Madonna

Madonna

ViestiKirjoittaja Sippura » La 07 Helmi 2009 16:54

Kuva

No niin. Nyt on Keijolandiassakin Madonna-ketju :tilt:

Tänne siis kaikki mahdollinen ja mahdoton keskustelu liittyen musiikkiin, brändiin,
tulevaan Suomen-keikkaan, tyyliin, ihan mihin vaan - sana on vapaa!

Ja jotta viesti ei menisi pelkäksi ketjun avaamiseksi, muutama sana omasta suhteestani
Madonnaan: ensimmäisen kosketuksen artistiin sain tätini Like a Prayer-levyn kautta. Sil-
loin 80-luvun lopussa 9-vuotiaasta ko. levynkansi oli rohkeinta siihen mennessä nähtyä ja
Express yourselfiä kuuntelin LP-levyltä kymmeniä kertoja. Se on edelleen yksi parhaista
Madonnan biiseistä ja Prayer ykkösenä levyistä.

Rouvan elokuvista en ole koskaan niin välittänyt, mutta Evita on hieno.

Liput elokuiselle Jätkäsaaren keikalle yritän tietty hankkia ja olen yrittänyt miettiä mikä
olisi kipuraja lippujen ostamisessa. Kyllä mä jonkun 250 euroa olisin niistä vielä valmis
maksamaan, mutta toivon ettei tuota tarvitsisi miettiä, vaan maanantaina kävisi hyvin.
Nyt haluaisin kuitenkin vielä unohtaa lipunmyynnin alkamisen, mä inhoan tätä stressiä
ja ahdistusta :hullu:

Kuva
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

Re: Madonna

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 07 Helmi 2009 18:11

Mä painin samassa ongelmassa maanantain suhteen. En vain pysty ajattelemaan etten saisi lippua sinne. Tulee ihan kamala olo aivan välittömästi.
En anna sen olla mahdollisuus, vaikka miten kuka tulisi sanomaan mitä. Ajatelkaa mitä ajattelette, piste :nirppa:.

Mä olen lapsosena laulanut radion tahdissa Like a Virginiä. En vain silloin tiennyt mille tielle olen lähtenyt. Tämä kyllä selvisi paljon myöhemmin, onneksi.
En muista enää, että mikä biisi oli ensimmäinen, mutta ensimmäinen levy oli Like a Prayer. LaP on edelleen mun suosikkien joukossa ja jostain pitäisi tilata uusi versio, kun se vanha on täysin kuunneltu loppuun. Kaikki biisit hyppii ja pahasti. Seuraava koskettanut levy oli Something to Remember. Ja sitä rataa.

Mä pidän itseäni before Ray of Light-fanina. Ray of light on hieno albumi, mutta sen jälkeen on tullut vain Confessions-levy, joka on kokonaisuutena loistava. Tietysti on hyviä biisejä kaikilla levyilla, mutta nirsona ihmisenä pidän levykokonaisuuksista enemmän kuin yksittäisistä biiseistä. On raivostuttavaa kuunnella jotain levyä (vaikka se olisikin ultimate lempiartisti) kun joka kolmas biisi on hyvä ja muut vain ärsyttäviä. Se häiritsee keskittymistä aika tavalla.

Leffat on kunnon fanin tapaan tullut nähtyä, mutta vain League of their own ja Evita ovat olleet katsottavia. All the way Mae on yksi sellaisista hahmoista, joka saa minut joka kerta nauramaan. Enkä osaisi kuvitella ketään muuta ko. roolissa kuin Madonnan. Ja Next Best Thing on ollut kaikesta huolimatta kestosuosikki. Siinä elokuvassa on ollut jotain vetovoimaista Time Stood Still-biisin lisäksi. Ko. biisi on jostain syystä kolahtanut kovaa ja korkealta ilmestymisen jälkeen. Aivan mieletön :sydän:.

Haluaisin jakaa maanantaiaamun viimeisen tunnin jonkun kanssa. En usko, että pysyn tajuissani, tapahtui sitten mitä tahansa. Parastahan se olisi jakaa jonkun sellaisen kanssa, joka on samassa tilanteessa. Kun jo Celinen lipun kohdalla meinasi taju lähteä, niin entäs nyt sitten. En kykene edes ajattelemaan. Ei vaan pyddy. Vertaistukea, pliiiz.

Nyt on pakko mennä ajattelemaan jotain muuta ja hengittämään.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja kaneli » La 07 Helmi 2009 18:53

Madonna on ollu mun elämässä läsnä lapsuudesta lähtien, jolloin äiti aina siivouspäivinä huudatti Immaculate collectionia. Sen takia Material Girl taitaa vieläkin olla yksi mun suuri suosikkini Madonnan tuotannosta.

En kutsuisi itseäni Madonna-faniksi, vaikka pidänkin paljon hänen musiikistaan. En omista tädin koko tuotantoa, mutta Madonnan musiikki on silti hyvin paljon mukana elämänmenossani ja sen eri tilanteissa. Kokonaisuutena suosikkilevyni on ehkäpä Confessions.

Toivon saavani lipun Suomen konserttiin, mutta se ei silti ole minulle maailmanloppu, jos ei semmoista onkeen tartu. :)

Möksmöks: Mä oon muuten päättäny, että mäkin oon viisikymppisenä yhtä hyvässä kuosissa kuin Madde! :virne: :tilt:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Sippura » La 07 Helmi 2009 20:28

Kibaya kirjoitti:Haluaisin jakaa maanantaiaamun viimeisen tunnin jonkun kanssa. En usko, että pysyn tajuissani, tapahtui sitten mitä tahansa. Parastahan se olisi jakaa jonkun sellaisen kanssa, joka on samassa tilanteessa. Kun jo Celinen lipun kohdalla meinasi taju lähteä, niin entäs nyt sitten. En kykene edes ajattelemaan. Ei vaan pyddy. Vertaistukea, pliiiz.

Nyt on pakko mennä ajattelemaan jotain muuta ja hengittämään.

Sorry Kibaya, tää ketju tais tulla vähän huonoon saumaan :virne: Nyt ei ajatella koko
maanantaita enää, eihän?

Mä voin lähettää sulle telepaattista vertaistukea ylihuomenna, kun istun itse ysiltä
rystyset valkoisina netin vieressä ja kliksutan refreshiä. Ja yritän näyttää tyyneltä
päällepäin, sillä kaikki tämä tapahtuu työpaikalla :p

Hitto, jos olisin tiennyt että ICON-clubin kautta olisi saanut ostettua tälle Suomen-
keikalle liput ennakkoon, niin olisin maksanut liittymismaksun ilolla. Mutta kun jä-
senyys olisi pitänyt lunastaa viimeistään huhtikuussa viime vuonna, ja Suomen keik-
ka vahvistettiin tammikuussa tänä vuonna, niin ihan ei täsmännyt aikataulut.
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Fantsu » Su 08 Helmi 2009 00:00

Ja sitten on Worldtickets, jos rahapussissa on massia ja omatuntoa ei paljon kolkuttele... ;)
Fantsu

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 08 Helmi 2009 14:39

Anteeks mä tuun vähän ot:nä mainitsemaan, et on pakko päästä keikalle, koska

"With Special Guest : PAUL OAKENFOLD"

Sekooon. :sekopää:

Mut on kyllä Madonnakin päästävä kattomaan. En ole mikään suuri fani, mutta olishan se nyt hienoa päästä näkemään. Ja jos kuulisi edes muutaman biisin Ray of Lightiltä ja Confessions on a dance floorilta, niin olisin tyytyväinen. Sen lisäksi, että näkisi vähän Madden tanssivan. Luultavasti joudun jonnekin kilsan päähän lavasta, kun en jaksa tapella lähipaikasta. Mut katotaan nyt, saanko edes lippua.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 09 Helmi 2009 11:15

No olihan aamu :sekopää:

Lippupisteen nettisivuille kirjautuminen kesti parikymmentä minuuttia ja vielä
varttia vaille yhdeksän järjestelmä kirjasi ulos miten sattui. Mutta jos tilausvah-
vistukseen on uskomista, sain ostettua lipun A-katsomoon - en kuitenkaan usko
sitä todeksi ennenkuin liput saapuvat postitse ja ne on mun näpeissä.

Kuis muilla kävi?
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Eärendil » Ma 09 Helmi 2009 11:34

No oli joo aikamoinen aamu. :sekopää:

Olin ennen kuutta paikallisen lippupisteen edessä jonottamassa, ja jonon sijalla kuusi.
Kun sitten vihdoin päästiin sisälle, parhaita lippuja riitti neljälle ensimmäiselle ostajalle,
ja neljäskin sai vähemmän ku mitä olisi ottanut. Koneet meni jumiin hetkeksi, ja sen
jälkeen saikin vaan niitä halvimpia lippuja. Mut nyt kun nuo liput on tossa nenän alla,
niin ei oikeastaan haittaa, et liput on kentälle C. Kunhan vaan on liput. Ei nimittäin
paljoa naurattanut siinä kohtaa, ku lippupisteen koneet meni jumiin hieman ennen
omaa vuoroa. :hiki:

Mut nyt fiilis on enemmänkin: :täpinä:
Eärendil

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 09 Helmi 2009 12:31

Joo-o.. Melkein helpompi saada lippuja jonkun kilpailun kuin Lipppupisteen kautta. Jumaliste, mikä show. Sain sitten lopulta 1 lipun siitä halvimmasta kategoriasta ja vielä myöhemmin sitkeellä f5:n naputtelulla myös kaverille toisen. Täytyy vaan mennä jo aikaseen paikalle ja tunkea mahdollisimman lähelle.. Ei oikeestaan nyt enää edes harmita kovin paljon, sallittakoon suuremmille faneille ne paremmat paikat. :)

Mut lippu tapeltu itelle!

:sekopää:
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 09 Helmi 2009 13:00

What a fight!

Olin ärrällä jo 7.43, vaikka jossain vaiheessa epäilin että ne menisi tukkoon. Sain paikan 1 siitä äärettömän pitkästä jonosta ulos asti ja uskoin vielä 9:ltä, että homma kaatuu vasta mun lippujen jälkeen. Joo, kaatu ihan heti alkuunsa. Sitten alkoi pommittaminen tukijoukoille että nettiin, nettiin. Viisi yli 9 tuli ärrälle tieto, että pystyvät myymään vain C-alueen lippuja. No, ihan samahan se siinä kohtaa oli kuhan vain lipun saa.

Lippu tuli saatua, mutta ei ärrältä. Tukijoukko töissä pääsi netistä läpi 9.40 ja jotain. Sieltä saatiin C-alueen liput. Jonossa ihmiset teki ihan samaa.. netin kautta saivat lippuja huomattavasti paljon paremmin kuin esim. puhelimessa.

Mutta alueelle pääsy riittää mulle ja olen onnellinen niiden kunnon ihmisten puolesta jotka sai Golde Circle-lipun tuosta hässäkästä. Ansaitsevat kyllä paikkansa.

Mua itseäni edelleen epäilyttää se, miksi lippuja ei saanut lippupalvelun kautta? Heillä lienee isommat serverit ja muutenkin ovat luotettavampia tossa hommassa, IMO (mutu).

Mutta nyt kuulkaa väsyttää fyysisesti. Heräsin aamulla 5.30 enkä saanut enää unta. Jännitti niin, että meinasi oksennus tulla kun vain edes ajattelin asiaa. Onneksi se on ohi ja lippu on hallussa.

Ainiin. Joku soitti jonosta myös paikkallislehden toimittajalle joka saapui haastattelemaan meitä vähän kahdeksan jälkeen. Mitä tahansa Madonnan eteen, vaikka julkinen nolaus :virne:.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Eds » Ti 10 Helmi 2009 00:19

Eipä tästä kovin paljoa ruusuja voi Lippupisteelle antaa. :p Sain kyllä noin tunnin yrittämisen jälkeen hommattua netin kautta C-alueen liput, mutta vähän turhan monta kertaa homma kaatu sitä ennen. Onneksi en sentään Ärrälle lähtenyt jonottamaan.
Eds

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 10 Helmi 2009 09:19

Kibaya kirjoitti:Jännitti niin, että meinasi oksennus tulla kun vain edes ajattelin asiaa. Onneksi se on ohi ja lippu on hallussa.

:femmat:

Mulla oli illalla vaan ihan tyhjä olo ja samat fiilikset että onneksi se on ohi.
Tuntuu pahalta niiden tosifanien puolesta, jotka olivat jo A- tai B-lipuissa
kiinni, mutta sitten järjestelmän kaaduttua olivat joutuneet luopumaan niis-
:( Tuo on vaan niin julmaa kohtalon ivaa.

Tänään aamulla eilisistä kokemuksista jaksoi jo puhuakin, eilen asia oli vie-
lä vähän turhan tuoreessa muistissa ja koko lipunmyynnistä puhuminenkin
harmitti.

Ja vaikka olen itse aivan äärettömän onnellinen siitä, että sain A-katsomon
liput, niin silti se, että tilausvahvistuksessa on kellonaika 8.58 tuntuu vähän
hämärältä. Lipunmyynninhän piti alkaa klo 9, eikä aikaisemmin.

Maikkarin uutisissa tuli eilen tilastotietoa siitä, miten lipunmyynti jakautui
eri jakelukanavien välille:

Nettimyynti 59 000 kpl / 74 %
Lippupisteen omat lipunmyyntipisteet 18 200 kpl / 22 %
Puhelinmyynti 2000 kpl (200 000 soittoyritystä) / 3 %
R-kioskit 1200 kpl / 2 %

Melkoinen epic fail tuo R-kioskien myynti, ei voi muuta sanoa :ei:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 10 Helmi 2009 12:58

Olen samoilla linjoilla, ettei eilen paljoa tehnyt mieli puhua enää illalla koko asiasta. Vaikka liput saatiinkin, ei se tarkoita sitä etteikö olisi harmittanut niin monien fanien puolesta (okei, ihan vähän omastakin).

Mä laitoin palautetta sitten ihan Live Nationille, että lippupisteelle. Live Nationilta vastattiin ihan parin tunnin kuluessa että tulevat selvittämään asian lippupisteen kanssa. En tiedä uskoako vaiko eikö. Istuvatko herrat pöytään ja hymistelevät mitä olisi voitu tehdä ja pahoittelevat ja ja ja..
Toivon kuitenkin että molemmat tahot oppivat tästä jotain. Ei isojen artistien lippuja lippupisteelle - pitäkööt ne jalkapallot ihan suosiolla. Live Nation on kuitenkin järjestänyt lähiaikoina isoja artisteja suomeen ja se ei ole huono asia. Hommat vain pitää saada toimimaan.

:jami:. Keikkaa odotellessa.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 10 Helmi 2009 22:15

No mulle ei lippua herunut. :(
Vähän harmittaa, sillä olishan se ollu hienoa nähdä, miten täti jumppaa. Mut kyllä mä vähän jo etukäteen arvelinkin, ettei sitä lippua mulle välttämättä irtoa - varsinkaan, kun koko lipunmyynti oli suuri fiasko.
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Walker » Su 15 Helmi 2009 13:31

kaneli kirjoitti:No mulle ei lippua herunut. :(
Vähän harmittaa, sillä olishan se ollu hienoa nähdä, miten täti jumppaa.

http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=article&cid=2298
Madonna-lippuja palautuu myyntiin tiistaina
Lunastamattomia varauksia ryhdytään myymään tiistaiaamuna kello 7.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Jopa+kaksituhatta+Madonna-lippua+palautuu+myyntiin+l%C3%A4hip%C3%A4ivin%C3%A4/1135243418452?ref=rss
Noin kaksituhatta Madonna-lippua tulee myyntiin lähipäivinä. Eniten lippuja palautuu edullisimpaan c-katsomoon, mutta myös paraatipaikoille a- ja b-katsomoihin.

http://www.lippu.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=event_18982

Muoks.
Alkuperäinen myyntipäiväksi ilmoitettiin maanantai mutta muuttui tiistaiksi.
Teksti on muutettu tiistain mukaiseksi
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 17 Helmi 2009 01:01

Toinen lipuista tuli postissa tänään! :D
Toisesta tuli lähetysvahvistus s-postiin. Jee! :D

Mulla oli joskus Madonnan joku vanhempi levykin, mutta se on aikojen saatossa kadonnut jonnekin. Nyt ei ole kuin Confessions... Täytyy lähteä ostoksille. Voi harmi. :virne:
Emilia

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 17 Helmi 2009 08:57

Emilia kirjoitti:Toinen lipuista tuli postissa tänään! :D
Toisesta tuli lähetysvahvistus s-postiin. Jee! :D

Mä sain omista lipuista lähetysvahvistuksen perjantaina, eilen oli kolme kaunista
lippua odottamassa postilaatikossa kun pääsin kotiin :superhymy:

Ilta meni pähkiessä, että mihin ne uskaltaa jemmata puoleksi jotta ne ei vaan mis-
sään nimessä
mene hävöksiin ennen elokuuta. Ennätin jo pelätä keittiön palamista
ja samalla lippujen tuhoutumista jos vaikka liesitaso iskee kipinää ja polttaa koko
kämpän kun liput löysi lopulta säilytyspaikkansa jääkaapin ovesta.

:töktök:

Katsoin viikonloppuna Confessions-kiertueen dvd:n taas kerran läpi. On se vaan hieno
shöy :tipahdus: Tästä Sticky & Sweetistä en välttämättä ole saanut ihan niin spektaakkelimais-
ta kuvaa ja siksi olisinkin vähän toivonut, että Madonna olisi tullut jo viime kiertueella
Suomeen. (Saako näin edes ajatella nyt kun Iso M vihdoin Suomeen tulee? :nolo: )
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja kaneli » La 21 Helmi 2009 23:09

Mulla on ollu onni matkassa: kyllä mäkin Madden shöyn pääsen näkemään elokuussa! :D :inkkari:
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Walker » To 07 Touko 2009 18:17

7.5.2009
Madonnan Helsingin konserttiin myydään vielä 5 000 lisälippua, joista 2000 on parhaille paikoille.
Lipunmyynti alkaa maanantaina 11. toukokuuta Lippupisteessä.
Liput myydään katsomon A- ja C-lohkoihin. Ne maksavat 99119 euroa.
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 13 Touko 2009 17:29

Kuva
Kuva
Kuva

MADONNAN A-LIPPU!!!!

:sekopää:

Mut herätettiin sitten maanantai-aamuna erään Forde Fordelaisen toimesta ja kerrottiin, että on ylimääräinen Madonnan keikan A-lippu. :sanaton: :sekopää:

Ja nyt se lippu on oikeasti olemassa ja mä pääsen näkemään Madonnaa sieltä Golden Cirlestä. Kuva :pomppuhymy:

Joo, tuli itku sitten hetken päästä kun tajusin mistä on kyse.
Tämän asian tiimoilta ei löydy sanoja tarpeeksi kiitokselle, eikä kuvaamaan omia tuntoja. Saan sen oman C-lipunkin myytyä ilman mitään ongelmia eteenpäin.

MADONNA!!!!!
Kuva
Anteeksi kaikki hyniöt.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 09 Kesä 2009 10:36

Katsastamisen arvoinen nettisivu, avattu Live Nationin toimesta elokuun
hulabaloota ajatellen: http://www.madonnahelsinki.fi/

Pari kuukautta odotteluaikaa jäljellä :jami:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja dena » Ke 10 Kesä 2009 14:35

Tätä nyt ei varmaan kannattais sanoa ja eipä se mitään rakentavaa ole muutenkaan, mutta harva ihminen ärsyttää mua ja saa inhon väreet kulkemaan selkäpiissä kuin Madonna.. En tiedä mistä se johtuu koska eihän kyseinen naisihminen oo mulle henk.koht. mitään tehny.

Mutta pitäkee hauskaa keikalla :D
Piece my häpiness Squirrels.
dena

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 17 Heinä 2009 19:43

Sain lipun. Kai sinne on sitten tultava. :)
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ma 27 Heinä 2009 22:26

Hämmentyneenä luin tätä Madonna-ketjua ja konserttivillitystä. Itselläni ei ole lippua konserttiin. En edes tiennyt, että Madonna tulee Suomeen saati että olisi ollut lippuja jonottamassa. Kuvaavaa omassa elämänpiirissäni on se, että siskollani on lippu - eikä ole ikinä edes kuunnellut Madonnaa.

Itse fanitin Madonnaa aika rajustikin 80- ja 90-luvulla. Olen nähnyt koko Madonnan elämänkaaren. Like a virginin äänitin mankalle tv:stä, Hittimittarista.

Minun kohdallani Madonnan huippukausi oli 90-luvun alku, joka sinetöityi Immaculate Collection -levyy, Sex-kirjaan, In Bed with Madonna -elokuvaan ja tietenkin Blonde Ambition -kiertueeseen. Huoneeni seinät olivat silloin tapetoitu Madonnan kuvin. Ja kun kuulin, että suomalainen matkatoimisto järjestää Madonnan-keikkamatkan Frankfurtiin, ostin lipun. Mutta Madonna jäi näkemättä ja kokematta. Keikka peruttiin.

Juuri nyt hieman harmittelen, etten ole mukana Madonnan keikalla. Madonna on kuitenkin ollut suuri osa elämääni tietyssä mielessä vaikka enää laulaja ei suuria intohimoja minussa herätä. Itse asiassa huomaan ärsyyntyneeni koko akasta. Viimeksi kun katsoin Kesä Engelissä pöyristyttävän huonon elokuvan traileria. Trailerin päätteeksi valkokangas kirkui The Director Madonna. Ai, että elokuvaohjaajakin? Eikö riittänyt urana surkeana näyttelijänä ja unohdettuna lastenkirjailijana?

Madonnan nykyisissä touhuissa minua ärsyttää lähinnä jymähtyneisyys. Antti Tuisku hehkutti radiossa Madonna-faniuttaan. Miksi Madonna, toimittaja kysyi. "Madonna on uranuurtaja, Madonna itse päättää. Esimerkiksi miltä nainen voi näyttää 50-vuotiaana." Piste. Suurin osa Madonna-hömpötyksestä keskittyy ulkokohtaisiin seikkoihin. Mikä on sitten se todelline sisältö? Madonnan tekstitykset, oi nuo suuret taideteokset, junnaavat 80-luvun teemoissa. Aina vaan se vahva nainen.

Joskus aikoinaan mietin, millainen Madonnan olisi viisikymppisenä. Silloin kun tuntui, ettei se aika ikinä koittaisi. Voin kertoa, etten ainakaan kuvitellut Madonnaa jumppapuvussa väänteleväksi kauneuskirurgian kauhuesimerkiksi.

Sori, en enää pysty näkemään Madonnassa mitään ihailtavaa.

Tai ehkä olen vaan katkera, kun en sitä lippua saanut.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 30 Heinä 2009 13:01

Viikko!!

Pelottaa, jännittää ja välillä meinaa henki salpautua. Tämä on oikeasti pelottavaa, koska kuitenkin se on vain ihminen joka tekee musiikkia. Se on vain keikka. Ja silti se on samalla niin paljon merkityksellisempi.

Vaikka tiedän saavani hullun leiman itseeni, niin myönnän. En voi kuunnella Madonnan musiikkia tässä hetkessä. Tuntuu että lähtee taju. Lehtien sivuilla Madonna-uutiset lisääntyy päivä päivältä, ja uutisten laatu on jotain kamalaa. Kun pitää kirjoittaa kaikista rypyistä jne, jne, jne. Yäk.

Viikko!! :täpinä:

Jos ei musta kuulu keikan jälkeen mitään missään, niin älkää pelästykö :D

:seko:

Ainiin. Ollaan näyttelijäkollegan kanssa menossa keikan jälkeen DTM:n Madonna-bileisiin. Googlettamalla ainoa vaihtoehto Madonna-jatkoille mihin ei liput maksa maltaita.
Kibaya
Hörhökeijotar

Seuraava

Paluu Musiikki