Lyyra kirjoitti:Mikäs sun kengännumero on?
Sanoisin, että lähentelee Euraasian maiden yhteenlaskettua väkilukua.

Lyyra kirjoitti:Mikäs sun kengännumero on?

Maija kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Mikäs sun kengännumero on?
Sanoisin, että lähentelee Euraasian maiden yhteenlaskettua väkilukua.

Jos ei pian helpota, täytynee viedä lääkäriin tuo käsi.
Ostin oman aseen, maskin ja rintapanssarinkin. Tuntuu heti paljon omemmalta laji, kun on omat välineet eikä seuran hikiset lainakamat.
Uujee, innostuin taas. Pitää vaan vahvistaa käsi semmoseen kuntoon, et pysyy ase kädessä. 
Ihan kivaa hommaahan se oli, mutta selkeää harjoituksen puutetta mulla, kun olo oli kuin hiihtokilpailuissa että pysyn Miehen perässä.

Ekojen treenien jälkeen en kyllä pystynyt kävelemään rappusia irvistelemättä, mutta onneksi lihakset toipu nopeesti shokista. 10 vuoden pelaaminen on onneksi jättänyt niin vahvan pohjan, että oli yllättävän helppoa päästä uudestaan mukaan. Nyt alkaa hiljalleen sormetkin toimia niin kuin ennen. Alkuun kun pää teki kyllä kaiken oikein, mutta kädet eivät oikein totelleet.
Ostin tänään jopa lisenssinkin ja heti ensi sunnuntaina olisi peli. 

.
Kyllä kelpaa katsella. Punttisali treeniä on ollut 3 kertaa viikossa ja lenkkeilyä 2-3 kertaa viikossa. Lenkkeilyt olen 5 vuotta mutta punttisalia ja lenkkeilyä yhdessä on 1 1/2 vuoden ajan. Muistan kuinka salilla tuskailin penkkipunerruksessa 30 kg nipin napin punertaen.Naisetkin teki sarjoja isommilla painoilla. Nyt teen 50 kg tangossa kolme sarjaa jossa on seitsemän toistoa. 70 kg olen nostanut penkistä. Humppa kahvoista on jäjllä vielä pienet jämät. Keväällä lenkkimatkat pitenee, luulisin että kroppa kiinteytyy vielä. Masussakin on sixpäkin esiaste. Vaimo haluaa nimensä tautuoida mun hauikseen. Ensi kesänä kuljen kesälomani ilman paitaa

Ja pääsin ottelemaan vasenkätistä vastaan, toisen matsin jopa
Ei taas malta odottaa perjantaihin, että pääsee uudestaan!
.
Taukoa oli monta vuotta, mutta luistelu sujui yllättävän hyvin. Kaaduin vain kaksi kertaa. Myötäpäivään osasin edelleen sirklata aika hyvin, mutta vastapäivään sirklaaminen ei ollutkaan niin helppoa. Ekaa kertaa kun olin sirklannut vastapäivään, kaaduin siinä vaiheessa, kun olin jo pysähtynyt. Toisen kaatumisen syytä en muista. Taisi olla joku tyyliin "kun menee takaperin mutkittelemalla, voikohan näin jarruttaa?...aha...ei voi."
Tunnin verran luistelimme. Pitää päästä kyllä pian uudelleen luistelemaan. Oli se vaan niin hauskaa! 
Sippura kirjoitti:Hui. Kävin varovaisesti juoksemassa pitkän tauon jälkeen![]()
Ihan mukavasti rullaili vaikka en mennyt kuin ihan etanavauhtia ja vajaan
tunnin. Jos tästä vaikka saisi puremaa säännöllisemmälle lenkkeilylle..?

), eilen tunti luistelua ja tänään harjoittelimme kaksi tuntia valssia, foksia ja jopa jenkkaa.
Onneksi tunnin päästä pääsen saunaan. 
Galileo kirjoitti:Laskin, että olen ollut viimeksi öpaut yhdeksän vuotta sitten lauden päällä, joten katotaan miten äijän käy.

Galileo kirjoitti:Mä luulin, että pyörätiet on polkupyöriä varten. Kiva sitten väistellä kävelytien puolelle nopeasti rullaavalla Crescentillä kun pyörätien on vallannut dementiahiihtäjät.

Matkalla ystäväni luo tosin kaaduin kaksi kertaa.

Ai että se on kivaa!
Huomasin osaavani sirklata!
En ole ennen osannut!
Ei viitsisi mennä sinne asti tarkistamaan asiaa ja tulla takaisin läheiselle luistelukentälle. Ja luistelu-kentällä ei saa samaa fiilistä kuin järven jäällä.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa