Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Bunni » Ma 12 Touko 2008 09:37

Mua ahistaa kans :huoh: En jaksais olla täällä enää yhtään töissä, enkä halua nukkua enää öitäni yksin.
Toivottavasti kohta alkais kuulua jotain uutisia työrintamalta, niin pääsis muuttaan.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
Bunni
Hupakko

ViestiKirjoittaja Gluu » Ma 12 Touko 2008 11:01

Ei kauheesti innosta tänään työnteko.

Vaikka maanantait on muutenkin ankeita, niin kyllä mielen vetää entistä matalammaksi,
kun työpaikan pihalla ensimmäisenä törmää suruliputukseen.

Matalapainetta.
Gluu

ViestiKirjoittaja Poukko » Ma 12 Touko 2008 12:11

Liityn ei nappaa, huvita, kiinnosta tahi napostele työnteko -kerhoon. a) väsyttää ihan hulluna 2) täällä on 1 aste lämmintä, räntäsade sentään loppui ja iii) en ole kotona tänään, tai huomenna, tai kukka ikinä ehkä.

Ja mitä kaikille hyniöillekin on tapahtunut?
Annoy, tiny blond one, annoy like the wind!
Poukko

ViestiKirjoittaja TIRC » Ma 12 Touko 2008 13:24

Ilmoitan olleeni liki koko viime viikon työreissulla ja nyt täällä on jo niin paljon lukematonta, etten tiedä mistä päästä aloittaisin.

Ilmoittaisin myös, että mukava keino piristyä vähiin jääneiden yöunien (jotkut arvokisat meneillään...) jälkeen uuteen työviikkoon on 15 km:n työmatkapyöräilyreippailu. Suosittelen! Kas vain, teemaviikko meneillään.
TIRC

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 12 Touko 2008 13:34

Toisia ahdistaa työnteko, itseäni työn puute.

Onkohan ihmisellä milloinkaan hyvä?
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Janet » Ma 12 Touko 2008 14:05

Minäkin marisen.

Pitkästä aikaa koen ihan henkistä ahdistusta tästä työstä. Hermo on meinannu mennä pienimmästäkin jutusta ja muutenkin olo on väsynyt ja turhautunut. Tällä hetkellä kaipaan epäsäännöllisiä työaikoja, koska nykyään olen päivät ihan kiinni enkä pääse minnekään asioita hoitamaan. Ahdistaa. Kämppäkin on kuin kaatopaikka, lattiat tuntuu tahmealta ja pölyä on joka paikassa. Inhottaa. Mutta kun ei kerkeä siivota! Tänäänkin menen vielä ykköstöiden jälkeen kakkostyöhön, jossa olen sinne iltakahdeksaan asti. Kaipa se vain sitten olisi siivottava, muuten mulla saattaa räjähtää pää.

Lisäksi serkku ilmoitti eilen, että hän on eronnut avokistaan. Ja heidän kun piti mennä elokuussa naimisiin. Polttaritkin oli suuniteltu. Huoh. Jo toinen läheinen ilmoittaa viikon sisään, että on eronnut. Ja itse vain jatkan yksin oloa, äh. Välillä mietin erästä ihmistä ja muistelen meidän yhteisiä hetkiä. En tiedä, tuleeko muistelusta hyvä vai paha mieli. Ehkä kumpaakin. Huoh.
Janet

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 12 Touko 2008 14:33

Janet kirjoitti:Lisäksi serkku ilmoitti eilen, että hän on eronnut avokistaan. Ja heidän kun piti mennä elokuussa naimisiin.

Oho, aika yllättävää moinen. Tai siis enhän minä parin tilanteesta mitään tiedä, mutta aika jännää, että erotaan juuri häiden kynnyksellä. Parempi tietysti siinä vaiheessa kuin sitten heti häiden jälkeen.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 12 Touko 2008 14:51

Janet kirjoitti:Ja itse vain jatkan yksin oloa, äh.

No miten kävi sille, joka esitteli sinut jo vanhemmilleenkin? Vai oliko se sama tyyppi, joka jätti lapsettomuusepäilysten vuoksi? Vai oliko se se nuorempi tyyppi?

Ei pysy vanha enää perässä näissä nopeissa ihmissuhdekäänteissä. [riips][/riips]
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Janet » Ma 12 Touko 2008 15:06

Lumikki75 kirjoitti:
Janet kirjoitti:Lisäksi serkku ilmoitti eilen, että hän on eronnut avokistaan. Ja heidän kun piti mennä elokuussa naimisiin.

Oho, aika yllättävää moinen. Tai siis enhän minä parin tilanteesta mitään tiedä, mutta aika jännää, että erotaan juuri häiden kynnyksellä. Parempi tietysti siinä vaiheessa kuin sitten heti häiden jälkeen.

Joo, kyllä se nyt kaikille tuli yllätyksenä. Ne kun asuu kaukana meistä sukulaisista, niin ei varmaan oikein kukaan ollut täysin perillä niiden tilanteesta. Yllätys meille siis, mutta ei välttämättä heille. Siellä on voinut kyteä vaikka mitä jo kuinka kauan. Onneksi eivät vielä olleet kutsukortteja lähettäneet. Toisaalta, niiden parisuhde on ollut monen monta vuotta ihmeellistä venkoilua, mutta nyt tuntui, että hyvin menee. Mutta ei. Jollain tavalla vielä epäilen, että ne vielä palaa yhteen, mutta onkohan sekään enää hyvä juttu. Antaisivat jo sitten olla, kun ei näytä sujuvan.
Janet

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 12 Touko 2008 18:01

Poukko kirjoitti:Liityn ei nappaa, huvita, kiinnosta tahi napostele työnteko -kerhoon.

Mä kans.

Tänään meni kyllä ihan hyvin, ei ollut pahemmin valittamista, mutta kaotinpa huomisen duunivuoroa ja alkoi ottaa päähän niin isosti, että vieläkin tekee mieli kiroilla. Kun ei nyt vaan just huomenna olis jaksanut just sitä nakkia.

Pitää vielä reuhtoa ittensä tanssitunnille, kun se ohjaaja oli jo ilmottanut mut sinne kevätnäytökseenkin. Lupasi sentään, että pääsen takariviin, ettei tarvii mokailla ihan lavan reunalla. Jee.... Ei napeksi sekään. En oo vielä tehnyt ilmoittautumista kesäkaudellekaan. Huhtikuun aikana olisi vielä saanut 15 % alennusta mutta vetkuttelen. On vähän motivaation puutetta silläkin saralla... Kai sen kohta jostain repäsee. Tänään on taas mukavaa, kun lähtee sieltä tunnilta ja hoksaa osanneensa taas vähän enemmän.

Palkitsen itseni shoppailulla. :) Ennen tanssituntia...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja heartless » Ma 12 Touko 2008 18:34

Maanantai on ihan mukava vapaapäivä. Heräsin myöhään ja nautiskelin aamukahvista kaikessa rauhassa. Päivän ohjelmaan kuului sitten ratsastusta, oli oikein mukavaa ja ratsunikin oli vaihteeksi oikein mukava ja yhteistyöhaluinen. Tavallisesti meidän meno ei ole kovinkaan sulavaa vaan poni keksii metkuja minkä kerkiää!

Kohta aattelin värjätä hiukset. Saas nähdä, joudunko menemään huomenna pussi päässä ihmisten ilmoille.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ma 12 Touko 2008 18:56

Täällähän on ahkeraan maristu! Noh, minäkin vähän. Tämänpäiväisessä tentissä oli nimittäin essee juuri siitä asiasta, jonka jätin lukematta. Kun se ei tuntunut niin olennaiselta, ja monimutkainenkin se oli. Ja muutenkin koko tentti oli hirmuisen vaikea. Taitaa mennä uusintaan. Mitään tenttejä en olekaan aiemmin joutunut uusimaan. :huoh: Sisäinen perfektionistini kärsii.

Ja se aineenopettajahaastattelu... Plääh, saa nähdä, mitä ne musta tykkäsivät. Tuntui, etten osannut sanoa oikein mitään fiksua siinä. Kaiken lisäksi jäin sanattomaksi haastattelun lopussa, kun kysyivät, miksi juuri minut pitäisi valita. "Öööh... No en mä tiedä." Voi eiiii! Toisaalta, ei tuonne onneksi niin älyttömän paljon hakijoita olekaan. Ja jos en pääse, niin en pääse. Sitten pitää alkaa miettiä jotain tosi hohdokasta uraa. :tilt:

Mutta kuuluu tänne jotain kivaakin. Hepun pitkäaikainen ystävä on meillä kylässä. Tää kaveri seurustelee yhden mun kaverin kanssa (tai entisen kaverin, eipäs ole tullut siihen tyttöön pidettyä yhteyttä aikoihin - meillä ei aina käy kemiat ihan yksiin), ja ovat asuneet talven Briteissä. Nyt tulivat kumpikin kesäksi Suomeen. Vähän piristystä arkiseen aherrukseen mun siipalleni! Tuossa pelailevat Xboxia, mikä yllätys.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 12 Touko 2008 20:13

Moi, mä oon shaana ja mua ei pitäisi päästää urheiluliikkeisiin.
Lämpimien säiden kunniaksi kävin katselemassa rullaluistimia ihan ostoaikeissa.
Olihan siellä niitä, ja sopivat nappasin kainaloon. Tietenkin suojat täytyy olla, kun kaltaiseni
täystuho lähtee kadulle, nappasin nekin mukaan. Tässä välillä äiskä tuputti jo kevyempiä
lautailuhousuja ("kato nyt kuinka mageet, tosi kevyet - ja oikee hinta monta sataa, nyt vaan näin vähän!")
ja muuta tavaraa, kunnes löytyi lumilautakengät sitten hyllystä. Mullahan edelliset lahosivat lopullisesti
viime reissuun eli uudet on ostettava ensi talveksi. Noh, olihan siellä hyllyssä yhdet überkuulit Kuva
ja täytyihän niitä kokeilla. No ne istuivat hyvin ja nekin piti sitten saada. Rullisteluun jäi kypärä ostamatta,
mutta luulen että olisin pökertynyt kassalla jos olisin ostanut vielä hikinauhankin. Täytyy ostaa kypärä kyllä
heti jos aikeissani on kesän yli hengissä selvitä. Nyt olen kuitenkin monta rahaa köyhempi kuin aamulla.

Eilisen päivän vietin sängyssä ja illalla nousin lätkää katsomaan.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Muksu » Ma 12 Touko 2008 22:50

Mun kandintyöni hyväksyttiin tänään!
Nimim. 8. vuoden opiskelija
Oh Lord, what fools these mortals be!
Muksu

ViestiKirjoittaja Plei » Ma 12 Touko 2008 23:05

Muksu kirjoitti:Mun kandintyöni hyväksyttiin tänään!
Nimim. 8. vuoden opiskelija

No hei, parempi myöhään ja silleen. Kuva
Suuri onnentoivotus!

-----------

Turha päivä. Yritin olla reipas, mutta ensimmäisen sujuvan elämisen esteen
tullessa eteen - marketin kassajono, mikä jumiutui pitkäksi aikaa jonkun
alennuskahviriidan takia - aloin hajoilla kaverille ja sitten pitikin mennä
kotiin olemaan rikki. Naurettavaa. Aina vähän aikaa jaksaa ihmisten ilmoilla,
mutta energia loppuu nopeasti ja pitää kadota kodin pimeyteen olemaan
vaikea ja masentunut.

Voisi jo jotain kivaa tulla elämään.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Kati » Ma 12 Touko 2008 23:26

En ole kiinnostunut ympäristöasioista. Minua eivät kiinnosta myöskään ihmisoikeudet, lasten asema tai maailman nälänhätä. Minulla ei ole näistä yhdellekään aikaa ja minua ei saa vaivata.

Jatkossa jos kiinnostustani, aikaani tai vaivaani udellaan, lasautan kysymättä.

Mitta on aivan täynnä feissareista. Päivän neljännelle griinpiissiin miehelle sanoin, että käy kysymässä kolmelta kaveriltasi haluanko keskustella.
En halua.

Olen oman tapani auttaa ja osallistua jo löytänyt. Otsaanko se pitää tatuoida, että saa liikkua kotikulmillaan rauhassa?
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Plei » Ma 12 Touko 2008 23:34

Meillä on täällä näkynyt vasta Amnestyn tyyppejä. Osan niistä tunnen, joten
eivät häiriköi, ja loput jo muistavat mut, kun joka päivä tuosta kävelykadulta
useita kertoja hipsuttelen ohi.

Kohta ne muutkin varmaan liittyvät amnestyjen seuraan. Ja onhan se rasittavaa
vältellä niitä joka mutkassa, mä kun vielä asun niin ydinkeskustassa, että niitä
on pakko kohdata joka päivä.

Just tänään puhuttiin kaverin kanssa, että tuo työ on puhelinmyynnin lisäksi sitä,
mitä ei suostuttaisi tekemään. Olkoon miten hyvällä asialla vaan.

---------

Lisää turhimusilmoittelua vielä: kävin lenkillä ja nyt on kurkku kipeä. Ärh.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 13 Touko 2008 00:06

Kati kirjoitti:En ole kiinnostunut ympäristöasioista. Minua eivät kiinnosta myöskään ihmisoikeudet, lasten asema tai maailman nälänhätä. Minulla ei ole näistä yhdellekään aikaa ja minua ei saa vaivata.

Kuva
Eli eipä nuo kiinnosta minuakaan (ainakaan tuossa mielessä)!

Mitta on aivan täynnä feissareista. Päivän neljännelle griinpiissiin miehelle sanoin, että käy kysymässä kolmelta kaveriltasi haluanko keskustella.
En halua.

Sano seuraavan kerran kun tulevat puhumaan että ei kiinnosta, mutta tuolla pohjoisessa on yksi kaveri joka haluaisi keskustella syvällisesti siitä, miksi Viherkaihi, Pervot EläintenTäyttäjät Anonyymisti, sun muut (kaupunkihippailu) pelleilyt vahingoittavat luontoa/eläimiä/jms enemmän kuin ne toimet joita vastaan ne kampanjoivat.

Minä haluaisin yli kaiken muun päästä vääntämään sellaisen piipertäjän kanssa juttua, mutta ne perhanat pelkää minua :(

Otsaanko se pitää tatuoida, että saa liikkua kotikulmillaan rauhassa?

Ehhei, ei tuo riitä, pitää olla ruma ja pelottava kuten minä
Kuva
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Alex » Ti 13 Touko 2008 07:05

Uh.

Hyvin nukuttu viikonloppu on muinaishistoriaa jo yhden työpäivän jälkeen. V-käyrä pamahti kattoon heti, kun eilen pääsi työpaikalle ja näki kaikki ärsyttävät ihmiset. Tänään olisi taas luvassa palaveria, koulutuksen suunnittelua, koulutusta, vähän lisempää palaveria, koulutusta, typeriä sähköposteja ja huonoa kahviseuraa. Onneksi on sentään valoisaa aamuisin, muuten nämä epäsäännölliset ja pitkät päivät hajottaisivat ihan tosissaan. Saisi vaan tämä allergia jo hellittää.

Viikonloppuna taisi pieni biljardikärpänen puraista. Kerrankin tuntui ehkä siltä, että sai lyötyä pallot sinne, mihin yrittikin, eikä vain sohaissut sinne päin ja toivonut parasta. Keilaamisen suhteen on tuntunut myös samalta. Tai sitten olin juonut vaan sopivasti alkoholia :virne:
Olis jo seuraavana viikonloppu, että olis aikaa mennä taas kavereiden kanssa pelaamaan, paitsi että mähän olen lauantainakin töissä :friikki:

Ja koska elämäni tosiaan pyörii täydellisesti työn ympärillä voisin vielä mainita, että piakkoin vapautuu jokunen vähän vastuullisempi (ja enemmän aikaa vievä) tehtävä. Ajattelin hakea :friikki:
Kuva
Alex

ViestiKirjoittaja Muksu » Ti 13 Touko 2008 07:51

Kati kirjoitti:Otsaanko se pitää tatuoida, että saa liikkua kotikulmillaan rauhassa?

Auttasko joku pinssi?
"FACE OFF"
Tai vaikka "EI KIITOS"?
Tehtaillaan tollasia, vois olla hyvä bisnes. Tekstistä riippumatta sen pitää olla tietyn värinen ja mallinen, jotta sen oppii tunnistamaan kauempaakin ja feissari tietää heti, kenelle on turha esitellä kansiotaan.
Oh Lord, what fools these mortals be!
Muksu

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ti 13 Touko 2008 12:16

Kati kirjoitti:Päivän neljännelle griinpiissiin miehelle sanoin, että käy kysymässä kolmelta kaveriltasi haluanko keskustella.

Mulla ei oo muuten niin hätää noitten kanssa (mikä johtuu siitä että liikun aika vähän ihmisten ilmoilla nykyään), mutta kun niitä kohtaan, hämmästyttää eniten tuo ryhmittyminen. Miksi niitä pitää olla yhdellä kadunpätkällä se neljä, vaikka sillä välillä ei ole edes risteystä, joka syöttäisi lisää porukkaa kadulle. Samalta massalta kysyy eri tyyppi aina 50 m välein, että kiinnostaako ihmisoikeudet (tms.). Minusta se on vähän heikkoa suunnittelua.

Ja kohta ne tulee jo soittamaan ovikelloakin. :bubbles:
irvikissa

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 13 Touko 2008 12:26

Ai niin feissarit, nämä jokakeväinen vaiva. Jotenkin täälläpäin ainakin viimevuonna tuntui, että niitä olisi ollut vähemmän.

Itse kun joudun järjestön jäsenhankinnasta osaltani vastaamaan, niin olen kieltäytynyt ehdottomasti edes harkitsemasta feissareita. Muutenkin tuntuu, että niiden aika on vähän ohi jo, eikä varainhankinta enää feissarien kautta ole (ainakaan kaupungeissa) niin tehokasta kuin jokunen vuosi sitten.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Rulla » Ti 13 Touko 2008 12:59

Oliskin vain keväinen riesa, ainakin täällä niitä piisaa läpi vuoden. Mokomat siirtyivät
Hansa-kortteliin kun oli liian kylmä! Pahimpana päivänä mokomat jalkautuvat yliopiston
suuntaan. Ensimmäiset iskee kiinni lipaston rappusten alapäässä, seuraavat Tuomiokirkko-
puistossa, seuraavat torin kulmilla ja loput sitten kävelykadulla. Tähän kun lasketaan
mukaan uskontoja julistavat hihhulit, kerjäläiset ja hanureita repivät mukasoittajat,
niin hermo on kireällä jo ennen kuin on kauppaan tai kahvilaan päässyt sisälle. Siinä sitten
hymyilevä myyjäparka joutuu kärsimään ärtyneestä asiakkaasta.
An attitude is a terrible thing to waste.
Rulla

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 13 Touko 2008 13:02

Rotuaari on onneksi niin kylmä, ettei siellä tarkene talvella. :tilt:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 13 Touko 2008 13:12

Ärsyttäviä ovat feissarit kyllä, mutta eiväs sen enempää kuin ilmaislehdenjakajat. Kumpienkaan takia ei tarvitse pysähtyä kun huikkaa vaan ohi viilettäessä "ei kiitos", "ny ei ehri" tai "syö pääsi hippi".

Miksi oli 20 astetta lämpöä ja nyt vain siitä puolet? Miksi kiusataan ihmistä näin?
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa