Sippura kirjoitti:Mä oon nyt niin täpinöissäni siitä tulevasta Guitar Hero: Metallicasta, etten
tänne osaa muuta postatakaan
Tätä on nyt kavereiden kanssa parin viikon ajan säännöllisen epäsäännöllisesti paukuteltu.
Vaikka en alkuperäisestä World Tourista aivan kauheasti välittänytkään, niin kyllähän tämä pelin Metallica-versio on siltikin melko rokkaavaa kamaa. Nuoruuden eräs suosikkibändi on siirtynyt oikein onnistuneesti videopelimuotoon ja tuttuja kappaleita kavereiden kanssa soitettaessa fiilis on vähintäänkin katossa.
Kappalelista on lähes kauttaaltaan onnistunut ja nuotituksen puolesta biisejä on oikeasti mukava soittaa. Vaikeustasoa löytyy ainakin tällaiselle sunnuntaisoittelijalle aivan tarpeeksi ja rumpuosiot tuplapedaalin kanssa näyttävät tällä hetkellä melko mahdottomilta.
Sanoisin että Metallican ystäville lähes pakko-ostos, paras Guitar Hero -peli tähän mennessä, mutta kappalevalikoiman Metallica- ja hevipainotteisuudesta johtuen ei välttämättä kaikkein paras valinta heterogeenisen illanviettoporukan jammailupeliksi.

Onnistuin kuitenkin lopulta)

Ite kun en oo ko. peliä kokeillut kun kerran ni en oo ihan fiilikseen päässy. Ja kun soittaa oikeastikkin ni jotenkin peli ei oikeen sytytä. Ehkä vähän "elitistinen" asenne, mutta mieluummin soitan sitä oikeaa soitinta. Mutta onhan tuo varmasti hyvää viihdettä. Kunhan se ei mene liian "todelliseks kuten joissain tapauksissa olen todistanu..
. Se on viihdyttävää ja hyvää ajankulua etenkin muutaman kaljan kanssa.