Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

Re: Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 16 Helmi 2009 13:20

Vanilla. :paijaus:

Kyllä se siitä, ennemmin tai myöhemmin. Usko pois. Minä ainakin uskon.

Tsemppiä myös tupakattomuuteen!

Etkä sinä mikään tyhmä ole, päinvastoin. :halitus:
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 20 Helmi 2009 18:58

Onnistuin kehittämään itselleni hirmuisen sunnuntaiahdistuksen, vaikka ei ole edes sunnuntai. Opiskelu ahdistaa. Tuleva harjoittelu ahdistaa. Ihmissuhteet ahdistavat. Tulevaisuus ahdistaa. Kaikki ahdistaa. :huoh: Itkettää. :itku:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 20 Helmi 2009 19:22

Mua väsyttää. :huoh: Ja vähän - mutta vain vähän - masentaa. Ja te ootta kirjotellu ihan liian
paljon mun aikatauluun nähen. Ja yhteyskin on niin pirun hijas. Hitto, ku pääsis nukkuun oikeen
kunnolla ja pitkään ja vaikka semmosen nallekarhun viereen... :hullu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja theia » Ti 03 Maalis 2009 19:01

mä en tiedä oikein että mihin suuntaan sitä taipuisi. vai olisiko vaan paikoillaan. joka ei houkuta. en osaa tehdä mitään, en osaa ajatella, en osaa olla. ahdistaa. masentaa. angstituttaa.

HUOH.
:huoh:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Maalis 2009 22:00

theia puki mun fiilikset sanoiks.

ahdistus maksimus. levoton olo. ei kestä odottaa.
tulevana sunnuntaina varmaan niin törkee fiilis ettei koskaan.

kääk!
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 06 Maalis 2009 12:23

Tänään teki mieli tehdä Lapinlahden lintujen ohjeen mukaan: "Kun aloitat dokaamisen heti aamusta, on sinulla todellakin yksi huoli vähemmän." Sitten sanoja juo pullon Kossua ja asettuu vuoteeseen selinmakuulle odottamaan vaikutuksia. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » Pe 06 Maalis 2009 19:13

Heräsin aamulla järkyttävään päänsärkyyn ja optimistisesti ajattelin, että kyllä se ohi menee päivän aikana. No ei mennyt ohi. Tuntuu vaan pahenevan koko ajan vaikka olen särkylääkettäkin ottanut. Asiaa ei yhtään auta se, että tämän talon porraskäytävää maalataan ja olen koko ajan maalinkäryssä. Soitin siskolle, että minun on pakko päästä täältä kämpästä pois, kun on niin paha olo ja luulen, että se johtuu tuosta maalista. Kohta lähdetään sitten baariin pelailemaan lautapelejä. Kiva päästä pois, mutta todella toivon että päänsärky jää kotiin kun lähden, en muuten pysty ollenkaan keskittymään muuhun kuin tähän kipuun. Ja olen vähän kahdenvaiheilla että uskaltaako sitä tänään mitään alkoholipitoistakaan nauttia, kun migreeni saa minut helposti oksentamaan. Toisaalta olisi kiva ottaa muutama olut ja rentoutua hyvässä seurassa.

Selkään ei enää onneksi koske kun olen ollut kipulääkekuurilla muutaman päivän. Tuntuu olo aika vaivaiselta kun joka päivä sattuu johonkin :( . Mutta muuten mulla on uskomattoman hyvä fiilis. On kiva olla taas kotona reissaamisen jälkeen. Tänään vaihdoin kämpässä järjestystä ja siivosin. Mukavan aikaansaava olo. Ja tänään tai huomenna nään Miestäkin. :sydän:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 09 Maalis 2009 17:03

Pojan lähdettyä muualle harjoitteluun olen ollut kokoajan menossa tai nukkunut reissun aiheuttamaa väsymystä pois. Nyt kun sitten viimein pysähdyin, tuntuu, että kaikki seinät kaatuvat päälle. On jotenkin todella yksinäinen olo. Tuntuu, ettei musta ole tähän. Ei etäsuhteeseen, ei oman alani opiskeluun, ei niihin töihin, joihin tulen suuntautumaan. Kyllä mä tiedän, että nuo ajatukset eivät ole totta, mutta siltä musta tuntuu tällä hetkellä. :huoh:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 13 Maalis 2009 00:48

Älyttömästi energiaa, mutta keskittymiskykyä ei nimeksikään. Ärsyttävä olotila. :viha:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja theia » Pe 13 Maalis 2009 17:14

Pascal Lemoix kirjoitti:Älyttömästi energiaa, mutta keskittymiskykyä ei nimeksikään. Ärsyttävä olotila. :viha:

Toi on mun normaali olotila (miinus angstihetket)... :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja teuwo » Ma 16 Maalis 2009 18:51

:huoh:

Pelko pusertaa rintaa, seinät tuntuvat olevan liiankin lähellä ja taivas taitaa romahtaa niskaan.
Läheinen ihminen on nyt kaksi päivää ollut hirveän huonossa kunnossa. Niin huonossa, että tutut ihmiset ovat soitelleet ja ilmaisseet huolensa. Jokainen puhelinsoitto puristaa rintaa entistä enemmän. Onko kuolema jälleen tulossa hakemaan omaansa pois?
Kaikista pahinta on olla kaukana läheisestä. On vain suuri huoli, pelko ja ahdistus, eikä hirveästi edes uskallusta toivoa parempaa.

Hävettää omat ininät ja valitukset, kuinka pieniä ovatkaan ne "murheet" olleet.

Eipä tässä osaa edes omia ajatuksia kertoilla, niin musertava olo on.
teuwo

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 16 Maalis 2009 19:37

:paijaus: Paljon jaksamista Teuwolle!
----------

Mulla on huomattavasti parempi päivä tänään kuin viikonloppuna. Perjantaista sunnuntaihin oli hirvittävä kaipaus päällä. Musertava tunne rinnassa ja lauantai-iltana tuli itkettyä oikein kunnolla. Nyt olo on kuitenkin paljon parempi.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 17 Maalis 2009 17:39

Ääääää... Sitä kun sai kerrankin suunniteltua illalle hyvät menot niin eiku meinataan, että hommia ois ja
mihinkään ei mennä. :norsu: Stana tulevat sotkemaan. Meinasin mennä ekaa kertaa viikkoihin salille...
Ei tullu kauppoja. :norsu: Grrr....
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 18 Maalis 2009 10:01

Tuntuu kamalalta jännittää vatsallaan monta päivää putkeen. Tälläkin hetkellä vatsanpohjassa on kivistävä tunne, joka ei ota lähteäkseen millään. Syykin jännittämiseen on vähän epäselvä. Rentoutumisesta ei ole tullut mitään ja kaikkea tekemistä ja olemista häiritsee jatkuva levottomuus. Ei oo kivaa. :huoh:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 22 Maalis 2009 18:40

Sunnuntai-illan alipaine alkoi. :huoh:

Tänään on ollut kiva päivä, mutta aina näin illalla on hirmuisen alakuloinen olotila. Pahin päivä viikosta.

Kyllä viikonloppu saisi kestää maanantaihin. Vaikka menisi vasta tiistaina kouluun/töihin, maanantai iltana ei koskaan vajoa näin alas. Sunnuntaissa on jokin kirous.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja teuwo » To 26 Maalis 2009 23:54

Kiitos marenkienkeli :hymyhali: koita jaksaa

Läheinen voi tällä hetkellä hyvin, mutta paljon huonommin olisi voinut käydä. Onneksi niin ei käynyt ja peräkylän työterveyslääkäri on ottanut asiakseen hoitaa hoitovirheasiaa eteenpäin. Kaikki siis hyvin. Toistaiseksi ;)
teuwo

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 27 Maalis 2009 00:35

teuwo, mukavaa kuulla, että tilanne on paljon parempi.

Tällä hetkellä jakselen ihan hyvin. Sunnuntaiaamulla/-päivällä oli tosin aika paska fiilis, mutta puhuminen auttoi. Ihan yllättävältä suunnalta löytyi jatkoilla kuuntelija. Harvoin sitä puolitutun kanssa on niin helppo jutella. Ja Pojan kanssa käyty ekstrapitkä (ainakin mun mittakaavalla) puhelu myös auttoi.

Nyt odotan kovasti viikonloppua, kun Poika on tulossa käymään. Hän tulee tänne joko myöhään lauantai-iltana tai sunnuntaiaamulla ja lähtee sunnuntai-iltana. Toki se on melko lyhyt aika, mutta parempi sekin kuin ei mitään.

Viikko sitten oli sellainen olo, että hän on ollut jo vaikka kuinka kauan poissa, vaikka siitä oli vain kaksi viikkoa. Nyt on sellainen olo, että ei siitä ole kovinkaan kauaa. Että ei kolme viikkoa ole aika eikä mikään. :) Johtunee osittain siitä, että nyt on tiedossa aika tarkkaan, koska hänet näen seuraavan kerran.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 27 Maalis 2009 08:51

marenkienkeli kirjoitti:Ja Pojan kanssa käyty ekstrapitkä (ainakin mun mittakaavalla) puhelu myös auttoi.

Awww :hullu: Tästä tuli ihan mieleen oman seurustelun alkuajat, kun sain silloi-
selta kännyoperaattorilta yhdeksi kuukaudeksi ilmaiset puhelut mihin tahan-
sa liittymään. Tietty valkkasin silloisen Poikaystävän (sittemmin Avokin, nyk.
Miehen) ja hänen kanssaan höpöttelimme maratonpuheluita yömyöhään.

Parhaiten on jäänyt mieleen 6-tuntinen ilta/yöpuhelu, kun katselimme molem-
mat leffoja tahoillamme ja pidimme linjaa auki. Siinä sitten välillä höpöteltiin
ja välillä keskityttiin elokuvaan. Toisella kertaa päätimme vetää kalsarikännit
puhelimitse, molemmat dokasivat samaan aikaan vaikka välimatkaa oli reilut
200 kilometriä :virne:

Ihania aikoja nuo(kin) :hymyhali:

Mutta jotta en ihan off-roadille päädy, niin omat tuntemukset on tällä hetkellä
aika tyynet ja levolliset. Mä en ole varmaan koskaan ollut näin sees kuin nyt.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja damn » Pe 27 Maalis 2009 12:49

Tämän viikon on ollut todella hyvä fiilis. Se onkin ihan tervetullutta viime viikon jäljiltä, kun silloin olin ihan hermoheikko, stressaantunut, univelkainen ja ahdistunut. Eilinen ja tämä päivä on ollut vapaata, joten tässä on pitkä viikonloppu aikaa ottaa rennosti. Viime viikolla olisin hyppinyt seinille jos olisin joutunut olemaan kotona pari päivää tekemättä mitään erikoista, mutta nyt sekin on ok. Olen nukkunut aamuisin pitkään, juonut kaikessa rauhassa aamukahvini, lukenut lähden ja dataillut. Iltaisin on myös kerennyt käydä lenkillä ja olen piirrellyt ja maalaillut. Tänään ajattelin siivota ja laittaa jotain hyvää ruokaa.

Huomenna juhlistetaan siskon polttareita :superhymy:. Häät on vasta alku kesästä, mutta polttarit pitää viettää jo nyt, kun myöhemmin ei aikataulullisesti oikein kellekkään käy, kun kaikki liihottelee eripuolilla Suomea työharjoittelussa yms. Pitäisi tänään kirjoittaa siskosta joku mukava muisto tmv ja etsiä joku tavara/valokuva joka muistuttaa siskosta. Minä olen polttariporukasta se, joka on tuntenut siskon pisimpään(toinen siskoni ei ole paikalla), joten kaikki varmaan olettaa että minulla on myös eniten muistoja tai hyviä tarinoita kerrottavana. Valitettavasti asia ei ole ollenkaan näin... Meillä on sen verran ikäeroa, että vasta viime vuosina meistä on tullut läheisiä, lapsena me ei voitu tehdä mitään yhdessä ja lähes kaikki lapsuuteen liittyvät siskosmuistot on jollain tavalla negatiivisia ja liittyvät riitelyyn. Nykyään sisko on tavattoman rakas ja korvaamaton, taidankin siis kertoa ihan yleisellä tasolla kuinka tärkeä se minulle on, ei mitään yksittäistä muistoa.
Olisipa jo huominen :superhymy:.
damn

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 31 Maalis 2009 00:10

Hyvä fiilis jatkuu. Edes tokapäiväkrapulaolo ja maanantai eivät pysty sitä näköjään nujertamaan. :D

Mahtavaa. Pitkästä aikaa on sellainen olo, että viihtyy itsensä kanssa, viihtyy työssä ja vapaa-ajalla. Harrastukset on jääneet hävettävän paljon taka-alalle ja töissä on ihan superkiire mutta ei viiti stressata. Tekee sen minkä verran jaksaa ja huvittaa. Mulla on ollu ihan anti-rtlp mikä on aivan v*n siistiä, kun voi kattoa peiliin ja oikeasti ajatella olevansa nätti, vaikka on outo nenä ja iso otsa ja finni leuassa. Ja vaikka on halipula, ei jaksa ottaa ressiä siitäkään, kun on muutoin niin hyvä olo. Hyvä olo itsestä, se on paras fiilis ikinä! Kelaa vaan, että kyllä sitä jonkun oman halinallenkin tohon viereensä joskus saa. (ks. eilinen postaus suhdepuolella) Tänään ajattelin jopa, kuinka kivaa, että eksä on löytänyt tyttöystävän. Vilpittömästi olen iloinen sen puolesta. Se jos mikä on multa aivan helvetin paljon.

Minä :sydän:
Emilia

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 31 Maalis 2009 12:57

Emilia. :D

Olen niiiin iloinen puolestasi! :hymyhali:

Emilia kirjoitti:Hyvä olo itsestä, se on paras fiilis ikinä!

Olen täsmälleen samaa mieltä. Ja usein se on myös niin, että kun on hyvä olo itsestään, muutkin viihtyvät seurassa paremmin. Hyvä kiertää ja sitä rataa. :D

----

Omat fiilikset aika kevyet. Tänään lähden Porvooseen ja vietän siellä pari-kolme päivää. Niin että Forden porvoolaiset, jos näette tällaista pitkänhuiskeaa, tummatukkaista keijotarta, joka liikkuu toisen vähän samannäköisen tytsyn (sisko) kanssa kaupungilla, tulkaa ihmeessä jutulle. :tilt:

Ulkona oleva ihana aurinkoinen kevätsää kuvastaa ehkä parhaiten tämän hetken tunnelmia. :D
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 31 Maalis 2009 14:45

Mä oon käsittämättömän hyvällä tuulella. :superhymy: Kun menin keskustassa kohti ruokapaikkaa, vastaani käveli homopari ikää noin 50-vuotta. Jotenkin he olivat aivan äärimmäisen hellyyttävä pari. :hullu: Näin entistä kämppistäni lounaan merkeissä, kävin katselemassa kenkiä ja alusvaatteita Ei ole pakko ostaa mitään -fiiliksissä, kävelin pihalla auringon paisteessa ja hymyilin kilpaa auringon kanssa. Kotona odottivat tilaamani cd:t. :jami:

Bussissa alkoi soida päässä: Eikä vieneet, ei saaneet ne pois tätä loistavaa tunnelmaa. :kailotus: Bussissa katselin kadulla kävelleitä ja bussiin tulevia ihmisiä. "Oi, kuinka kaunis tyttö." "Ihanat kengät." "Voi, kuinka söpö poika." "Onpas hieno parta tuolla papalla." Tällaisia ajatuksia pyöri päässä.

Käsittämättömän hyvä päivä. Kevättä rinnassa. :D
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 31 Maalis 2009 16:58

Maija kirjoitti:Emilia. :D

Olen niiiin iloinen puolestasi! :hymyhali:

Kiitos! :hymyhali: Niin mäkin oon. :)
Emilia

ViestiKirjoittaja damn » To 02 Huhti 2009 16:25

Kun tulin koulusta reilu tunti sitten niin olin hyvällä tuulella ja elämä hymyili. Sitten tuli uutinen, että eräs tuttu on kuollut. Nyt on jotenkin epätodellinen olo. En tuntenut kyseistä ihmistä tarpeeksi hyvin, että olisin asiasta ihan romuna, mutta lähinnä olenkin allapäin sen ihmisen läheisten takia. Tuli niin paha olla siskon takia, koska se oli tuon ihmisen parhaita kavereita. Tuntui pahalta kuulla siskoa niin surullinena ja sisko on vielä toisella puolella Suomee, niin paljonpa voinkin siskoa täältä käsin lohduttaa. Miksi tämmöistä tapahtuu. Pahapaha maailma. :itku:
damn

ViestiKirjoittaja Suvi » To 02 Huhti 2009 19:00

Damn. :( :paijaus:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa