En ainakaan tunnusta olevani enää humalassa, ennemminkin väsymyksestä päihtyneenä. Kivat pikkujoulut siis, joo! Suurin osa porukasta oli varustautunut alkoholein, vaikka toisin pelättiin käyvän. Ei pelattu jouluista BumtsiBumia, ei tanssittu kuusen ympärillä. Sen sijaan pullonpyöritystä pelattiin kyllä, ja En oo koskaan -peliä. Meidän pullonpyöritykset ei välttämättä ole kovin reiluja, koska siveästi ilmaistuna vaihtoehdot ovat joko totuus tai jokin ikävä esine hanuriin. Kukaan ei ole uskaltanut vielä koskaan valita sitä toista vaihtoehtoa.
(No mutta kun tehtävät on aina ihan tylsiä, eikö?)Parhaaksi ajanvietteeksi osoittautui, jälleen kerran, omien murrepiirteidemme ja puhetapojemme analysointi. Ihan vakiokamaa. Proffamme olisivat meistä ylpeitä, jos olisivat kuuntelemassa.
Tietysti näitä juttuja kuuluu kaikkien kirjata muistiin viralliseen Kännivihkoon, jonka mie olen lanseerannut. Sinne tulee aina muitakin hyviä juttuja, kuten eilinen "En ole koskaan ollut näin päissäni silleen että olisin tajunnut sen ja muistanut seuraavana päivänä." Hm.Nyt mulla on aivan uskomattoman energinen olo. Eikö krapulaa tullut vai antaako se vielä odottaa itseään? Olen jo käynyt kaupassa ja siivonnut keittiön. Kohta ajattelin opiskella.
Ei vielä väsytä!
Loistava musiikkivideo!
Nyt ei harmita, että tuli ostettua glögersöniä ja
Ois voinu ostaa vielä sen kuohuviinipullonkin,

Mentiin baariin limusiinilla.
Illalla katson kättelyt ja Tuntematonta sotilasta niin paljon kuin jaksan, ja sitten 

(En tiedä johtuuko osittain pms-oireita, mutta) tippa tuli linssiin. 

Tänä aamuna särki vähän päätä...
Tarvitsisin ilmeisesti jonkun käskemään, että nyt marenkienkeli opiskelet ja ennemmin et mene nettiin kun 40 sivua on luettu.
Pisteet vei kotiin ohi ajanut ambulanssi, joka hidasti varoittamaan että ollaan vähän hassusti siinä tiellä - aijaa, kiitos avusta. 
Ihan hetken vain ohimennen näin, moikattiin ja mulle tuli kauheen kuuma.