ja tänään lähti ruokiksella taju kivun takia
Onneksi kiltti työterveyshoi-tajatäti tuikkasi kipulääkettä suoraan gluteus maximukseen, sen jälkeen on
taas kaikki ollut ihanaa
Ei ole migreenin kanssa leikkiminen, ei.
Onneksi kiltti työterveyshoi-
Ei ole migreenin kanssa leikkiminen, ei.
En tajuu.
Huomenna mennään jo lujaa.

Pelottavaa, kun ei voi olla varma, jos se taas pamahtaa täysin jumiin. Sen, jos tekee, niin en varmana pärjää hetkeen yksin. Viimeksi en pystynyt edes seisomaan suorassa pariin vuorokauteen.

Piti sitten kesken syömisen käydä apteekista hakemassa Aftabeja. Liimasin sellaisen kieleeni, mutta se on niin hankalassa kohdassa, että hampaan reuna repii tablettia koko ajan irti kielestä ja se sattuu vähintään yhtä paljon kuin syöminen. 

Aivan järkyttävää. En oikein tiedä, miten olisi, ettei kurkkuun koskisi niin kovasti. Kai sitä täytyy vain olla nielemättä.
Ibuprofeiini sentään auttaa jonkin verran.
.
Loukkasin sen alunperin joskus vuonna pottu jossain urheilussa, ja aina välillä on vihoitellut siis ehkä kymmenen vuotta. Nyt sitten tuntuu, että eihän tässä ole enää mitään järkeä, normaali varovainen pyörittely ja venyttely ei auta mitään, vaan koko ajan kolottaa säteillen pitkin käsivartta. Mun järjen mukaan nivelessä on joku tulehtunut, nyt olen sitten kahden vaiheilla, että alanko omahoidon vai menenkö lääkärille. Kerta tiiän, että hyvin todennäköisesti hoidoksi määrätään nelisatasta buranaa kolme tai neljä kertaa päivässä viikoksi, mutta toisaalta voi olla että joutuis/ pääsis kuviinkin tai jotain. Saattais saada jossain vaiheessa jopa lähetteen fyssarille. En kyllä jaksais tuon takia lähteä päivystykseen istumaan, mutta toisaalta tiiän etten oikein voi mennä huomenna harjoitteluunkaan, ei voi luottaa että voiko pitää jossain asennossa esim. tiukasti kiinni, vai alkaako yhtäkkä tehä liian kipeää. Kuitenkin joudun korvaamaan poissaolot, olinpa pois lääkärintodistuksella tai ilman. Pitää vissiin alkaa popsia ibuprofeiinia ja kattoa alkaako tokenemaan. 
Niskan sivuilla olevat lihakset on juilineet

friikkis kirjoitti:Mulla on jalka kipsissä.---
Ainut plussa on, että sain sentään valkata itselleni maastokuvioisen kipsin. Olis ollut muuten joulukuosiakin tarjolla.
Jos mun luu napsahtaisi poikki, niin
Uni tuli jossain vaiheessa, ja sitten nukuinkin sellaiset 13 

Ei ole ollut varmaan vuosiin, mutta just tänään on, kun oli tarkoitus vihdoin ommella pari vaatekappaletta. 
) torspona. En meinaa saada ite paitaa päälle ja jos peukalo osuu väärällä tavalla esim. itseeni tai vaikka joku vaate hipaisee, niin pää meinaa räjähtää kivusta. Lääkäri totesi vaivan puristamalla kättä siitä kyynärpään vierestä (onko se nyt sit kyynärvarsi) ja meinasin lyödä häntä, koska se sattui niin lujaa.

. Aikaisemmin minua vaivasi lähinnä vasemmanpuoleinen viisaudenhammas, mutta tällä viikolla kipu on siirtynyt oikealle. Ien on jotenkin tulehtunut ja tuntuu että leuat menee kohta ihan jumiin. Kunhan kiireisimmät koulupäivät helpottaa ensi viikolla niin soitan hammaslääkärille, että se repisi nuo kiusankappaleet irti. Tuskin maltan odottaa sitä hetkeä, kun nuo eivät enää häiritse elämääni, olen tässä vähän turhan kauan vältellyt hammaslääkäriin menoa.
Epäili verisuonen katkenneen jossain tuolla syvyyksissä, mitään mustelmaa ei missään näy.
Onneksi jo pikkusen helpottaa, mutta yllättävän kauan kestää tämä toipuminen. Ja ärsyttävän kauan. Kaiken lisäksi ihan väärä aika tällaiseen, ei millään nyt ehtisi kipuilla tai joutua ajattelemaan terveyttä. Ggrh.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa