Jos edes kalapuikot saa keskustelua aikaseksi, niin siitä vaan!Nugat kirjoitti:
No täällä onkin niin hiljaista, että samasta asiasta voi puhua kahdessa ketjussa.![]()
Wihän täällä nykyään mitään keskustelua edes ole, kun kaikki käy vaan vuorollaan ilmottamassa, mitä kuuluu tai minkä leffan kattoi tai mitä mieltä oli mistäkin. Tai ehkä se on vaan mä.... 
Emilia kirjoitti: Tai ehkä se on vaan mä....
Pvi kirjoitti:Mun elämässä ei ainakaan tapahdu juuri mitään.
Eikä mulla tunnu olevan mitään mielipiteitä mistään.
.
Ihana, veti heti ensihönkäyksikseen natsikortin esiin
Lyttäsi laajan ruotsalaistutkimuksen höpönlöpöksi, vaikkei luultavasti edes tiedä siitä mitään, nimitti Ruotsia hiipuvaksi yhteiskunnaksi ja hyökkäsi vastaväittelijän kimppuun loukkaamalla tätä henkilökohtaisuuksiin menevillä kommenteillaan. Eleet ja ilmeet oikein huokuivat halveksuntaa ja ylemmyydentuntoa. Sitten se vielä kehtasi sanoa itseään sosiaalisesti taitavaksi
Propsit Tontille, kun säilytti mielenmalttinsa.

Mikkoset totisesti ansaitsevat toisensa.

LazyBastard kirjoitti:Nina Mikkonen kävi kertomassa totuuksia päivähoidosta ja kotiäitiydestä lauantain aamu-TVssä.

Aurora B. kirjoitti:Sitten se vielä kehtasi sanoa itseään sosiaalisesti taitavaksi

Maija kirjoitti:Aivan käsittämätöntä tekstiähän rouva suolsi suustaan. "Voit olla älykäs, mutta et viisas." Siinä vaiheessa, kun pitää vastakkaista mielipidettä edustavaa ihmistä vastaan hyökätä henkilökohtaisuuksilla, voi todeta, että omat argumentit ovat aika hataralla pohjalla.
En ymmärrä myöskään tuota, että päivähoito olisi muka niin huono asia kuin Mikkonen väittää. Päivähoidosta löysin ystävän, joka on ollut kohta 20 vuotta ystäväni (vaikka itsekin olen vasta 20-vuotias.)Maija kirjoitti:Ja miten ihmeessä lasten päivähoito voi olla niin hirvittävän huono asia?
Olen aina ollut melko ujo ja musta tuntuu, että mulla olisi ollut koulussa äärimmäisen vaikeaa kaverisuhteiden kannalta (Ei se helppoa ollut, vaikka olin hoidossakin ollut.), jos en olisi harjoitellut ihmissuhdetaitoja päivähoidossa erilaisten ihmisten kanssa.
En tosiaan koe, että olisin saanut vähemmän rakkautta - päinvastoin. Kyllä mulle ainakin päivähoitoon pääseminen on tuonut vain hyviä asioita elämään. Pikkuveljen synnyttyä kyselin, että koska pääsee taas hoitoon, kun siellä on niin kivaa ja siellä on niin kivoja kavereita. 

Lisäksi jos aloittaa puhumaan kotiäidille noinkin provokatiivisesti kuin "surullista miten vaietaan ruotsalaisista tutkimuksista joissa todetaan, että lapsille on huonoa olla kotona" niin mitä muuta voi odottaakkaan?
Aikamoista tuubaa se Mikkonenkin suustaan suolsi, ei käy kieltäminen.
Sippura kirjoitti:Uskomattoman pitkä pinna ja hyvät tavat kirjailija Tontilla, täytyy myöntää.

Pascal Lemoix kirjoitti:Olikohan siinä ruotsalaistutkimuksessakaan huomioitu kaikkia muuttujia? Sen antihan oli tuossa referoidussa muodossa:
Päiväkoti=hyvä elämä.
Kotihoito=huono elämä.
) aikalailla sosiaalisten kykyjen vastakohtana. Ainua mitä tuosta toisaalta jäi uupumaan, oli Jumalan tahdon esiintuominen ja erityisesti äidin paikan painottaminen siinä nyrkin ja hellan välissä
No, lopullinen lopputulos saadaan sitten, kun Mikkosten lapset lähtevät maailmalle, kun ainakin ne tietävät että omat vanhemmat omistavat heidät ja he kuuluvat heidän vanhemmilleen, eivät millekkään (varmasti pedofili, mitä se ei ihme kyllä käyttänyt) tarhatädille/sedälle, tai jollekkin älykkäälle viisaalle, eli Ninan sanojen mukaan kirjaoppineelle idiootille joka ei tiedä yhtään mitään...Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa