Kyllä se siitä, ennemmin tai myöhemmin. Usko pois. Minä ainakin uskon.
Tsemppiä myös tupakattomuuteen!
Etkä sinä mikään tyhmä ole, päinvastoin.

Itkettää. 
Ja vähän - mutta vain vähän - masentaa. Ja te ootta kirjotellu ihan liian 

. Mutta muuten mulla on uskomattoman hyvä fiilis. On kiva olla taas kotona reissaamisen jälkeen. Tänään vaihdoin kämpässä järjestystä ja siivosin. Mukavan aikaansaava olo. Ja tänään tai huomenna nään Miestäkin. 

Pascal Lemoix kirjoitti:Älyttömästi energiaa, mutta keskittymiskykyä ei nimeksikään. Ärsyttävä olotila.

Paljon jaksamista Teuwolle!
Stana tulevat sotkemaan. Meinasin mennä ekaa kertaa viikkoihin salille...
Grrr....

koita jaksaa
Johtunee osittain siitä, että nyt on tiedossa aika tarkkaan, koska hänet näen seuraavan kerran.marenkienkeli kirjoitti:Ja Pojan kanssa käyty ekstrapitkä (ainakin mun mittakaavalla) puhelu myös auttoi.
Tästä tuli ihan mieleen oman seurustelun alkuajat, kun sain silloi-

. Häät on vasta alku kesästä, mutta polttarit pitää viettää jo nyt, kun myöhemmin ei aikataulullisesti oikein kellekkään käy, kun kaikki liihottelee eripuolilla Suomea työharjoittelussa yms. Pitäisi tänään kirjoittaa siskosta joku mukava muisto tmv ja etsiä joku tavara/valokuva joka muistuttaa siskosta. Minä olen polttariporukasta se, joka on tuntenut siskon pisimpään(toinen siskoni ei ole paikalla), joten kaikki varmaan olettaa että minulla on myös eniten muistoja tai hyviä tarinoita kerrottavana. Valitettavasti asia ei ole ollenkaan näin... Meillä on sen verran ikäeroa, että vasta viime vuosina meistä on tullut läheisiä, lapsena me ei voitu tehdä mitään yhdessä ja lähes kaikki lapsuuteen liittyvät siskosmuistot on jollain tavalla negatiivisia ja liittyvät riitelyyn. Nykyään sisko on tavattoman rakas ja korvaamaton, taidankin siis kertoa ihan yleisellä tasolla kuinka tärkeä se minulle on, ei mitään yksittäistä muistoa.
.

Emilia kirjoitti:Hyvä olo itsestä, se on paras fiilis ikinä!

Kun menin keskustassa kohti ruokapaikkaa, vastaani käveli homopari ikää noin 50-vuotta. Jotenkin he olivat aivan äärimmäisen hellyyttävä pari.
Näin entistä kämppistäni lounaan merkeissä, kävin katselemassa kenkiä ja alusvaatteita Ei ole pakko ostaa mitään -fiiliksissä, kävelin pihalla auringon paisteessa ja hymyilin kilpaa auringon kanssa. Kotona odottivat tilaamani cd:t.
Bussissa katselin kadulla kävelleitä ja bussiin tulevia ihmisiä. "Oi, kuinka kaunis tyttö." "Ihanat kengät." "Voi, kuinka söpö poika." "Onpas hieno parta tuolla papalla." Tällaisia ajatuksia pyöri päässä. 
Maija kirjoitti:Emilia.
Olen niiiin iloinen puolestasi!
Niin mäkin oon. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa