Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 18 Helmi 2009 20:57

Pvi kirjoitti:"Päästä naimisiin" on kyllä oikea kielikukkanen.

Onnellisen elämän resepti:
Ensin päästään naimisiin ja sitten hankitaan lapsia.

Jepjep, tuossa reseptissä on kyllä kaikki niin viturallaan kun vaan voi olla.
Lapsiakin nimenomaan hankitaan, tuosta vaan.

Omaa ihmissuhdeilmoitusta sen verran, että se tärkein ihmissuhde kestää
näemmä aika paljon. Siitä olen onnellinen.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 18 Helmi 2009 21:05

Sippura kirjoitti:Omaa ihmissuhdeilmoitusta sen verran, että se tärkein ihmissuhde kestää
näemmä aika paljon. Siitä olen onnellinen.

Itse olen lähinnä viime aikoina miettinyt, että miten paljon se tärkein ihmissuhde voi vielä kestää. Ja sitä, että mikä lopulta onkaan se tärkein ihmissuhde.

Ja mitä tulee tuohon "Onnellisen elämän reseptiin", niin joopa joo. Viime aikoina on tosin tuntunut siltä, että omaa onnellisuuttani saan kyllä etsiä jostain aivan muualta kuin noista asioista. Suhtautumiseni avioliittoon on yleensäkin ollut aina aika ristiriitainen. Lapsia ja perheen kyllä ehkä joskus haluaisin, mutta se nyt voi niin paljon olla kiinni jostain muustakin kuin haluamisestani...
elegia

ViestiKirjoittaja Maija » Su 22 Helmi 2009 14:34

Nyt on päässyt käymään niin, että olen ihastunut. Tykkään kyseisestä pojasta tosi paljon, ja mikä parasta, tunne on molemminpuolinen. :hullu:

Eilen sain hänestä yöseuraa ja höpöttelimme koko yön. Hänen kanssaan on vain niin hyvä olla. Ainoa pieni ongelma tässä on se, etteivät kaverini hyväksyisi häntä, jos tietäisivät meillä olevan juttua. Ja tuohon nihkeään asenteeseen ei ole olemassa edes mitään hyvää syytä. Ymmärtäisin yskän, jos tämä poika olisi ns. huonoa seuraa tai epäluotettava. Vaan näin ei ole.

No, eipä tämä heille kuulu.

Sitä paitsi oli jotenkin ihana kuulla, että hän kyllä oli jo paljon aiemmin pitänyt minua ihan nättinä tyttönä, mutta sitten kun avasin suuni ja puhuin, hänelle tuli kuulemma sellainen vau-reaktio. "Jotkut tietyt sanat ja äänenpainot. Niihin minä ihastuin."

:hullu:

On tämä aika kivaa, tämä elämä nimittäin. :hullu:
Maija

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 23 Helmi 2009 02:24

MIten kaukosuhde voikaan raastaa näin paljon! :pillitys:
Varsinkin yöt on niin vaikeita kun on hiljaista ja pimeää ja on ihan yksin ja on kylmä. :itku:

Hassua miten jopa kuorsausta ja yöllisiä hampaiden narskutteluja jää kaipaamaan.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja tiril » Ma 23 Helmi 2009 03:09

Crazy_Clown kirjoitti:MIten kaukosuhde voikaan raastaa näin paljon! :pillitys:
Varsinkin yöt on niin vaikeita kun on hiljaista ja pimeää ja on ihan yksin ja on kylmä. :itku:

Hassua miten jopa kuorsausta ja yöllisiä hampaiden narskutteluja jää kaipaamaan.

No niinpä :pillitys: Viimeksi näin pupua vajaa kaksi kuukautta sitten, seuraavan kerran nähdään reilun kuukauden päästä. Onneksi sitten ollaankin yhdessä toukokuun loppuun asti ja senkin jälkeen ollaan reilu vuosi jopa samassa maassa, että eiköhän se siitä. Yöt on täälläkin kamalia, onneksi tyyppi jätti t-paitansa tänne niin voin nukkua sen kanssa.

Tsenppiä siulle :hymyhali:
tiril

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 23 Helmi 2009 10:47

Kaneli. :hymyhali:

On kyllä nyt niin kiva olo, ettei tosikaan. :D
Se on kyllä niin totta, että elämään ilmestyy joku ihana juuri silloin, kun vähiten sitä odottaa. Vaikka siis jo tunsimmekin ennestään toisemme. Silti.

Tsemppiä kanelille ja kaukosuhteileville!
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 23 Helmi 2009 14:11

Se on nyt siinä sitten. :itku: Puhuttiin pojan kanssa eilen. Käytiin läpi kaikki vaihtoehdot, mitä tehdä suhteemme kanssa. Lopullinen päätös oli/on EI.

Eilinen ilta ja tämä aamu meni pojan kanssa jutellessa, itkiessä, halatessa, jutellessa, itkiessä ja halatessa. Aluksi hän oli se, joka huolehti siitä, kuinka mä pärjään. Kun lopulta sain koottua itseni ja olimme jutelleet jonkin aikaa, hän hajosi palasiksi. Oli mun vuoro tukea häntä ja olla se vahva ihminen. Huolettaa, miten hän pärjää, kun lähtee pois Helsingistä.

Jossain vaiheessa iltaa pojan mieleen tuli biisi, jota hän alkoi etsimään netistä. Minä aloitin lauseen: "Laitapa YouTubesta Juha Tapion..." "Nyt mä löysin sen." "No, mikä se on?" "Juha Tapion Kaksi puuta." :O: :hullu: Juuri se biisi, jota olin häntä pyytämässä laittamaan. Se biisi kiteyttää kaiken. Kuuntelimme sitä ja itkimme yhdessä.

Ei tässä lopulta ollut muuta vaihtoehtoa, vaikka tämä ratkaisu särki pahasti molempien sydämet. :itku:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 23 Helmi 2009 14:13

marenkienkeli :paijaus:
Saitte sentään jonkinlaisen päätöksen jahkailullenne. On parempi tehdä selvä päätös kuin jättää asiat kellumaan johonkin epävarmuuteen..
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Annis » Ma 23 Helmi 2009 14:42

Tänään tuli sitten kaksi vuotta täyteen :sydän:
Aika on mennyt ihan käsittömättömän nopeasti :hullu:
Annis

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 23 Helmi 2009 17:25

Onneva vuosipäivän johdosta. :D

Mulla on kohta treffit. :ahihi:
Maija

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 23 Helmi 2009 22:14

:ahihi:

Muuta en voi sanoa.

:ahihi:
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 23 Helmi 2009 22:33

Lyyra kirjoitti:On parempi tehdä selvä päätös kuin jättää asiat kellumaan johonkin epävarmuuteen..

Kyllä. Eilen totesin asiasta suunnilleen näin: "Parempi näin kuin että olisi ainaisessa epävarmuudessa...Ehkä." :virne: Kaiken sen surullisuuden keskellä tuo kommentti sai molemmat naurahtamaan ääneen.

Täytynee aloittaa kirjoittamaan taas runoja, jos vaikka saisin koottua sitä kautta ajatuksiani.

Kai tämä tästä. Joskus.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 25 Helmi 2009 13:54

Nämä treffini vähän venyivät, ja poika lähti äsken. Vastahakoisesti tosin, kun oli ihan pakko.

Kaikki on tapahtunut ihan hirveän nopeasti, mitä molemminpuolinen hyvä fiilis ei ainakaan jarruttele. Kysyinkin, että onko ihan normaalia huomata pitkin päivää hymyilevänsä yksinään kuin ihan kaikki inkkarit eivät olisi kanootissa( :pepsodent:). Hän sanoi, että tuskin se ihan normaalia on, mutta sellaista tuntuu olevan nyt kovasti liikkeellä. :hullu:

Kirosimme kuitenkin toisemme siitä, että kaiken pitää tapahtua juuri nyt, ennen kirjoituksia. Ei tahdo opiskelusta tulla oikein mitään. :virne:

muok: Vaihdoin tekstiin sopivamman värin. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja Janet » Ke 25 Helmi 2009 14:18

Hei taas karvakorvat! Minä ilmoittelen tänne kuumia uutisia itsestäni! :pepsodent:

Eli, reilun puolen vuoden kaukosuhteen jälkeen olemme miehen kanssa päästy siihen tilanteeseen, että muutamme yhteen. Joten bye bye Peräkylä! Jyväskylä rock city, here I come!

Viime viikonloppuna rampattiin monessa asuntoesittelyssä. Meinasi jossain vaiheessa usko loppua, että löytyykö sopivaa kämppää. Mutta löytyhän se, sellaiselta herttaiselta vanhalta pariskunnalta! Asunto oli hieman.. hmm.. 70-luvun tyylinen, mutta pientä pintaremonttia sinne tehdään. Ja parasta on, että me saamme tehdä siitä juuri sellaisen kuin mitä haluamme, vuokraisäntä ostaa tarvikkeet meille! Lisäksi kämppä ei ole hullumman hintanen, se on lähellä keskustaa ja todella rauhallisella alueella..

Nyt on sitten pää täynnä ajatuksia. Toisaalta olen todella innoissani muutosta. Haaveilen jo pakkaamisen aloittamisesta, siivouksesta ja rempasta. Toisaalta taas mieleni tekee kiljua, mennä peiton alle ja olla vain siellä. Mitä jos se ei onnistukaan? Miten mun kaverit pärjää ilman mua? Entä mun vanhemmat? (Joo, tiedän, ehkä ne pärjää ihan hyvin..) Mutta silti. Hirvittää ja naurattaa ja ties mitä. :hullu:

Mutta joo, sellasta mulla tällä kertaa! :sydän:
Janet

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 25 Helmi 2009 15:19

Aurinko paistaa ja onnellisia tunnelmia ilmassa... tämä enteilee kevättä!
Olen kovin iloinen teidän puolesta. Tietää että molemminpuolista sydämen
kutinaa on olemassa.

Ja Maijan ei kannata ottaa surua puseroon kirjotusten takia. Sullahan on
nyt maailman parasta kertailuseuraa. Enää ei ole aikaa opiskella koko
lukion oppimäärää vaan on tarkoitus kertailla. Mikäs sen mukavampaa
kuin kysellä kysymyksiä ja täydentää toisen vastauksia yhdessä jonkun
ihanan tyypin kanssa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 26 Helmi 2009 01:17

Arvatkaapas mitä. Minä olen nyt sitten kuitenkin seurusteleva tyttö. :hullu: :sydän: :pilvi:

"Jos sulla kerran on joku josta oikeesti välität. Niin pidä siitä kii." :kailotus:

Muutama päivä meni molemmilla niin, että oli täysin rikki, kun olimme päätyneet siihen, että suhteemme on vain ystävyyttä siitä lähtien. Varsinkin poika tuntui olleen aivan rikki. Eilen poika kuitenkin alkoi sanoa, että me emme tainneet kuitenkaan ottaa ihan kaikkia vaihtoehtoja huomioon, kun keskustelimme aiemmin siitä, mitä aiomme tehdä. Oli siis uuden keskustelun aika. Päätimme yrittää seurustelua. Toki seurustelusuhteemme tulee vaatimaan työtä onnistuakseen, mutta molemmat ovat valmiita yrittämään.

Olemme me outoja. Revimme itsemme ensin täysin rikki päättämällä, että suhteemme on ohi ja sitten kuitenkin päätämme yrittää seurustelua. :hullu:

Suhde alkaa kaukosuhteella, kun poika lähtee reilun viikon päästä muualle harjoitteluun ja kesätöihin, mutta onneksi puhelin, netti ja bussi on keksitty.

Onnea Maijalle ja pojalle deittailuun! Sekä Janetille ja miehelleen ihanaa yhteiseloa!
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sippura » To 26 Helmi 2009 09:35

Ihania vaaleanpunaisia viestejä täällä :D

Onnittelut Marengille seukkailusta! (Mä vähän ihmettelin sen yhden viestin jälkeen,
että eikö teillä nyt olisi mitään mahkuja olla yhdessä kun kerran molemmat noin selvästi tyk-
käilee toisesta. Ja nyt te olette :hymyhali: Ja tämä asiahan siis nimenomaan kuuluu mulle ja mun pi-
tää ehdottomasti kommentoida siitä :pepsodent: )

Ihana myös lukea Maijan onnistuneista treffeistä sekä Janetin tulevasta avoliitosta :superhymy:
Kevättä ilmassa, ihan selvästi :sydän:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Maija » To 26 Helmi 2009 14:15

Janetille ja Marengille isot onnittelut! :hymyhali:

Sippura kirjoitti:Onnittelut Marengille seukkailusta! (Mä vähän ihmettelin sen yhden viestin jälkeen,
että eikö teillä nyt olisi mitään mahkuja olla yhdessä kun kerran molemmat noin selvästi tyk-
käilee toisesta. Ja nyt te olette :hymyhali: Ja tämä asiahan siis nimenomaan kuuluu mulle ja mun pi-
tää ehdottomasti kommentoida siitä :pepsodent: )

Tätä minäkin mietin. :virne:
No, hienoa, että kaikki kääntyi parhain päin!

Itselläni edellisten "treffien" päättymisestä ehti kulua sellaiset pari tuntia, kun jo taas näimme. Koitimme kyllä yhdessä opiskella, mutta eihän siitä mitään tullut. Aina kesken lukemisen tuli ihan hirveästi asiaa toiselle, ja poika komensikin mua, notta "Hilijaa, nainen!" :virne: Sen jälkeen luimme taas pari minuuttia ja hän puolestaan alkoi höpötellä mulle. :virne:
Ja sain minä sitten taas yöseuraa hänestä, kun hän ei malttanut lähteä kotiin. Enkä minä olisi kyllä päästänytkään. :hullu:

Nyt sitten sovimme äsken, ettemme näkisi pariin päivään. Kummallakin on hommia, jotka pitäisi saada valmiiksi, ja tuntuupahan sitten taas aina paremmalta nähdä toista pienen tauon jälkeen. Saa nyt nähdä, miten käy. Ainakin kovasti yritämme olla nyt tovin erossa toisistamme. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 02 Maalis 2009 13:20

Minä täällä taas hei. :keijohei:

Viikonloppu sujui tiiviisti yhdessä, mutta nyt seuraa viikon paussi, sillä on aivan pakkopakko kertailla kirjoituksiin rauhassa. Nyt tosin olemme vähän julkistaneet juttuamme. Ja yllättävän hyvin kaverini suhtautuivat asiaan, itse pelkäsin vähän heidän reaktioitaan. Yllättyivät kyllä aika pahasti. :virne:

Pojan kaverit olivat kyllä heti arvanneet, miksi hän on ollut vähän omissa maailmoissaan, osa myös sen, että oli kyse musta. Hän kun oli muutenkin jo aiemmin - ennen kuin meillä oli edes mitään - jumiutunut puhumaan musta (varsinkin humalassa :virne:), vaikka vakuutteli, ettei ole ihastunut lain, ei.

Vanhempanikin tykkäävät Pojasta kovasti. Vielä kun on oman kylän poikasia.

Eipä muuten ole kauaa tästäkään, kun totesin hyvin painokkaasti: "Ikinä en ota ketään näiltä nurkilta!" :virne:

Never say never.
Maija

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 02 Maalis 2009 14:44

Maija elää niin ideaalia elämää, että kateeksi käy. :D

--

Se on hyvä, että edes jotkut osaa, kun itsellä on enemmän niin kuin opettelemisen maku.
Ja monta kertaa jo luokallekin jääty.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 02 Maalis 2009 14:50

No jotenkin tuntuu, että nyt vähän kaikki on elämässä kuten pitääkin. Kerrankin näin. Ja aion kyllä ottaa kaiken tästä irti, ja jos mahdollista, pistää hyvää myös kiertämään. :D

Pascal, kyllä sinullakin ne palaset loksahtavat vielä kohdalleen. Ehkäpä juuri silloin, kun sitä vähiten odotat. :hymyhali:
Maija

ViestiKirjoittaja Janet » Ma 02 Maalis 2009 17:55

Kiitoksia kovasti onnitteluista!

Edelleenkin syyhyttäis aloittaa pakkaaminen, mutta siinä ei vissiin ihan vielä ole mitään järkeä.. :p Miekkonen lupas jotain kamaa jo viedä tässä viikonlopulla, että ei tarvihe ihan hirviän isoa kuormaa sitten kerralla viedä. Huh, kyllä jännittää! :hullu:
Janet

ViestiKirjoittaja teuwo » To 05 Maalis 2009 00:52

Jaahas. Teuwon ihmissuhdevalitukset osa n.

Mä en edes tiedä, mistä aloittaa. Ajatukset on sekaisin, mielessä kaihertaa suru ja ikävä, kaiho ja kaipaus jo etukäteen.

Jospa yrittäis laittaa ajatuksia tapahtumajärjestykseen.
Tuossa parisen viikkoa tapasin yhden työkaverin ensimmäistä kertaa. Siitä ensimmäisestä illasta lähtien ollaan kulutettu lähes kaikki vapaa-aika yhdessä. Jossain vaiheessa huomasin ihastuneeni kyseiseen kulkuriin, mutta paluu karuun arkeen tuli pian. Kulkuri kertoil ihastuneensa yhteen asiakkaaseen (huomattavasti) nuorempaan sellaiseen. Sitten kulkuri kutsui tytön treffeille, tyttö tuli isänsä kanssa ja minä jouduin muutaman muun kanssa todistamaan tilanteen absurdiutta. Illasta seurasi elämäni pahin krapula.

Viikonloppuna oltiin taas kulkurin ja yhden työkaverin, juniorin kanssa yöelämässä. Baarissa muuan yksinäinen tyttö tuli juttelemaan mulle, ja niinpä kulkuri päätti iskeä tytön. Yritys oli kova ja siinä vaiheessa, kun päätin lähteä kämpille nukkumaan, tyttö ja kulkuri lähtivät tanssimaan hitaita. Pahaltahan se tuntui, mutta enemmän mielessä kiehui. Mistä ihmeestä noita ihmisiä löytyy, jotka eivät kunnioita mitään? Ei kihloissa oloa tai sitä, että kihlattu on samassa baarissa?

Maanantaina vietettiin yhdessä kulkurin kanssa vapaapäivää ja ennakko-oletuksista huolimatta oli hieno ja hauska päivä. Taas tuntui siltä, että teuwo on ihastunut, vaikken sitä haluakaan myöntää. Sitten eilen päätin, että en soita kulkurille, kun kulkuri lähti potemaan kotiin. Illalla kulkuri soittikin ja vietettiin taas iltaa yhdessä, kuten tänäänkin. Tänään kulkuri sitten tarjosi kyytiään, kun perjantaina pitäisi palata takaisin kotiin.

Mä en tiedä, mitä mä ajattelen. Samalla on ihan hemmetin pettyny siihen, että kulkuri on niin moraaliton paskiainen. Mä tiedän, että oon kulkurille pelkkä ajanviete paremman puutteessa, mutta toisaalta se on sitä myös mulle. Ei mulla olis täällä pahemmin mitään tekemistä iltaisin, jos en istuisi after skillä kulkurin kanssa.

Silti perjantai, lähtö täältä ja ero kulkurista masentaa jo etukäteen. Ens viikosta ja paluu normaaliin arkeen tulee olemaan hirveä.
Ehkä olisi helpompaa, jos kulkurin voisi työntää menneisyyteen, muistoihin, mutta kulkuri killuu mukana FB:n kaverilistalla ja kulkuri itse otti puheeksi ens talven ja sen, että kulkuri olisi töissä mun oikealla työpaikalla. Mä en halua sitä, vaikka samalla haluanki. Mä en halua kaihota ja kaivata kulkuria, mutta samalla haluan kulkurin enemmän kuin mitään muuta. RIippumatta siitä kaikesta paskasta, mitä se on elämässään tehny ja miten paskamaisesti se mua kohtelee. Ex-narkkari ja kaikkea muuta kivaa kohtelee mua kuin patjaa. Silti oisin valmis lähtemään sen matkaan kaikkina niinä heikkoina hetkinä, vaikka toisaalta järjen ääni kuiskii korvaan, että kaveripohjalla mennään. Plaah.

Särkyneiden sydämien kerho, täältä sitä taas tullaan. :huoh:
teuwo

ViestiKirjoittaja LazyBastard » To 05 Maalis 2009 10:48

Varsinkin nuorempana joskus tuntui, että joillekkin ihmisille huono kohtelu on se juttu parisuhteessa, vaikka kyllä näitä pariskuntia nykyäänkin kieltämättä näkee. Tässä tapauksessa ei tosin mistään parisuhteesta ole kysymys. Mitä ilmeisemmin tarinan kulkuri osaa olla hurmaava ja jännittävä, tämä myöskin naisiin näköjään vetoaa. Se, että hän sitten toisaalta kohtelee muita kuin paskaa, on sitten se toinen puoli.

Selvästikään teuwolla ei ole mitään harhakuvia tästä kaverista ja ulkopuolinen neuvominen lienee turhaa. Sanon silti sen, että tässä on kyse myös itsensä arvostamisesta, millaiseen kohteluun minä suostun. Jokainen käyttäytyy huonosti toisia kohtaan joskus, mutta jos tämä huono käyttäytyminen on ihan jatkuvaa, niin miksi ihmeessä siihen pitäisi suostua.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja teuwo » To 05 Maalis 2009 18:46

LazyBastard kirjoitti:Varsinkin nuorempana joskus tuntui, että joillekkin ihmisille huono kohtelu on se juttu parisuhteessa, vaikka kyllä näitä pariskuntia nykyäänkin kieltämättä näkee. Tässä tapauksessa ei tosin mistään parisuhteesta ole kysymys. Mitä ilmeisemmin tarinan kulkuri osaa olla hurmaava ja jännittävä, tämä myöskin naisiin näköjään vetoaa. Se, että hän sitten toisaalta kohtelee muita kuin paskaa, on sitten se toinen puoli.

Kulkuri tosiaan osaa olla hyvinkin hurmaava, kohtelias ja herramies, mutta tuntuu, että se kaikki tähtää vain siihen, että saapi naisen lankeamaan itseensä.

LazyBastard kirjoitti:Selvästikään teuwolla ei ole mitään harhakuvia tästä kaverista ja ulkopuolinen neuvominen lienee turhaa. Sanon silti sen, että tässä on kyse myös itsensä arvostamisesta, millaiseen kohteluun minä suostun. Jokainen käyttäytyy huonosti toisia kohtaan joskus, mutta jos tämä huono käyttäytyminen on ihan jatkuvaa, niin miksi ihmeessä siihen pitäisi suostua.

Sitäpä tässä oon itsekin ihmetelly, että miksi ihmeessä mä haikailen moisen perään. Silti huomaan surevani aivan liikaa huomista eroa jo nyt. Toivotin mielessäni kaikki asiakkaat ja työtoverit helvettiin, että saisin olla kahdestaan kulkurin kanssa. Tänään ollaan suuremmalla porukalla menossa paikalliseen menomestaan katsomaan jotain indie-bändiä. Mä tiedän, että illan viimeisten hitaiden aikana mun sydän hajoaa kappaleiksi tapahtui sitten mitä tahansa. Jos kulkuri bongaa itselleen jokun naisen, hajoan. Jos kulkuri hakee mua hitaille, hajoan. Jos mitään ei tapahdu, hajoan. Eniten toivon sitä, että kulkuri ei saa mukaansa uutta uhria. En ole jalomielinen, vaan toivon sitä itseni takia, ettei olo ois niin hyväksikäytetty huomenaamuna.
teuwo

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö