Toisaalla mainittiin ainakin Reformin Vesiputous-tee ja Frantsilan Liruloru-tee.

Ainahan niitä voi kokeilla!

On niin inhottava olla pöhöttynyt.
En jaksaisi ruveta ekan pilleriputken aikana hifistelemään jollainShay kirjoitti:Osaako joku sanoa hyvää syytä siihen miksei kannattaisi vetää ehkäisypillereitä 25 nappulan
putkissa 21 nappulan sijaan?En jaksaisi ruveta ekan pilleriputken aikana hifistelemään jollain
hiton siirtopillereillä ja seuraavat kuukautiset tulisivat kiertoa rukkaamatta melko pahaan saumaan.
En ite keksiny mitään hyvää syytä vetää pilsuja 21 napin putkissa paitsi siitä yksinkertaisesta
syystä, että tyhymien nappien nappailijoiden on helpompi kahtoa kalenterista nappien loppuminen,
kun se on joka kuukausi samana viikonpäivänä.
Nugat kirjoitti:Viime syksynä minulta tipahti pois ilmaan mitään yrittämistä 5 kiloa ja olin pitkään onnellinen litteästä masusta. Nyt, aivan yht äkkiä tai sitten vallan salakavalasti mittari näyttää 6 kiloa enemmän.Tällä viikolla kiinnitin oikein huomiota pömppikseen, että mistäs se nyt on taas tullut, ja se tuntuu aivan kamalalta litteä-masu-ajan jälkeen. Mitenkään en ole herkkujen määrää lisännyt tai mitään muutakaan muutosta elämässä tehnyt.
Vähän epäilyttää, että voisiko tuo alakuloisten lääkitys vaikuttaa asiaan? (Ehkä tätä olisi voinut pohtia Depressio tai masis ketjuissa) Onko siitä nyt muutama kuukausi, kun nostin annostusta. Voi hyvänen aika. Joudun syömään noita ainakin kesään asti. Miten saan päättäjäismekon päälle?![]()
Kaveri kysyi makutuomariksi, kun aviomies alkaa haukotella jo siinä vaiheessa, kun astuu ensimmäiseen vaatekauppaan sisään. Mikäs siinä, samalla voisi katsoa omalle hoikistuneelle varrelle vähän vähemmän lerpattavaa vaatetta. Pari hunttia taisi tililtä hurahtaa
En ymmärrä, mikä taika tuossa kyseisessä kaverissa on, kun hänen kanssaan löytyy _aina_ jotain kivaa/tarpeellista/"tarpeellista".
)
)
Ja osoitin ihailtavaa itsehillintää, koska jätin kuitenkin kauppaan vielä yhden ihanan paidan ja yhdet mukavat housut, sekä yhden täysin tarpeettoman, mutta ihanan laukun, vaikka mieli tekisi nekin ostaa pois kuleksimasta. Housut kyllä tarvitsisin... 
Eikä kirvele silmiä, vaikka vähän kyynelehtisikin*, toisin kuin kaikki muut käyttämäni ripsarit.

Koko kauppakassin sisältö oli jogurtissa, housuissa oli jogurtti tahra, takissa oli suuri jogurttitahra. Pitikö sen juuri nyt mennä rikki?
Muutenkin on sellainen olo, että tekis vaan mieli mennä peiton alle piiloon maailmalta. 
Minulle ei mitään noin pahaa ole tapahtunut, mutta koko ajan v*tuttaa, vaikkei ole oikeastaan mitään syytä.Mulla tuli mieleeni sellainen, että jos on tunnesyöjä, niin sekin voisi vaikuttaa. Jos henkinen paha olo aiheuttaa ruokahaluttomuutta, niin tasapainon saaminen lääkityksen avulla luonnollisesti nostaa ruokahalua ja sitä kautta tulee syödyksi enemmän ihan huomaamattaan. Ei tarvitse olla herkkuja, vaan ruoka-annos voi olla vaikka yhden perunamuusilusikallisen verran isompi. Tämä on tietty ihan hatusta vedetty juttu, eikä pohjaa mihinkään lääketieteelliseen tietoon, mutta ajattelin nyt kuitenkin mainita, kun mieleeni tuli.
Kaikki ei mahdu. Ehkä se kuuluu kuitenkin ahneuteen.
Eli ostin sen halvimman tuotteen.
Nimeä en tähän hätään kykene muistamaan. Mutta jos jotain rupeaa kiinostamaan, niin voin sitten vaivautua tarkistamaan.
En kyllä tiedä noista lääkkeistä, sillä otin käyttööni perinteisen taktiikan, eli kannu laimeaa mehua vierelle ja työn ohessa join lasillisen silloin tällöin. En siis missään nimessä sortunut siemailemaan, vaan sitä oikeasti juo reippaasti koko lasillisen. Sitä tuli juotua aikamoisesti ja vessassa rampattua sitä mukaan. Eli en tiedä kummasta tavasta oli eniten hyötyä.
Pömppöä jäi vielä norkoilemaan. Mutta olo on huomattavasti parempi. Pöhttyneenä oli niin huono olo koko ajan.
Ja mikään kiirehän mulla ei edes ollut.
Maija kirjoitti:
VaLePa eteni välieriin!!

Toivottavasti tämä johtuu vaan 'hormonihoidon' aloittamisesta johtuvasta sokista
marenkienkeli kirjoitti:
Episodi 3 - Koskettava, surullinen sarjakuva. Tämä tosin oli sellainen, että olisin saattanut itkeä muutenkin.

Yöllä oli vaikeuksia nukkua kivun ja v*tutus on huipussaan. Onnistuu taas opiskelu varmaan todella hyvin. 
marenkienkeli kirjoitti:Episodi 4 - Maijan postaus urheilu-ketjuun.

marenkienkeli kirjoitti:pieruverkkarit

Ostin ruokakaupasta ensiavuksi jotain kuivan päänahan sham-Sippura kirjoitti:Täytyy varmaan kysyä vähän neuvoja ärtyneen
päänahan hoitoon

En kyllä loppujen lopuksi tiedä, mikä teos päässäni on lauantai-iltana, tämä kampaaja on kuulemma kovin luova. Mutta jos hän löytää jonkun minulle sopivan vaaleiden hiusten mallin, niin en voi olla muuta kuin tyytyväinen!marenkienkeli kirjoitti:Nyt on sitten vuorossa hirveä selkä- ja vatsakipu.

elegia kirjoitti:Kuinka hyvin te tunnette ovulaation? Ja kuukautiskierron erivaiheet?
Tai sitten en osaa yhdistää jotain pientä tuntemusta siihen vaan ajattelen sen olevan joku jumi ja vaihdan asentoa.marenkienkeli kirjoitti:Mulla on ainakin auttanut hilseilevään ja kutiavaan päänahkaan XZ:n Öljyhoito (original). Päänahkassa ei siis ole ollut varsinaista hilsettä vaan se on ollut kuiva ja siksi kutiseva.

Että jos näätte jonkun raahaavan vasenta jalkaa perässään kaupungilla, niin se olen vain minä ja se aika kuukaudesta.
Mulla on siis kaikki kivut ja tuntemukset vasemmalla puolella.
Tää on nyt lyhyt ja tumma kupariraidoin. Kulmakarvatkin värjättiin samalla.
Tää on aika hieno, mutta vaatii totuttelua. Peilin eteen kun menee, niin sitä ihan hätkähtää, että enhän toi ole mä.
Mut on nää aika kivat.
Tänään vasta tosin honasin, että tuosta päältä olisi voinut leikkaa niin, että sais sillee kivasti töyhtön muotoiltua. Mutta ens kerralla sitte.
Takaa on hiukset siis aivan lyhyet ja pörröiset ja päältä tukka on aavistuksen pidempi. Leikkaus on vielä epäsymmetrinen, eli toisella puolella on pulsari ja toisella ei.
Herraisä.
Nyt on taas niinkö... normaali olo. Jännittävää, että hiukset voivat vaikuttaa niin paljon mielialaan.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa