Paremman puoliskon kuivakat kädetkin on heti tuhannesti paremmat. Tehoa varsinaiseen ongelmaihoon en sitten osaa arvioida (mainostavat kyllä ongelmaihon hoitoon sopivaksi, psoriasis, kuiva, palanut tai muuten vaurioitunut iho, etc.), mutta jos ongelma on noin paha, niin testaisin kyllä.
Ja yhet normifarkut. Ja pitkikset, sukkia, vyön ja rinta-/hiuskorukukan. Poistulomatkalla kävin varaamassa huomiseks parturiajan, on jo aika saada joku muoto taas vaihteeks tähän moppiin.

Tyttöily 

On taas kiva käydä suihkussa usein, vaikka iho ei siitä tykkääkään 
Vanha oli jo melkein vuoden vanha ja sen kyllä huomasi. Se alkasi jo paakkuuntua ikävästi ripsiin laitettaessa. Samaa ripsaria ostin taas, kun siinä on juuri sopiva harja ja värikin pysyy ihan hyvin. Lisäksi hintakin on melko halpa. 

Emilia kirjoitti:Käyttäähän marenki jotain kakkumaskaraa?
Täytyy myöntää, että joskus ripsari on jäänyt muutaman kerran auki ripsarin laiton jälkeen.
Ei siis ihme, että ripsarin koostumus ei ollut enää mitenkään ihanteellinen. 

Pikakaunistajaa ( no huh huh, kaikkea ne keksii mutta kaveri kehui) & ripsarin & hiusvärin, jos jaksais vaikka vähän heleyttää tota kuontaloa & yövoiteen (ooh, ihana joku lumenen c-vitamiinilakkavoide, tuoksuu hyvälle) ja ja ja.. Ja toisesta kaupasta tunikan tai jonkun semmosen ja hiuspantoja.
En muista koskaan kuulleenikaan kyseisestä tuotteesta.
Kai se sitten näyttää paremmin voivalta, kun suihkun jälkeen on nykyään ihan pakko rasvata iho, kun se muuten kutiaa liikaa. Ja kasvojen iho on kyllä paremmassa kunnossa kuin aikoihin. *koputtaa puuta*marenkienkeli kirjoitti:Emilia kirjoitti:Käyttäähän marenki jotain kakkumaskaraa?
Ihan normaalia perusripsaria mä käytän.Täytyy myöntää, että joskus ripsari on jäänyt muutaman kerran auki ripsarin laiton jälkeen.

marenkienkeli kirjoitti:Mun mieltä on lämmittänyt pariin kertaan pojan suusta kuultu kommentti: "Sun iho on vissiin taas paremmassa kunnossa."Kai se sitten näyttää paremmin voivalta, kun suihkun jälkeen on nykyään ihan pakko rasvata iho, kun se muuten kutiaa liikaa. Ja kasvojen iho on kyllä paremmassa kunnossa kuin aikoihin. *koputtaa puuta*
Maija kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Emilia kirjoitti:Käyttäähän marenki jotain kakkumaskaraa?
Ihan normaalia perusripsaria mä käytän.Täytyy myöntää, että joskus ripsari on jäänyt muutaman kerran auki ripsarin laiton jälkeen.
Miten tuo on edes käytännössä mahdollista?
Ei mulla ikinä ripsari säilyisi noin kauan. Ei ensinnäkään riittäisi ja toisekseen siitä ei irtoaisi enää mitään, jos se olisi noin vanha.

Normaali vaihtoväli on mullakin tuo puoli vuotta. 
Sen sai ilmaseks näytteenä. Omat häät on vasta joskus hamassa tulevaisuudessa, ei ole vielä vuottakaan päätetty, mutta olihan se hauska käydä katselemassa. Ei kyllä viivytty pitkään kun ei tosiaan ole kovin ajankohtaista, eikä varmaankaan tällä paikkakunnalla juhlita. Sitten laitoin miehekkeen ruokakauppaan ja itse kiertelin kauppoja. Jotain pientä tarttu mukaan, kynsiviilaa sun muuta.

Maija kirjoitti:Tai no, onhan tätä äipän kanssa yhdessä pohdittu pitkäänkin, että hyvä se olisi.

Lyyra kirjoitti:Maija kirjoitti:Tai no, onhan tätä äipän kanssa yhdessä pohdittu pitkäänkin, että hyvä se olisi.
Voiko tommosia muka pohtia äipän kanssa?

Maija kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Maija kirjoitti:Tai no, onhan tätä äipän kanssa yhdessä pohdittu pitkäänkin, että hyvä se olisi.
Voiko tommosia muka pohtia äipän kanssa?
Ja miksei voisi?
Luottamusta riittää puolin ja toisin, joten puhumme asioista hyvinkin suoraan toisillemme. Mitään "äiti on mun paras kaveri" -meininkiä ei ole, mutta kohtuullisen vahva äiti-tytär-suhde kylläkin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa