Ei ole ollenkaan intoa mennä shoppailemaan, kun olen lohtusyönyt itseni taas kauheisiin mittoihin. Ei mulla olisi varaakaan. Varasin kampaajan, että saan hienon värin päähän, sitten on Suomessa kampaaja hääaamuna, että saan tukan nätisti. Ajattelin varata Suomen reissulle vielä kesäkynsien laitonkin. Tyttöily vie mun rahat.
Isi ja äiti ystävällisesti kasasi mun kesäkengät ja lähettivät kuvan, kun en enää muistanut onko mulla sopivia kenkiä. Isin kommentti oli, että "luulisi noilla nyt yksistä häistä selviävän". Onhan niitä muutama pari...
Mutta siellä ei ehkä ole just oikeanlaisia kuitenkaan. 
(* Oli pakko muokata sanarakennetta, ettei siitä saa kuvaa, että olisi omat häät kyseessä. Ei pelkoa. )

Olkaimeton polvitaipeisiin ylettyvä petroolinharmaa luomus. Se on aika mun. 
Pysyvätkö hyvin paikoillaan? Kun hommasin tuon hamosen enkä haluaisi rintsikoiden olkaimien häiritä harmoniaa, ja vaikka olisikin rintsikat ilman olkaimia pelkään, että ne kuitenkin vilahtelevat selästä ja sekin pilaisi harmonian.
Eihän niissä sitten ole mitään ideaa. Rintsikoihinhan nyt keksii mitä täytettä vaan, jos on sellaiselle tarvis.
Ja silikooniolkaimet kiiltelee inhottavasti. Ilman rintsikoitakaan ei viitsi olla, sillä jos kulkee pitkät päällä koko ajan, niin sekään ei ole tyylikästä.
Pitäis joskus opetella lukemaan koko viesti ennen ku kommentoi. Sori.
Mutta voihan ne olla hyvätkin, varsinkin juuri tuohon tarkoitukseen.
No kuukauden päästä tulee rapsaa jos saan aikaiseksi hankkia tuommoiset.

Toivottavasti niitä ei tuu lisää ja noi ei kasva, koska ne oli vaan sellaisia ihan pieniä ja niitä oli neljä.
-olo, tähän ikään saakka pari t-paitaa ostoksilta on lähtenyt mukaan 2 kpl mustia paitoja. Mutta kai se mullakin on aika vähän jotenkin uudistua, ja tuskin pari värillistä vaatetta mitään haittaa.
Gyne meinasi, kun vaihto e-renkaasta Yasmineihin ei auttanut
No, nappia naamaan niin eiköhän se siitä.
Meillä kotona tykätään Dr. Hauschan kvittenivoiteen tuoksusta. Onhan se erilainen kuin noissa hajusteita sisältävissä voiteissa, mutta silti miellyttävä.