Suomen huippumalli haussa

Re: Suomen huippumalli haussa

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 27 Touko 2008 13:34

heartless kirjoitti: Siinä pyöräkeskustelussa mua jäi hämäämään se, kun Darina selitti valinneensa Marian siksi, että tiesi sen tarvitsevan polkupyörää. Kun eikös sen pitänyt valita kaveri ennen kuin kuuli palkinnosta? :riips:

Leirum kirjoitti:Lisäksi Marian taivastelu siitä kuinka hän halveksii tuollaisia videoita yms. oli vähän käsittämätön, kun nainen on kuitenkin pyrkimässä alalle, jossa on aina kyse seksistä ja sillä myymisestä.

Samoihin asioihin kiinnitin minäkin huomiota.

Ihan sama kuka voittaa. Ei noista tytöistä ole kukaan noussut suosikiksi. Tämän sarjan kohdalla olen törmännyt siihen samaan fiilikseen kuin monessa muussa tosi-tv-sarjojen Suomi-versiossa. Ei sitä osaa katsoa samanlaisena viihteenä kuin ulkomaisia sarjoja. Eikä tämä johdu (ainakaan kokonaan) kotimaisten versioiden kökköydestä vaan siitä, että ne ihmiset puhuu suomea. Tulee sellainen olo, että ne tyypit voisi olla vaikka omia tuttuja tai naapureita. Välillä se aiheuttaa ikävän tunteen, että tirkistelee jonkun toisen ihmisen yksityiselämää. Ulkomaisissa sarjoissa tätä samaa ongelmaa ei ole. Ihmiset puhuvat jotain toista kieltä ja tulevat jostain kaukaa, eivätkä siksi tunnu yhtä todellisilta.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Tr*ina » To 29 Touko 2008 16:46

Mielenkiinto hiipunut tätä kohtaan. Aina sama juttu: kun jokin reality etenee loppukahinoihin, mulla alkaa olla ihan sama kuka voittaa. Katselen ilmeisesti kaikkia realityjä sitten tirkistelyn näkökulmasta. Millaisia kilpailijat ovat ihmisinä jne. Kun tuoreus kilpailjoista on karissut, itse kilpailukaan ei enää oikein innosta.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 02 Kesä 2008 00:44

Siis minkä takia se Tommy, vai mikä se nyt oli, oli ihan kun ei olis koskaan nähnykkään niitä vaatteita, jotka ne tytöt osti, vaikka oli kuitenkin mukana siellä ja vielä antamassa ohjeita. Varsinkin se ärsytti, kun kehui Marian ostamat housut maasta taivaaseen, vaikka siitä ostoskohtauksesta sai sellasen kuvan, että ne oli sen valitsematkin vielä. Joo, mulla oli tänään tylsää...
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ma 02 Kesä 2008 02:42

Jorssi kirjoitti: Joo, mulla oli tänään tylsää...

Mulla ei! Ihania kuvauksia ja ihania kuvia.

Maria on ollut kisan mielenkiintoisin tyttö. Itseään vähättelevästä ressukasta ja valittajasta kasvoi muutamassa viikossa säteilevä kaunotar, jonka maailmakin kirkastui. Maria oli hyvin kaunis tässä viimeisessä jakossa.

Mutta silti Darinan ja Anin finaalipaikka oli ansaittu. Ani voittaa, olkoon kuinka honkelo tahansa.

Tommissa minua nauratti sen "Turkish Daylight" -kommentti. Kyseinen sananparsihan on Turkish Delight.
Tr*ina

ViestiKirjoittaja theia » Su 08 Kesä 2008 21:06

Mä huomasin, että jossain mun sisällä kuului pieni "jesss!" kun Ani voitti. Luulin ennen tätä, ettei kumpikaan tyttösistä kiinnosta sen vertaa että liikauttaisi suuntaan tai toiseen.

Anin Max Factor kuva oli mun mielestä ihan tosi nätti.

Darinaa kohtaan huomasin tuntevani suunnatonta ärsytystä, en sitten tiedä miksi. Ehkä se oli se "mä vaan teen duuniani" -asenne.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 08 Kesä 2008 21:43

theia kirjoitti:Mä huomasin, että jossain mun sisällä kuului pieni "jesss!" kun Ani voitti. Luulin ennen tätä, ettei kumpikaan tyttösistä kiinnosta sen vertaa että liikauttaisi suuntaan tai toiseen.

Anin Max Factor kuva oli mun mielestä ihan tosi nätti.

Darinaa kohtaan huomasin tuntevani suunnatonta ärsytystä, en sitten tiedä miksi. Ehkä se oli se "mä vaan teen duuniani" -asenne.

Mäkin toivoin kovasti Anin voittoa, se Max Factor -kuva oli aivan mieletön!
Darina on huomattavasti Ania kypsempi, mutta muuten kovin tavallinen. Nätti tyttö ja hoitaa duuninsa, muttei mun mielestä huippumalliainesta. Huippumallilla pitää olla asennetta ja persoonaa. :tilt:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Kati » Su 08 Kesä 2008 22:42

kaneli kirjoitti:Mäkin toivoin kovasti Anin voittoa, se Max Factor -kuva oli aivan mieletön!
Minäkin toivoin Anin voittoa, se oli ainoa aidosti mallimainen koko porukassa.

Ongelma on vaan se, että Ani näytti täsmälleen samalta myös siinä uikkarikuvassa. Kuten myös muissa kuvissa. Sen ilme on vaan aina sama. Meikillä saadaan vähän muunneltua lookia, mutta muuten sama ilme. Jomman kumman ip-lehden nettisivuilla oli kuvat vierekkäin ja täsmälleen sama ilme.
Ainut aidosti erilainen kuva Anista on se Hollywoodglamour-kuva, jossa se avasi suunsa nauruun.

Kv. menestystä ajatellen mietin onko Ani liikaa suvikoposmainen, sillä erolla, että Suvi osaa liikkua erinomaisesti.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ma 09 Kesä 2008 19:05

Mie toivoin Darinan voittoa. Mullahan on tapana suhtautua tähän ja lähes kaikkiin muihinkin tositelkkuihin raadollisesti ihmiskipailuina. Tykkäsin Darinan kypsästä ja viileästä persoonasta enemmän ja kuvat oli tarpeeksi hyviä. Tosin ymmärrän kyllä miksi Ani voitti, hyvähän se oli. Jos oppii vielä kantamaan ja liikuttamaan kroppaansa yhtä kauniisti kuin sensuelli ja aikuinen Darina, hänestä tulee varmasti huippu.
irvikissa

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ke 11 Kesä 2008 01:03

kaneli kirjoitti: Darina on huomattavasti Ania kypsempi, mutta muuten kovin tavallinen. Nätti tyttö ja hoitaa duuninsa, muttei mun mielestä huippumalliainesta. Huippumallilla pitää olla asennetta ja persoonaa. :tilt:

Darinassahan oli asennetta. Mikä katse, kuvaaja toisensa jälkeen ihmetteli. Asennetta riitti myös työhön paneutumiseen ja voitontahtoon.

Mutta karu fakta on se, että asenne sun muut (jopa kävely ja lavapresenssi) ovat toissijaisia, kun on kyse kameralle altistamisesta. Vartalo, kasvot, silmät. Se on siinä. Ja tässä kategoriassa Ani oli ihan selvä ykkönen.

Kati:
Ongelma on vaan se, että Ani näytti täsmälleen samalta myös siinä uikkarikuvassa. Kuten myös muissa kuvissa. Sen ilme on vaan aina sama.

Nimeomaan. Ani meni kuvauksiin olemaan. En usko, että Ani mitään "tarinoita kertoi" kasvoillaan, kuten jenkkituomari väitti. Ani vaan oli ja kamera räpsi.

Darinalla sen sijaan oli rikaampi kuvasato. Monenlaisia tunnetiloja ja ilmeitä.

Silti Ani oli suosikkini. Sillä kun oli vartalo, kasvot ja silmät.

Kv. menestystä ajatellen mietin onko Ani liikaa suvikoposmainen, sillä erolla, että Suvi osaa liikkua erinomaisesti.

Minusta Ani pesee Koposen mennen tullen kuvissa. Koponenkin oli kömpelö köpöttäjä, mutta oppi kummasti ohjelman aikana kävelemään. Toisin kuin Ani. Se siitä Anin asenteesta siis.
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ke 11 Kesä 2008 13:45

Loppuun asti toivoin Darinan voittavan, vaikka Anin voitosta olin melko varma. Kuvat Anilla oli hienoja, mutta en vain pitänyt hänen asenteestaan yhtään.

Olen bongaillut kilpailijoita nyt useammasta paikasta. Ana oli yksi salkkutytöistä joku viikko sitten tulleessa Ota tai jätä-uusinnassa, Marjen bongasin erään suunnittelijan nettisivuilta ja Darina oli Seppälän Oman elämänsä huippumalli (se televisiossa pyörinyt Hei hei hiirulainen-mainos). Nämä kaikki ovat siis ajalta ennen tuota Huippumalli-kisaa, joten jotain kokemusta tytöillä oli ennestään (tai voiko tuota salkkutyttönä olemista nyt mallintyönä pitää? :virne: ).
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Tr*ina » La 14 Kesä 2008 22:47

Lisää bongauksia: Daniela esiintyy suuressa roolissa Arto Halosen Pyhän kirjan varjossa -dokumentissa. Rooli on turkmenilainen uutisankkuri. :pepsodent:
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 19 Maalis 2009 18:36

Uusinnat alkaa tänään. Kannattaako kattoa? Onko sitä voittajaa sittemmin nähty enää missään?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 20 Maalis 2009 17:49

Mä jouduin eilen katsomaan tämän ensimmäisen uusinnan ja voi pojat että me naurettiin.
Eniten kuitenkin sille, että mainostettiin voittajan palkintoja jne, mutta eipä vaan ole tuotakaan typyä mun silmiin osunut näissä mainituissa "kampanjoissa".

Mutta hyvät naurut tästä edelleen saa :virne:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Maija » La 21 Maalis 2009 00:19

Lyyra kirjoitti:Uusinnat alkaa tänään. Kannattaako kattoa? Onko sitä voittajaa sittemmin nähty enää missään?

Minä joskus viime syksynä näin tuon voittajan sattumalta. Hän oli meikattavana jossakin. Istui vain hyvin kyllästyneen näköisenä ja kumaraselkäisenä muiden ihmisten töllötettävänä.

Huippumalli, indeed. :p
Maija

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 25 Maalis 2009 18:50

Kibaya kirjoitti:Eniten kuitenkin sille, että mainostettiin voittajan palkintoja jne, mutta eipä vaan ole tuotakaan typyä mun silmiin osunut näissä mainituissa "kampanjoissa".

Kyllä mä sen muistan heti kisan jälkeen nähneeni jossain meikkimainoksessa.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Kaarina » To 26 Maalis 2009 18:44

Jep, Max Factorin mainoksissa oli tällä kuvalla.
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 19 Huhti 2009 11:48

Uusi kausi on nyt siis alkanut. Katsoiko kukaan? Aikooko joku seurata loppuun asti?

Minä missasin sen ekan jakson, mutta jospa sitä huomenna ryhdistäytyisi. Se vaan tulee hankalasti subin komediaputken kanssa päällekkäin, joten saatan unohtaa, vaikken noista vanhoista Frendeistä niin välitäkään.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Su 19 Huhti 2009 23:23

Minä katsoin ensimmäisen jakson ja katson varmaan jatkossakin mikäli muistan. Ennen en tykännyt yhtään tälläisistä ohjelmista, mutta reilun vuoden aikana olen jotenkin onnistunut koukuttamaan itseni, kun ei iltaisin ole kauheasti muuta tekemistä kuin katsoa telkkaria tai datailla.

Ensimmäisestä jaksosta ei jäänyt kauheasti muuta mieleen kuin se, että vihaan tyhmiä ihmisiä. Jotenkin laittoi vituttamaan se tyttö, joka kehuskeli ettei ole ikinä lukenut yhtään kirjaa. Kouluakin varten on tehnyt niin, että lukee ensimmäisen, viimeisen ja keskimmäisen sivun. Pitääkö se telkkarissa kertoa kuinka laiska ja sivistymätön on? En loppujen lopuksi edes huomannut pääsikö se tyttö jatkoon, taisi päästä...
Ensimmäisen jakson perusteella ei ainakaan noussut vielä mitään suurta suosikkia noista, mielenkiinnolla odotan mitä jatkosta tulee. :popkorni:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 20 Huhti 2009 11:19

damn kirjoitti: Jotenkin laittoi vituttamaan se tyttö, joka kehuskeli ettei ole ikinä lukenut yhtään kirjaa. Kouluakin varten on tehnyt niin, että lukee ensimmäisen, viimeisen ja keskimmäisen sivun. Pitääkö se telkkarissa kertoa kuinka laiska ja sivistymätön on?

Ja kuvitteleeko se oikeasti, että kolmen sivun lukemisesta on jotain hyötyä? :töktök:

Katsoin siis, ja aion katsoa jatkossakin. Alku on näissä tositeeveejutuissa aina hankalaa, kun ei muista kenenkään nimeä eikä kenestäkään oikein saa vielä kiinni. Kyllä ne suosikit ja inhokit sieltä ajan kanssa nousevat. Ainut, joka ensimmäisen jakson perusteella jäi mieleen, on se vähän poikamainen tyttö, joka ei ollenkaan osannut kävellä korkkareilla mutta joka silti pääsi jatkoon. Se taitaa olla tämän kauden rumasta ankanpoikasesta joutseneksi -tapaus (enkä siis tarkoita että se olisi ruma, vaan että se ei ole mikään hirveän tyttömäinen).
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 20 Huhti 2009 11:23

[OT]
En ole itse ohjelmaa katsonut, mutta tänään oli hesarissa ohjelman mainos.
En nyt sano enkä väitä, mutta jos olisin herkempi tai kärsisin pellekammosta, minulle aiheuttaisi suunnattomia painajaisia kaikille ehdokkaille meikatut kirkkaanpunaiset huulet, ja kasvoilla oleva luonnoton hymy joka paljastaa hammasrivistön, josta ihan kuka tahansa lihaa syövä, kooltaa metristä ylöspäin oleva olento olisi kiitollinen.

Tai siis kuvitelkaa :aukku: + täyspunaiset huulet ja "tule tänne..."-katse silmissä...pelottavaa...
[/OT]
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Annis » Ma 20 Huhti 2009 11:23

damn kirjoitti:Ensimmäisestä jaksosta ei jäänyt kauheasti muuta mieleen kuin se, että vihaan tyhmiä ihmisiä. Jotenkin laittoi vituttamaan se tyttö, joka kehuskeli ettei ole ikinä lukenut yhtään kirjaa. Kouluakin varten on tehnyt niin, että lukee ensimmäisen, viimeisen ja keskimmäisen sivun. Pitääkö se telkkarissa kertoa kuinka laiska ja sivistymätön on? En loppujen lopuksi edes huomannut pääsikö se tyttö jatkoon, taisi päästä...

Jos se aatteli, että mallin pitää olla tyhmä ja siks korosti sitä :töktök:

Noi ekat jaksot tässä sarjassa ei kyllä ikinä oikein jaksa innostaa, tässä nyt sentään tehtiin enemmän kuin normaalisti. Muodonmuutosjaksot on ehdottomasti parhaita, aina joku itkee :virne:
Ei mullakaan kyllä vielä oo mitään suosikkia, se poikamainen tyttö oli kiva, ja se tosi iloinen ja sosiaalinen, tsemppariksi taisi itseään sanoa, oli aika ärsyttävä, samoin se tumma ihoinen, joka pääsi jatkoon. Mua muutenkin ärsyttää se, että koska mun ihonväri on tää, mussa on paljon enemmän munaa kuin kaikissa muissa, ihan kuin se asenne tulisi jotenkin sen mukana. Varsinkaan nykyään.
Annis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 20 Huhti 2009 21:15

:hehei:
Täällä yksi huippis-hörhö.

Mä tykkään katsoa näitä juttuja. Huippikset on ihan toimiva tv-formaatti, vaikka muiden maiden tyyppejä ei meidän valtamedioissa (en kyllä muotilehdistä tiedä, en lue) pahemmin näe. Kahlen ja joku muu jenkkien misu on vissiin telkussa pyörinyt.

Katsoin ensimmäisestä jaksosta puolet, kun en jaksanut keskittyä. Liikaa ihmisiä, liian paljon samanlaisia tyttöjä.

Tänään oli vuorossa asettuminen "taloon" ja se perinteinen muodonmuutos. Ihanaa draamaa :virne:.
Alussa misis Kukkohovi kävi tutustumassa miten misut ovat asettuneet paikoilleen ja antoi Janinalle (kait..) palautetta kun kamat oli vielä matkalaukussa. Ei muka mahtunut vaatehuoneen puolelle. No ei kait, kun siellä roikkui yksi vaate/huivi/bikinin kappale rekillä vieden puolet koko rekistä. Niin, vaatteet yleensä ripustellaan henkariin :töktök:.

Ja sitten tuli Jarkko Valtee :epäilevä:. En ymmärtänyt sen funktiota. Kokeiliko se olla suomen Miss Jay?? Epäonnistui siinä kyllä aika totaalisesti. Istui jossain tuolin nokassa riemunkirjavissa kuteissa, paskat meikit naamalla ja peruukki päässä ja antoi kävelyohjeita. Blanche antoi palautetta, että olis voinut ite näyttää, eikä vaan komennella. Olin samaa mieltä. Ei funktiota.

Makeover-vaiheessa saatiin kahdet kyyneleet. Mikä oli yllättävän vähän. Mutta en mä sitä silti ymmärrä. Että jos hiukset lähtee, on se elämän kamalin katastrofi. Essi perusteli koko roskaa sillä, että hänelle pitkät hiukset edustavat kauneutta ja ovat hänen henk. koht. suojakilpi. Voi hohhoijaa. En nyt osaa senttimääräisesti arvoida paljonko sitä ponnaria lähti, mutta normaalilla hiustenkasvulla se häntä kasvaa takaisin about.. parissa vuodessa. Max. Ihme vinettää :nirppa:.

Kuvaukset oli ihan hauskat ja toivon, että taso pysyisi samanlaisena.

Mun suosikkeja tällä hetkellä on sen skeittari-Nannan lisäksi Riina ja varmaan Janina. Ehkä.. Nii, ja Anna-Kaisa. Blanche on ihan nätti typy, mutta sen asenne mättää ja pahasti. Nannan asenne on tällä hetkellä ihkua seurattavaa. Toivottavasti se pysyy yllä ja on aitoa, eikä mitään feikkiä. Ei se kyllä vaikuttanut yhtään feikiltä missään vaiheessa.

Mietin koko jakson ajan, että oliko se täällä mainittu tyhmä tyyppi Suvi. Hän ei ainakaan kauhean hyvin ottanut ulkomaankieltä vastaan. Ja muutenkin Suvista jäi sellainen käsitys, että ihan penaalin terävin kynä ei ollut kyseessä. Ja mua ärsytti sen puhetyyli. Sitä oli todella ärsyttävä kuunnella. Eikä se mun mielestä kyllä ole edes nätti. Jotenkin kohmelon oloinen. Melkein tippui, hitto.

Siinä se, heti jakson jälkeen :virne:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Annis » Ma 20 Huhti 2009 21:49

Kellekään ei ees tehty mitenkään rajua muodonmuutosta mun mielestä, yleensähän kuitenkin joku vedetään kaljuksi tai muutetaan tukkatyyliä kokonaan ja kyllä mä sen itkemisen silloin ymmärrän, mutta poraaminen tollaisista pikkujutuista on vaan ihan tyhmää. Sitä paitsi Blanchen tukka oli ihan kamala ennen kuin sitä vähän lyhennettiin.

Nanna on kyllä ehdoton lemppari, sopivan rempseä ja muutenkin hyvä asenne ja on muutenkin nätti. Anna-kaisa on myös yks lemppareista. Blanche on nätti, mutta kuten jo aikaisemmin sanoin, muuten vaan niin ärsyttävä.

Vaikee sanoo enää mitään, kun Kibaya sanoi jo oikeestaan kaiken, mitä mun piti sanoa :virne:
Annis

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 21 Huhti 2009 01:51

Kibaya kirjoitti:Ja sitten tuli Jarkko Valtee :epäilevä:. En ymmärtänyt sen funktiota. Kokeiliko se olla suomen Miss Jay?? Epäonnistui siinä kyllä aika totaalisesti.

Iso komppaus! Miss Jay oikeasti tietää mallintyöstä paljonkin. Miten joku drag queen voi edes kuvitella olevansa samalla tasolla? Ärsytti suunnattomasti. Eikö voitaisi keksiä Suomen huippiksiin jotain omaa sen sijaan, että yritetään matkia (epäonnistuneesti) jenkkiversiota?

Se skeittarityttö Nanna on edelleen suosikkina täälläkin. Piristävän positiivinen ihminen. :)

Mietin koko jakson ajan, että oliko se täällä mainittu tyhmä tyyppi Suvi. Hän ei ainakaan kauhean hyvin ottanut ulkomaankieltä vastaan.

Suvihan oli siis se toinen pudotusuhan alla ollut? (Nimimuisti on surkea...) Mun mielestä se täällä mainittu kirjallisuudentuntija ei ollut Suvi, vaan se kolmanneksi viimeisenä ollut tyttö, joka ei osannut kuvauksissa käyttäytyä ollenkaan. (Senkään nimi ei jäänyt mieleen.)
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja theia » Ti 21 Huhti 2009 10:52

Mua nyppii se Blance pahemman kerran. Ja tuijottelin sen tukkaa, että eikö sitä saa mitenkään ns kuriin. Se vaan... oli. Ja Janinakin ärsytti sillä energisyydellään, kun ne kuvaajat selitti miten niitä oli ollut niin raskas kuvata.

Nanna ihastuttaa, luontevuudellaan ja sillä asenteellaan (jota kyllä ehkä korostetaan liikaa).

Mä en vaan ymmärrä miten se voi olla niin iso juttu kun fleda leikataan. Ne on HIUKSIA, ne kasvaa takaisin! Ihme vinkunaa.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv