Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

Re: Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 25 Marras 2008 14:01

:gaah:

Tyhmä, tyhmä, tyhmä minä. :kops:

Ääääääh. Nyt *ituttaa ja lujaa.
Maija

ViestiKirjoittaja theia » Ti 25 Marras 2008 15:51

Aika alakuloista. Osaksi johtunee musiikista jota kuuntelen. tai jostain. En tiiä. Ja krapulasta. Ja töistä.

Ensi viikolla meen juttelemaan työterveystyypin kanssa, aattelin sanoa sille että olen alakuloinen. Aina.

Tahtoo kotiin!
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 25 Marras 2008 17:14

:D Tänään on ollut hyvä päivä. Aamulla ei ollut kovin helppo nousta ylös, mutta sen jälkeen on ollut mukavaa. Edes toisen luennon tylsyys ei vienyt hymyä huuliltani. Pienet asiat piristävät ja saavat suun nousemaan hymyyn. Mukavat ihmiset, luennoitsija, joka räplää pointteria sillä seurauksella, että katossa ja hänen mustan paitansa etumuksessa liikkuu nuoli muutaman sekunnin ajan ( :virne: ); valkoinen maisema, ei liian kylmä eikä liian lämmin ilma vaan juuri sopiva, lumen narskuminen jalkojen alla ja niin edelleen. :superhymy: Toivottavasti tämä päivä jatkuu hyvänä vielä illallakin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » Ke 26 Marras 2008 14:29

Sekava ja paha olo. Nyt ei sentään enää vituta. Aamulla kävin koulussa pari tuntia ja sieltä lähtiessä kihisin kiukusta ja en muista milloin viimeksi olisin ollut niin vihainen. Poltin sitten vitutustupakan(vaikka en nykyään oikeastaan polta), kävelin kotiin ja jossain vaiheessa rauhoituin. Tunnin päästä pitäisi taas jaksaa lähteä kouluun, yksi vitutuksen syy olikin nämä rasittavat hyppytunnit.
Saan kyllä oikeastaan syyttää vain itseäni tästä pahasta olosta, koska olen taas laittanut vuorokausirytmini niin sekaisin kuin voi vaan olla. Maanantaina lähdin viihteelle ja ryömin kotiin joskus aamuyöstä, jonka seurauksena nukuin eilen kolmeen asti ja tänään suht aikaisin herääminen tuntui vaikealta. Huomenna ei taaskaan ole koulua, joten onnistun varmaan silloinkin nukkumaan koko päivän ja teen perjantain heräämisestä vaikean. Ja sitten onkin viikonloppu ja yöt menee valvoessa ja päivät nukkuessa. En pidemmän päälle enää jaksa tätä epämääräistä ajankäyttöäni, tarvitsisin selkeän ja hyvän unirytmin. Osaisi vaan jotenkin totuttautua siihen :( .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Sippura » To 27 Marras 2008 15:37

Vittu. Taas on se päivä, kun tuntee ettei itsestä tai varsinkaan omasta
kropasta ole vittu mihinkään.

Ihan tyhmää tämmöinen.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja sybe » To 27 Marras 2008 15:47

Leijuvainen olo. Ihan kuin olisi otta nut pari rohkaisu ryyppyä. Isoja rojekteja ei ole edessä ennen joulua (toivottavasti joulun jälkeen on..).Ehkäpä siksi leijututtaa. Pikkujoulu kuteet on tsekattuna ja tarvis taas aloitella ryypiskely klo 6:15 huomenna.Työkaverin auto tulee hakemaan kotiovelta.Perinteisesti korkataan jo työkaverin autossa aamusella, tosin kohtuudella mutta korkataan kuitenkin.Että tiedetään mikä on päivän idea, juoda ilmaista viinaa tiätty :keijo:
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja urakka » Pe 28 Marras 2008 01:11

Jumitus.

Tänään olis pitänyt saada illan aikana vaikka mitä tehtyä, mutta oikeastaan mitään en ole saanu aikaan. Pari sivua kirjoittelin yhtä tehtävää, minkä pitää olla maanantaina valmis, ja mistä mulla on vähän sellainen tunne, että teen sitä aivan asian vierestä. Muutenkaan mikään ei nappaa, koko ajan pitää olla jalkeilla ja värkätä jotain tyhmää. Kävellä ympyrää ja yrittää tehä kaikkea, mutta kaikki jää kesken. Rupesin muka syömään voileipää, ja päätin että selailenpa jotain lehteä samalla. Tunnin päästä huomasin, että leipä on edelleen pöydällä ja ite lajittelen että mitä lehtiä haluan säästää ja mitkä vien paperinkeräykseen. Ei vaan pysty tarttumaan mihinkään hommaan, vaan räpeltää vähän kaikkea, eikä mistään tule sen valmiimpaa.

Nukkumaan voisin mennä jos yhtään nukuttais, mutta kun ei, niin ei. :huoh:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 30 Marras 2008 21:37

Mikä näitä sunnuntaipäiviä vaivaa? :itku: Aamupäivä oli hyvä ja iltapäivällä oli mukava hengailla kaverin kanssa ja jutella oikein kunnolla. Mutta nyt illemmalla iski taas hirveä sunnuntaiahdistus. Taas alkoi se sama itsesäälissä pyöriminen ja itkuisuus. Tuntuu pahalta. Kirjoittelin ajatuksiani paperille, mutta tällä kertaa sekin vain tuntui ruokkivan pahaa oloa eikä helpottavan niin kuin yleensä. Ahdistaa. :(
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja shaana » Su 30 Marras 2008 22:16

Eilen olin ystävien kanssa ulkona, joivat oluita, minä kokista. Eksä tuli samaan kuppilaan ja käyttäytyi erittäinkin lapsellisesti. Hetken aikaa oli huono olla, mutta mitä häh, sehän se tyhmästi käyttäytyi, aika noloa hänelle. :D Tänään olen ollut kovin naatti, kaksi päivää normaalia pidempi työviikko takana ja melko rankka reeniputki takana myös. Olo on kuitenkin raukea ja levollinen. :hullu:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 01 Joulu 2008 02:43

Hieman olen miettinyt muutaman viikon takaista reissua, jolla naispuolisen kaverini kanssa innostuimme tanssimaan jokseenkin läheisissä tunnelmissa. Mitäs me molemmat täysiä heteroja (ja 50 % perheellisiä), mutta näin jälkikäteen ajateltuna omat ajatukseni taisivat kuitenkin karata aidan väärälle puolelle. Ei tässä nyt mistään kriisistä ole kyse, mutta että tällaistakin...! Mitähän sitä vielä ehtii sattua, kun vanhaksi tulee? ;)
Fantsu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 01 Joulu 2008 15:57

Niin ne tunteet heittelee. Eilen olin itku kurkussa ja tänään on ollut hyvä päivä. :superhymy: Vaikka yöunet jäivät muutamaan tuntiin (millään en saanut nukuttua, uni oli katkonaista ja herätys oli jo seitsemältä), olo on iloinen ja energinen. Illalla menen pikkujouluilemaan rennoissa tunnelmissa. :D
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 01 Joulu 2008 20:26

Tana, ku pää on ihan tööt. :friikki: Ei tuu ajattelusta mitään. :friikki: Ja pitäis tehä jotain
hienoja laskusuorituksia. :friikki: Tarvii nukkua. :friikki: Matti missä olet? :friikki:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 01 Joulu 2008 21:11

Minulla on ikävä kesäyön tunnelmaa. :huoh:

Kun voisikin vain pysähtyä ja nauttia elämästä. Inhoan tällaista velvollisuuksien täyttämää arkea, joka jatkuu ilmeisesti ties kuinka pitkälle tulevaisuuteen.

Tyhmä maanantai.
Maija

ViestiKirjoittaja elegia » Ma 01 Joulu 2008 22:06

Shay kirjoitti:Matti missä olet? :friikki:

Kohta näkyy Kolmosella. :friikkipeukku:
elegia

ViestiKirjoittaja urakka » Ma 01 Joulu 2008 22:51

elegia kirjoitti:
Shay kirjoitti:Matti missä olet? :friikki:

Kohta näkyy Kolmosella. :friikkipeukku:

Ei Matti missään kolmosella ole, se nimittäin piileskelee mun kämpässä ripottelemassa unihiekkaa vähän joka paikkaan. :epäilevä: Ehdin viikonloppuna jo melkein piristyä ja palautua jonkilaiseen normaalia muistuttavaan olomuotoon, mutta nyt sitten taas väsyttää niin maan perkuleesti. Koko syksy on ollu yhtä koomaa, jolle ei ilmeisesti loppua näy. Kevään tullen varmaan sekoan. Pitäis tehä oikeasti paljon asioita, mutta sen sijaan nuokun koneen ääressä ja saan tehtyä yhtä todella ärsyttävää tehtävää eteenpäin noin kolme sanaa minuutissa. Jos tänne yhtäkkiä syöksähtää joku epämääräinen kirjainsotkuviesti, niin mie olen sitte vaan nukahtanu koneen ääreen ja kalauttanu otsalohkon näppäimistöön. Ei siis kannata huolestua. :virne:
urakka

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ke 03 Joulu 2008 01:12

Kaverilla on anoreksia. :itku:

Niinkuin ei ko. kaverilla muka muutenki olisi jo niin v***n vaikeaa, niin sitten vielä tämäkin. En nimittäin tiedä ketään ketä elämä olisi potkinut perseelle niin pahasti.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 03 Joulu 2008 18:46

Crazy_Clown kirjoitti:Kaverilla on anoreksia. :itku:

Voimia sinne (niin sinulle kuin kaverillesikin)! :paijaus: Toivottavasti kaikki kääntyy pian parhain päin.
-----

Sekava olo. Kunnon päiväunet piristivät kyllä kummasti kolmen aivan liian lyhyen yön jälkeen. Olo on pirteä, mutta aivot eivät vissiin ole kunnolla vielä heränneet, kun ajatus ei tunnu kulkevan.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja tahris » To 04 Joulu 2008 00:36

Väsyttää, ahdistaa... Viime öinä on tullut nukuttua miten sattuu. Maailma - korjaan ihmiset ovat niin pahoja, jotkut heistä, ja voivat tehdä pahaa ihan viattomalle. Käsittämätöntä. Mulla ei riitä sanat kuvaamaan tunteita ja olotilaa. Mun rakasta, omaa pikkuista, on satutettu. Se on pahinta, mitä voi tapahtua. Ei, ei tätä jaksa.
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

ViestiKirjoittaja urakka » Ti 09 Joulu 2008 22:39

Että osaa olla taas itkuinen ja surkea olo. Tavallisesti tällainen fiilisi liittyy pms-oireisiin, mutta nyt tätä on jatkunut niistä riippumatta jo pitempään. :(

Tuntuu että kaikki mitä sanotaan, on jollain tavoin mua vastaan suunnattu, niin koulussa, kavereiden kesken ko täälläkin. En vaan haluaisi uskoa että on. Ei jaksais aina olla näin maassa.
urakka

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 10 Joulu 2008 21:06

Silläkin uhalla, että saatan kuulostaa ällöttävän siirappiselta tai muuten vain ylipirteältä:

Kävin ulkoiluttamassa koiraa ja alkoi sataa lunta.
Samana hetkenä tajusin, että kaikista tyhmistä jutuista huolimatta taidan olla aika onnellinen.
Maija

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 12 Joulu 2008 09:06

Hirveä olo. Sain eilen uutisia, ja nyt en tiedä miten päin olisin. Pää
on täynnä tuntemuksia jokaiseen mahdolliseen suuntaa, ja tunnen
huonoa omaatuntoa joistakin ajatuksistani. Tekisi mieli oksentaa
kaikki paha pois ja toisaalta haluaisin velloa näissä ajatuksissani
ihan rauhassa jossain peiton alla. Olen itsekäs enkä ollenkaan sel-
lainen, kuin tässä tilanteessa pitäisi olla.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Shay » Su 14 Joulu 2008 12:08

Ahistaa. :p En ossaa olla. Pitäs tehä vaikka mitä ja keskustella tekstareilla ihimisen kans, mutta
mää oon niin huono, etten ossaa sanoa mittään ja ahistaa se. Ahistaa... Pitäs kai lopettaa ahistuminen
ja heittää puhelin seinään ja tehä jotain järkevää... kirjottaa, mutta ahistaa... :p Siis ahistaa...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 15 Joulu 2008 14:27

:pilvi:

En muista näin ihanaa maanantaita, vaikka vähän väsyttääkin. Voivoi. :hullu: Samalla tietty vähän jänskättää, että kuinka käy jos täältä putoaa alas, ihme pessimisti mustakin kavanut.. :hullu:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja damn » Ke 17 Joulu 2008 00:45

Kamala väsymys koko päivän, olen nukkunut oikeastaan koko ajan. Nyt sitten pelkäänkin etten saa yöllä unta. Sekava olo, mutta jollain tapaa kuitenkin hyvä ja onnellinen. Olen tehnyt melkein kaikki kouluhommat ja nyt odottelen vain torstaina alkavaa lomaa.
Olo on myös hiukan ihastunut :ahihi: . Miten voikin tulla niin hyvä olo siitä, että se ihminen sanoo minun olevan kiva :ahihi: . En muistanutkaan miten kivalta tuntuu olla ihastunut ja tapailla ja tutustua ihmiseen.
Fail, fail again, fail better.
damn

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa