Ei mulla ennen ole näin ollu, välillä jotain univaikeuksia mitkä menee ajan kanssa ohi, mutta nyt on väsyttänyt jo ties montako viikkoa putkeen. Koko ajan vaan tuntuu että nukuttaa enemmän ja enemmän, vaikka yrittäis miten viikonloppuina nukkua pitkään ja näin. Lisäksi mulle on kehittymässä krooninen päänsärky, mikä ei ole ollenkaan mukavaa.

Maija kirjoitti:Harmi, etten voi tehdä tähän mitään poikkeusta. Maanantait ovat vähän vaikeita.

Pää on ollu kipiä jo monta päivää väsymyksen takia. 
Ei taija tulla kauppoja...
Tyhmää.
En voi väittää tunteneeni miestä niin kovin hyvin, mutta olen viettänyt joitakin hetkiä hänen kanssaan menneenä kesänä ja syksynä ja nauttinut niistä. Samalla tunnen epämääräistä syyllisyyttä surustani, koska hältä jäi jälkeen myös ihan oikeata perhettä
Olen nyt kuitenkin yrittänyt työntää tuota asiaa taka-alalle, nukkunut lähinnä kaiken ajan mitä unta olen saanut. Sekavia tunteita paljon on.
ja kaikki muutkin sitä kaipaavat.
Olo on kuin Salvador Dalin Valuvilla kelloilla.elegia kirjoitti:shaanaja kaikki muutkin sitä kaipaavat.
Minäkin kaipaisin.

elegia kirjoitti:Luin tänään lehdestä, että masennukselle yritetään nyt antaa kyytiä oikein kunnolla. Kun työelämässä ovat vaatimukset koventuneet, niin ei ole ihme että masentuu. Niinpä. Niin masentuukin. Itsehän tarkoitan tällä lähinnä opiskelujani. Masennun siitä, että jonkun gradun tuottamiseen on niin hirveät paineet. Kaikki ovat tehneet kaiken jo montaa kertaa paremmin kuin minä. Kun minä näissä aatoksissa vellon, niin pelkkä tutkimussuunnitelman laatiminen aiheuttaa mieletöntä stressiä ja ahdistusta.

Ei pidä silti luulla, että olisin oppinut. Totta kai se on tämä marraskuukin, miten voisi luottaa mihinkään, kun näyttää tältä? Mutta eespäin, on mentävä.
pyynnöt että olisivat hiljaa eivät vaikuttaneet asiaan. 

Joo, kääntäkää vaan veistä haavassa.
Olin monesti purskahtamaisillani itkuun, mutta matkaseurani oli sellaista, etten olisi voinut puhua mielessäni olleista asioista, saati sitten itkeä. Ahdistavaa.

Eipä tästä paljon pahempi ois voinut tulla.

Nyt pitäis värkätä sama uudestaan ulkomuistista... "%#&%¤!

Nyt tekis mieli jutella parhaan

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa