Vuoden tärkein uutinen

Re: Vuoden tärkein uutinen

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 07 Touko 2008 21:21

Mr. Smith kirjoitti:Voin kuvitella tilanteen:
- ...ja seuraavana jäsenehdokkaana meidän moottoripyöräkerhoon Pirun Enkelit olisi Jani-Olli Nyyssönen.
- Ai, onkos se tappanut ketään?
- Ei.
- No kai se sentään kauhea tappelija on.
- Ei.
- Huumeiden myyntiä sitten?
- Ei.
- No mitä me sitä sitten täällä tarvittaisiin?!
- Se on tradenomi.
- Eikun tervetuloa mukaan vaan.

Hei! Eipäs yleistetä! Ei kaikki tradenomit osaa tehdä talousrikoksia :kiroilu:
Joukkoon mahtuu myös meitä jotka osaavat tehdä paljon enemmän... :mrgreen: tai siis ne muut, en minä :roll:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja teuwo » Ke 07 Touko 2008 22:33

Itse uutinenhan on jo vanha, mutta tänään alkoi näyttää siltä, että eduskunnassa tyhmyys tiivistyy.

Pallakselle kaavaillaan suurta hotellia kansallispuistolakia muuttamalla

Tänään ministeri Lehtomäki kertoili Kalevalle, ettei usko lisäturistien pilaavan Pallasta. Mä en vain pysty ymmärtämään tuota lausetta. Jo nyt Pallaksen lähialueen maasto on erittäin kulunutta ja ajatus siitä, että hotelli laajenisi 8-kertaiseksi tuntuu jokseenkin ristiriitaiselta. Lisäksi tuossa ärsyttää se, että jos alue on muutettu kansallispuistoksi, niin miksi ihmeessä suojelua pitäisi muuttaa jotenkin yhden rahanhimoisen yrittäjän takia.
Tähän asti Pallas on ollut pieni persoonallinen, rauhallinen paikka, josta on voinut lähteä Ylläkselle tai Leville ihmettelemään ruotsinlaivameininkejä, jos niitä on halunnut. Miksi Pallaksesta pitäisi tehdä samanlainen rymy paikka ja mistä kaikkiin näihin laajeneviin laskettelukeskuksiin löytyy asiakkaita? En mä vaan ymmärrä. :sori:

Jos ne turistit roudataan Britanniasta, niin totta ihmeessä ne turistimassat kuluttavat sitä ympäröivää luontoa ihan eri tavalla kuin toistaiseksi. Ulkomaalaisille ei riitä se, että hotellin ovelta alkaa erämaa, vaan he tarvitsevat ohjelmapalveluyrityksiä ja erilaisia tapoja liikkua: mönkijä-, poro-, moottorikelkka, sauvakävely- jne. safareita ja pilkkireissuja.

Itsekin rahani turistien taskuista kiskovana en sinänsä vastusta ohjelmapalveluita, mutta miksi koko Lapista pitäisi tehdä turistien temmellyskenttää ja miksi pitää jo suojeltua luontoa päästä rakentamaan lakimuutoksien avulla. Lapin suurin hotelliketju Lapland hotels omistaa Leviltä, Rovaniemeltä ja Ylläkseltä muutamat hotellit ja hissit, joten eikö se riitä kasvuun?

Mä ymmärrän, että Pohjois-Suomea ei voida museoida ja että siellä turismi on tärkeä elinkeino, mutta omalta kohdalta ja muutenkin tiedän, että suurin osa tarvittavasta henkilökunnasta valuu sesongeiksi etelästä. Lisäksi tuossa lakimuutoksessa arveluttaa se, että jos nyt mennään muuttamaan yhden kansallispuiston rajoja yrittäjän pyynnöstä, niin eikö kaikkien muidenkin yrittäjien pitäisi saada samalla tavalla laajentaa toimintaansa.
Ja jos se laajennettu hotelli on niin tarpeellinen rakennettava, niin miksei sitä voi rakentaa kansallispuiston ulkopuolelle?

Lisäinfoa asiasta
jopas tuli avauduttua
teuwo

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 08 Touko 2008 02:28

LazyBastard kirjoitti:En tiedä onko tämä nyt varsinainen uutinen, mutta aika komean näköistä on, kun ukkosmyrsky törmää tulivuorenpurkaukseen.

Chilessä kävi näin.

Lisää kuveja.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 09 Touko 2008 15:34

Muistatteko vielä Johan Vennisen?

Siis kyseessä oli satasta käyvä sokea mies, joka pärjäsi yksikseen ja räjäytteli luolaa kallioon. Tämä arjen suuri sankari on nyt sitten kuollut.

Kepeät mullat. Joutui mihin joutuikin, Venninen pärjää siellä varmasti.

Kuva
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 09 Touko 2008 17:04

DarkSide kirjoitti:Muistatteko vielä Johan Vennisen?

Siis kyseessä oli satasta käyvä sokea mies, joka pärjäsi yksikseen ja räjäytteli luolaa kallioon. Tämä arjen suuri sankari on nyt sitten kuollut.

Kepeät mullat. Joutui mihin joutuikin, Venninen pärjää siellä varmasti.

Kuva

Kun tuo dokkari tuli telkkarista joskus kauan sitten, niin kyllä sitä jäi katsomaan että johan on Venninen! Ja ei siitä kauan ole kun törmäsin Venniseen uudestaan Elävässä arkistosta.
Ja todellakin. Venninen pärjää missä vain. Tuntuikin kuolemattomalta.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 14 Touko 2008 11:48

Hesarissa tänään mielenkiintoisin juttu aikoihin. Olisko ollut sivun tai vain puolikkaan, mutta kumminkin:

Jyrki69 bongasi Lauttasaaresta variksen
Kuva

"Kato varis!"

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Jyrki69+bongasi+Lauttasaaresta+variksen/1135236318683
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 14 Touko 2008 16:33

Heh, jostain syystä minulla pyöri kokoaika mielessä Hessu Hopo tuota artikkelia lukiessa :/ En tiedä, ehkä tuon kielenkäytön takia...
Niille, joille rokkimaailma ei ole tuttu: The 69 Eyes on helsinkiläinen rockbändi, joka on ollut pystyssä poikkeuksellisen pitkään, jo 18 vuotta. "Lapinlahden Linnut on ollut pidempään", bongausta harrastava Linnankivi toteaa.

Niille, joille lintumaailma ei ole tuttu: Varis on (Corvus cornix) on puoli kiloa painava tuhkanharmaa lintu.

Ja meri, jonka rannalla ollaan, on Itämeri. Se on Atlantin valtamereen kuuluva puolisuljettu murtovesiallas.

Tuo puolestaan aiheutti hienoista repeilyä... Mutta eipähän ainakaan kukaan voi kysyä että mitähäh :D

Lauttasaarenselällä tulee melkein aina. Autolautta lipuu esiin Käärmeluotojen takaa.

Äärinmäisen kaksimielisä ajatuksia... joskus kirjoitusvirheet ovat niin ihania :)

Edit: kirotusvirheys
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 15 Touko 2008 13:51

Jay-Z kuuntelee suomalaista Alexandraa - katso kuva

Smitti miettii voiko tuo olla suomalaisen journalismin uusi pohjakosketus - älä katso kun aikuinen mies melkein itkee
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 16 Touko 2008 04:54

Ärsyttää nämä teidän linkit. Aina pakko klikata ja katsoa kuva! :(
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 16 Touko 2008 08:55

Nuo Iltiksen uutisotsakkeet on kyllä tosi tykkejä:

Lily Allen poseeraa yläosattomissa - kolme nänniä!

*click*

"Lily Allenilla on kolme nänniä - joista tässä kuvassa esillä kaksi."

:pettymys:
Galileo

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 16 Touko 2008 09:29

Iltiksen kirjoittajatkin ovat tosi tykkejä muutenkin, uusimmasta GTA-pelistä sanottua:
Kuten edellisetkin GTA pelit, on tämäkin avoin toimintaseikkailu, joka rikkoo genrerajoja ja sisältää jotain jollekin.

Peli joka sisältää jotain jollekin ei ole mun mielestä välttämättä kovin hyvä.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 16 Touko 2008 12:00

Nyt alkaa pikkuhiljaa wanhaa ärsyttämään tämä media-yhteistyö.

Joku yksittäinen kuuntelija oli laittanut palautetta Voice-radiokanavan juontajasta, ja nyt samaan media-ryhmittymään kuuluva MTV3:n viihdeuutiset tekee asiasta uutisen.

Tiedän, voisinhan minä olla lukematta noita juttuja, mutta tuollainen "toimittaja haastattelee toimittajaa" saa minut aina näkemään punaista.
Ja milloin viimeksi Yleisradion pop-uutisissa on uutisoitu esim. mitä yksittäinen kuuntelija on sanonyt YleX:n juontajasta?

Olen hiljaa mutta protestoin.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 16 Touko 2008 12:00

Rantakunnossa vai raskaana - koettakaa nyt päättää siellä Iltasanomassa!

Tämän päivän IS nettilehdessä on kuva Britneystä ja kuvatekstissä sanotaan "Kaljamaha vai vauvavatsa? Raskaushuhut eivät jätä Britney Spearsia rauhaan."
28.4.2008 IS nettilehdessä on kuva Britneystä ja kuvatekstissä sanotaan "Britney Spears on pudottanut jopa yhdeksän kiloa kuukauden aikana."

Ettäkö mitäkö?
Raskaushuhukuva
Uhkea ja kiloja kadottanut kuva

Sama rantaleikkisessio, kahdessa ja puolessa viikossa kiloja kadottanut onkin samassa kuvasarjassa raskaushuhujen velloma.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja pampula » Pe 16 Touko 2008 12:31

Kati kirjoitti:Raskaushuhukuva
Hmm. Tuollaiseltako raskas maha näyttää? Miusta tuo voisi ihan yhtä hyvin olla vaan silkkaa pyöräkkyyttä. Mutta niin, mistä näitä tietää.

Mie haluisin kyllä kernaasti yhtä silkoisen ihon kö Pritnillä. Mistä noita saa?
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Atlantis » Pe 16 Touko 2008 12:57

pampula kirjoitti:
Kati kirjoitti:Raskaushuhukuva
Hmm. Tuollaiseltako raskas maha näyttää? Miusta tuo voisi ihan yhtä hyvin olla vaan silkkaa pyöräkkyyttä. Mutta niin, mistä näitä tietää.

Ja minä kun ajattelin tuon kuvan nähdessäni, että mikä pyöreä maha?! Siis onko mun silmissä, vai laihuusihanteessa vikaa, kun toi vatsa näyttää musta ihan normaalipainoisen vatsalta? Mutta juu, on kai siitä vähän erilainen tullut verrattuna niihin aikohin, kun Britneystä kirjoitettiin, että se tekee satoja vatsalihaksia päivittäin. Voi mielenkiinto.
Ego sum qui sum
Atlantis

ViestiKirjoittaja pampula » Pe 16 Touko 2008 13:04

Atlantis kirjoitti:Ja minä kun ajattelin tuon kuvan nähdessäni, että mikä pyöreä maha?! Siis onko mun silmissä, vai laihuusihanteessa vikaa, kun toi vatsa näyttää musta ihan normaalipainoisen vatsalta?
Se onkin, mutta tuossa maailmassa on erilaiset standardit.
pampula

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 16 Touko 2008 13:24

Ma olen teitin kanssa samaa mieltä, Britneyn vatsa on aivan normaalikokoinen noissa kuvissa.

Te ette vaan huomanneet ilmeisen kehnoa mediakriittistä otettani. Tahdoin olla tohkeissani siitä, että sama maha - siis samalla biitsikeekoilukerralla napattu kuva - kelpaa sekä kilojen kadottamista ihastelevaksi että raskausepäilykuvaksi.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 16 Touko 2008 13:35

Mä koin kyllä mielenkiintoiseksi sen, että yhdessä kuvakulmassa oli bikinikunto
ja toisessa taas kaljamaha, mutta mullehan ne on toki sama asia muutenkin.
Galileo

ViestiKirjoittaja Atlantis » Pe 16 Touko 2008 13:47

Kati kirjoitti:Ma olen teitin kanssa samaa mieltä, Britneyn vatsa on aivan normaalikokoinen noissa kuvissa.

Te ette vaan huomanneet ilmeisen kehnoa mediakriittistä otettani. Tahdoin olla tohkeissani siitä, että sama maha - siis samalla biitsikeekoilukerralla napattu kuva - kelpaa sekä kilojen kadottamista ihastelevaksi että raskausepäilykuvaksi.

Kyllä me huomattiin (teitittelen itseäni), mutta kun hämmennys oli jo muutenkin niin valtaisa, niin moinen huomio unohtui huomioida! Ote oli hyvä, ja huomio erinomainen. Riittääkö? :p

Itsekin mietin kun tota "järkyttävä kaljamahavauvavatsa"-kuvaa katsoin, että liekö kuvakulmasta kysymys, miten maha näyttäytyy? Sillä jos nyt aivan tarkasti katsotaan, niin B:llä on havaittavissa kyljissä ihan selkeät lihakset (siinä linjassa joka menee rintojen ulkopuoliselta sivulta alaspäin, onko ne kyljet?), eikä sellasia saa kaljalla reenaamalla.
Ego sum qui sum
Atlantis

ViestiKirjoittaja pampula » Pe 16 Touko 2008 16:00

En tiedä onko se vain minussa, mutta jotenkin tuntuu hassulta kun otsikoidaan "Portia DeRossi naimisiin naisen kanssa." Miksei "Portia DeRossi ja Ellen deGeneres menevät naimisiin"? Kai jälkimmäistäkin nyt jonkin verran maassamme tunnetaan.
pampula

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 16 Touko 2008 16:05

pampula kirjoitti:En tiedä onko se vain minussa, mutta jotenkin tuntuu hassulta kun otsikoidaan "Portia DeRossi naimisiin naisen kanssa." Miksei "Portia DeRossi ja Ellen deGeneres menevät naimisiin"? Kai jälkimmäistäkin nyt jonkin verran maassamme tunnetaan.

Ehkä se ei ole uutinen, jos Ellen menee naisen kanssa naimisiin, mutta se on, kun Portia menee.

Toisaalta onhan se tänäänkin nähty kuinka fiksuina meitä lukijoita Iltasanomien puolelta pidetään.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja pampula » Pe 16 Touko 2008 16:13

LazyBastard kirjoitti: mutta se on, kun Portia menee.

Ai. Luulin ettei sekään enää ole. Noihan on ollu kimpassa jo kauan. Mutta ehkä oonkin surffaillut liikaa http://www.afterellen.com:issa :tilt: Tai sitten vain kiinnitän liikaa huomiota tyhmiin viihdeotsikoihin :tilt:
pampula

ViestiKirjoittaja Gluu » Ma 19 Touko 2008 13:25

Kebab, hiljainen tappaja. :omg:

Olen järkyttynyt. Ravintotieteilijöiden mukaan kaksi kebabbia viikossa kymmenen vuoden ajan voi johtaa sydänkohtaukseen.

Omg, mitä tässä nyt voi syödä? Olen järkyttynyt, voisikohan tästä syystä saada työkyvyttömyysvapaata?
Gluu

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 19 Touko 2008 13:34

Gluu kirjoitti:Olen järkyttynyt. Ravintotieteilijöiden mukaan kaksi kebabbia viikossa kymmenen vuoden ajan voi johtaa sydänkohtaukseen.

Höpsis, tutkimuksen tulkinta on hiukan laveaa. Jutussa todetaan myös "Jos syöt tällaisen aterian pari kertaa viikossa normaalin ravintosi lisäksi..." ts. jos normaali ravinto on kepappia, ei tule ongelmia. Kuva
Galileo

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ma 19 Touko 2008 15:07

Galileo kirjoitti:Höpsis, tutkimuksen tulkinta on hiukan laveaa. Jutussa todetaan myös "Jos syöt tällaisen aterian pari kertaa viikossa normaalin ravintosi lisäksi..." ts. jos normaali ravinto on kepappia, ei tule ongelmia. Kuva

Gali on aivan oikeassa. Tuon tutkimuksen perusteellahan nyt viimeistään kannattaa siirtyä syömään vähintään se kaksi kepappiannosta viikossa. Silloihan ne tosiaan ovat osa normaalia ravintoasi ja eivät näinollen haitallisia. [lanppu][/lanppu]
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

EdellinenSeuraava

Paluu Uutiset ja Sä