Siinäpä sitten oppii pomokin että mitä OIKEASTI olet tehnyt firman hyväksi.
Ainakin täälläpäin niin kauan kuin en ole optio-ohjelmassa mukana, hoidan vain oman sarkani ja siinä kaikki

Nugat kirjoitti:Oikeastaan olin nyt tulossa kertomaan omista fiilisksistä nykyään.![]()
Tässä yksi päivä huomasin, että muistan asioita paremmin kuin aikaisemmin. Pahimpana aikana mulle oli aivan turha kertoa mitään, ilmeisesti ei keskittymiskyky riittänyt.
Itku oloa ei ole ollut piiiiitkään aikaan. Joskus iltaisin voi aavistuksen tuntea tykytystä silmien takan, mutta se menee pian ohitse.
Roskaruokaa tekee aivan älyttömästi mieli. Pizzaa, kebababbii ja kaikkee.Aikaisemmin ei edes karkki himoittanut, söin kyllä jos oli tarjolla.
Ihmisten seurassa on helpompi olla. Olen parina päivänä saanut opiskelutovereilta palautetta, että Nugathan on aivan eri ihminen! Laukoo vitsejä ja pottuilee takaisin. Aikaisemmin en kertakaikkiaan jaksanut. Nyt tuntuu, että välitkin ovat paremmat kun jaksan keskittyä muihinkin ihmisiin. Nämä eivät siis tiedä, että mulla yleensä mitään ongelmia on ollutkaan.

kiinostavat. Nyt on tukka hyvin, aavistuksen meikkiä ja... huoli omasta painosta.
Ei se paljoa ole yli normaali rajojen, mutta ihan tarpeeksi aiheuttaen pömppiksen johon voi nojata.
kaikille, jotka sitä tarvitsevat.

. Henkisellä puolella tuntuu jo vähintään torstailta. Olin tänänään koulussa 8-19 ja samanlaisia päiviä tiedossa myös huomenna ja ylihuomenna. En jaksa. En ole kerennyt olla kotona yhtään ja pitäisi jaksaa huomiselle tehdä vielä kouluhommia. Missä vaiheessa mä kerkeen nukkua. Koulupäivät on muutenkin rasittavia, kun käytännönläheistä alaa opiskelen ja ei ole todellakaan aikaa istua paikallaan, vaan pitää häärätä ympäriinsä erilaisten tehtävien parissa. Tänäänkin meinasi hermot mennä, kun ajatukset harhaili koko ajan, en jaksanut keskittyä ja tein asiat väärin. No sitten jouduinkin aloittamaan taas alusta ja tekemään kaiken uudestaan. Raivostuttavaa. Pitää huomenna yrittää skarpata.
Nimittäis se aika kun muistaa, ettei tätä loputtomiin jatku, vaan sieltä se syksy vielä koittaa. Kesälle suunniteltua tekemistä ois vaikka kuinka paljon ja tuntuu, ettei kaikkea saa millään tehdyksi. Sit taas pitää oottaa sisätiloissa kyhnöttäen koko pitkä talvi 

Kuolo kirjoitti:Nyt tuli sit se aika keväästäNimittäis se aika kun muistaa, ettei tätä loputtomiin jatku, vaan sieltä se syksy vielä koittaa. Kesälle suunniteltua tekemistä ois vaikka kuinka paljon ja tuntuu, ettei kaikkea saa millään tehdyksi. Sit taas pitää oottaa sisätiloissa kyhnöttäen koko pitkä talvi
Ei se mitään jos tietää, että syksyllä on varmasti töitä, kuin että painikoi koko kesän työttömyyden pelossa. Ensimmäistä kertaa elämässäni koen sen, että syksyllä en menekkään kouluun.
Onko elämää koulun jälkeen? Mitä jos kaikki oppimani asiat menevä kankkulan kaivoon ja löydän itseni mäkkärin siivouskopista? Tykkääköhän musta edes kukaan? 
Nugat kirjoitti:Tykkääköhän musta edes kukaan?

Omat fiilikset eivät ole kovinkaan hyvät nyt. Äiti muuttaa pois kotoa. 
Suvi kirjoitti::huoh: Omat fiilikset eivät ole kovinkaan hyvät nyt. Äiti muuttaa pois kotoa.
Pää on vähän sekaisin ja kaikenlaisia ajatuksia täynnä. Tekisi mieli avautua enemmänkin, mutta ehkä teen sen jossain toisessa ketjussa.
Näin se vaan menee ja siihen on sopeuduttava.

Mulla on melkeinpä ikävä heitä jo valmiiksi.
Tiedän kyllä, että tänne tullee uusia mahtavia tyyppejä, mutta on aina vaikea luopua niistä rakkaista vanhoista. 

Pariin otteeseen olin pillahtamassa töissä itkuun ihan vain omien ajatusteni takia. Kahvitauolla lukiessani Susan Boylesta juttua lehdestä, olin taas pillahtaa itkuun.
Pitäisiköhän mennä sittenkin käymään kotikotona viikonloppuna. Voisi käydä mumman haudalla...
En edes tiedä, mistä tuo kestov*tutus johtui tai mistä tämä onnellisuuspuuska ilmaantui. Kunnollisilla yöunilla (jopa 7 tuntia) taitaa kuitenkin olla osuutta asiaan.

Nyt hymyilyttää. Kiva olla kutsuttu ja muistettu vuosien takaa. 
Ihimiset on aivan liian hankalia kapistuksia.
. Mulla on pitkästä aikaa sellainen olo, että oon oikeasti ihan hyvä tyyppi, ja että musta voi myös vähän tykkäilläkin joku. saa nähä miten pitkään tätä oloa kestää, on ihan kivaa. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa