Janet kirjoitti:Lisäksi serkku ilmoitti eilen, että hän on eronnut avokistaan. Ja heidän kun piti mennä elokuussa naimisiin.
Janet kirjoitti:Ja itse vain jatkan yksin oloa, äh.
Lumikki75 kirjoitti:Janet kirjoitti:Lisäksi serkku ilmoitti eilen, että hän on eronnut avokistaan. Ja heidän kun piti mennä elokuussa naimisiin.
Oho, aika yllättävää moinen. Tai siis enhän minä parin tilanteesta mitään tiedä, mutta aika jännää, että erotaan juuri häiden kynnyksellä. Parempi tietysti siinä vaiheessa kuin sitten heti häiden jälkeen.
Poukko kirjoitti:Liityn ei nappaa, huvita, kiinnosta tahi napostele työnteko -kerhoon.

Muksu kirjoitti:Mun kandintyöni hyväksyttiin tänään!
Nimim. 8. vuoden opiskelija

Kati kirjoitti:En ole kiinnostunut ympäristöasioista. Minua eivät kiinnosta myöskään ihmisoikeudet, lasten asema tai maailman nälänhätä. Minulla ei ole näistä yhdellekään aikaa ja minua ei saa vaivata.

Mitta on aivan täynnä feissareista. Päivän neljännelle griinpiissiin miehelle sanoin, että käy kysymässä kolmelta kaveriltasi haluanko keskustella.
En halua.
Otsaanko se pitää tatuoida, että saa liikkua kotikulmillaan rauhassa?

Kati kirjoitti:Otsaanko se pitää tatuoida, että saa liikkua kotikulmillaan rauhassa?
Kati kirjoitti:Päivän neljännelle griinpiissiin miehelle sanoin, että käy kysymässä kolmelta kaveriltasi haluanko keskustella.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa