Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 18 Huhti 2009 16:23

Veljen häät toukokuussa. Tulee kriisi löytää mekko. Haluan laittaa mekon, mutten tiedä yhtään miten hienon tai rennon. Ja lisäksi sen pitäisi olla mukava, rypistymätön ja saada mut näyttämään 10 kiloa laihemmalta. :virne: Ei ole ollenkaan intoa mennä shoppailemaan, kun olen lohtusyönyt itseni taas kauheisiin mittoihin. Ei mulla olisi varaakaan. Varasin kampaajan, että saan hienon värin päähän, sitten on Suomessa kampaaja hääaamuna, että saan tukan nätisti. Ajattelin varata Suomen reissulle vielä kesäkynsien laitonkin. Tyttöily vie mun rahat. :pillitys:

Isi ja äiti ystävällisesti kasasi mun kesäkengät ja lähettivät kuvan, kun en enää muistanut onko mulla sopivia kenkiä. Isin kommentti oli, että "luulisi noilla nyt yksistä häistä selviävän". Onhan niitä muutama pari... :nolo: Mutta siellä ei ehkä ole just oikeanlaisia kuitenkaan. :pepsodent:

(* Oli pakko muokata sanarakennetta, ettei siitä saa kuvaa, että olisi omat häät kyseessä. Ei pelkoa. )
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Nugat » La 18 Huhti 2009 16:57

Löysin päättäjäismekon. :tyttö: Olkaimeton polvitaipeisiin ylettyvä petroolinharmaa luomus. Se on aika mun. :sydän:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 19 Huhti 2009 16:10

Hoi naiset! :tyttö:

Onko kellään kokemusta rintsikoiden sijasta käytettävistä kananfileistä? Mä en tiedä miksi niitä oikeasti kutsutaan, mutta niitä kumilärpäkkeitä jotka ilmeisesti jonkinlaisen liiman voimalla pysyvät rinnoissa kiinni. :tilt: Pysyvätkö hyvin paikoillaan? Kun hommasin tuon hamosen enkä haluaisi rintsikoiden olkaimien häiritä harmoniaa, ja vaikka olisikin rintsikat ilman olkaimia pelkään, että ne kuitenkin vilahtelevat selästä ja sekin pilaisi harmonian.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 19 Huhti 2009 17:57

Eikö ne fileet laiteta rintsikan sisään täytteeksi? Et ole olkaimettomia rintsikoita tai silikoniolkaimia harkinnut?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 19 Huhti 2009 18:03

Lyyra kirjoitti:Eikö ne fileet laiteta rintsikan sisään täytteeksi? Et ole olkaimettomia rintsikoita tai silikoniolkaimia harkinnut?

Mä kuvittelin että ne pysyy niinkö ittestää ihossa kiinni. :riips: Eihän niissä sitten ole mitään ideaa. Rintsikoihinhan nyt keksii mitä täytettä vaan, jos on sellaiselle tarvis. :virne:

No tuossa edellä jo mainitsin, että en tykkää jos rintsikoiden hakaset vilahtelee selässä, kun on niin pitkälle avoin. Se ei ole tyylikästä. :p Ja silikooniolkaimet kiiltelee inhottavasti. Ilman rintsikoitakaan ei viitsi olla, sillä jos kulkee pitkät päällä koko ajan, niin sekään ei ole tyylikästä. :pepsodent:

Lisäys: Haa löysinpäs netistä noista irtofileistä. Teipillä kiinnittyvät kuten kuvittelinkin.
Mut pysyykö ne varmasti koko päivän kiinni? Olisihan se noloa jos kesken puheen fileet molahtaa lattialle.
Viimeksi muokannut Nugat päivämäärä Su 19 Huhti 2009 18:07, muokattu yhteensä 1 kerran
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 19 Huhti 2009 18:07

Nugat kirjoitti:No tuossa edellä jo mainitsin, että en tykkää jos rintsikoiden hakaset vilahtelee selässä, kun on niin pitkälle avoin. Se ei ole tyylikästä. :p

:läps: Pitäis joskus opetella lukemaan koko viesti ennen ku kommentoi. Sori.

Joo ei siis oo kokemusta kanafileistä, ja oon vaan luullut että ne on rintsikantäytettä. Ite menisin tossa tilanteessa kyllä suosiolla ilman liivejä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Su 19 Huhti 2009 18:33

Ne oikeat kananfileethän ovat nämä silikoniset lärpäkkeet (noi Marikan jutut ovat kankaiset), joissa ideana on vieläpä se, että mitään teippiä ei tarvita. Kuvagalleriasta voi katsoa todisteita siitä miten hyvin ne pysyy. :friikki:

En ole kokeillut, jotenkin vaikuttavat mielestäni hieman epämiellyttäviltä. Ovat vaan jääneet mieleen, kun alusvaateosastolla käydessä aina osuvat ikävästi silmään. :keijo: Mutta voihan ne olla hyvätkin, varsinkin juuri tuohon tarkoitukseen.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja dotha » Su 19 Huhti 2009 18:38

Nugat kirjoitti:Lisäys: Haa löysinpäs netistä noista irtofileistä. Teipillä kiinnittyvät kuten kuvittelinkin.
Mut pysyykö ne varmasti koko päivän kiinni? Olisihan se noloa jos kesken puheen fileet molahtaa lattialle.

En oikeen saanu selvää noista marikan push-upeista, mut käsittääkseni näitä
ei tarvi millään teipeillä liimailla. Oon nähny näitä myytävän ainakin Anttilassa.

muok. Ja hetken liian myöhään :virne:
dotha

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 19 Huhti 2009 18:47

Haa kiitos linkeistä. :D

Nuo L-S:n linkittä versio vaikuttaa... :friikki: ... että ois jonkun kädet koko ajan puristamassa rintoja. :pepsodent:
Mutta ehkä noita kumminkin voisi kokeilla. :) No kuukauden päästä tulee rapsaa jos saan aikaiseksi hankkia tuommoiset. :D
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 19 Huhti 2009 20:07

Eiks niitä oo olemassa semmosia teippilappuja, joilla saa niplegaten estettyä?
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 19 Huhti 2009 20:35

Kuolo kirjoitti:Eiks niitä oo olemassa semmosia teippilappuja, joilla saa niplegaten estettyä?

Varmaan on, ja eihän sitä tarvitte ku roudarinteippiä niin homma hoituu.
Mutta noista fileistä saa kuitenkin sitä ryhtiä.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 19 Huhti 2009 23:58

Nugat kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:Eiks niitä oo olemassa semmosia teippilappuja, joilla saa niplegaten estettyä?

Varmaan on, ja eihän sitä tarvitte ku roudarinteippiä niin homma hoituu.
Mutta noista fileistä saa kuitenkin sitä ryhtiä.

Au! Auts ja auauau!!!
Roudarinteippi ja rinnat ei sovi yhteen.
Kerran kokeilin esitystä varten teippailla rintoja. Mulla oli apteekista ostettua iholle tarkoitettua teippiä ja siltikin tuli itku, kun sitä yritti irroittaa. En ruvennut teippipuuhiin vaan virittelin uudenlaisen yläosan, jonka alle sai laitettua jonkin sortin liivit.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja urakka » Ma 20 Huhti 2009 06:54

Teippi kannattaakin irrottaa öljyn kanssa. :lanppu:

Ite olen sairaalassa irrottanut esim. kanyylin vauvan päästä ilman yhtäkään kyyneltä kenenkään taholta, kun olen ensin öljynnyt sen teipin kunnolla. Sotkua ehkä syntyy, mutta ei lähe nahka mukaan.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja theia » Ma 20 Huhti 2009 08:33

Tyttöilin! :D

Ekaks kävin leikkaamassa hiukset - joka epäonnistui täysin, ekaa kertaa ikinä :p No, onneksi on sen verran lyhkäsempi että rumuuden saa peitetyksi sillä, että nostaa hiukset ylös. Rokrok.

Sitten shoppailin... shoppailin... ja shoppailin. Mukaan tarttui Seppälästä harmaa huppari, pinkki t-paita ja musta laukku, sitten muista kaupoista saappaat, housut, takki, huivi, meikkejä, aurinkolasit ja koruja...

Rahaa paloi ehkä hippasen liikaa, oho. :o

Mutta nyt on! :tilt:

Shoppailu :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Annis » Ma 20 Huhti 2009 21:54

Mä oon ollu niin kateellinen, kun kaikki vaan kirjoittaa tänne tyttöilleensä jotain ja mullakin on ollut hirveä kaupoissa pyörimis olo, mutta yleensä kun on kauppaan päässyt, niin on vaan alkanut ahdistaa :hullu:

Mut tänään ostin ihanan tuoksuista kuorintavoidetta seppälästä ja äsken kun kokeilin, niin se oli kivointa mitä mulla on ikinä ollut. Yleensä ne paakut on ihan liian isoja ja kuorinnat on jääneet sitten aika vähille, mutta tuon koostumus oli kivan pehmeää, vaikka siellä olikin paakkuja. Ostin myös kurkun ja melonin hajuista tuoksujuttua, nykyään kaikki kurkun tuoksuiset jutut on mun lemppareita :superhymy:

Sovitin yhtä vaatettakin, mutta en ostanut silti. Koska juuri olin aikaisemmin tänään uhonnut, etten yhtään äitiysajanvaatetta osta, kun ei sitten tiedä miltä ne myöhemmin näyttää päällä. Sovituskopissa huomasin myös ihan kammottavan asian, ekat raskausarvet :kauhistunut: Toivottavasti niitä ei tuu lisää ja noi ei kasva, koska ne oli vaan sellaisia ihan pieniä ja niitä oli neljä.
Annis

ViestiKirjoittaja ahkera » Ti 21 Huhti 2009 08:49

Annis kirjoitti:Sovituskopissa huomasin myös ihan kammottavan asian, ekat raskausarvet :kauhistunut: Toivottavasti niitä ei tuu lisää ja noi ei kasva, koska ne oli vaan sellaisia ihan pieniä ja niitä oli neljä.

Tollai se mullakin alkoi. Ensin huomasin pari ihan itte ja vähän myöhemmin mies huomautti niitä manaillessani, että "onhan toi sun alavatsa ihan täynnä niitä". Itte kun en enää sinne kuukausiin ole nähnyt. Nyt koko rantapallo on yhtä hämähäkinverkkoa. Tosi nättiä. Onneks tapana ei aikaisemminkaan ole ollut mahaa julkisesti esitellä.

Munkin elämään on mahtunut yks tyttöilypäivä. Tai oikeastaan yks päivä, että oikeasti mietin vaatteet ja laitoin jopa ripsiväriä. Ekaa kertaa tälle vuodelle näytin mielestäni melkein naiselle. Yleisesti ottaen näytän enemmän sellaselta itsensä repsahtamaan päästäneeltä äijältä. Mutta ehkä tästä vielä noustaan, kunhan jaksaa nousta edes sohvalta.
ahkera

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 22 Huhti 2009 18:06

urakka kirjoitti:Teippi kannattaakin irrottaa öljyn kanssa. :lanppu:

Ah!
Niinpä tietenkin.
Mutta ennen kun ryhdyn uudellen kokeilemaan herkkien ihoalueiden kanssa,
taidan kuitenkin testata irroitusta vaikka polvella tai kantapään supernahalla.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja urakka » Ke 22 Huhti 2009 21:50

Ainakin sellanen ruskea, kankainen ihoteippi lähtee tosi kivasti, kun uittaa sen kunnolla oliiviöljyssä.
Pvi kirjoitti:
urakka kirjoitti:Teippi kannattaakin irrottaa öljyn kanssa. :lanppu:

Ah!
Niinpä tietenkin.
Mutta ennen kun ryhdyn uudellen kokeilemaan herkkien ihoalueiden kanssa,
taidan kuitenkin testata irroitusta vaikka polvella tai kantapään supernahalla.

Ainakin sellanen ruskea, kankainen ihoteippi lähtee ihan tosi helposti kun kunnolla uittaa oliiviöljyssä. Ja muutenkin ehkä suosittelisin jotain muuta ku jesaria, jos alkaa nännejä teippailemaan...

Itekin olen tyttöillyt, ostin tänään epähuomiossa henkkamaukalta läjittäin keväisen heleitä t-paitoja ja sukkia. Kaupassa ne kaikki näytti niin hurjan kivalta, ja kotona oli vähän :salaliitto: -olo, tähän ikään saakka pari t-paitaa ostoksilta on lähtenyt mukaan 2 kpl mustia paitoja. Mutta kai se mullakin on aika vähän jotenkin uudistua, ja tuskin pari värillistä vaatetta mitään haittaa. :virne:
urakka

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 24 Huhti 2009 18:19

Pillerinpyöritys jatkuu. :epäilevä: Gyne meinasi, kun vaihto e-renkaasta Yasmineihin ei auttanut
kuukaustiten hallinnassa, että olen liian hormonipitoinen niihin ja joudun vaihtamaan taas merkkiä
joihinkin kierron mukaan pitoisuudeltaan vaihteleviin pillereihin, joku Triksvxksisndfuq. Niitä tosin
ei voi napsia montaa levyä putkeen, joten taijan tulevaisuudessa harkita vanhan piian hormonikierukka-
vaihtoehtoa. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 24 Huhti 2009 21:05

Shay kirjoitti:joudun vaihtamaan taas merkkiä joihinkin kierron mukaan pitoisuudeltaan vaihteleviin pillereihin, joku Triksvxksisndfuq.

Trinordiol?
Olen tällä ja sillä edellisellä foorumilla tainnut olla niitä harvoja, joilla on pillereistä ollut hyviä tai edes neutraaleja kokemuksia ja ne ovat tuosta merkistä. Käytin tyytyväisenä vuosikausia.

Tyttöilyt on vähän vähissä tällä suunnalla. Mahdun housuihini, mutta näytän kummalliselta. Yläkropassa ollaan taas aivan omissa lukemissaan ja näytetään sielläkin kummalliselta. Tahtoisin pusakkamallisen nahkatakin, kanssanisäkkään kommentti "aikuispissis on kamala näky" sai miettimään josko sittenkään.
Kaupoissa on suunnattomasti aivan ihania pieniä mekkoja, mutta ei yksi tytär kovin montaa ehdi pitämään.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 29 Huhti 2009 23:21

Tänään oli tuskaista töissä. Selkää ja mahaa särki ja usein oli sellainen tunne, että olisi tehnyt ampua singolla...vaikka itseä vatsaan. Toivon todella, että huomenna kipu ei ole näin kova. Saattaa haitata vapunjuhlintaa aikalailla. :( No, nappia naamaan niin eiköhän se siitä.

Nyt pitäisi valita vappuvaatteet. Joku tyttömäinen toppi olisi kiva haalareiden kanssa, mutta eipä taida tarjeta olla toppi päällä. Paitsi ehkä jossain bileissä. Olin keksinyt huomiselle kivan kampauksen, mutta lakkihan sen liiskaa. No, enköhän mä jotain kivaa tyttömäistä keksi. :tyttö:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » To 30 Huhti 2009 09:48

Tänään pitää mennä ostamaan kengät. Ei olisi varaa, mutta pakko on. Tulin eilen kotikotiin ja minulla on vaan yhdet kengät mukana ja ne päättivät eilen hajota kunnolla kun kävelin asemalta kotiin. Taidan ensin kiertää kirpparit ja katsella niiden kenkätarjonnat ja vasta sitten siirtyä katselemaan kauppojen valikoimat. Toivottavasti löytyy jotkut nätit ja halvat(minun tuurilla ei löydy...).

Tekee mieli laittautua tänään kivasti, vaikken tiedä miten me vappua juhlitaan. On niin nätti ilma ja hyvä fiilis. Jos jaksaisi hiuksetkin kerrankin laittaa jotenkin kivasti. Minulla on tukka kasvanut ihan mielettömästi, enkä muista milloin viimeksi minulla olisi ollut näin paljon hiusta. Varmaan joskus ala-asteella. Ongelmana on se, etten osaa hyödyntää mitenkään tätä hiusten paljoutta. Niistä saisi tehtyä kivoja kampauksia yms, mutta en minä osaa mitään tehdä näille. Tässä olisi koko päivä aikaa keksiä joku ihme väkerrys näihin.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja urakka » La 02 Touko 2009 12:11

Kävin tällä viikolla parturissa, ja olo on aika kalju tällä hetkellä. Olin kasvatellu itelle sellasen rokkitukan, siis että eestä on pitempi ja vähän takatukkaa ja pularit tietty myös. Hiusta oli aika paljon, ja tarkoitus oli vaan vähän siistiä sitä kampausta, mutta toisin kävi. Pääsin tuoliin istumaan, niin päätin että nyt vähän repästään, ja käskin leikkaamaan ihan lyhyeksi. Pisimmillään taitaa olla sellasta kolmen sentin luokkaa. Yks parhaista puolista on se, että sain taas oman värin takas, eli voitte vaan kuvitella sitä massiivista juurikasvua mikä rehotti. :virne: Hauskoja reaktioita taas tullu, kaveri ei tunnistanu mua ennen ku tervehdin, äiti veti totaaliset pultit (mitä sie olet taas menny tekemään?!?!) ja mummo huokaisi erittäin syvään. Kai ne oli toivonu, että kasvatan pitkän tukan ja alan tajuta mitä naisena oleminen on. Not gonna happen. :muahaha:

Muuten en ole tyttöilly, paitsi toissailtana ku kaveri meikkas mut baariin. Näytti loppuillasta tosi kauniilta ku unohin asian ja hieroin silmiä. :tilt:
urakka

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 03 Touko 2009 11:51

Meikällä on päättäjäiskengät! :superhymy: Enää puuttuu pieni musta käsiveska ja Nugat on täydellinen. :tyttö: Aijuu kaulaan pitäisi keksiä jotain. Ehkä jokin pieni huivi tai jotai... jotan mustaa kuitenkin. :raps:

Olen vihdoin myös satsanut omaan pärstääni ja tutustun pikku hiljaa Dr.Hausckanin tuotteisiin. Hankin itselleni puhdistusvoiteen, kasvoveden ja ruusuvoiteen. Eivät ole mitenkään halvimmasta päästä, mutta luonnonmukaisuus houkutteli. Tässä on ollu jo jonkinaikaa kemikaalicoctailpaniikki ja ei millään huvittaisi iskeä lärviin mitään ylimääräistä myrkkyä. Viikon olen mömmöjä käyttänyt ja hyvältä tuntuu. Huomaan sen varsinkin siitä, että tavallisesti nenänvarsi ja otsa alkavat "hikoamaan", eli rasvoittumaan hyvinkin pian aamupesun jälkeen. Nyt sitä ei ole lainkaan tapahtunut, ja iho tuntuu muutenkin tasapainoisemmalta. En ole vielä kokeillut lintata päälle meikkivoiteita, se on yleensä ollut kasvoilleni se viimeinen tikki korppuuntumiseen. Toivottavasti tämä olisi se tuote. :virne: Tai sitten tämä on vain alkuhöpsötystä.

Voiteet... tuoksahtavat mielenkiintoiselle. Tulee lievästi mieleen lähinnä krapula aamun drinkkipuklu. :hullu: Nyt taisin karkoittaa kaikki kiinostuneet. :virne:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 07 Touko 2009 17:59

Ai :o: Meillä kotona tykätään Dr. Hauschan kvittenivoiteen tuoksusta. Onhan se erilainen kuin noissa hajusteita sisältävissä voiteissa, mutta silti miellyttävä.

Mitähän se meistä kertoo? :pepsodent:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa