Eväste eli cookie
Lisäksi kannattanee laittaa JavaScript päälle (se ei taida myöskään olla, tuon viestin perusteella), pitäisi löytyä samasta paikasta kuin cookietkin (ainakin FFssä on) tosin en mene vannomaan kun ei Operaa tule käytettyä.

Yabba kirjoitti:Sinun selaimesi on tällähetkellä asetuksella "ei evästeitä", joka täytyypi käydä muuntamassa asetuksista päälle. Ohjeet tähän selaimesta riippumatta löytyypi mm. täältä
Eväste eli cookie
Lisäksi kannattanee laittaa JavaScript päälle (se ei taida myöskään olla, tuon viestin perusteella), pitäisi löytyä samasta paikasta kuin cookietkin (ainakin FFssä on) tosin en mene vannomaan kun ei Operaa tule käytettyä.
kantris kirjoitti:Yabba kirjoitti:Sinun selaimesi on tällähetkellä asetuksella "ei evästeitä", joka täytyypi käydä muuntamassa asetuksista päälle. Ohjeet tähän selaimesta riippumatta löytyypi mm. täältä
Eväste eli cookie
Kiitos jälleen kerran!
Paitsi, että kyllä mulla oli valittuna evästeiden hyväksyminen, ja Javascriptitkin.. Outo homma, nimittäin tänään tuo taas toimii ihan oikein, eli nää on taas näitä henkimaailman hommia. Pitää ehkä vaihtaa Firefoxiin, niin jos hommat pelittäis paremmin.
.Jos samalla selaimella kokeilit eilen ja ei toiminut, ja tänään ja toimi, niin vika lienee ollut bloggerin päässä. Näin niin kuin nopeasti järkeltynä.
. Explorerilla siis pääsin ihan normaalisti kirjautumaan, mutta taitavat kuitenkin olla selainkohtaisia juttuja nuo asetukset (totta kai..tyhmä minä..).
kovasti ovat kaikki kehuneet sen nopeutta yms.sybe kirjoitti:Jos mä nyt uskoisin tuota pc huoltomiestä.Eli se mun pc:n vika on raudassa. Mulla on vanhasta koneesta jäänyt XP levy muistoksi.Olen sitä jo katsellut kaihoisasti ja lämmöllä vakaata suhdetta muistellen. Voi hyvinkin olla että asennan XP:n.

sybe kirjoitti:Pc oli tullut mulle ilman normalia testausta, epäsopivn komponentein. Aloin udella liikkeen työnlaadusta ja testaamisesta.
Saaplari.Tuleepahan kuntoon, muta yli puolivuotta olen ihmetellyt satunnisesti kaatuilluta pctäni
@gen.fi kirjoitti:Myyjä on voinnut asentaa OEM-version koneeseen.
Ja en ymmärrä minkä takia käyttäjä olisi koodia uudelleen tarvinnut ellei sitten ole konetta formatoinnu.
Dnd kirjoitti:Jos koneen olisi täysin formatoinut, niin eihän toinen koodi olisikaan ollut mikään ongelma.
Kun on niin kauan asiasta, niin en muista enää tarkkaan miksi koodia tarvitsi tai mikä käyttis oli kyseessä (98/2000 tai NT kenties.) Saattoi olla sellainen tilanne, että halusi ostaa päivitysversion uudempaan käyttikseen, kun koneen mukana ostettu ei soveltunutkaan tarpeeseen. Alkuperäinen cd oli uudenkarhean koneen mukana. Koska käyttis olisi pitänyt asentaa täysin uudelleen kelpaamattoman koodin takia, niin asiakashan otti koneen kainaloon ja lähti viemään sitä sinne toiselle paikkakunnalle tuumien "saavat kyllä samaan hintaan tehdä tästä toimivankin". Toisessa liikkeessähän olisi tietenkin otettu hinta työstä koneeseen, jota ei oltu sieltä edes ostettu.
@gen.fi kirjoitti:Dnd kirjoitti:Jos koneen olisi täysin formatoinut, niin eihän toinen koodi olisikaan ollut mikään ongelma.
Kun on niin kauan asiasta, niin en muista enää tarkkaan miksi koodia tarvitsi tai mikä käyttis oli kyseessä (98/2000 tai NT kenties.) Saattoi olla sellainen tilanne, että halusi ostaa päivitysversion uudempaan käyttikseen, kun koneen mukana ostettu ei soveltunutkaan tarpeeseen. Alkuperäinen cd oli uudenkarhean koneen mukana. Koska käyttis olisi pitänyt asentaa täysin uudelleen kelpaamattoman koodin takia, niin asiakashan otti koneen kainaloon ja lähti viemään sitä sinne toiselle paikkakunnalle tuumien "saavat kyllä samaan hintaan tehdä tästä toimivankin". Toisessa liikkeessähän olisi tietenkin otettu hinta työstä koneeseen, jota ei oltu sieltä edes ostettu.
Ömm... Nuo käyttiksethän menee heittämällä ja kerran vain kysyvät koodia.
Ja sittenhän tulee pelkkiä yhteensopivuus ongelmia jos noita koittaa päivittää.
Kun päivityskin on käyttöjärjestelmään sidonnainen.
sybe kirjoitti:Tänä päivänä tilanne on se ,että tämä jo nykyisin hieman vanhentunut myyjä kertoi että WindowsXP kuulemma loppuu kaupoista. Sitä ei kohta enää mydä laisinkaan,kun valmistus on lopunut..toisaalta uusia miniläpsyköitä myydään WindowsXP:llä
sybe kirjoitti:Mikäs se juttu oli että kun osti WindowsXP:n, pelkkä WindowsXP maksoi paljon enemmän kuin WindowsXP + microsoft hiiri? Minä tätä ihmettilin ja nuorehko myyjä ei osannut oikein selittää.
Dnd kirjoitti:Firmathan osti jemmaan aika paljon XP:tä laittaakseen niitä uusiin koneisiin, kun Vista oli niin syvältä, että ihmiset haluaa kuitenkin XP:n.
Dnd kirjoitti:Mene "System advanced" valikkoon (saat auki myös painamalla Windows näppäintä ja Pausea yhtäaikaa)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa