Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

Re: Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

ViestiKirjoittaja theia » Su 02 Marras 2008 23:59

Alakulo.

This sadness is my own.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 03 Marras 2008 12:43

Paska maanantai. :huoh:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 03 Marras 2008 17:44

Ollaanpa täällä alakuloisissa tunnelmissa. :(

Harmi, etten voi tehdä tähän mitään poikkeusta. Maanantait ovat vähän vaikeita.
Maija

ViestiKirjoittaja urakka » Ma 03 Marras 2008 19:30

Miks pitää olla niin pimeää, kylmää ja inhottavaa? Väsyttää koko ajan enemmän, yritän epätoivoisesti olla nukkumatta päiväunia, mutta ko se kymmenen tuntia yössä ei riitä. :pillitys: Ei mulla ennen ole näin ollu, välillä jotain univaikeuksia mitkä menee ajan kanssa ohi, mutta nyt on väsyttänyt jo ties montako viikkoa putkeen. Koko ajan vaan tuntuu että nukuttaa enemmän ja enemmän, vaikka yrittäis miten viikonloppuina nukkua pitkään ja näin. Lisäksi mulle on kehittymässä krooninen päänsärky, mikä ei ole ollenkaan mukavaa. :epäilevä:

Olis kivaa olla hyvällä tuulella ja näin, mutta ei näköjään pysty. Koko ajan saa kuulla että on aivan muissa maailmoissa ja vois yrittää vähän keskittyä, mutta ko koko ajan väsyttää ja särkee päätä, niin ei siinä oikein pysty. Kesällä meni hyvin, sillonkin olin väsynyt, mutta se johtu vaan siitä että tein paljon töitä ja se meni nukkumalla ohi. Pitäis varmaan jotain troppia keksiä tähän, mutta jos nyt alan tilaileen lääkäriin ajan, niin saan sen ehkä puolentoista-kahden kuukauden päähän, missä taas ei ole mitään järkeä. :sori:

Mutta ehkä se tästä joskus vielä.

:haukotus:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 04 Marras 2008 14:48

urakka. :paijaus:
Toivottavasti pian helpottaa.

Maija kirjoitti:Harmi, etten voi tehdä tähän mitään poikkeusta. Maanantait ovat vähän vaikeita.

Tosiaan, maanantait ovat vaikeita. Tiistai toi tullessaan ihan uudet tunnetilat. Nyt on jälleen oikein kiva päivä. :tilt:
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 04 Marras 2008 22:11

Väsyttää. :bubbles: Pää on ollu kipiä jo monta päivää väsymyksen takia. :norsu:
Haluaisin vaan käpertyä miehen kainaloon ja tuhista siinä ees yhen yön
myöhäiseen aamuun asti. :huoh: Ei taija tulla kauppoja...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 11 Marras 2008 00:21

Mulla iski tänään hirmuinen sunnuntaifiilis. Tuntui, että seinät kaatuu päälle ja olo oli tosi yksinäinen eikä se olo oo mennyt kunnolla ohi vieläkään. Kaipaisin niin jotakuta, jonka syliin käpertyä. Mutta eiväthän nämä asiat murehtimalla parane. On kyllä hyviä ystäviä ja kavereita. Miksi pitää miehen perään taas kerran haikailla? Pitäis yrittää nauttia tästä vapaudesta, mutta kun ahdistaa niin ahdistaa. :huoh: Tyhmää.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 12 Marras 2008 17:36

Töistä oli pakko lähteä maanantaina pois aikaisemmin, sunnuntaina sain tietää erään ihmisen poismenosta. :huoh: En voi väittää tunteneeni miestä niin kovin hyvin, mutta olen viettänyt joitakin hetkiä hänen kanssaan menneenä kesänä ja syksynä ja nauttinut niistä. Samalla tunnen epämääräistä syyllisyyttä surustani, koska hältä jäi jälkeen myös ihan oikeata perhettä :friikki: Olen nyt kuitenkin yrittänyt työntää tuota asiaa taka-alalle, nukkunut lähinnä kaiken ajan mitä unta olen saanut. Sekavia tunteita paljon on.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 12 Marras 2008 23:39

shaana :paijaus: ja kaikki muutkin sitä kaipaavat.

Minäkin kaipaisin. Minusta on viime aikoina tuntunut siltä, että olen ihan taantunut. Opiskelut eivät ota sujuakseen: tunnen itseni tyhmäksi, tuntuu että olen unohtanut kaiken mitä tähän mennessä olen opiskellut, erityisesti olen unohtanut kaikki käsitteet ja hienot sivistyssanat, joita mun pitäisi viljellä mahdollisimman paljon yliopistomaailmassa. Tuntuu, että olen nykyään kykeneväinen tuottamaan vain yleiskielistä tekstiä ja puhetta, sitäkin heikosti ja huonosti. :(

Luin tänään lehdestä, että masennukselle yritetään nyt antaa kyytiä oikein kunnolla. Kun työelämässä ovat vaatimukset koventuneet, niin ei ole ihme että masentuu. Niinpä. Niin masentuukin. Itsehän tarkoitan tällä lähinnä opiskelujani. Masennun siitä, että jonkun gradun tuottamiseen on niin hirveät paineet. Kaikki ovat tehneet kaiken jo montaa kertaa paremmin kuin minä. Kun minä näissä aatoksissa vellon, niin pelkkä tutkimussuunnitelman laatiminen aiheuttaa mieletöntä stressiä ja ahdistusta.

Joo ja sitten vielä sataa päivästä toiseen ja on harmaata ja ikävää. Eilen tulin arkistolta kotiin ja menin suoraan peiton alle itkemään. Ei jeesus. Tuntuu kuin olisi iso, harmaa vuori niskassa. Väsymyskin on jotenkin kokonaisvaltaista, tuntuu että naama ja silmät valuu raskaina. :p Olo on kuin Salvador Dalin Valuvilla kelloilla.
elegia

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 13 Marras 2008 00:30

elegia kirjoitti:shaana :paijaus: ja kaikki muutkin sitä kaipaavat.

Minäkin kaipaisin.

:paijaus:

Ei o yhen hyniön viesti, kö siin on lainaus
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja L-S » To 13 Marras 2008 02:13

elegia kirjoitti:Luin tänään lehdestä, että masennukselle yritetään nyt antaa kyytiä oikein kunnolla. Kun työelämässä ovat vaatimukset koventuneet, niin ei ole ihme että masentuu. Niinpä. Niin masentuukin. Itsehän tarkoitan tällä lähinnä opiskelujani. Masennun siitä, että jonkun gradun tuottamiseen on niin hirveät paineet. Kaikki ovat tehneet kaiken jo montaa kertaa paremmin kuin minä. Kun minä näissä aatoksissa vellon, niin pelkkä tutkimussuunnitelman laatiminen aiheuttaa mieletöntä stressiä ja ahdistusta.

:paijaus:
Jotenkin epäilen, että jos tuntuu tuolta, ehkä ongelma on se, että omat vaatimukset ovat liian korkealla. Tämähän tarkoittaa myös, että se homma on sulle tärkeä, jolloin luultavasti myös panostat siihen ja lopputuloksesta tuskin tulee läpeensä huono. Kun taas sitten toisaalta liika itsensä epäily syö vain energiaa siltä työltä, mitä voisi muuten olla tekemässä sen eteen, että hommasta tulisi hyvä.

Kokemuksesta tiedän tasan miten tää menee. :p Ei pidä silti luulla, että olisin oppinut. Totta kai se on tämä marraskuukin, miten voisi luottaa mihinkään, kun näyttää tältä? Mutta eespäin, on mentävä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja theia » To 13 Marras 2008 16:32

Nyt vaan vituttaa. Kaikki :epäilevä:

ensinnäkin se, että sisko päätti pitää jatkot eilen, joten olin valveilla 04.00-05.30 välisen ajan kun yhdet juttelee, kuuntelee musiikkia. :epäilevä: pyynnöt että olisivat hiljaa eivät vaikuttaneet asiaan.

sitten nyt viimeaikaiset tapahtumat, esim. poika. :epäilevä:

ja duunijutut siihen vielä päälle, mä en ole mikään vitun tietotoimisto, voitte välillä vaikka ajatella niillä omilla aivoillanne! ja esimieskin on tosi kannustava, koko ajan kuittailee kun mulla ei ole ääntä. tekis mieli huutaa nyt loppuäänikin helvettiin, niin voisin jäädä vaikka saikulle.

:epäilevä: :epäilevä:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 14 Marras 2008 09:09

Minäkin paijailen kaikkia sitä tarvitsevia :paijaus:

"Onhan noita laulajia
ja tuulta pohjoisesta
Allapäisiä mielialoja
Ylpeyttä, iloa"

Omatkin mielialat on vähän allapäisiä, ei niinkään ylpeitä tai iloisia. Se on tää
synkkä vuodenaika: työpäivän jälkeen olen niin poikki, etten jaksa ajatellakaan
mitään muuta kuin sohvalla istumista, sylissä kirja johon piirrän ja kirjoitan mi-
tä kynä paperille tuo. Eilen päätin, etten enää ruoski itseäni joutenolosta vaan
olen rauhassa tekemättä mitään enkä ota siitä huonoa omaatuntoa. Aina vaan
huonompi mieli siitä tulee, eikä se välttämättä ole tarkoituksenmukaista.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Maija » La 15 Marras 2008 18:19

Valittaisin enemmänkin, jos viitsisin.

Paska olo. Tiivistetään kaikki siihen.

:huoh:
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 16 Marras 2008 20:23

Automatka Helsinkiin oli välillä yhtä tuskaa. Surullinen olo valtasi mielen ja ystäväpoika oli mielessä jatkuvasti. Ja mitä soitettiinkaan radiossa? Kaikenmaailman biisejä ikuisesta rakkaudesta sun muusta. :huoh: Joo, kääntäkää vaan veistä haavassa. :( Olin monesti purskahtamaisillani itkuun, mutta matkaseurani oli sellaista, etten olisi voinut puhua mielessäni olleista asioista, saati sitten itkeä. Ahdistavaa.

Sunnuntait. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja heartless » Su 16 Marras 2008 21:15

Voihan kirosana! Ottaa päähän!! :kiroilu:
Kaiken tän perus-sunnuntai angstin kruunasi pesukone, joka päätti sitten hajota. Kele!

Lisäksi ihmissuhdeasiat ahistaa!

Sunnuntai. :huoh:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja tahris » Ma 17 Marras 2008 22:06

Maanantai. :kops: Eipä tästä paljon pahempi ois voinut tulla.
Saa nähdä, miten huomenna jaksaa töissä. Voi paska perkele. Anteeksi.
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

ViestiKirjoittaja urakka » Ma 17 Marras 2008 22:51

Mie en jaksa enää. Väsyttää niin paljon, että ei pysty ymmärtämään, mieliala on niin pohjalla että oksettaa, eikä kukaan tätä jostain syystä ymmärrä tai huomaa. Saa kai sitä yrittää puhua jonkun kanssa, ko jostain syystä vastaus on että "joo mulla oli just samanlaista viime viikolla! Mut sit se meni ohi. Hei kato, tuolla meni orava puussa!" tai sitte vaan ollaan että voi voi, ota pullaa. Mie en ymmärrä, että mikä ihmisiä vaivaa, miks mulle voi puhua aivan kaikesta ja mun pitää kuunnella, mutta ko yritän ite sanoa että ei ole ikinä ollu yhtä paha olo, niin kukaan ei kuule. Mie en osaa ruikuttaa asioista enkä kääntää puhetta itteeni, ja oon luullu että mun läheiset tietää sen, mutta näköjään oon yksin tämänkin asian kanssa.

Mie haluan että muakin ymmärretään. Ei se voi olla niin kamalan suuri vaatimus.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 18 Marras 2008 09:31

Ajattelin enste, etten hiisku aiheesta sanallakaan, mutta enhän mä osaa enkä halua pyhimyksen arvoa, joka ei mulle kuuluu. Ja tietty koko maailman kuuluu tietää miten huono ja paska mä oon. :friikki:

Joo olinpa tosi juomatta laivalla. Selkäranka on näämmä kettinkiä ja morkkiksen todellisen merkityksen tiedän vasta nyt. Äsh. Tekis mieli maata kotona peiton alla pimeessä, täytynee jatkaa sitä sitten työpäivän jälkeen taas.

:huoh:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 18 Marras 2008 13:53

VIT*UUUUUUUUUUUUU! (hienosti sensuroitu?)

Kirjoitin pitkän sähköpostin, puhelin soi, en ehtinyt kopioimaan talteen ja ***tanan työsposti potkaisi pihalle!!! :raivo: Nyt pitäis värkätä sama uudestaan ulkomuistista... "%#&%¤!
Fantsu

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 19 Marras 2008 21:54

Voihyväluoja että väsyttää. :friikki:

Ratkaisu on nukkuminen. :lanppu:

Päivää piristi hiukan, kun kanpaaja näytti, miten saan nätin pikkujoulukampauksen.
Tosin en itse kuitenkaan osaa. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 21 Marras 2008 22:13

Masentaa. Ei haluais olla täsä. Tarvii haliterapiaa. :pillitys: Nyt tekis mieli jutella parhaan
kaverin kanssa ja juua vaikka kaljat ja maata sängyssä ja halia ehkä vähä tai olla vaan lähekkäin. :huoh:
Mutta se on jossain kaukana tyttöystävänsä sylissä.

Entiselle miekkoselle vois soittaa, mutten kehtaa enkä osaa ja on syy siihen, miksi se on entinen,
kun ollaan vaan niin erilaisia enkä osaa luottaa siihen, että se ois mun turva, ku ei se ny vaan mee
niin ja taijan mennä murjottaan sänkyyn telkkarin ääreen ja uppoutua mielikuvitusmaailmaan, jottei
tarvi aatella kuin yksin sitä on kylmässä maailmassa. :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Pe 21 Marras 2008 23:12

Hetken mietin pistänkö ilmoituksiin vaiko tänne. Tänne nyt sitten päätin.

Tänään, muutama tunti sitten, tulin kotiin muruni luota. Olo on yllättävän hyvä. Pelkäsin että tulee kauheakin ikävä, mutta eipä näköjään, onneksi. Huomasin vain Tampereelle saavuttuani, että kylläpä yhtä kaupunkia voikin olla ikävä, vieläpä vain parissa viikossa. Eli enpä taidakkaan sitten koskaan sinne Saksaan muuttaa mitä joskus harkitsin. Tulisi liian ikävä Tamperetta. No okei, onhan siinä paljon muutakin.

No mutta tosiaankin, oli siellä S-joella kaksi viikkoa, mikä tuntuu nyt juuri passelilta ajalta. Eilen ja toissapäivänä nimittäin jo ihan vähän kinattiin. Ei mitään suurta, mutta kuitenkin. Että jos pidempään olisi, niin ihan hyvin voisi olla jopa ihan riitoja. Eihän siinä mitään, kaikkihan joskus riitelevät, mutta eihän se mukavaa ole.
Toisen luota lähteminen ei ole ollenkaan niin vaikeaa kuin se kun toinen lähtee. Kun pääsee itse taas kotiin ja näin. Se on paljon kamalampaa, kun toinen täällä olon jälkeen lähtee, kun on tottunut toisen läsnäoloon.

Koira hieman mökötti. Luulin että se olisi ollut oikein onnessaan kun nähdään pitkästä aikaa. Kyllä se iloinen olikin juu, mutta huomasin että vähän loukkaantunut myös kun kaksi viikkoa olin poissa. Kopastaan tuijotti välillä niin tuohtuneena. :virne:

Ja olen taas laiska enkä jaksa lukea kaikkia monia uusia viestejä. Kyllä tässä pikkuhiljaa pääsen ajantasalle sitten taas...

Muoks.
Ihan kohta on joulu ! :sekopää:
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja tahris » Pe 21 Marras 2008 23:15

Sairaslomalla viime keskiviikosta ensi viikon loppuun. Väsyttää vain. Eikä kiinnosta mikään.
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

ViestiKirjoittaja theia » Ma 24 Marras 2008 14:32

Yöh. Aina kun vaan näkee ton yhden tyypin nimen alkaa heti hirveä vitutus. Pitäis varmaan poistaa se listoilta kokonaan, mutta se taas olisi liian suuri julistus (statement... öö... joo). Eli pitää vaan kestää :epäilevä:

No mut. Noin muuten, silloin kun en ajattele tuota, niin on yllättävän jees. :tilt:
theia
Pahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa