Täällä yksi huippis-hörhö.
Mä tykkään katsoa näitä juttuja. Huippikset on ihan toimiva tv-formaatti, vaikka muiden maiden tyyppejä ei meidän valtamedioissa (en kyllä muotilehdistä tiedä, en lue) pahemmin näe. Kahlen ja joku muu jenkkien misu on vissiin telkussa pyörinyt.
Katsoin ensimmäisestä jaksosta puolet, kun en jaksanut keskittyä. Liikaa ihmisiä, liian paljon samanlaisia tyttöjä.
Tänään oli vuorossa asettuminen "taloon" ja se perinteinen muodonmuutos. Ihanaa draamaa

.
Alussa misis Kukkohovi kävi tutustumassa miten misut ovat asettuneet paikoilleen ja antoi Janinalle (kait..) palautetta kun kamat oli vielä matkalaukussa. Ei muka mahtunut vaatehuoneen puolelle. No ei kait, kun siellä roikkui yksi vaate/huivi/bikinin kappale rekillä vieden puolet koko rekistä. Niin, vaatteet yleensä ripustellaan henkariin

.
Ja sitten tuli Jarkko Valtee

. En ymmärtänyt sen funktiota. Kokeiliko se olla suomen Miss Jay?? Epäonnistui siinä kyllä aika totaalisesti. Istui jossain tuolin nokassa riemunkirjavissa kuteissa, paskat meikit naamalla ja peruukki päässä ja antoi kävelyohjeita. Blanche antoi palautetta, että olis voinut ite näyttää, eikä vaan komennella. Olin samaa mieltä. Ei funktiota.
Makeover-vaiheessa saatiin kahdet kyyneleet. Mikä oli yllättävän vähän. Mutta en mä sitä silti ymmärrä. Että jos hiukset lähtee, on se elämän kamalin katastrofi. Essi perusteli koko roskaa sillä, että hänelle pitkät hiukset edustavat kauneutta ja ovat hänen henk. koht. suojakilpi. Voi hohhoijaa. En nyt osaa senttimääräisesti arvoida paljonko sitä ponnaria lähti, mutta normaalilla hiustenkasvulla se häntä kasvaa takaisin about.. parissa vuodessa. Max. Ihme vinettää

.
Kuvaukset oli ihan hauskat ja toivon, että taso pysyisi samanlaisena.
Mun suosikkeja tällä hetkellä on sen skeittari-Nannan lisäksi Riina ja varmaan Janina. Ehkä.. Nii, ja Anna-Kaisa. Blanche on ihan nätti typy, mutta sen asenne mättää ja pahasti. Nannan asenne on tällä hetkellä ihkua seurattavaa. Toivottavasti se pysyy yllä ja on aitoa, eikä mitään feikkiä. Ei se kyllä vaikuttanut yhtään feikiltä missään vaiheessa.
Mietin koko jakson ajan, että oliko se täällä mainittu tyhmä tyyppi Suvi. Hän ei ainakaan kauhean hyvin ottanut ulkomaankieltä vastaan. Ja muutenkin Suvista jäi sellainen käsitys, että ihan penaalin terävin kynä ei ollut kyseessä. Ja mua ärsytti sen puhetyyli. Sitä oli todella ärsyttävä kuunnella. Eikä se mun mielestä kyllä ole edes nätti. Jotenkin kohmelon oloinen. Melkein tippui, hitto.
Siinä se, heti jakson jälkeen

.