Nämä Suomi-versiot jaksaa kyllä ihmetyttää tönkköydellään. Ja siis onko tossa oikeesti karsintojen 11 parasta?

Sieltä ei yksikään erottunu mun silmissä edukseen. Kaikki aika lailla samannäköisiä, ja vain yhdellä oli persoonallisuus. Suurin osa
kuvista oli ihan ok noin muuten, mutta kovinkaan moni ei minun mielestäni vastannut tehtävänantoa. Kuvaustilanne pitäisi ilmeisesti olla kiihkeän taistelun jälkeen: ylpeä, ilkkuva voittaja ja vihainen, kateellinen häviäjä. Kuvissa on hyviä juttuja, mutta en näe montakaan voittajaa tai häviäjää, heh.
Lauran ja
Nannan kuva ei vastaa tehtävänantoa. Molemmat tytöt näyttävät hyvältä ja kuva on sinällään onnistunut, mutta minusta Laura näyttää voittajalta (vaikka sen piti olla häviäjä), ja Nanna vaan on jossain ihan muussa kuvauksessa.
Riinan ja
Essin kuvassa en taaskaan tiedä kuka on voittaja ja kuka häviäjä. Riina on onnistunut (hyvä ilme, hyvä asento), mutta hänkin vaikuttaa olevan jossain ihan eri kuvauksessa. Essi vaan seisoo naama ymmyrkäisenä. Essin suoritus on minun makuun ehkä heikoin näistä.
Blanche onnistui kuvassa, mutta vaikutti muuten aika dilleltä.
Blanchen pari
Ida ei näytä kuvassa välttämättä häviäjältä (kuten oli tarkoitus), mutta muuten tykkään.
Suvi ja
Anna-Kaisa onnistuivat molemmat ihan hyvin. Eilen olisin tiputtanut Suvin tuon kuvan perusteella, mutta nyt näyttää paremmalta. Siinä on sellaista tyttömäistä keikistelyä, mutta ei kyllä voittajafiilistä. Anna-Kaisan kuva taitaa olla kierroksen paras (vaikka seisoikin koko kuvauksen ajan paikallaan

), ja siitä näkyy se vihaisuus ja katkeruus, jota kuvauksessa tietääkseni haettiinkin.
Inkan kuva rokkaa kyllä myös. Ilmeessä on erilaista vihaisuutta kuin Anna-Kaisalla. Semmonen
Ha, take that, b**ch! -ilme.
Janinan häviäjä näyttää sanovan:
"antaisitko nyt sitten kuitenkin mulle sen tavaran?" Ei vakuuta. Lisäksi Janinan käden asento on sellainen, että näyttää siltä, kuin hän korjailisi asuaan.
Anna-Kaisan ja Anastassian kuva rokkaa, mutta minusta kuvassa on kaksi voittajaa. Molempien ilmeet ja asennot on hyvät. Tykkään.
Näistä parhaan kuvan olisi saanut ehkä yhdistämällä Blanchen tai Inkan voittajan ja Anna-Kaisan häviäjän.
Täytyy myös sanoa, että minusta on aika ihmeellistä laittaa parikuvaus silloin, kun tyttöjä on pariton määrä. Anna-Kaisa sai nyt epäreilun edun kahdella kuvalla.
No ok, onhan tässä sen verran hyvääkin, että jos sitä kehitystä tapahtuu, niin sen myös huomaa helpommin kuin vaikka jenkkiversiossa, jossa kaikki tytöt ovat yleensä näihin verrattuna ammattilaisia.
Jarkko Valteesta vielä sen verran, että ihmeellisten vaatteiden tarkotus oli kai saada tytöt punastelemaan. Miss Jayhin en lähtisi vertaamaan, vaikka molemmat dragissä keikailevatkin. Se viime kauden Jay-vierailu ei kyllä toisaalta ollut sen parempi. Ahdistava hiljaisuus ja hiirulaistytöt tähtisumussa.
Ja loppukaneetiksi: Kuka ihme on Anne Kukkohovi?
Annepostiaaaaaa!