Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Vanilla » Pe 05 Joulu 2008 12:46

Onpas pirteä olo kahden tunnin yöunien jälkeen. :keijo: En ainakaan tunnusta olevani enää humalassa, ennemminkin väsymyksestä päihtyneenä.

Kivat pikkujoulut siis, joo! Suurin osa porukasta oli varustautunut alkoholein, vaikka toisin pelättiin käyvän. Ei pelattu jouluista BumtsiBumia, ei tanssittu kuusen ympärillä. Sen sijaan pullonpyöritystä pelattiin kyllä, ja En oo koskaan -peliä. Meidän pullonpyöritykset ei välttämättä ole kovin reiluja, koska siveästi ilmaistuna vaihtoehdot ovat joko totuus tai jokin ikävä esine hanuriin. Kukaan ei ole uskaltanut vielä koskaan valita sitä toista vaihtoehtoa. :pepsodent: (No mutta kun tehtävät on aina ihan tylsiä, eikö?)

Parhaaksi ajanvietteeksi osoittautui, jälleen kerran, omien murrepiirteidemme ja puhetapojemme analysointi. Ihan vakiokamaa. Proffamme olisivat meistä ylpeitä, jos olisivat kuuntelemassa. :D Tietysti näitä juttuja kuuluu kaikkien kirjata muistiin viralliseen Kännivihkoon, jonka mie olen lanseerannut. Sinne tulee aina muitakin hyviä juttuja, kuten eilinen "En ole koskaan ollut näin päissäni silleen että olisin tajunnut sen ja muistanut seuraavana päivänä." Hm.

Nyt mulla on aivan uskomattoman energinen olo. Eikö krapulaa tullut vai antaako se vielä odottaa itseään? Olen jo käynyt kaupassa ja siivonnut keittiön. Kohta ajattelin opiskella. :keijo: Ei vielä väsytä!
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Kaarina » Pe 05 Joulu 2008 13:55

Meillä oli siskojeni kanssa tapana nauhoitella musiikkivideoita VHS:lle kultaisella 90-luvulla. Kasetit ovat minulla edelleen tallessa ja huvitin itseäni eräänä iltana katsomalla musiikkivideoita ja esiintymisiä läpi. Mukana oli monta epäilyttävää pätkää Jyrkistä, mutta ehdottomaksi suosikiksi nousi Foo Fightersin Big Me. :rotflmao: Loistava musiikkivideo!
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 05 Joulu 2008 20:41

Kävin tarkistamassa paljonko olin saanut veronpalautuksia ja suureksi hämmästyksekseni olin
saanut tuplasti enemmän kuin luulin. :jami: Nyt ei harmita, että tuli ostettua glögersöniä ja
kallista ulkomaista olutta sekä pullakaffet töissä. :tilt: Ois voinu ostaa vielä sen kuohuviinipullonkin,
mitä aikaisemmin meinasin. :raps:

Rahaahan ei oo tehty säästettäväksi...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 05 Joulu 2008 23:16

Onhan palautusten määrästä tullut lappuset kotiin, notta onko se niin iso yllätys... Tietysti kiva, jos oli :p

Meille tulee huomenna vieraita, joten kävin vinguttamassa korttia niin Alkossa, Lidlissä kuin Prismassakin. Taisi hulahtaa sinne kauppojen kassoihin abouttiarallaa 140 . Mutta pitäis sitten olla ihan kaikkea Itsenäisyyspäivän rattoisaan viettoon.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 05 Joulu 2008 23:18

Fantsu kirjoitti:Onhan palautusten määrästä tullut lappuset kotiin, notta onko se niin iso yllätys... Tietysti kiva, jos oli :p

No, eikö se oo tullu joskus aikoja sitten, kun en viime aikoina ainakaan muistutusta asiasta oo saanu. :riips:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 05 Joulu 2008 23:21

Niin - mitäpä sitä vanhoja asioita muistelemaan. Meidän taloudessa on ollut vaan tapana pistää nämät merkille.
Fantsu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 05 Joulu 2008 23:24

Olen aiheuttanut itselleni aikamoisia sydämen tykytyksiä tänään. Meinasin unohtaa maksaa vuokran. Muistutus oli kyllä kännykässä, mutta eilen kännykkä oli äänettömällä, enkä yömyöhään viitsinyt enää avata konetta. Tämän päiväisen muistutuksen ilmeisesti olin sammuttanut vahingossa. Onneksi muistin maksun kuitenkin.

Kymmenisen minuuttia sitten tajusin, että mulla on yksi oppimispäiväkirja, jonka viimeinen palautuspäivä on tänään, palauttamatta. Luoja kiitos muistin sen, sillä kyse ei ole vain omasta opiskelustani vaan kyseessä on myös osa kuuden muun ihmisen kurssin suorituksesta. :tilt:

Nyt on kauhea pähkäily, olenko unohtanut vielä jotain muuta. :riips:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sippura » La 06 Joulu 2008 14:04

Ihanaa että on viikonloppu :D Eilisten työpaikan pikkujoulujen jälkeen nukuin
niin pitkään kuin unta riitti (ja selkä kesti olla vaakatasossa), Mies lähti rimp-
suttelemaan Tampereelle joten vietän tämän ja huomisen päivän vaan ihanas-
ti itsekseni lökötellen kotona. Autuutta! Kulunut työviikko oli sellaista matala-
lentoa, että täydellinen aivojennollaus tulee parhaimpaan mahdolliseen saumaan.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Suvi » La 06 Joulu 2008 15:37

Hyvää itsenäisyyspäivää. :D

Oli huippukivat yo-juhlat eilen. Laulettiin kotikaraokea (ei siis mitään Singstaria, vaan ihan oikeaa).
Lauloin myös jopa itse. :) Mentiin baariin limusiinilla. :) Väsytti kyllä hieman, kun tulin suoraan töistä
ja neljän tunnin palaverista, joka ei vieläkään meinannut loppua, kun lähdin sieltä pois.

Tänään en tee mitään. :sydän: Illalla katson kättelyt ja Tuntematonta sotilasta niin paljon kuin jaksan, ja sitten
nukun.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 06 Joulu 2008 17:03

Sippura kirjoitti:Eilisten työpaikan pikkujoulujen jälkeen nukuin
niin pitkään kuin unta riitti (ja selkä kesti olla vaakatasossa)

Mie unohin laittaa kellon soimaan. Havahduin tossa puolelta :friikki:

En tiiä mitä sitä tänään oikeen puuhailis, mutta tallin siivousta varmaan ois ainakin ohjelmassa. Pitäs periaatteessa yrittää rehkiä mahollisimman paljon, että uni tulis sit edes jotenkin järkevään aikaan.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Nugat » La 06 Joulu 2008 17:19

Mul on ollu ikävä teitä. :pillitys:

Hitsivieköön sentään. Näin siinä käy kun vaihtaa nettiliittymää niin sopimukseen tietenkin kuuluu, että yhteys avataan vasta yli kuukauden päästä toisen liittymän katkaisemisesta. :friikki: Ois ollu kamalasti asiaa ja kaikkea!
No sitte ku netti avautu en uskaltanu tullä edes kunnolla kurkkaamaan, kun täällä on kuitenkin niiiiiin mahdottomasti viestejä etten mä herranjestas millään ajalla saa kaikkia luetuksi ja sitte ahdistaa ja oon ihan out eikä mulla oikeestaa mitää asiaa ole mikä kiinostais pikkukiviäkään tai emmä tiedä ja mulla ois muutaki tekemistä mut nyt mä sit taas änkytän täällä. Nyt kun mä taas oon täällä niin sitte sitä vaa kyhjöttää täällä näin niin koko ajan alati lakkaamatta ja kaikki hommat jää tekemättä. Ja mun piti sanoa jotain järkevää mutta näin siinä nyt sitten taas kävi.

Että hei vain kaikille taas tauon jälkeen. :keijohei:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Sippura » La 06 Joulu 2008 18:18

Nugatsu! Kiva kun tulit takaisin :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 07 Joulu 2008 01:41

Nugat. :hymyhali: (En tiedä johtuuko osittain pms-oireita, mutta) tippa tuli linssiin. :hullu:

Oli mukava ilta. Kävin ylioppilaitten soihtukulkueessa. Siitä suuntasin linnan juhlia vahtaamaan tv:stä. Samalla meni muki jos toinenkin terästettyä glögiä. Sitten baarin kautta kaverin luo hetkeksi ja sitten kotiin juomaan lisää. Mukava ilta siis. :tilt:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 07 Joulu 2008 02:44

Nugatille takaisintulotoivotus.

Mun kämpillä on hiiri ja se ei mene loukkuun. Vaihdoin juustopalan ja siirsin loukun paikkaa, saa nähdä jos se nyt viimein siihen päättäis sijoittautua.
Helvetinkone (lue kolikkopeli) oli ollut kovassa käytössä, kun sisko piti kämpilläni synttärit.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Maija » Su 07 Joulu 2008 15:41

Ehdinkin jo ihmetellä, mihin se Nugat on oikein kadonnut. Hauska nähdä siis, jää toki pidemmäksi aikaa! :D

Eilen tuli katsastettua telkkarista sellaiset pienet kekkerit, joissa oli "yllättävän rento meininki" ja jotakin "kuuluisaa boolia". Söimme kotona itsenäisyyspäivän kunniaksi tavallista juhlavamman aterian ja oikeaoppisesti sytytimme kello kuudelta kaksi sinivalkoista kynttilää ikkunalle. Tuntematonta sotilasta en tänä vuonna katsonut, sillä se tuli hieman liian myöhään. Sen sijaan tassuttelin villasukkieni kanssa peiton alle ja nukahdin.
Jälleen yksi päivä Maijan jännittävässä elämässä oli saanut päätöksensä.

Tänään ohjelmassa lentopalloa ja koulutöitä. Piti mennä myös joululahjaostoksille, mutta laiskuus vei voiton.

Huomenna on jälleen maanantai. Mihin nämä viikot kuluvat yksi toisensa jälkeen? Saisi aika edes vähän hidastua, sillä alkaa hieman tuntua siltä, etten oikein pysy sen vauhdissa. :o:
Maija

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 07 Joulu 2008 20:19

Kiitoksia taas kaikille tervehdyksistä. :D

Käytiin tänään paikallisella joulukadulla. Tuli hassunhauskasta lelukaupasta ostettua kummilapselle ja sukulaislapsille joululahjoja ja löysin myös kaikkea, mitä itse haluaisin. :tilt: Käytiin myös Pienessä Suklaatehtaassa hakemassa "Pukin odotus"-konvehteja, makuina rommi, pähkinä, mokka ja glögi. Ei aavistustakaan miltä maistuu, mutta pakkohan ne on hyviä olla. :virnu:

Hauskaa, että sunnuntaisin on joulukatu auki. Ei tuonne vanhan kaupungin kauppoihin meinaa arkena keretä, menevät sen verran aikaisin kiinni. Nytkin vahingossa sinne eksyttiin, ja jäi kaikissa muissa kaupoissa käymättä, mutta ei tuo mitään.

Piti tänään leipoa piparkakkutalo/kirkko, mutta en osannut päättä mallia. :raps: Norsti Hannu & Kerttu talo ois aina jees, mut tekis mieli tehdä joku älytön kirkko. Katsotaan mitä tapahtuu.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja heidiz » Su 07 Joulu 2008 21:17

Voiko jalassa olla jännetupintulehdus? :friikki:
Mun jalassa nimittäin tuntuu ihan siltä!

Ilmoitettavaa olisi paljon, mutta en jaksa kaikkea tänne vuodattaa.
Tärkeinpänä voin ilmoittaa sen, että etsin kämppää ihan vain itselleni ja koiralleni.
Parisuhteeni on siis jotakuinkin päättynyt ja siinä päätöksessä pitäydyn.
Mitää isompaa draamaa ei ole, mutta minä olen saanut tarpeekseni ja haluan pois tästä mahdollisimman nopeasti.
Asuntotilanne täällä on vain todella huono, missään ei ole vapaita kämpylöitä.

Kohta on joulukin ja kaikki lahjat on vielä ostamatta, edes mitään ideoita ei ole! Paniikki!

:friikkipomppu:
heidiz

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 07 Joulu 2008 21:52

:D Mulla on ollut paras viikonloppu ikinä täällä! Eilen mentiin toisen pomon ja tämän avovaimon kanssa työkaverille juttelemaan ja juomaan. Kahdeksasta kolmeen vierähti aika ihan uskomattoman nopeasti ja melkein on vatsalihakset kipeinä kun naurettiin niin paljon. Meillä oli työkaverin kotitekoisia viinoja Sloveniasta, oli hunajaviinaa ja kuusenkerkkäviinaa ja mustikkaviinaa ja jotain todella vahvaa viinaa, joka maistui kyllä tosi hyvälle lopuksi. :virne: Tänä aamuna särki vähän päätä...

Onneksi sain eilisen emännän tänään kanssani pitsalle. Pitsa oli kyllä pahinta saamaani, en tiedä oliko unohtunut liian pitkäksi aikaa uuniin vai kuuluuko niiden mielestä pohjan murtua kun siihen tökkää haarukalla. :friikki: Kyllä se kuitenkin roskaruoan tarpeen tyydytti. Toiselta työkaverilta tuli sitten viestiä, jossa kutsui kahville, joten pitsan jälkeen vaihdoimme vohvelille ja kahville. Aivan ihana olo, kun on ollut sosiaalista elämää. Eikä krapulakaan vaivaa, jos ei tuota päänsärkyä oteta huomioon.

Olen myös saanut joululahjat postiin ja joulukortit kuoriin, niihin tarvitsee enää postimerkit ostaa. Voi kylläpä minä olenkin reipas. Jos joku lähikauppa olisi auki, niin kävisin kyllä ostamassa itselleni palkkioksi levyllisen suklaata. :pepsodent: Vaan en jaksa kävellä niin kauas, kuin missä lähin huoltoasema sijaitsee. Muut ei ole sunnuntaisin auki...
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 07 Joulu 2008 22:27

Olen viettänyt taas saamatonta sunnuntaita. Tiedän, että pitäis opiskella ahkerasti. Mulla on hirmuinen määrä lukemista rästissä ja tentti lähestyy lähestymistään. Mitään en kuitenkaan saa aikaiseksi. Motivaatio on aivan hukassa.

Tiskivuorikin kasvaa kasvamistaan. Enää ei ole yhtään puhdasta lautasta, mukia, kattilaa tai paistinpannua jäljellä. Olisikohan aika tiskata? :tilt: Siivotakin pitäisi. Täällä on taas vaihteeksi hirveä kaaos. Vaatteita lattialla hujan hajan, monisteita ja kansioita on epämääräisinä kasoina.

Pitäisi, pitäisi, pitäisi... :gaah: Tarvitsisin ilmeisesti jonkun käskemään, että nyt marenkienkeli opiskelet ja ennemmin et mene nettiin kun 40 sivua on luettu.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 07 Joulu 2008 22:29

marenkienkeli kirjoitti:ja ennemmin et mene nettiin kun 40 sivua on luettu.

Tuli muuten mieleen, että pitäskö luettu asia ymmärtääkin? :virne:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 07 Joulu 2008 22:31

Kuolo kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:ja ennemmin et mene nettiin kun 40 sivua on luettu.

Tuli muuten mieleen, että pitäskö luettu asia ymmärtääkin? :virne:

Ei tietenkään. Eiku... :virne:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 08 Joulu 2008 12:01

Nugat kirjoitti:Hitsivieköön sentään. Näin siinä käy kun vaihtaa nettiliittymää niin sopimukseen tietenkin kuuluu, että yhteys avataan vasta yli kuukauden päästä toisen liittymän katkaisemisesta. :friikki: Ois ollu kamalasti asiaa ja kaikkea!

Sopimukseen kuuluu, että pakotetaan asiakas olemaan kuukausi netittä? Aika p*ska sopimus. Tervetuloa takaisin munkin puolesta!
(Mä olin muuten hämmästynyt, kun muuttaessa nettiliittymä tosiaankin aukesi juuri silloin kun oli luvattu enkä joutunut olemaan ollenkaan netittä.)

Työkiireet ovat hellittäneet, mutta kissa-, koira- ja talonpitokiireet eivät. Siksipä mua tuskin tullaan hirveän laajasti täällä näkemään tulevaisuudessakaan. Piipahtamassa kyllä käyn lähes päivittäin, mutta kirjoittaminen on laiskanlaista. :)

Meillä oli itsenäisyyspäivänä perinteisesti (siis meidän perinteiden mukaan) "itsepikkujoulut". Syötiin kinkkua, laatikoita, rosolleja ja muuta, vieraina mun lähisuku sekä pari siipan kaveria. Oli oikein mukavaa, varsinkin linnan juhlien katselu isommalla porukalla.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 08 Joulu 2008 13:01

:tilt:
aim ölaiv!

Buaah, reissu meni mukavasti, torstaina yötä vasten ajamaan lähteminen oli hmm, silmiä lurputtavaa. En malttanut nukkua päikkäreitä täpinöiltäni, ja lähdettiin sitten systerin kanssa pari tuntia bussilastilaisten jälkeen ajelemaan, ja vahingossa oltiin pyyhkäisty vissiin jossain Jyväskylän kohdalla porukasta ohi. :pepsodent: Jyskylä - Oulu välillä sattui pienoinen onnettomuuskin, rekkojahan yöaikaan lähinnä teillä kulki, mutta vastaan ajoi yhdessä kohtaa rekan perässä japsilainen henkilöauto, joka jostain minulle käsittämättömästä syystä pyörähti ympäri, seilasi kaikilla kaistoilla ja päätyi jorpakkoon - vedettiin liinat kiinni ja äkkiä takaisin katsomaan, ettei mitään sattunut. :o: Nuori mies kömpi autosta ja kirosi, yritettiin hinausköydellä nostaa auto ylös jonkasta, mutta ei se oikein hievahtanutkaan kolmeen pekkaan. Ohi meni joitakin autoja, mutta tilanteen selkeydestä huolimatta kukaan ei pysähtynyt auttamaan. :epäilevä: Pisteet vei kotiin ohi ajanut ambulanssi, joka hidasti varoittamaan että ollaan vähän hassusti siinä tiellä - aijaa, kiitos avusta. :epäilevä:
Loppumatka sujui ihan ok, Kemi-Rovaniemi väli oli pirun liukas ja neiti pirun väsynyt. Rovaniemellä reilusti kahvia ja loppumatka meni erittäin jouhevasti! :superhymy:

Meinasin laittaa viestiä suhdesäätämöön että nyt kaivakaa tytöt ne popparit esiin, näin Poromiehen. :tipahdus: Ihan hetken vain ohimennen näin, moikattiin ja mulle tuli kauheen kuuma. :hullu: En kuitenkaan loppuviikonlopusta nähnyt, elättelen toivoa notta sitten vuoden vaihteessa enemmän. :hullu: No muuten, laskut sujuvat hemmetin hyvin, mäet olivat huippuja ja uudet lautailukengät toimivat kuin unelma. Kunnon kohentumisen huomasi myöskin, laskut eivät tuntuneet missään. Pienissä minttupäissäni kaaduin kyllä hallitusti rinnepaarin edustalle polvilleni ja ilmeisesti täräys oli sellaista laatua, että kuukausia joskus kesästä kipeänä ollut häntäluu kipeytyi taas (niin sehän kipeytyi kun putosin eräässä kuppilassa pöydältä..). Muttamutta, kämpät olivat loistavat, itsenäisyyspäivän vastaanotto oli hupaisa ja singstaria tuli myöskin hoilattua. Ihan mahtavaa, onneksi pääsee reilun parin viikon päästä uudestaan. :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja theia » Ma 08 Joulu 2008 13:45

Oli kyllä sellainen viikonloppu, että... ei pitkään aikaan oo ollut tällaista. Kaks päivää putkeen ilman kunnon taukoa (no joo, nukuinhan mä pe-la välisenä yönä joku 6 h), samoilla silmillä vaan... Lauantaina tosin ei enää jaksanut, vaan piti kotiutua ennen yhtä jo.

No, kivaa oli, pitkästä aikaa taas jotain erilaista :D

Ögh. Sain myös kuulla että ex nykyään asuu Helsingissä. Miks kukaan ei kertonut mulle?!
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 08 Joulu 2008 14:06

Huimaa. Siis aivan kokoajan. Tuleeko raudanpuutteesta tällaista?

Nojoo.
Huusin huuto.netistä itselleni joululahjan, ja käyn noutamassa sen tänään. Se on sellainen valtava leijonakuningas seinävaate. Leijonakuningas-fanin unelma. :hymyhali:
Ja liskolleni huusin vihdoin sen terraarion. Muutama kuukausi sitten lupasin sille laiskalle nahkakasalle, että hankin sen uuden hienon ison terran sille viimesitään jouluksi. Pari viikkoa sitten tuntui epätoivoisesti siltä että joudun pettämään lupaukseni. Niin monta terraa olin jo huudoissa hävinnyt kun hinta nousi aina liian korkeaksi. Mutta nytpä mulalkin on uusi terraario. Täällä se ei vielä tosin ole, ensi la noudetaan isän kanssa.

On muuten todella inhottava kirjoittaa, huimaa kokoajan niin penteleesti ettei ole tosikaan. Tuntuu kuin olisin tuhannen päissäni. Enkä mä sitä paitsi edes tykkää juomisesta tai känneistä. :ei:
Crazy_Clown

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa