Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 08 Helmi 2009 19:06

Ehkä kokeiltuja keinoja, mutta saippuan sijasta voi käyttää perusvoidetta (Esim. Aqualan-L). Yksi mahdottoman hyvä rasva on Aco Canoderm (apteekeista), mutta karbamidi saattaa kirpaista jos on iho tuhottoman huonossa kunnossa. Ei ole kuitenkaan vaarallista. Muutenkin tykkään vihjata karbamidista kuivaihoisille, kun yleensä se pelkkä rasva ei tahdo riittää.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 09 Helmi 2009 12:29

Voisiko urakka kokeilla karitevoita (karitevoi, shea butter) käsiinsä? Puhtaan 100 %: kariten ei pitäisi edes aiheuttaa mitään kirvelyjä, mutta on kuulemma erityisen kosteuttava ja auttaa ihoa saamaan tasapainosta kiinni. Markkinoilla on myös kaikkea muuta ryönää sisältäviä karitevoi-nimellä meneviä mömmöjä.

Itse ostin kyseistä rasvaa juuri, siis 100 % karitea. Olen kauan miettinyt sitä, mutta on sen verran tyyristä ollut, etten ole malttanut. Nyt sai ekokaupasta -40% hintaan, kun parasta ennen -päiväys on kesäkuussa. Ostin heti. Ai juku, voi jee kun on pehmoisa olo, niin kuin vauvan peppu :ahihi: Paremman puoliskon kuivakat kädetkin on heti tuhannesti paremmat. Tehoa varsinaiseen ongelmaihoon en sitten osaa arvioida (mainostavat kyllä ongelmaihon hoitoon sopivaksi, psoriasis, kuiva, palanut tai muuten vaurioitunut iho, etc.), mutta jos ongelma on noin paha, niin testaisin kyllä.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 09 Helmi 2009 23:10

Tukka tippuu päästä. Mikä neuvoksi? Suomeen tultuani mulla on alkanut lähteä hiuksia ihan hirveeseen tahtiin. Ei tarvi kuin sormet haroa hiusten läpi, niin tukollinen lähtee irti. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Tuleeko musta kalju nyt?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 09 Helmi 2009 23:21

Heti tulee mieleen joku D-vitamiinivaje, kun oot tullut sieltä Ausseista tänne, missä aurinko paistaa kerran kahteen kuukauteen. Kai se tukanlähtöäkin voi aiheuttaa....? Mulla oli joskus semmonen vaihe, että hiuksia lähti ihan älyttömästi, varmaan foorumillakin oon siitä stressaillut joskus. En muista mitä tapahtui, mutta ohi se meni. Oli varmaan jotain stressiperäistä, kun muistaaksein samaan aikaan tein muun muassa eroa silloisesta poikaystävästä...

En usko, että susta kalju tulee. Joskus vaan lähtee enemmän tukkaa kerralla. Se on normaalia. Hiuksilla kuitenkin on se oma kasvuaikansa ja sitten ne irtoaa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ke 11 Helmi 2009 21:34

Eilen intouduin kaivelemaan kaappeja ja pakkailemaan pieniks käyneitä vaatteita kasaan. Niitä kerty kaks ja puol muovikassillista. Kahdeksat farkut ainakin, vissiin viis hametta ja epämääräinen joukko muita pukineita. Miun pylly ja reidet ei vaan enää mahdu mihinkään niistä. Hameet kyllä menee kiinni, mutta nousevat samalla niin korkeelle että maha pömpöttää ja polvet jää näkyviin helman alta (kun ei pitäis). Jos joku tarvii vaatteita niin saa hakea.

Kävin sitten pois laitettuja housuja korvatakseni H&M:llä. Ostin punaset housut. :aukku: Ja yhet normifarkut. Ja pitkikset, sukkia, vyön ja rinta-/hiuskorukukan. Poistulomatkalla kävin varaamassa huomiseks parturiajan, on jo aika saada joku muoto taas vaihteeks tähän moppiin.
annastindeli

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 15 Helmi 2009 18:40

Melkoinen tyttöilyviikonloppu takana :superhymy:

Koulukaveri pk-seutuajoilta tuli perjantaina viettämään tyttöilyviikonloppua ja lähti
vasta tänään kotiin. Ennätettiin herkutella hyvällä ruualla, punaviinillä ja n. 1,5 kilol-
la irtokarkkeja, katsottiin pari hyvää leffaa (TransAmerica & Gilbert Grape) ja vaih-
dettiin kuulumisia. Mies lähti hyvissä ajoin jaloista pois ja saatiin viettää omaa ai-
kaa ihan rauhassa kahdestaan, oli ihan älyttömän kivaa!

Tein kaverille täydellisen ranskalaisen manikyyrin (josta tuli aivan älyttömän hieno,
vaikka itse sanonkin) ja kulmatkin nypin hänelle uuteen kuosiin. Omaa henkilökoh-
taista tyttöilyä olen jatkanut hänen lähtönsä jälkeen ensin juoksulenkillä kipakassa
pakkasilmassa, sen jälkeen kulmien nyppimisellä ja värjäämisellä, kokovartalokuo-
rinnalla ja energisoivalla kasvonaamiolla :gay:

Illalla ajattelin vielä tehdä itsellekin ranskalaisen ja ottaa siihen seuraksi lasin hyvää
punaviiniä. Olo on rentoutuneen onnellinen.

Ystävät :sydän: Tyttöily :sydän:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Annis » Ti 17 Helmi 2009 21:32

Voi tukka sentään. Kohta menee oikeasti hermot tähän kuolleeseen takkukasaan. Ei oo kauppojen tehohoidot auttaneet. Tänään ostin uutta hoitoainetta, tosin senkin tavallisesta kaupasta, saisi se edes vähän toimia. Kohta varmaan pitää sitten mennä ihan kampaamoon ostamaan jotain kunnon ainetta. Ja värjätäkin ne pitäisi, mutta taidan pysytellä vielä hetken aikaa pipolinjalla ja en tuhota vaalennusaineella loppujakin :hullu:

Mut ostin uutta ihanan tuoksuista suihkusaippuaa. Kirsikankukkia :sydän: On taas kiva käydä suihkussa usein, vaikka iho ei siitä tykkääkään :hullu:
Annis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 17 Helmi 2009 22:44

Olipas ihanaa ottaa lauantaina uusi ripsari käyttöön. :sydän: Vanha oli jo melkein vuoden vanha ja sen kyllä huomasi. Se alkasi jo paakkuuntua ikävästi ripsiin laitettaessa. Samaa ripsaria ostin taas, kun siinä on juuri sopiva harja ja värikin pysyy ihan hyvin. Lisäksi hintakin on melko halpa. :D

Loppuviikolla on ilmeisesti vain vähän pakkasta. Ihanaa tyttöillä hame päällä ja saappaat jalassa.

Nyt on jotenkin sellainen tyttöilyfiilis. :tyttö:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja friikkis » Ti 17 Helmi 2009 23:37

Mulle on tullut vaatekriisi. Kun olisi kiva kanssa joskus tyttöillä hameiden ja erilaisten saappaiden kanssa (niitä kyllä riittäisi...), mutta kun en oikeasti osaa pitää hameita. Muutamissa bileissä olen tempaissut hameen päälle, ja heti on tullut jotenkin tätimäinen fiilis. Tyydyn siis farkkuihin. Jospa sitä syntyisi seuraavaan elämään kunnon säärien kanssa, niin voisi sitten pitää vaikka mitä jänniä asukokonaisuuksia. Pillifarkutkin ovat alkaneet kiinnostaa, vaikka aluksi niitä inhosin. Kokeilin niitä sitten kaupan sovituskopissa, ja meinasin tikahtua nauruun. Ei ollut minua varten.

Mulla alkaa kanssa ripsari loppua, ja ehdin jo tuskailla sitä, miten taas menee rahaa uuteen. Onneksi laatikon perältä löytyi korkkaamaton, vielä muoveissa oleva Kanebo. Mistä lie ilmestynyt. Ja ties kuinka kauan siellä lymyillyt. :virne:
friikkis

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 17 Helmi 2009 23:38

Käyttäähän marenki jotain kakkumaskaraa? :o:

Mun pitäisi kans käydä ostamassa uusi ripsari. Ikinä ei meinaa muistaa, kun kulkee jonkun sellasen paikan ohi. Ite käytän ihan niitä perusmeikkimerkkien perusripsareita. Ei jaksa maksaa kovin paljoa tuotteesta, joka menee käyttökelvottomaksi kuukaudessa.

Mietin myös, että huomenna täytyy joko pestä pyykkiä tai ostaa uusia sukkia. Jostain syystä jälkimmäinen vaihtoehto kuulostaa mielekkäämmältä. Ei kovin tyttöä ehkä... :nolo:
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 18 Helmi 2009 00:14

Emilia kirjoitti:Käyttäähän marenki jotain kakkumaskaraa? :o:

Ihan normaalia perusripsaria mä käytän. :virne: Täytyy myöntää, että joskus ripsari on jäänyt muutaman kerran auki ripsarin laiton jälkeen. :nolo: Ei siis ihme, että ripsarin koostumus ei ollut enää mitenkään ihanteellinen. :virnu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja kaneli » Pe 20 Helmi 2009 22:14

Voi huokaus sentään. Naama hilseilee, hiuksissa on kamala juurikasvu ja muutenkaan olo ei ole erityisen hehkeä. Stressiä on, kiukuttelen kaikille ja nukun huonosti.
Paha mieli, kun äsken olin inhottava äitiä kohtaan puhelimessa. Mä en vaan jaksa nyt yhtään mitään, tiistaina itkin koko illan loppujen lopuksi aika mitättömän asian takia. Mä haluisin vaan olla ja unohtaa kaikki velvollisuudet. :(

Tää liittyy naisten ketjuun ehkä sen takia, että mulla on ihan törkeä makeanhimo koko ajan. On ollu jo viikon ajan eikä mun menkat edes ala ennen ku vasta parin viikon kuluttua. Outoa.
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Emilia » La 21 Helmi 2009 00:25

Ostelin tänään vaikka mitä. :D Pikakaunistajaa ( no huh huh, kaikkea ne keksii mutta kaveri kehui) & ripsarin & hiusvärin, jos jaksais vaikka vähän heleyttää tota kuontaloa & yövoiteen (ooh, ihana joku lumenen c-vitamiinilakkavoide, tuoksuu hyvälle) ja ja ja.. Ja toisesta kaupasta tunikan tai jonkun semmosen ja hiuspantoja.

Jumbossa mulla aina menee kaikki rahat, vaikka asun lähes Hgin keskustassa ja niin lähellä niitä kaikkia kauppoja ja erikoisliikkeitä. Kai se on sitä vantaalaisuutta sitten..
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 21 Helmi 2009 11:52

Meikkitietämykseni ei ole järin suurta, joten täytyy kysyä, mitä ihmettä on pikakaunistaja? :O: En muista koskaan kuulleenikaan kyseisestä tuotteesta.

Mun mieltä on lämmittänyt pariin kertaan pojan suusta kuultu kommentti: "Sun iho on vissiin taas paremmassa kunnossa." :) Kai se sitten näyttää paremmin voivalta, kun suihkun jälkeen on nykyään ihan pakko rasvata iho, kun se muuten kutiaa liikaa. Ja kasvojen iho on kyllä paremmassa kunnossa kuin aikoihin. *koputtaa puuta*
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » La 21 Helmi 2009 12:07

marenkienkeli kirjoitti:

Ihan normaalia perusripsaria mä käytän. :virne: Täytyy myöntää, että joskus ripsari on jäänyt muutaman kerran auki ripsarin laiton jälkeen. :nolo: Ei siis ihme, että ripsarin koostumus ei ollut enää mitenkään ihanteellinen. :virnu:

Miten tuo on edes käytännössä mahdollista? :o:

Ei mulla ikinä ripsari säilyisi noin kauan. Ei ensinnäkään riittäisi ja toisekseen siitä ei irtoaisi enää mitään, jos se olisi noin vanha. :o:

Vietin pari päivää siskon luona ja kävimme tyttöilemässä. Ostin alennettuun hintaan kivan mekon, kivat viininpunaiset sukkahousut sekä kivan laukun. :ahihi:

Nyt on tyttömäinen olo. :ahihi:
Maija

ViestiKirjoittaja Plei » La 21 Helmi 2009 13:38

marenkienkeli kirjoitti:Mun mieltä on lämmittänyt pariin kertaan pojan suusta kuultu kommentti: "Sun iho on vissiin taas paremmassa kunnossa." :) Kai se sitten näyttää paremmin voivalta, kun suihkun jälkeen on nykyään ihan pakko rasvata iho, kun se muuten kutiaa liikaa. Ja kasvojen iho on kyllä paremmassa kunnossa kuin aikoihin. *koputtaa puuta*

On nyt tähän väliin todettava, että mun on rasvattava iho ihan päivittäin, aina. Muuten tapahtuu kamalia.

Ja muakin muuten kiinnostaa, mikä ihme on pikakaunistaja? Onko se niitä ihmetippoja, jotka hävittää rypyt ja kaikki?
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 21 Helmi 2009 13:43

Maija kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:

Miten tuo on edes käytännössä mahdollista? :o:

Ei mulla ikinä ripsari säilyisi noin kauan. Ei ensinnäkään riittäisi ja toisekseen siitä ei irtoaisi enää mitään, jos se olisi noin vanha. :o:

En nykyään jaksa esimerkiksi yliopistolle mennessä meikata ollenkaan. Saattaa helposti kulua viikkokin meikkaamatta tai niin että meikkaan vain yksiin bileisiin. Siksi ripsarini ei kulu kovinkaan nopeasti nykyään. Mutta tosiaan. Ei se enää lopussa kovin hyvää ollut. :virnu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » La 21 Helmi 2009 15:11

Pikakaunistaja, eli just semmonen ihmeseerumi, mikä hävittää rypyt ja muuttaa ihmisen aileen wuornoksesta charlize theroniksi... Kokeilin eilen, en huomannut muutosta itsessä, sama viiru otsassa oli edelleen, katsoi sitä läheltä tai kauempaa.

Ja mun ripsarissa on ainakin merkki, että väri säilyy maksimissaan puoli vuotta avaamisen jälkeen. Suosittelen marenkienkelille pikkasen tiheämpää vaihtoväliä ripsiväriin. Johan sulle kohta alkaa tulla silmätulehduksia muuten... :O:
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 21 Helmi 2009 17:06

Tiedän kyllä, että parasta ennen merkinnän mukaan ne pitäis vaihtaa puolen vuoden välein, mutta jostain syystä aina unohdin ostaa uuden ja vaihtaminen sitten venähti melkein vuoteen. :nolo: Normaali vaihtoväli on mullakin tuo puoli vuotta. :)
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja annastindeli » La 21 Helmi 2009 18:26

Kävin tänään häämessuilla ja nyt miulla on yks geelikynsi. :pepsodent: Sen sai ilmaseks näytteenä. Omat häät on vasta joskus hamassa tulevaisuudessa, ei ole vielä vuottakaan päätetty, mutta olihan se hauska käydä katselemassa. Ei kyllä viivytty pitkään kun ei tosiaan ole kovin ajankohtaista, eikä varmaankaan tällä paikkakunnalla juhlita. Sitten laitoin miehekkeen ruokakauppaan ja itse kiertelin kauppoja. Jotain pientä tarttu mukaan, kynsiviilaa sun muuta.
annastindeli

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 03 Maalis 2009 10:25

No niin, nyt vasta olen astumassa kunnolla naisten maailmaan. Tilasin ajan gynelle. Ensimmäistä kertaa. Vähän jännittää. :hullu:

Menkat ovat olleet jo pitkään niin epäsäännölliset ja kivuliaat, että on kyllä pakko mennä. Päätin myös samalla aloittavani pillerit. Tai no, onhan tätä äipän kanssa yhdessä pohdittu pitkäänkin, että hyvä se olisi.

Mutta mutta. Jänskättää. :hullu:
Maija

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 03 Maalis 2009 17:27

Maija kirjoitti:Tai no, onhan tätä äipän kanssa yhdessä pohdittu pitkäänkin, että hyvä se olisi.

Voiko tommosia muka pohtia äipän kanssa? :friikki:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 03 Maalis 2009 17:40

Jos äiti-tytär-suhde on hyvä, mikäpä siinä - hieno homma! Meillä tuo ei olis ikinä onnistunut (no eipä ollut tarvettakaan), kun ihmisen kehitys tuntui olevan vaan kauhistus. Opin suhtautumaan normaalisti esim. kuukautisiin vasta muutettuani pois kotoa. :seko:
Fantsu

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 03 Maalis 2009 18:14

Lyyra kirjoitti:
Maija kirjoitti:Tai no, onhan tätä äipän kanssa yhdessä pohdittu pitkäänkin, että hyvä se olisi.

Ja miksei voisi? :o:

Luottamusta riittää puolin ja toisin, joten puhumme asioista hyvinkin suoraan toisillemme. Mitään "äiti on mun paras kaveri" -meininkiä ei ole, mutta kohtuullisen vahva äiti-tytär-suhde kylläkin.
Maija

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 03 Maalis 2009 18:23

Maija kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:

Ja miksei voisi? :o:

Luottamusta riittää puolin ja toisin, joten puhumme asioista hyvinkin suoraan toisillemme. Mitään "äiti on mun paras kaveri" -meininkiä ei ole, mutta kohtuullisen vahva äiti-tytär-suhde kylläkin.

Hmm, no ehkä mulla on vähän... erilainen suhde äitiini. En uskaltanut kertoa edes ensimmäisistä kuukautisistani hänelle. Saati sitten, että gynelle menosta mainitsisin. :friikki:

Mutta joo. Ehkä oon vähän kateellinen ihmisille, joilla on normaali äiti.
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa