Nyt kun istahdin se rupesi pikkuhiljaa laskemaan, mutta vielä heikottaa.
Olipa rattoisa yö sen kourissa. :yök: Viimeksi olen sairastanut ei-itseaiheutettua vatsatautia joskus ala-asteella. Karmee olo.

Emeritus kirjoitti:Hih, se varvasasian ja lääkäriin menon kanssa vitkuttelu tuottikin yllättäviä tuloksia. Tulehdus on laantunut, eikä enää kipuilekaan. Olisiko se alkanut olemaan ihmisiksi?
Tai sitten se vaan kerää vauhtia ennenkuin pukkaa sen extraleveyden ulos kynsivallista.

On kylymä ja joka paikkaan sattuu. Keuhkot meinaa lentää pihalle, kun välillä yskittää niin

Itselläni jäi vain muutama oireista ruksaamatta, yskiminen ja silmien kirvely. Ensi viikolla pitäisi tulla testin tulokset, ja homma jatkuu niin, että kaikki joilla on oireita menevät terkkarin vastaanotolle ja terkkari määrittelee sitten oireiden vakavuuden. Ilmeisesti vasta sen jälkeen tulevat homeennuuskijat paikalle.
Jostain luin, että home aiheuttaa myös psyykkisiä vaivoja, kuten ärtymystä ja masennusta. 

Nugat kirjoitti:En sitten kertakaikkiaan ymmärrä, miksi noita homejuttuja ei tunnuta ottavan aina vakavasti.

Kuolo kirjoitti:Nugat kirjoitti:En sitten kertakaikkiaan ymmärrä, miksi noita homejuttuja ei tunnuta ottavan aina vakavasti.
Koska se on niin hiton kallista.
Ihan järetön homma kyllä, mutta asiaa vältellään viimoseen asti lähestulkoot joka paikassa. Mitä hittoa se nyt muka hyödyttää se viivyttely
Sitä ollaan vuosien varrella niin innoissaan otettua uusia paljon parempia materiaaleja käyttöön, jotka ovat myöhemmin osoittautuneet susiksi. Ja parisataa vuotta vanhat hirsitalot jököttää onnellisena, jos niihin ei mitään suuria uudistuksia ole tehty. Useinhan ne ovat menneet pilalle sitten remppojen jälkeen.

, kun muutama tunti tuon jälkeen alkoi itsellä tuntua kurkussa.Pascal Lemoix kirjoitti:Vanha flunssatie

Pikaista paranemista.
Kuumetta, päänsärkyä, yskää ja pää täynnä räkää. Melko viehkeä olo, oon vaan nukkunut ja möllöttänyt muutaman tunnin jalkeilla, jonka jälkeen taas nukkunut. Ruoka ei maistu ja oon joutunut laittamaan kännykkään muistutuksia että muista syödä!

Vaihtoehtoinen hoitotoiminpide tuntuu olevan joillekin kirosana.
Eikö sille TODELLAKAAN voida tehdä mitään?!!?! "Ei valitettavasti. Se menee kyllä ohi parin vuoden aikana."
Kyseessä oli siis vyöruusu suussa, joka on niin kammotava tauti etten enää ikinä ikinä ikinä ikinä (!!!) halua itseäni samaan tilaan. Kipu oli niin sietämätön, etten enää osaa sitä edes kuvitellakkaan. Huojuin sohvalla hernemaissipaprika-pussi poskella ja jäisiä vadelmia suussa, jos turvotus edes vähän laskisi. Samalla muistan hyräilleeni jotain rauhoittaakseni itseäni. Jääpussit olivat aivan turha asia, sillä puolet kasvoista evät olleet turvonneet, vaan täynnä mätää....ja nyt mä sitten lopetan tämän kuvailemisen, ja menen asiaan.
Kaikki pöpöt poistuivat särkyineen. Vielä on ikenessä aukko muistona tästä hirveästä ajasta, mutta jos en olisi homeopaatille mennyt, olisin varmaan jo sairaseläkkeellä.
Antakaa tämä anteeksi ja unohtakaa. 
Nugat kirjoitti:Vaihtoehtoinen hoitotoiminpide tuntuu olevan joillekin kirosana.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa