytää joku joka voisitehdä sen puolestani, vaikkapa synttärilahjaksi. Joku joka tykkää vaatteiden ompelusta... :raps:
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » La 29 Marras 2008 11:07

Pinkin tukka muy kuul, itsellä samantyyppinen kans mut jostain mystisestä syystä en ihan yhtä kuohkeelta näytä. Ihme juttu. Tykkään aina välillä tempaista tosi lyhyeksi, viime talvena jopa kaljuksi. :virne:

Plei, siun ompelukoneongelma saattaa ratketa jo tänään! Miehän nimittäin voitan tänään lotossa. :p
Sitten kun voitan, niin voidaan mennä ompelukonekauppaan - mie oon aina jollain tavalla kadehtinut ihmisiä, jotka jotain tuommoista ompelujuttua osaa tehdä. Itse olen yllättäen aivan kädetön. Vaatteetkin korjaan hakaneulalla.

Nyt pitäis metsästää ennen reissuunlähtöä sellainen mikskähitoksniitäsanotaan, kulmakarvaterä. Siis jolla ne lähtee yhellä vetäisyllä.

Toiset menkat kupilla! Nyt menee jo paremmin, vaikka välillä vähän huteja tulleekin. Oman mielenrauhan takia mie oon 8-10 tunnin välein tyhjännyt ja silti välillä on sellainen olo, että joku on päin uuvattia. Vaikkei ole.
Kannetaan omenoita laavuun - siellä on tämän firman konttori.
surunmurhaaja

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa