Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 22 Maalis 2009 19:32

Tämmöinen artikkeli löysi pikaisella googlauksella. Mainitsevat ainakin ananaksen ja vesimelonin ja sellerin. Lisäksi luontaistuotekaupoista saa varmaan tarkoitukseen sopivia teelaatuja.

Toisaalla mainittiin ainakin Reformin Vesiputous-tee ja Frantsilan Liruloru-tee. :virne:

Ainahan niitä voi kokeilla! :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 22 Maalis 2009 19:36

No kai sitä voisi varovaisesti. :tilt: On niin inhottava olla pöhöttynyt. :p

Pistetään asia testauslistalle.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Shay » Su 22 Maalis 2009 20:25

Osaako joku sanoa hyvää syytä siihen miksei kannattaisi vetää ehkäisypillereitä 25 nappulan
putkissa 21 nappulan sijaan? :hämillään: En jaksaisi ruveta ekan pilleriputken aikana hifistelemään jollain
hiton siirtopillereillä ja seuraavat kuukautiset tulisivat kiertoa rukkaamatta melko pahaan saumaan.

En ite keksiny mitään hyvää syytä vetää pilsuja 21 napin putkissa paitsi siitä yksinkertaisesta
syystä, että tyhymien nappien nappailijoiden on helpompi kahtoa kalenterista nappien loppuminen,
kun se on joka kuukausi samana viikonpäivänä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 22 Maalis 2009 20:45

Shay kirjoitti:Osaako joku sanoa hyvää syytä siihen miksei kannattaisi vetää ehkäisypillereitä 25 nappulan
putkissa 21 nappulan sijaan? :hämillään: En jaksaisi ruveta ekan pilleriputken aikana hifistelemään jollain
hiton siirtopillereillä ja seuraavat kuukautiset tulisivat kiertoa rukkaamatta melko pahaan saumaan.

En ite keksiny mitään hyvää syytä vetää pilsuja 21 napin putkissa paitsi siitä yksinkertaisesta
syystä, että tyhymien nappien nappailijoiden on helpompi kahtoa kalenterista nappien loppuminen,
kun se on joka kuukausi samana viikonpäivänä.

Jos ymmärsin oikein, niin haluaisit siis vetää muutaman pillerin ylimääräistä siirtääksesi menskoja? Siis eikös se nyt ole vallan ok? Lääkäri ehdotti mulle, että voisin ihan hyvin vetää pillereitä vaikka kolme levyä putkeen, jos haluan kärsiä kivuista harvemmin. Joten jos siihen verrataan, niin neljän pillerin ero ei varmasti haittaa.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 23 Maalis 2009 17:08

Nugat kirjoitti:Viime syksynä minulta tipahti pois ilmaan mitään yrittämistä 5 kiloa ja olin pitkään onnellinen litteästä masusta. Nyt, aivan yht äkkiä tai sitten vallan salakavalasti mittari näyttää 6 kiloa enemmän. :tipahdus: Tällä viikolla kiinnitin oikein huomiota pömppikseen, että mistäs se nyt on taas tullut, ja se tuntuu aivan kamalalta litteä-masu-ajan jälkeen. Mitenkään en ole herkkujen määrää lisännyt tai mitään muutakaan muutosta elämässä tehnyt.

Vähän epäilyttää, että voisiko tuo alakuloisten lääkitys vaikuttaa asiaan? (Ehkä tätä olisi voinut pohtia Depressio tai masis ketjuissa) Onko siitä nyt muutama kuukausi, kun nostin annostusta. Voi hyvänen aika. Joudun syömään noita ainakin kesään asti. Miten saan päättäjäismekon päälle? :kauhistunut: :tipahdus:

Mulla tuli mieleeni sellainen, että jos on tunnesyöjä, niin sekin voisi vaikuttaa. Jos henkinen paha olo aiheuttaa ruokahaluttomuutta, niin tasapainon saaminen lääkityksen avulla luonnollisesti nostaa ruokahalua ja sitä kautta tulee syödyksi enemmän ihan huomaamattaan. Ei tarvitse olla herkkuja, vaan ruoka-annos voi olla vaikka yhden perunamuusilusikallisen verran isompi. Tämä on tietty ihan hatusta vedetty juttu, eikä pohjaa mihinkään lääketieteelliseen tietoon, mutta ajattelin nyt kuitenkin mainita, kun mieleeni tuli.

Itse haluan kertoa viikonloppuna höyläilleeni oikein urakalla, tällä kertaa vaatekaupoissa :o: Kaveri kysyi makutuomariksi, kun aviomies alkaa haukotella jo siinä vaiheessa, kun astuu ensimmäiseen vaatekauppaan sisään. Mikäs siinä, samalla voisi katsoa omalle hoikistuneelle varrelle vähän vähemmän lerpattavaa vaatetta. Pari hunttia taisi tililtä hurahtaa :o En ymmärrä, mikä taika tuossa kyseisessä kaverissa on, kun hänen kanssaan löytyy _aina_ jotain kivaa/tarpeellista/"tarpeellista".

Lauantain ostoslista:
-kauan etsimäni tummanruskeat avokkaat (13 euroa!)
-uudet ihanat farkut (olen yhtä vaatekokoa pienempi kuin viimeksi farkkuostoksilla ollessani :superhymy: )
-väliaikatakki, jollainen puuttui kokonaan asuvalikoimasta (-70 % ovh:sta :o: )
-kasa paitoja, mm. kauluspaitoja ja t-paitoja
-graffitinharmaa (tai grafiitinharmaa, niin kuin SirPet ilmarissa huomautti...), ihanan tyköistuva jakku (oli vaan "pakko" saada, onneksi oli alennuksessa)

On vähän törsännyt olo, toisaalta teen tällaisia ostosryntäyksiä suurin piirtein kerran vuodessa, jos niinkään usein, joten ehkä tämä on ok :tilt: Ja osoitin ihailtavaa itsehillintää, koska jätin kuitenkin kauppaan vielä yhden ihanan paidan ja yhdet mukavat housut, sekä yhden täysin tarpeettoman, mutta ihanan laukun, vaikka mieli tekisi nekin ostaa pois kuleksimasta. Housut kyllä tarvitsisin... :raps:

Ai niin, sitten haluan kehua uutta ripsiväriäni, Dr. Hauschkan normiripsari. En olisi uskonut, että luonnonkosmetiikan meikkivalikoimasta voisi löytyä noin hyvä tuote. Paras ikinä käyttämäni ripsiväri. Mulla on pitkät, mutta hennot ja harvat ripset. Tuo on just täydellinen mulle, tuuheuttaa ihanasti :gay: Eikä kirvele silmiä, vaikka vähän kyynelehtisikin*, toisin kuin kaikki muut käyttämäni ripsarit.

*mulla on siis herkät silmät, vuotaa, kun aurinko paistaa, tai tuulee, tai on sateista, tai pilvistä, oikastaan siis aina :epäilevä:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 23 Maalis 2009 21:17

:tipahdus:

Minä löysin the housut. Tismalleen oikean kokoiset ja pituiset. Ja kivan näköiset. Ja yhtä kokoa pienemmät kuin normaalisti. :tipahdus:

Olen sanaton.
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 24 Maalis 2009 23:18

PMS-oireet puskevat pintaan. Tuntui aika massiivisen surkealta, kun bussissa yksi jogurteistani oli mennyt rikki, ja tietysti kauppakassi oli kankainen. :gaah: Koko kauppakassin sisältö oli jogurtissa, housuissa oli jogurtti tahra, takissa oli suuri jogurttitahra. Pitikö sen juuri nyt mennä rikki? :pillitys: Muutenkin on sellainen olo, että tekis vaan mieli mennä peiton alle piiloon maailmalta. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 24 Maalis 2009 23:32

Marenki. :femmat: Minulle ei mitään noin pahaa ole tapahtunut, mutta koko ajan v*tuttaa, vaikkei ole oikeastaan mitään syytä.
Olisin halunnut istua metrovaunussa yksin ja teki mennä lyömään jotain vanhaa naista, joka maiskautti suutaan kymmenen sekunnin välein takanani. Tuskin hän sille mitään mahtoi.

Tänään ja eilen olin sitä paitsi shoppailemassa. Täytyi nimittäin hankkia itselleni Moulin Rouge -henkinen asukokonaisuus tulevan lauantain pippaloita varten.
Nyt enää puuttuu hiuksista joku koriste.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 27 Maalis 2009 19:09

Mulla tuli mieleeni sellainen, että jos on tunnesyöjä, niin sekin voisi vaikuttaa. Jos henkinen paha olo aiheuttaa ruokahaluttomuutta, niin tasapainon saaminen lääkityksen avulla luonnollisesti nostaa ruokahalua ja sitä kautta tulee syödyksi enemmän ihan huomaamattaan. Ei tarvitse olla herkkuja, vaan ruoka-annos voi olla vaikka yhden perunamuusilusikallisen verran isompi. Tämä on tietty ihan hatusta vedetty juttu, eikä pohjaa mihinkään lääketieteelliseen tietoon, mutta ajattelin nyt kuitenkin mainita, kun mieleeni tuli.

No en tiedä tunnesyömisestä, mutta olen kyllä koulussa ruvennut ihmettelemään, että miksi otan aina liikaa ruokaa. :virne: Kaikki ei mahdu. Ehkä se kuuluu kuitenkin ahneuteen.

No mutta kävin kuitenkin heti maanantaina ostamassa nesteenpoistajaa. Kysyin luontaistuotetädiltä, että onko näissä tuotteissa laatu eroavaisuuksia. Täti katsoi minuun säälivästi, pudisti päätään ja sanoi hymyillen vienosti, että "Ei". :pepsodent: Eli ostin sen halvimman tuotteen. :virne: Nimeä en tähän hätään kykene muistamaan. Mutta jos jotain rupeaa kiinostamaan, niin voin sitten vaivautua tarkistamaan.

Ja kyllä, nestettä se taisi osittain olla. Ainakin masun koko oli puolittunut parin päivän aikana. :D En kyllä tiedä noista lääkkeistä, sillä otin käyttööni perinteisen taktiikan, eli kannu laimeaa mehua vierelle ja työn ohessa join lasillisen silloin tällöin. En siis missään nimessä sortunut siemailemaan, vaan sitä oikeasti juo reippaasti koko lasillisen. Sitä tuli juotua aikamoisesti ja vessassa rampattua sitä mukaan. Eli en tiedä kummasta tavasta oli eniten hyötyä.

Taitaa sitä läskiäkin seassa olla kuitenkin. :keijo: Pömppöä jäi vielä norkoilemaan. Mutta olo on huomattavasti parempi. Pöhttyneenä oli niin huono olo koko ajan.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 28 Maalis 2009 00:02

Minä täällä taas PMS-oireineni, hei. :hei:

Episodi 1 - Bussikatastrofi. Aamu alkoi mukavasti, kun missasin kaksi bussia. Yksi meni ohi. No, vielä ehtii toiselle pysäkille toiseen bussiin. Ei ehtinyt. Lopputulos: siirryn kolmannelle bussipysäkille ja meinaan pillahtaa itkuun. :( Ja mikään kiirehän mulla ei edes ollut.

Episodi 2 - Koskettavat kappaleet. Tänään jotkut ihan tavalliset biisit tuntuivat käsittämättömän koskettavilta. :pillitys:

Episodi 3 - Koskettava, surullinen sarjakuva. Tämä tosin oli sellainen, että olisin saattanut itkeä muutenkin.

Episodi 4 - Maijan postaus urheilu-ketjuun.
Maija kirjoitti: :pomppuhymy:

VaLePa eteni välieriin!!

:pomppuhymy:

Mitä tapahtuukaan? No, minä alkaan tietysti itkeä liikutuksesta, kun Maija on niin ihanan innostuneen oloinen. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » La 28 Maalis 2009 11:18

No, rupesin vetelemään yasmin-pillereitä ja kivasti on sen jälkeen ilmestyny naama ja erityisesti ohta täyteen
pieniä valkopäitä. :viha: Toivottavasti tämä johtuu vaan 'hormonihoidon' aloittamisesta johtuvasta sokista
elimistössäni eikä jatku kovin pitkään. Muuten joutuu taas vaihtamaan johonkin toiseen ja joutuu taas ramppaamaan
jollain hiton lekurilla. :viha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Suvi » La 28 Maalis 2009 12:29

marenkienkeli kirjoitti:
Episodi 3 - Koskettava, surullinen sarjakuva. Tämä tosin oli sellainen, että olisin saattanut itkeä muutenkin.

Kyllä tuosta nyt itkee normaalistikin.

Tyttöasiaa: Istun täällä paperit päässä. Toivottavasti tulee hiuksiin kunnon kiharat. :)
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 28 Maalis 2009 13:57

Nyt on sitten vuorossa hirveä selkä- ja vatsakipu. :gaah: Yöllä oli vaikeuksia nukkua kivun ja v*tutus on huipussaan. Onnistuu taas opiskelu varmaan todella hyvin. :epäilevä:

Tekisi mieli pukeutua nätisti, kun Poika tulee illalla tai huomenna aamulla käymään. Toisaalta olotilaani kuvaisivat paremmin pieruverkkarit ja kulahtanut paita (tosin niitä ei taida kaapista helposti löytyä).
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » La 28 Maalis 2009 21:18

marenkienkeli kirjoitti:Episodi 4 - Maijan postaus urheilu-ketjuun.

:hullu:

Ehkä olen pikkusen innostunut. Ihan vähän vaan. :virne:

---

Itse tässä taasen odottelen menkkoja. Oireita on ollut jo yli viikon, mutta menkkoja vaan ei kuulu. Myöhässäkin ovat jo pari viikkoa. Raskaana en takuulla ole. Jaa miten niin epäsäännöllisyyttä ilmassa? :epäilevä:
On kyllä outoa ihan varta vasten odottaa mensuja. Alkaisivat nyt, niin saisin aloittaa noiden pillereiden popsimisen.
Maija

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 29 Maalis 2009 04:28

Odottelen myös niitä helvetin menkkoja. Kaikki merkit ovat ilmassa, mutta ei sitten. Menkat ovat niin turha asia, ainakin minun kohdallani.

Anteeksi.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 29 Maalis 2009 11:59

marenkienkeli kirjoitti:pieruverkkarit

Repesin :virne:

Viikon päästä parturi, jee. Täytyy varmaan kysyä vähän neuvoja ärtyneen
päänahan hoitoon, viimekertainen tyven vaalennus ja tämä vuodenaika ei
oikein sovellu mun päänahalle ja se on ollut muutaman viime viikon tosito-
si arkana :( Ostin ruokakaupasta ensiavuksi jotain kuivan päänahan sham-
poota ja tänään laitan saunaan kosteuttavan maskin, josko ne auttaisivat
näin ensihätään.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 29 Maalis 2009 14:22

Sippura kirjoitti:Täytyy varmaan kysyä vähän neuvoja ärtyneen
päänahan hoitoon

Mulla on ainakin auttanut hilseilevään ja kutiavaan päänahkaan XZ:n Öljyhoito (original). Päänahkassa ei siis ole ollut varsinaista hilsettä vaan se on ollut kuiva ja siksi kutiseva. Maksoi muistaakseni suunnilleen 6-7 euroa ja yhdestä pullosta olen saanut laitettua noin 5-6 kertaa. En tosin ole öljynnyt pitkiä hiuksiani sillä kokonaan. Jos hiukset ovat lyhyet, luulisin yhden purkin riittävän ainakin 5-6 hoitokertaan, vaikka laittaisi öljyäisi myös hiukset kokonaan. Mulla tuo riittää pitkäksi aikaa, kun lyhin käyttöväli taisi olla kuukausi. Yleensä väliä mulla on ollut monta kuukauttakin. Myös uusi hyvä shampoo on auttanut asiaa. :sydän:

Paketin mukaan tuon se "Hoitaa hiuspohjaa: edistää verenkiertoa, rauhoittaa, poistaa hilsettä, vähentää kutinaa sekä Hoitaa hiuksia: ravitsee, antaa kiiltoa, kirkastaa värin, parantaa kammattavuutta."
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 29 Maalis 2009 17:13

Ensi lauantaina kampaajalle! :D

Nyt on 2 vuotta kasvatettu hiuksia, haaveena ranteen paksuinen pitkä letti ja oman hiusvärin esille ottaminen. No, ei tuo hiirenhäntä muutu paksuksi letiksi, vaikka kuinka kasvattaisi, mutta oma väri on nyt esillä. Tekisikin mieli säästää se, mutta musta kutsuu jälleen. Ennen pitkiä hiuksia ja omaa väriä viihdyin neljä vuotta lyhyen mustan rokkitukan kanssa ja pidin siitä kovin. Nyt tuo vanha tyyli kummittelee alitajunnassa.

Löysin muutaman aivan niinkö mun tukan.

Vaihtoehto ykönen on niin mun. Vielä en noin lyhyttä hiusta haluaisi, mutta tyylinä tuo on hyvä. Ongelmana tulee varmasti olemaan tuo kupariväri. Mulle on ihan mahdotonta laittaa mitään raitoja, kun ei meinaa hiuksiin tarttua. Entinen kampaajani arveli, että mulla on jokin harvinainen yksisäikeinen hius, mitä se sitten tarkoittaa. Kupariraidoista edelleen haaveilen!

Vaihtoehto kakonen voisi pituudeltaan ja leikkaukseltaan olla hyvä. Edestä pitempää ja takaa lyhyempää, ja vielä niin, että edessä on toisella puolella pitempää karvaa kuin toisella. Ja siihen jos saisi kuparia mukaan.

Ah ja tässä vielä kauniisti raitoja. Harmi että omat hiukseni ovat niin ohuet, että se asettaa paljon rajoitteita. Luulen kyllä, että tuollainen voisi onnistua.

Yritin katsella vaaleille hiuksille lyhyttä mallia, mutta kun ne ei vain näytä yhtä hyvältä kuin musta. :virne: En kyllä loppujen lopuksi tiedä, mikä teos päässäni on lauantai-iltana, tämä kampaaja on kuulemma kovin luova. Mutta jos hän löytää jonkun minulle sopivan vaaleiden hiusten mallin, niin en voi olla muuta kuin tyytyväinen!
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 29 Maalis 2009 21:05

marenkienkeli kirjoitti:Nyt on sitten vuorossa hirveä selkä- ja vatsakipu.

:samis: Aaauuuuuu... :(

Meen kohta sukupuolenkorjausleikkaukseen. :norsu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja elegia » Su 29 Maalis 2009 21:29

Mulla ei ollut alavatsakipuja juuri ollenkaan silloin, kun vedin pillereitä. Ja nykyään on. Musta tuntuu ihan niinkuin niitä olis KOKOAJAN. Tai ei sellaista infernaalista kipua, mitä joskus aikoinaan oli, vaan sellaista pientä kipuilua, kuristelua ja nipistelyä. Ihan niinkuin olisin koko ajan tietoinen munasolujen liikkeestä! En osaa edes kuvailla, mutta tulee välillä sellainen tunne, että onkohan tämä ihan normaalia. Kuinka hyvin te tunnette ovulaation? Ja kuukautiskierron erivaiheet? Musta tuntuu, että multa irtoaa munasolu jatkuvasti vain oikealta puolelta. :D
Sen lisäksi pillereiden lopettaminen on tuonut mukanaan epäsäännölliset menkat, mikä aiheuttaa välillä pientä huolestuneisuutta. Pitäisiköhän sitä sittenkin taas yrittää pillereitä...:(
elegia

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 29 Maalis 2009 22:48

elegia kirjoitti:Kuinka hyvin te tunnette ovulaation? Ja kuukautiskierron erivaiheet?

Yleensä huomaan ovulaation juuri ja juuri pienenä pistona, mutta tällä kierroksella (tai no edellisellä, kun tänään alkoi uusi), ovulaatio oli jotain käsittämätöntä tuskaa. Vasta jälkeenpäin tajusin, että se oli varmaan ovulaatio. Koskaan ennen ei ole tuollaista kipua ollut.

Muut vaiheethan ovat aika selkeitä kaikilla eikö?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 30 Maalis 2009 00:01

En mä oo varmaan ikinä huomannut ovulaatiota. :O: Tai sitten en osaa yhdistää jotain pientä tuntemusta siihen vaan ajattelen sen olevan joku jumi ja vaihdan asentoa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 30 Maalis 2009 10:29

marenkienkeli kirjoitti:Mulla on ainakin auttanut hilseilevään ja kutiavaan päänahkaan XZ:n Öljyhoito (original). Päänahkassa ei siis ole ollut varsinaista hilsettä vaan se on ollut kuiva ja siksi kutiseva.

Jep, justiinsa tuollaista vaivaa mullakin on. Ja kun sormet väkisinkin etsiytyy esim.
ajatellessa raapimaan jo ennestäänkin kipeää päänahkaa, niin noidankehä on valmis :läps:

Ovulaatiosta ja kuukautiskierron eri vaiheista: mä olen kytännyt noita eri vaiheita
aika tarkastikin viimeisen vuoden, ja mun mielestä parhaiten ovulaation huomaa
valkovuodon koostumuksesta. Juuri niinä hedelmällisimpinä päivinä valkkari muis-
tuttaa kananmunankeltuaista ja on selvästi runsaampaa mitä muulloin. Se vähän
aikaa kestävä, pistävä kipu jommallakummalla puolella alavatsaa on myös hyvä
merkki ovulaatiosta.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 05 Huhti 2009 11:58

Nyt kun kaikki miehet on karkoitettu valkovuodon koostumusanalyysillä...
Mä huomaan ovulaation ajan kaikkein selvimmin siitä, että joidenkin miesten
haju on kierron puolivälin paikkeilla miellyttävämpi ja toisten taas jopa vastenmielinen.
Pitääpä ruveta seuraamaan nipistyksiä kanssa...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 05 Huhti 2009 12:08

Ovulaation aikana mulla alkaa vasen jalka pettämään alta ja kun menskat iskee, niin sitä ei jalka meinaa pitää pahemman kivun aikana. :p Että jos näätte jonkun raahaavan vasenta jalkaa perässään kaupungilla, niin se olen vain minä ja se aika kuukaudesta. :pahis: Mulla on siis kaikki kivut ja tuntemukset vasemmalla puolella.

Tukka lähti! :O: Tää on nyt lyhyt ja tumma kupariraidoin. Kulmakarvatkin värjättiin samalla. :D Tää on aika hieno, mutta vaatii totuttelua. Peilin eteen kun menee, niin sitä ihan hätkähtää, että enhän toi ole mä. :hullu: Mut on nää aika kivat. :sydän: Tänään vasta tosin honasin, että tuosta päältä olisi voinut leikkaa niin, että sais sillee kivasti töyhtön muotoiltua. Mutta ens kerralla sitte. :D Takaa on hiukset siis aivan lyhyet ja pörröiset ja päältä tukka on aavistuksen pidempi. Leikkaus on vielä epäsymmetrinen, eli toisella puolella on pulsari ja toisella ei.

Nii, ja kupariväri tarttui! :O: Herraisä.

Lisäys: Se piti vielä sanoa, että kyllä tää lyhyt tukka on mun juttu. Kaksi vuotta kasvatin pitkiä hiuksia, mutta en hätkähtänytkään kun kampaaja nappasi niskaan asti lyhyeksi. Henkinen tuki kyllä huudahti. :virne: Nyt on taas niinkö... normaali olo. Jännittävää, että hiukset voivat vaikuttaa niin paljon mielialaan.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa