Suomen huippumalli haussa

Re: Suomen huippumalli haussa

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 21 Huhti 2009 11:06

Lumikki75 kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Mietin koko jakson ajan, että oliko se täällä mainittu tyhmä tyyppi Suvi. Hän ei ainakaan kauhean hyvin ottanut ulkomaankieltä vastaan.

Suvihan oli siis se toinen pudotusuhan alla ollut? (Nimimuisti on surkea...) Mun mielestä se täällä mainittu kirjallisuudentuntija ei ollut Suvi, vaan se kolmanneksi viimeisenä ollut tyttö, joka ei osannut kuvauksissa käyttäytyä ollenkaan. (Senkään nimi ei jäänyt mieleen.)

Janina! Oho.. No ilmankos se ei osannut sitä matkalaukkuaan purkaa :virne:. Hyyyyi miten rumasti sanottu. Mutta oikeasti mua ärsytti se, että siellä mihin ne vaatteet olisi pitänyt purkaa oli tasoille levitelty yksittäisiä vaatekappaleita. Kai sillä sitten kotona on varaa yhteen kokonaiseen huoneseen, mihin voi laittaa paidatkin lappeelleen, että ne sitten näkee. :epäilevä:.

Komppaan theiaa tossa hius-asiassa. En vaan tajua, ne on vaan karvoja!
Ehkä me ei tajuta tätä sen takia, että meidän maailmassa on muutakin kuin pelkät pääkarvat :muahaha:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 21 Huhti 2009 13:43

Nämä Suomi-versiot jaksaa kyllä ihmetyttää tönkköydellään. Ja siis onko tossa oikeesti karsintojen 11 parasta? :isosilmä:

Sieltä ei yksikään erottunu mun silmissä edukseen. Kaikki aika lailla samannäköisiä, ja vain yhdellä oli persoonallisuus. Suurin osa kuvista oli ihan ok noin muuten, mutta kovinkaan moni ei minun mielestäni vastannut tehtävänantoa. Kuvaustilanne pitäisi ilmeisesti olla kiihkeän taistelun jälkeen: ylpeä, ilkkuva voittaja ja vihainen, kateellinen häviäjä. Kuvissa on hyviä juttuja, mutta en näe montakaan voittajaa tai häviäjää, heh.

Lauran ja Nannan kuva ei vastaa tehtävänantoa. Molemmat tytöt näyttävät hyvältä ja kuva on sinällään onnistunut, mutta minusta Laura näyttää voittajalta (vaikka sen piti olla häviäjä), ja Nanna vaan on jossain ihan muussa kuvauksessa.

Riinan ja Essin kuvassa en taaskaan tiedä kuka on voittaja ja kuka häviäjä. Riina on onnistunut (hyvä ilme, hyvä asento), mutta hänkin vaikuttaa olevan jossain ihan eri kuvauksessa. Essi vaan seisoo naama ymmyrkäisenä. Essin suoritus on minun makuun ehkä heikoin näistä.

Blanche onnistui kuvassa, mutta vaikutti muuten aika dilleltä.
Blanchen pari Ida ei näytä kuvassa välttämättä häviäjältä (kuten oli tarkoitus), mutta muuten tykkään.

Suvi ja Anna-Kaisa onnistuivat molemmat ihan hyvin. Eilen olisin tiputtanut Suvin tuon kuvan perusteella, mutta nyt näyttää paremmalta. Siinä on sellaista tyttömäistä keikistelyä, mutta ei kyllä voittajafiilistä. Anna-Kaisan kuva taitaa olla kierroksen paras (vaikka seisoikin koko kuvauksen ajan paikallaan :töktök: ), ja siitä näkyy se vihaisuus ja katkeruus, jota kuvauksessa tietääkseni haettiinkin.

Inkan kuva rokkaa kyllä myös. Ilmeessä on erilaista vihaisuutta kuin Anna-Kaisalla. Semmonen Ha, take that, b**ch! -ilme. Janinan häviäjä näyttää sanovan: "antaisitko nyt sitten kuitenkin mulle sen tavaran?" Ei vakuuta. Lisäksi Janinan käden asento on sellainen, että näyttää siltä, kuin hän korjailisi asuaan.

Anna-Kaisan ja Anastassian kuva rokkaa, mutta minusta kuvassa on kaksi voittajaa. Molempien ilmeet ja asennot on hyvät. Tykkään.

Näistä parhaan kuvan olisi saanut ehkä yhdistämällä Blanchen tai Inkan voittajan ja Anna-Kaisan häviäjän.

Täytyy myös sanoa, että minusta on aika ihmeellistä laittaa parikuvaus silloin, kun tyttöjä on pariton määrä. Anna-Kaisa sai nyt epäreilun edun kahdella kuvalla.

No ok, onhan tässä sen verran hyvääkin, että jos sitä kehitystä tapahtuu, niin sen myös huomaa helpommin kuin vaikka jenkkiversiossa, jossa kaikki tytöt ovat yleensä näihin verrattuna ammattilaisia.

Jarkko Valteesta vielä sen verran, että ihmeellisten vaatteiden tarkotus oli kai saada tytöt punastelemaan. Miss Jayhin en lähtisi vertaamaan, vaikka molemmat dragissä keikailevatkin. Se viime kauden Jay-vierailu ei kyllä toisaalta ollut sen parempi. Ahdistava hiljaisuus ja hiirulaistytöt tähtisumussa.

Ja loppukaneetiksi: Kuka ihme on Anne Kukkohovi?

Annepostiaaaaaa! :sekopää:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kati » Ti 21 Huhti 2009 14:39

Lyyra kirjoitti:Täytyy myös sanoa, että minusta on aika ihmeellistä laittaa parikuvaus silloin, kun tyttöjä on pariton määrä. Anna-Kaisa sai nyt epäreilun edun kahdella kuvalla.

Ma luulen, jotta kuvaukset, siis mitä ja missä järjestyksessä, on sovittu jo etukäteen ja nyt tuli vähän puskasta tämä pariton määrä. Kisaajiahan piti olla kymmenen, mutta kun taso oli niin kova(???), tuomaristo päätti ottaa 11 kilpailijaa. Niin siksi on pariton määrä, alunperin ei tässä kuvauksessa pitänyt olla. Uudet kuvausjärjestelyt olisivat vaatineen ponnistusta ja sitähän emme soisi.

Tulisi äkkiä se Janice Dickinson -jakso! Joka paikasta olen lukenut, että tyrmistys seuraa tyrmistystä daamin vauhkotessa. Tai sitten se kaikki draama on tapahtunut kameroiden ulkopuolella. Jopa Anne Kukkohovi (Lyyralle: suomalainen huippumalli, niin kuin kaikki sata muuta huppumallia, joista emme mitään tiedä, paitsi Suvi Koponen, joka on oikeastikin menestynyt kansainvälisellä mittapuulla) sanoi jossain haastattelussa, että Janice on varoittava esimerkki siitä, mitä mallimaailma voi ihmisestä tehdä.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 21 Huhti 2009 15:26

Kati kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Täytyy myös sanoa, että minusta on aika ihmeellistä laittaa parikuvaus silloin, kun tyttöjä on pariton määrä. Anna-Kaisa sai nyt epäreilun edun kahdella kuvalla.

Ma luulen, jotta kuvaukset, siis mitä ja missä järjestyksessä, on sovittu jo etukäteen ja nyt tuli vähän puskasta tämä pariton määrä. Kisaajiahan piti olla kymmenen, mutta kun taso oli niin kova (???), tuomaristo päätti ottaa 11 kilpailijaa. Niin siksi on pariton määrä, alunperin ei tässä kuvauksessa pitänyt olla.

Niin joo totta ja ymmärrettävää. Tuota kirjoittaessani en tiennyt, että kilpailijoita oli otettu kovan tason (???) vuoksi ylimääräisiä. Eka jakso jäi siis tosiaan näkemättä, ja luin jaksoraportin netistä tuon oman rapsani jälkeen.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Annis » Ma 27 Huhti 2009 21:26

Hoh että se Janina on ärsyttävä :kieli: . Mutta toisaalta sen tekemä jatkuu-pätkä oli mun suosikkeja, samoin kuva oli kovin onnistunut. Ei kai se niin vaikeaa voi vähän keskittyä, varsinkin jos tietää, että se on itsellään ongelma. Tulee jotenkin sellainen olo, että se ei suhtaudu tähän mitenkään vakavasti. Musta kyllä tuntuu, että nyt kun siltä lähti kai se lähin kaveri talosta, se voisi rauhoittaa tyttöä :hullu: .
Kuvista paras oli varmaan Suvilla, sen jonkinlainen pikkutyttömaisuus vetoaa muhun, mut muuten kuin kuvissa tyttö ei oo mun suosikkeja. Blanchen kuva oli musta ihan kammottava (ja se video oli ihan hirvee).

Oli myös vähän ärsyttävää, että niitä jatkuu-otoksia tuli jo nyt kun vaihtui mainoskatko, en mä halunnut tietää ennen tuomarointia kuka niistä ois onnistunut parhaiten. Ohjelmassa sai kyllä selvää, mitä tytöt sanoi, mutta kun se tuli niin sanotusti oikealla kohdalla, en saanut mitään selvää, mitä niissä sanottiin. Lisäksi oisin oottanut, että tyttöjä ois kritisoitu ees vähän siitä, että kuinka luonnollisia ne oli kameran edessä. Muutenkin ne tuntuu saavan aika vähän palautetta. Tai no, kyllähän Saimi yrittää esittää kärkkäitä mielipiteitä, mutta niiden pointti hukkuu sen kärkkäyden alle (ja muutenkin tosi ärsyttävä ja kuulostaa mieheltä :virne: )
Ja mies sanoi, että noi mainokset sais ainakin sen vaan aloittaa tupakoinnin :virne:

Jotenkin musta tuntu, että Anna-kaisaa hävetti ihan hirveesti, kun tuomaritkin kysyi sen kotioloista. Hassua, ettei se puhunut sen miehen kanssa lapsesta ollenkaan, kun eikö niillä sellainenkin ollut. Mä en oikein tiiä, että ärsyttääkö mua se, että se mies on niin tota vastaan, kun kuitenkin ymmärrän aika hyvin sen huolen, että jos muija nyt menestyykin. Tosin, eipä toi edellinenkään voittaja taida tällä hetkellä hirveesti mitään tehdä, tai en oo ainakaan huomannut.

Tänään mua on tosin ärsyttänyt kaikki mahdollinen, mies vaan nauroi mulle, kun tasaisin väliajoin tuhahtelin tv:lle :virne:

Mut ens jaksoon luvattiin paljon draamaa :sydän:
Annis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 27 Huhti 2009 22:02

Mun mielestä tiputtivat väärän. Minusta Inkan kuva ja jatkuu-pätkä olivat selvästi illan parhaimmistoa. Jotkut kuvat oli ihan hirveitä. Ei oikein muuta sanottavaa. Jospa ens jaksossa tapahtuiski jotain.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ma 27 Huhti 2009 23:12

Elämääni on tullut sisältöä: Suomen Huippis!

Lyyra:
Mun mielestä tiputtivat väärän.

Niin tiputtivatkin. Maailman tylsin mallityrkky, Ida, olisi saanut pakata laukkunsa. Inka oli minusta hyvää keskikastia. Joku (huono) näyttelijä (tai laulaja) siitä tulee mieleen, mutta kuka kumma... Pää lyö tyhjää. Eipäs! Kirsi Ranto!

Annis Janinasta:
Tulee jotenkin sellainen olo, että se ei suhtaudu tähän mitenkään vakavasti.

Janina haluaa filmata. Se on niiiiiiiiin otettu omasta viisitoistaminuuttisestaan julkisuudessa. Olisi mennyt missikisoihin. Missit esittelee itseään, Saimikin tietää. Tai sitten se on vaan sellainen... mistä noita tietää. Hyvä lisä ohjelmassa joka tapauksessa. Kauniit kasvot.

Kuvista paras oli varmaan Suvilla.

Riinapas. Häkellyttävän komea poseeraus. Blance oli minusta epäonnistuja, vaikka senkin tekemisiä kehuttiin. Miten kissaraapaisu ja liittyy haisemiseen? ("Rööki haisee.") Kuvassa Blanche oli taas kunnon Mama Africa. Karmean tätimäinen.

... ja Anna-Kaisasta:
Hassua, ettei se puhunut sen miehen kanssa lapsesta ollenkaan, kun eikö niillä sellainenkin ollut. Mä en oikein tiiä, että ärsyttääkö mua se, että se mies on niin tota vastaan, kun kuitenkin ymmärrän aika hyvin sen huolen, että jos muija nyt menestyykin.

Eroa siitä idiootista, mun teki mieli huutaa. Mitä Anna-Kaisa näkee tollaisessa juntissa? Mies on niin mustasukkainen toisen työstä kuin vaan voi olla. Vaikea ymmärtää, mille ihmiset parisuhteensa perustavat.

Me tuskin kuulimme koko puhelua.... joten jäitä hattuun.

Kati:
taso oli niin kova(???)

Taso on kova.

Lyyra:
Jarkko Valteesta vielä sen verran, että ihmeellisten vaatteiden tarkotus oli kai saada tytöt punastelemaan.

Ja voi kauhistus: se kanssa onnistui siinä. Ei-voi-käsittää.

Lumikki:
Miss Jay oikeasti tietää mallintyöstä paljonkin. Miten joku drag queen voi edes kuvitella olevansa samalla tasolla?

Noh, noh. Jarkko Valtee ei ole mikään joku drag queen, vaan The drag queen. Tanssija ja koreografikin, kaiken lisäksi. Joten tietänee jotain liikkumisesta ja esiintymisestä. Onko se stailistikin? Jos on, niin katsoisi omaa luomustaan peilistä!

Stailisteista puheen ollen... Miten se Kilposen poika oli niin räjähtänyt viimeviíkkoisessa? Miksi (miespuoliset) stailistit niin usein näyttää hamppareilta?

****************************************************************************************************************************************************************************************

Mun suosikkini on Riina. Rumankaunis, erikoinen. Sellainen kasvo joka erottuu ja jää mieleen. Ja ennen kaikkea: terävä tyttö, jolla on jalat maassa.

Tykkään myös Anastassiasta. Ulkonäkö kohdillaan.

Nanna on i-ha-na persoona. Mutta joskus livetilanteissa se näyttää kuluneelta. Rööki vanhettaa!

Ovatko kaikki muuten tietoisia Nannan lesboudesta? Tähän liittyen on ollut kovin kummallisia lausuntoja ekstraklipeissä netissä. Laura - tuo joukon juoruakka - osasi kertoa, että talossa on kaikkineensa neljä (4) lesboa. Ne kolme muuta (ei mainittu nimeltä) tappelevat jo Nannasta. Nanna on romuna tämän takia.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 30 Huhti 2009 11:50

Tr*ina kirjoitti:Ovatko kaikki muuten tietoisia Nannan lesboudesta?

Mä en ollut ennen kuin näin sen seuraavan jakson teaserin, jossa Nanna tuskastuneena (ilmeisesti Blancheen) toteaa, että "Mä tykkään kyllä tytöistä, mutta voi v*ttu!" Ei vaikuta mun mielipiteeseen Nannasta mitenkään, se on edelleen suosikki.

Jaksosta ei jäänyt mulle kauheasti käteen. mutta kerronpa tässä joutessani silti jotain huomioita.

Janina on edelleen ärsyttävä, kaikkein eniten siksi että mä en usko sillä oikeasti olevan mitään keskittymishäiriötä. Kunhan vaan hakee huomiota, niin kuin Tr*ina jo totesikin. Lisäksi Janina joko on vähän dille tai esittää sellaista vakuuttavasti (epäilen esittämistä, koska sillähän saa lisää huomiota).

Blanche on aivan yhtä ärsyttävä kuin Janina. Itsevarmuus on hyväksi ja mallimaailmassa varmasti ihan must, mutta Blanchen koppavuus menee jo itserakkauden puolelle. Se onnistuu kaikessa omasta mielestään suunnattoman hyvin - niin kuin tälläkin kerralla, vaikka sekä video että kuva olivat karmeita (Tr*ina sen totesikin, että se kuva oli ihan hirveän tätimäinen, eikä se edes voinut johtua siitä tätimäisestä ruusukkeesta, koska Suvi onnistui näyttämään samanlaisen ruusukkeen kanssa tyttömäiseltä).

Suvista pidän, mutta en usko rahkeiden riittävän voittoon saakka. Mukavan rauhallinen ja järkevän oloinen tyttö. Ainut miinus on se Räikkös-syndrooma: puheopettaja olisi tarpeen.

Muut tytöt ovat toistaiseksi mulle vielä aika lailla harmaata massaa.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Emilia » To 30 Huhti 2009 15:56

Lumikki75 kirjoitti:
Tr*ina kirjoitti:Ovatko kaikki muuten tietoisia Nannan lesboudesta?

Mä en ollut ennen kuin näin sen seuraavan jakson teaserin, jossa Nanna tuskastuneena (ilmeisesti Blancheen) toteaa, että "Mä tykkään kyllä tytöistä, mutta voi v*ttu!" Ei vaikuta mun mielipiteeseen Nannasta mitenkään, se on edelleen suosikki.
Aijjaa. En mä edes kiinnittänyt huomioo tohon lausahdukseen, et se sillä tavalla tykkäis tytöistä. :D No, ei muuta mun mielipidettä Nannasta, joka on rasittava. Niin on kyllä melkein kaikki muutkin. Anastassia (?) on tällä hetkellä mun suosikki, nätti ja rauhallinen.

Millon tulee Janice!?
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kaarina » To 30 Huhti 2009 20:24

Emilia kirjoitti:Millon tulee Janice!?

Ei mitään tietoa vielä kyseisen jakson esitysajankohdasta, mutta sitä odotellessa kannattaa käydä katsomassa Kohti huippumallia-pätkä, antaa vähän osviittaa Janicen vierailusta. Alkaa siinä neljän minuutin kohdalla. Näytti kyllä varsin mielenkiintoiselta. :popkorni:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Annis » Ke 06 Touko 2009 14:04

Janina ei ollut enää yhtään niin ärsyttävä. Enemmän mua ärsytti se, kuinka joka jaksossa joku tyttö nostetaan enemmän esille ja tehdään siitä tosi ärsyttävä. Samaa oli jenkkiversiossakin. Tottakai paljon jää aina näyttämättä, mutta ois mun mielestä Blanchen huono tuuli tullut selväksi vähemmälläkin.

Blanche on kyllä just sellainen, mitä munkin kavereista löytyy, sanotaan toisille kaikki suoraan ja sitten jos joku sanoo itselle jotain, suututaan siitä verisesti. Enkä mä ymmärrä mitä se sille Tommylle kiukutteli. Ihan nätit vaatteethan se sai ja rumaahan se on, jos tissit meinaa pursuta ulos :friikki:

Ja sit mä mietin, et miks ne ei sitten kuvanneet kaikkia tyttöjä uusiks, jos kuitenkin melkein kaikkien kuvat katos. Oishan se sinäänsä ollut reilua, niitä kohtaan, jotka joutu tekee uusiks ja niitä kohtaan, jotka ei saaneet ns toista yritystä sitten.

Eikä ollu ees mitään lesbojuttui :(
Annis

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 08 Touko 2009 09:18

Annis kirjoitti:Ihan nätit vaatteethan se sai ja rumaahan se on, jos tissit meinaa pursuta ulos

Rumaa se on, jos tissit meinaa pursuta ulos, mutta siitä olen Blanchen kanssa samaa mieltä, että se puku oli ihan pyjaman näköinen. Miksi, oi miksi nykymuodissa yritetään tehdä vaatteista sellaisia, että vaikka olisikin hyvä vartalo, se ei näy? Vaatteesta huolimatta Blanche olisi voinut käyttäytyä paremmin: mitä sitä sanotaankaan lahjahevosista ja niiden suista?

Hirveän moni tytöistä puhuu kauhean epäselvästi. Onko tämä nykynuorison muotia vai mistä oikein on kyse? Kyse ei voi olla siitä, että mun korvissa olisi vaikkua, sillä kuulin ihan hyvin kaikkien "aikuisten" puheen.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 08 Touko 2009 12:03

En ole tätä sarjaa seurannut sen tiiviimmin, eilen taisin osua kanavalle ekaa
kertaa juuri silloin kun Anna-Kaisa (?) jutteli puhelimessa pojalleen. Nauroin
hetken ääneen, kun poika julisti kirkkaalla äänellä ajaneensa papan kanssa
lehmänpaskaa traktorilla pellolle :virne: Se tuli niin antaumuksella ja ylpeyttä uh-
kuen, ettei tosikaan!

Muuta kommenttia mulla ei sitten oikein tästä olekaan, paitsi että Saimi Hoyer
on edelleen pelottava :isosilmä:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 11 Touko 2009 20:23

Heh! Näin itse saman pätkän ja nauroin kovasti! :D

Nyt aloin katsomaan, koska parempaakaan ei voi (Mies ei ehdi katsoa Earlia). Heti alkoi ärsyttämään Suvin sössötys ja oudot jutut... Onkohan se oikeassa paikassa? :epäilevä:
Fantsu

ViestiKirjoittaja Crux » Ma 11 Touko 2009 20:41

Mä en aluksi tykännyt Suvista mutta tytöllähän on huumorintajua! :virne: Hurmaava, ujo persoona :) Ja hemmetin kauniskin vielä!

Anna-Kaisan mies on niinku what??! Viime viikolla käskee puhelimessa, että "alappa tulla kotia" sieltä ja tällä viikolla toteaa, että "kyllähän tuo sinun meikkileikki pilaa niin paljo kaikkee" :täh: Sitte painostetaan, että "tule kotiin ni suunniteltas häitä, vai vieläkö niitä tarvii suunnitella..?" Häh?..
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja hookoo » Ma 11 Touko 2009 22:30

Onhan sillä Suvilla huumorintajua, mutta ei sen puheesta juuri selvää saa.. Ja Blanche. Mun mielestä se sen tän kertanen kuva oli oikeastaan aika ruma. En kyllä tytsystä muutenkaan suuresti välitä, joten saattaa sekin vaikuttaa. Olis saanut kuitenkin jo pudota.
Nanna ja Anna-Kaisa on mun lemppareita. Mutta se Anna-Kaisan mies. :jaaha: Jotenkin joka jaksossa suu ihan loksahtaa auki, kun niiden puhelua kuuntelee. Tajuaakohan se mies, että niitä puheluita näytetään telkassa? Vois jotenkin kuvitella, että ei lähipiirikään tällä hetkellä kovin ylpeä miekkosen sanomisista ole.
hookoo

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 26 Touko 2009 10:00

Janice! :tipahdus:

Täytyy sanoa, että ei ainakaan puuttunut vauhtia ja vaarallisia tilanteita eilisestä jaksosta. :virne:
Täti on ihan sekaisin sekä selvin päin että aineissa. No mutta pisteitä siitä, että matamilla
oli pokkaa myös pyytää anteeksi tytöiltä. :peukku:

Sitten itse asiaan. Loistava idea leikata Riinalta hiukset: toivottavasti saa tyttö hienon tukan.
Kuvista sanon sen verran, että positiivisena jäi mieleen Riinan korukuva. Silmälasikuvat oli
oikeastaan kaikilla aika huonot. Nannan kuva oli ihan ok (tuomareittenkin mielestä paras).
Tästä on minusta tiputettu ihan vääriä tyttöjä. Inkasta olisin halunnut nähdä paljon enemmän;
olisi mielestäni pystynyt vielä vaikka mihin, ja Anastassian pitäis olla vielä kehissä. Esimerkiksi
Laura on roikkunu tuolla ihan liian pitkään. Toinen joka olisi voinut jo lähteä, on Anna-Kaisa, joka
tosin onnistui korukuvassa hyvin. Suvi kans ihmetyttää. Se on oikeesti ihan liian ujo tuohon
hommaan. Kuvat on yleensä ihan nättejä (ei tässä jaksossa), ja pituutta löytyy, mutta se tyttö
on niin arka ja reppana että ei mitään määrää! Ja vois opetella puhumaan selvästi, heh.

Kameleontti ei edes ole millään tavalla erityisen pelottava eläin, ja tytöt oli kaikki kauhusta
kankeina kuvissa. :ei:

Suosikkini järjestyksessä:
1. Nanna
2. Riina
3. Suvi
3. Janina
5. Anna-Kaisa
(6. Laura)
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 26 Touko 2009 11:13

Enpäs ole aikaisemmin tätä tuotantokautta seurannutkaan, mutta eilen tuli katsottua. Janice :virne: Ote sairaskertomuksesta oli hyvä, miten se menikään, "vaatii erikoiskohtelua/kuljetusta/mitä nyt olikaan, koska kertoo olevansa tunnettu seksiobjekti" tai jotain tuon suuntaista :virne:

Riina ja Nanna ovat mun suosikit, Riina :tipahdus: Janinan kaltaista tyyppiä tuskin pystyisin kovin kauan aikaa sietämään.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ti 26 Touko 2009 11:30

Lyyra kirjoitti:Tästä on minusta tiputettu ihan vääriä tyttöjä. Inkasta olisin halunnut nähdä paljon enemmän;
olisi mielestäni pystynyt vielä vaikka mihin, ja Anastassian pitäis olla vielä kehissä.

Mulla on Anastassiaan liittyen salaliittoteoria. :salaliitto: :virne: Minusta se tippu kans liian aikaisin ja kun se ei saanut sitä kuvaa siinä, niin ajattelin heti, että ovatkohan menossa ulkomaille. Ja seuraavassa jaksossa oli se Ranskan reissu. Mietin vain sitä, että onkohan Anastassialla ollut jotain ongelmia matkustusasiakirjojen kanssa ja tuotannossa päättivät päästä helpolla ja pudottaa hänet ennen reissua. Tai sitten Anastassia oli oikeasti tuomareiden mielestä huonompi kuin muut. :tilt:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja damn » Ti 26 Touko 2009 11:59

Nanna on ehdoton suosikkini, koska sillä on hyvä asenne ja hienoja kuvia.
Suvista en oikein tiedä mitä ajatella. Se on nätti kuvissa, mutta muuten... Se on ihan liian ujo, tuntuu vähän tyhmältä ja se epäselvä puhe :( .
Riinasta en kamalasti tykkää, siinä on ulkonäössä jotain mistä en pidä. Osa kuvista on kuitenkin ollut ihan ok. Ihan mielenkiinnolla kuitenkin odotan miltä se näyttää hiustenleikkuun jälkeen. Toivottavasti muodonmuutos onnistuu ja Riinasta saadaan ensi viikolla nähdä hyviä kuvia.
Janina on välillä todella rasittava, mutta kuvat ovat olleet hyviä.
Anna-Kaisa on ok. Osasta kuvista tykkään, osasta en. Mutta pystyykö se enää tuon ikäisenä tulemaan huippumalliksi, puhumattakaan siitä, että sillä on perhe, joka odottaa sitä kotiin.

Oikea tyttö tippui viime jaksossa. Laura oli mielestäni liian kauan kisassa. Siitä ei ollut muodostunut minulle ainakaan minkäänlaista mielikuvaa ja en meinannut edes muistaa sen nimeä.

Suosikit:
1. Nanna
2. Janina
3. Suvi
4. Anna-Kaisa
5. Riina
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 26 Touko 2009 21:39

OMG. Unohdin kyttää Janice-jakson! Onneks oli vielä Nelosen NettiTV:ssä :D

Mahtavuutta. Nauroin kippurassa. En vähempää odottanutkaan. Vitsi mikä pelleämmä se Dickinson on.

Ja hyvä, et se hirveä Laura tippui. Ei muistu yksikään sen mallisuoritus mieleen ja kaikissa haastattelujutuissaan se vaan arvosteli muita. Huh huh....
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 26 Touko 2009 22:11

Jaksot tulee myös uusintana joka torstai klo 17.45.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 27 Touko 2009 09:34

Mulla meni tämä maanantain hupailu ohi, mutta onneksi se odottaa boksilla.
Taattua Janice-viihdettä ilmeisesti luvassa :peukku:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Annis » Ke 27 Touko 2009 12:12

Jee Laura tippui :D Mä en kans oo meinannut ees muistaa sen nimeä ikinä ja mun mielestä ne kaikki kuvat oli tosi rumia. jotenkin osaan kuvitella sen vaan tyyliin johonkin Anttilan kuvastoon mainostaa sporttisia vaatteita.

Jotenkin vaikea kuvitella, että minkähänlaiset hiukset ne sille Riinalle sitten leikkaa, sinäänsä kyllä hyvä päätös ja kun ne ei tänä vuonna ees kenellekään tehneet aluks mitenkään kovin rankkaa muutosta hiuksien suhteen kenellekään. Sen tytön kasvoissa on kyllä jotain, mistä tykkään kyllä paljon, tai se näyttää jotenkin salaperäiseltä :hullu:

Ja Janice. Olihan se just sellainen kuin ootti, tai en mä ihan noin sekavaa käytöstä oottanut, mutta olihan se viihdyttävä. "Vahingossa otin unilääkkeen vitamiinin sijaan" Niin varmaan :epäilevä:
Annis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 27 Touko 2009 21:11

Annis kirjoitti:Jotenkin vaikea kuvitella, että minkähänlaiset hiukset ne sille Riinalle sitten leikkaa,

Musta sille sopis semmonen Linda Evangelista -tukka:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tai sitten vieläki lyhyempi.
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv