Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 09 Marras 2008 23:28

Siis mitä helv... :täh: Otin pyykit koneesta ja sieltä mukana putkahti sytkäri. Siis sellainen normaalin kokoinen sytkäri, sellainen, millaisia näkee polttavien tyttöjen käsilaukuissa. Tosin rumempi. Ihmettelyn arvoiseksi tämän tekee se, että mä en polta. Enkä ole koskaan omistanut sytkäriä. Eikä mun kassissa ole koskaan ikinä ollut sytkäriä. Tässä asunnossa ei ole käynyt vieraita sen kuuden viikon aikana, kun olen täällä pyykkejä pessyt. Paitsi tietty lanssipojat, mutta tuskin ne olis heittänyt sytkäriä mun pyykkikoneeseen, etenkin kun pesukomeron ovi oli (silloinkin) kiinni eikä siellä ollut tarvetta käydä. Siivosin tänään koko kämpän ennen pyykkäystä. Jos eteisen lattialla olisikin lanssipoikien jäljiltä pyörinyt sytkäri, niin olisin sen pongannut, eikä se silti selittäisi sitä, miten se olisi päätynyt pesukoneeseen.

Mahdollisuudeksi jää siis vain se, että sytkäri on ollut jemmassa koneessa jo yli kuusi viikkoa. Vaan eipä ole kolissut. Joka pesun jälkeen pyöritän rummun ympäri etsien piiloutuvia sukkia. Olisin mitä todennäköisimmin huomannut, jos siellä pyörisi jotain muovista. Eikä tuossa rummussa näin äkkitarkistamalta ollut kyllä sen kokoista reikää, että siitä mahtuisi sytkäri purjehtimaan läpi yhtäkkiä kesken pesuohjelman. Voiko rumpu heilua linkouksessa niin paljon, että jostain välistä putkahtaa niinkin iso muovinkappale?

Ensimmäisellä kerralla konetta käyttäessäni myönnän kyllä pesseeni kuulakärkikynän, olin unohtanut sen työtakin taskuun. Olin positiivisesti yllättynyt, kun en löytänyt mistään mustetahroja. Sen sijaan kun tästä oli kulunut pari-kolme pesukertaa, mun upouuteen valkoiseen pyyhkeeseen ilmestyi sinisiä muste(?)läikkiä ensipesussaan. Onko mun pesukoneessa siis joku ö-ulottuvuus, joka imee syövereihinsä pesukoneeseen kuulumatonta roinaa ja palauttaa sitä sitten satunnaisessa järjestyksessä satunnaisilla kerroilla?

Olo on vainoharhainen.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 10 Marras 2008 08:46

Sippura kirjoitti:Hurahdin viikonloppuna taas palapeleihin --- Nälkä kasvoi syödessä, joten kaivoin kaapin
perukoilta pari vuotta sitten kesken jääneen tuhatpalaisen Stenvall-palapelin. Tuon
todistusaineistoa valmiista palapelistä valokuvan muodossa sitten joskus keväällä

Vaikka kissat yrittivätkin sabotoida kokoamista, niin sain kuin sainkin palapelin
valmiiksi viikonloppuna. Jee! Syyllinen ekan kuvan hävitykseen kurkkii jälkimmäisessä kuvassa :virne:

Noin muuten viikonloppu oli aivan ihana :D Käytiin Miehen kanssa ulkona syömässä
ja leffassa, kaverin synttärituparibileissä, treffaamassa vanhaa työkaveria ja hänen
perhettään sekä isänpäiväkierroksella kotipuolessa. Oli niin rentouttava viikonloppu,
ettei edes haitannut herätä töihin tänä aamuna :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 10 Marras 2008 10:28

Oli huvittava herätä tänä aamuna. Jotenkin oli sellainen tunne, että olen nukkunut pommiin. Nappasin kännykän käteeni tarkistaakseni kellonajan ja siinä samassa se alkoikin herättää. Heräsin siis noin kaksi sekuntia ennen herätystä. :virne:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ma 10 Marras 2008 11:56

Sippura kirjoitti:Syyllinen ekan kuvan hävitykseen kurkkii jälkimmäisessä kuvassa :virne:

...Ja ilmeen perusteella suunnittelee uutta tuhohyökkäystä :virne:
lumikukka

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 10 Marras 2008 13:19

Ompa mukavaa. Olen nyt ollut jo muutaman päivän kultani luona. Ja nyt sitten se on koulussa. Tosin nukkui pommiin ja lähti sinne vasta kolmisen tuntia myöhässä. Nyt mä vain täällä dataan sillä välin. Ja varmaan luen jotain. Tai no se jotain on Marilyn Mansonin elämänkerta, kun se on kesken. Ja tällä koneella on todella mielenkiintoisia pelejä! :virne: Sellaisia joiden avulla pääsen toteuttamaan omaa väkivaltaisempaa ja hieman ilkeämpää puoltani. Niissä peleissä saa hakata ihmisiltä lapiolla päitä irti. Ja toisessa saa ajaa autolla niiden päälle.

Kun tosiaelämässä en lyö. No okei kaikkihan me kai joskus lyödään?

Ja me ollaan ketteltu täällä leffoja. Tai no kolme leffaa, joka päivä yksi;
pe Keisarin uudet kuviot
la Totoro
su Henkien kätkemä

Ja sitten on vielä katsomatta Unelmien sielunmessu ja Tahraton mieli. Tahratonta mieltä en ole koskaan katsonut, on kuulemma romanttinen draamakomedia? Ainkin niin väitettiin. Ehkä siinä onkin se syy miksi en ole koskaan katsonut. En ole oikein romanttisten draamakomedioiden perään.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 10 Marras 2008 15:28

Outolintu kirjoitti:Onko mun pesukoneessa siis joku ö-ulottuvuus, joka imee syövereihinsä pesukoneeseen kuulumatonta roinaa ja palauttaa sitä sitten satunnaisessa järjestyksessä satunnaisilla kerroilla?

On varmaan. Se on todennäköisesti sama paikka, minne säännöllisin väliajoin katoaa sukkia, jotka sitten ehkä ilmestyvät joskus uudelleen. :virne:

- - -

Yyyh. Koira löysi äsken kävelyllä alikulkutunnelista kortsun ja yritti syödä sitä. En jäänyt tarkemmin katselemaan, mutta käytetty se taisi olla. Hassua, että jos jollakin on niin hirmuinen kiire harrastaa seksiä ettei kotiin asti ehdi, silti on aikaa kaivaa se kortsu ja ottaa käyttöön. Toisaalta esimerkillistä toimintaa. :friikkipeukku:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja theia » Ma 10 Marras 2008 15:37

Crazy_Clown kirjoitti:Tahratonta mieltä en ole koskaan katsonut, on kuulemma romanttinen draamakomedia? Ainkin niin väitettiin. Ehkä siinä onkin se syy miksi en ole koskaan katsonut. En ole oikein romanttisten draamakomedioiden perään.[/size]
Tahraton mieli on ihana elokuva :sydän:

Joskus tulee sellainen fiilis että haluaa saman käsittelyn. Spoilaamatta mitään.

Jim Carreytä yleensä VIHAAN mutta Tahrattomassa mielessä Carreykin on siedettävä, jopa hyvä.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 10 Marras 2008 15:56

Lumikki75 kirjoitti:Hassua, että jos jollakin on niin hirmuinen kiire harrastaa seksiä ettei kotiin asti ehdi, silti on aikaa kaivaa se kortsu ja ottaa käyttöön.

No sitä tiiä vaikka olisivat olleet teinejä. Molempi asuu vanhempain luona, niin joutuu fukittamaan alikulkutunnelissa.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 10 Marras 2008 15:59

Kuolo kirjoitti:
Lumikki75 kirjoitti:Hassua, että jos jollakin on niin hirmuinen kiire harrastaa seksiä ettei kotiin asti ehdi, silti on aikaa kaivaa se kortsu ja ottaa käyttöön.

No sitä tiiä vaikka olisivat olleet teinejä. Molempi asuu vanhempain luona, niin joutuu fukittamaan alikulkutunnelissa.

Tai vanhempaa väkeä joka hakee jännitystä kuksimalla julkisella paikalla :pahasetä:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 10 Marras 2008 16:32

theia kirjoitti:
Crazy_Clown kirjoitti:Tahratonta mieltä en ole koskaan katsonut, on kuulemma romanttinen draamakomedia? Ainkin niin väitettiin. Ehkä siinä onkin se syy miksi en ole koskaan katsonut. En ole oikein romanttisten draamakomedioiden perään.[/size]
Tahraton mieli on ihana elokuva :sydän:

:femmat: Komppaan. Tykkäsin leffasta kovasti, kun sen keväällä katsoin. En minäkään varsinaisesti romanttisista komedioista välitä, mutta tuo ei ole sellainen hömppäkomedia kuin romanttiset komediat yleensä on. Suosittelen. :peukku:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 10 Marras 2008 20:26

Miul on ollu semmonen tunne, että möisinkö kuplan pois. Ei sille oo innostanu kuitenkaan tehä oikeestaan mitään kesäkuun 2007 jälkeen. Pikkusen puoliväkisin etuiskareita sipistelin, mutta siihen on jääny. Myymisessä on vaan se sama este kun oli joskus aikasemminkin: Joku kun tekee valmiiksi, niin se pilaa sen kuitenkin ja sit miuta vituttaa kun pientä oravaa. Spinneri-lehtikin tossa pari vuotta sitten ehdotteli, että tehtäis juttua jahka toi valmistuu. Joku muu siis vois tehä ton valmiiks ja kaikki miun tekemä työ menis sit toisen piikkiin ehkä ihan julkisestikin :friikki: Jos mie puristuttaisin ton kuutioks, niin maksaisko joku siitä vielä muutaman tonnin? :keijo:

Joku uus harrastamisen kohde vois olla kiva, mut ei oo ainakaan vielä mikään iskeny salaman lailla. Sähköauto tai joku hybridiviritys ois hauska tehä, mut voi olla, ettei miulla riitä semmoseen rahkeet. Nimim. sähkö on sinistä ja sattuu.

Blaah :huoh:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 10 Marras 2008 23:37

Kuva
Mähaluunmähaluunmähaluunmähaluunmähaluuntollasenhaluun... Siis mä haluun tollasen! :kuola: :kuola: :kuola: :kuola:

Son diiviidii soitin...
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 12 Marras 2008 15:20

Kuolo kirjoitti:Miul on ollu semmonen tunne, että möisinkö kuplan pois.

Kikkelis kokkelis empä myykään. Otin eilen ja purin levälleen koko keula osaston tosta. Nyt lähetään perusasioista liikkeelle ja tehään uusiksi kaikki mikä ei toimi kunnolla.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 12 Marras 2008 19:23

:superhymy:

Tilasin isosiskolle joululahjan. :ahihi: :sydän:
Maija

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ke 12 Marras 2008 19:58

Maijan isosisko onkin saamassa tosi hienon lahjan! Meilläkin on tuo kotikotona. Yksi lempisarjoistani ikinä. Muistan, kun pikkusisko ja -veli leikkivät joskus valkosoluja. Pistivät kasoittain Dubloja paitojensa alle ja kantoivat niitä ympäriinsä. :virne:

Kävinpä viikonloppuna kotikotona. Oli oikein mukava käväistä, kun heinäkuussa olin viimeksi käynyt. Nytkään ei tosin ollut aikaa tehdä mitään erikoista. Mutta olipahan ihanaa nähdä pikkuhaukkua! :sydän: Se oikein käpertyi mun viereeni sohvalle eikä liikkunut siitä mihinkään. Aawww. Porukoiden kanssa pelasimme Singstaria, jonka raahasin täältä asti mukanani. Pikkusisko voitti mut muutamassa biisissä, damn.

En nähnyt taaskaan ketään vanhoja kavereita. En oikeasti jaksanut stressata sellaisesta, kun olin vain pari vuorokautta reissussa. Toisaalta, eipä ole tullut edes pidettyä yhteyttä kenenkään kanssa tosi pitkään aikaan. Tuntuu muutenkin, että nämä uudet opiskelukaverit ovat paljon enemmän mun kaltaisiani. Jos alan miettiä jotain vähän syvällisempää kuin juomista/kaupungilla käymistä/jotain vastaavaa, ei ensimmäinen kommentti ole "mitä nää tuollasia mietit, oo hilijaa". :epäilevä: Ja opiskelujutuistakin voi puhua! Ennen ketään ei vaan kiinnostanut.

Edustin tänään abipäivillä oppiaineemme esittelyssä. Toivon, että saimme edes muutaman abin vakuutettua valinnastaan. Huomenna sama juttu uusiksi, silloin pikkuveljenikin tulee vierailemaan lipastolla. Siistiä! :D
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja urakka » Ke 12 Marras 2008 20:32

Mie haluaisin ilmottaa kaikille, että mulla on ollu aivan luokattoman huono päivä. Oon ollu aivan hermopinteessä koko päivän, tiuskinu kaikille ja mokaillu kaikessa mihin oon alkanu. Aamulla mittasin pöönät suoraan kahvinkeittimeen ilman suodatinpussia, siitä varmaan on tullu samanlainen pirteä tekemisen meininki koko päiväksi. :epäilevä:

Ammattiyhdistyksen kalenteri tuli tänään, sekin on vuosi vuodelta oudomman näköinen. Taitaa olla niin, että tänäkin vuonna kirjoitan joulupukille ja toivon Solidaarisuuskalenteria ( :hymyhali: ), kun en kehtaa tuota näyttää muualla ko ammatillisissa tilanteissa missä on vertaistukea tarjolla.

Sain kuitenkin varattua parturiajan, eli pääsen tästä mopista alkuviikolla eroon. Nyt voi stressikasaan lisätä sen, että pitää miettiä vielä minkälaisen harjan sitä haluaa. :tilt:

Täältä tähän.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 12 Marras 2008 22:49

Vanilla kirjoitti:Maijan isosisko onkin saamassa tosi hienon lahjan! Meilläkin on tuo kotikotona. Yksi lempisarjoistani ikinä. Muistan, kun pikkusisko ja -veli leikkivät joskus valkosoluja. Pistivät kasoittain Dubloja paitojensa alle ja kantoivat niitä ympäriinsä. :virne:

Lämpimät muistot minullakin Olipa kerran -sarjasta. Voi, mitä kaikkea olisikaan jäänyt oppimatta ilman sitä! Vieläkin bilsaa lukiessani kuvittelen valkosolut ohjelmassa esitetyn kaltaisiksi... :virne:
Ja sopiihan tuo lahja siskolle oikein mainiosti muutenkin. :D Tuleva terkkaritäti kun on hän.

Oikein leppoisa päivä on ollut. Koulupäivä meni kuin siivillä ja sain ideoitua kavereillekin sopivat joululahjat. Lenkilläkin kävin ja vain vaivoin pystyin pitäytymään kuivalla maalla lätäköissä hyppimisen asemesta. Jopa juoksin välillä ( :o:) - tosin vain pimeät osuudet reitillä, sillä silloin pelotti ihan hirveästi. Pimeät metsätiet, hrrrr...

Yleinen fiilis on hyvä. :D
Maija

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 13 Marras 2008 02:41

Kamera hajos 2 päivää ennen reissuunlähtöä. Arvatkaa kuinka paljon raivostuttaa. Eikä vähiten sen takia, että olin humalassa kun se tippui lattialle ja muutenkin meni ilta pilalle yhden pällin uhittelun takia.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Sippura » To 13 Marras 2008 11:05

Meillä oli töissä ylläripyllärinä järjestetty palo- ja poistumisharjoitus. Meidän lafka
on noita poistumisharjoituksia pitänyt tasaisin väliajoin, mutta tämä tuli kiinteis-
tölle yllätyksenä. Jumalaton palohälyttimen huuto, sakki pihalle ja jälkikäteen saa-
tiin huutia palomestarilta. Meidän porukka suoriutui harjoituksesta tietysti loista-
vasti ( :nirppa: ) mutta aika pelottavana pidin sitä, että joku valopää oli käynyt vaimen-
tamassa ensimmäisellä hälytyskerralla ala-aulan palohälyttimen :friikki: Ilmeisesti joku
oli kyrsiintynyt viimeaikaisiin vääriin palohälytyksiin, joten tyyppi oli katsonut par-
haaksi vaientaa ikävän hälytysäänen. Fiksuutta.
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 13 Marras 2008 15:47

Nukuin lokoisat kolme tuntia pommiin. :keijo: Ei jaksanut oikein edes harmitella, vaan oli pikemminkin: "Okei, heh heh." En sinänsä missannut kuin potentiaalista työaikaa, mutta kyllähän tuollainen parhaat tehot syö päivästä väkisin. Sitä vaan on sitten ihan väärässä rytmissä ja niin edelleen koko loppupäivän.

Ja kun ulkonakin näyttää jo voimakkaasti hämärtyvän ennen kolmea, niin entistä lyhyemmiltä tuntuvat päivät.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Emeritus » To 13 Marras 2008 17:57

Tänään oli junassa tarkastajia.
Samalta asemalta kyytiin nousseella tytöllä ei näköjään ollut näyttää lippua tai korttia, kun ottivat sitten ylös henkilötietoja. Ihmettelen vaan, halusiko se päästä maksamaan sen kahdeksankymppiä. Tarkastajat kun nousivat junaan samalta asemalta minä ja se tyttö, ja laiturilla ne tarkastajat hengasivat ehkä enimmillään kymmenen, viidentoista metrin päässä. Aika puusilmä saa olla jos niitä ei huomannut.
Jos sitä kerran oli pakko pummilla ajaa, olisi edes mennyt seuraavalla eikä ängennyt samaan junaan tarkastajien kanssa.
Aika lähellä oli etten kysäissyt että "et sitten huomannut niitä tarkastajia?". :virnu:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 14 Marras 2008 16:43

Tämä tytsy lähtee tänään risteilemään :gay: Tipaton jatkuu, että syömään ja vähän ihmettelemään kuluneita discohittejä lienee matkani käy. :virne: Tai sitten menen suoraan nukkumaan..
Huomenna takaisin ja leffaan parin kaverin kanssa. :D Ihan hyvä että on puuhaa ja seuraa, ei pääse ikävät ajatukset niin helpolla mieleen.

Oikein lokoisaa viikonloppua kaikille. :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 14 Marras 2008 20:30

shaana kirjoitti:Oikein lokoisaa viikonloppua kaikille. :hymyhali:

Sulle kanssa! Melkoista extremeä lähteä risteilylle selvinpäin :pahis:

Oon viettänyt iltaa yksinäni pikkujoululeskenä. Ihanaa olla välillä ihan yksi-
nään :D Kävin aikaisemmin pyörähtämässä paikallisessa kauppakeskittymä-
helvetissä, mutta ihmispaljousahistus iski aika nopeaan niin katsoin par-
haaksi tulla kotiin rauhottumaan.

Nyt ilta elbailua, yöllä hakemaan Mies kotiin ja huomenna suunta kohti Tam-
peretta, Pakkahuonetta ja CMX:ää :superhymy:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 15 Marras 2008 02:13

Tää lähtis nyt sitten reissuun. Katotaan tuleeko Fordelle terveisiä väliltä. Pari viikkoa oon poissa kehistä, joten top10:stä vapautuis taas paikka jollekin innokkaalle :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kaarina » La 15 Marras 2008 02:35

Sippura kirjoitti:
shaana kirjoitti:Oikein lokoisaa viikonloppua kaikille. :hymyhali:

Sulle kanssa! Melkoista extremeä lähteä risteilylle selvinpäin :pahis:

Kun olin aikoinani abiristeilyllä, join ainoastaan puolikkaan drinkin koko reissun aikana. Oli oikeastaan hauska reissu, mutta oonki tottunut olemaan ainoa selväpäinen känniporukassa.
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa