Mä painin samassa ongelmassa maanantain suhteen. En vain pysty ajattelemaan etten saisi lippua sinne. Tulee ihan kamala olo aivan välittömästi.
En anna sen olla mahdollisuus, vaikka miten kuka tulisi sanomaan mitä. Ajatelkaa mitä ajattelette, piste

.
Mä olen lapsosena laulanut radion tahdissa Like a Virginiä. En vain silloin tiennyt mille tielle olen lähtenyt. Tämä kyllä selvisi paljon myöhemmin, onneksi.
En muista enää, että mikä biisi oli ensimmäinen, mutta ensimmäinen levy oli Like a Prayer. LaP on edelleen mun suosikkien joukossa ja jostain pitäisi tilata uusi versio, kun se vanha on täysin kuunneltu loppuun. Kaikki biisit hyppii ja pahasti. Seuraava koskettanut levy oli Something to Remember. Ja sitä rataa.
Mä pidän itseäni before Ray of Light-fanina. Ray of light on hieno albumi, mutta sen jälkeen on tullut vain Confessions-levy, joka on kokonaisuutena loistava. Tietysti on hyviä biisejä kaikilla levyilla, mutta nirsona ihmisenä pidän levykokonaisuuksista enemmän kuin yksittäisistä biiseistä. On raivostuttavaa kuunnella jotain levyä (vaikka se olisikin ultimate lempiartisti) kun joka kolmas biisi on hyvä ja muut vain ärsyttäviä. Se häiritsee keskittymistä aika tavalla.
Leffat on kunnon fanin tapaan tullut nähtyä, mutta vain League of their own ja Evita ovat olleet katsottavia. All the way Mae on yksi sellaisista hahmoista, joka saa minut joka kerta nauramaan. Enkä osaisi kuvitella ketään muuta ko. roolissa kuin Madonnan. Ja Next Best Thing on ollut kaikesta huolimatta kestosuosikki. Siinä elokuvassa on ollut jotain vetovoimaista Time Stood Still-biisin lisäksi. Ko. biisi on jostain syystä kolahtanut kovaa ja korkealta ilmestymisen jälkeen. Aivan mieletön

.
Haluaisin jakaa maanantaiaamun viimeisen tunnin jonkun kanssa. En usko, että pysyn tajuissani, tapahtui sitten mitä tahansa. Parastahan se olisi jakaa jonkun sellaisen kanssa, joka on samassa tilanteessa. Kun jo Celinen lipun kohdalla meinasi taju lähteä, niin entäs nyt sitten. En kykene edes ajattelemaan. Ei vaan pyddy. Vertaistukea, pliiiz.
Nyt on pakko mennä ajattelemaan jotain muuta ja hengittämään.